Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat blad moet dan toch nog wel ergens te vinden zijn?

Eey alaine hoe gaat het nu? Al wat leuke resultaten behaald? Zit te twijfelen of ik morgen of volgende week maandag met de h-drol zal beginnen![]()
Begon op 95 KG met ongeveer 15% vet, en weeg nu 94 KG met 12% vet. Zit inmiddels aan het einde van week 3, dus heb nog 5 weken H-drol te gaan hehe
11-OXO zorgt er echt voor dat het vet rondom je buik / zijkant wordt weggebrand i.c.m een strak dieet ietsje boven onderhoud, en met een shitload aan cardio ("burn the fat, feed the muscle". 

Ik denk dat ik toch maar volgende week begin met de h-drol. Ik heb namelijk nog geen hawthorn berrys liggen en moet nog ff kinder asprine halen. Ik begin nu al wel met mijn 3e week op 11-oxo.
Uiteindelijk ga ik de 11-oxo nu 9 of misschien 10 weken pakken. Zit nog te overwegen 2 potjes er bij te halen voor op het einde van mijn cycle, zodat ik de 11-oxo boven 1g ED kan runnen. De H-drol zal ik afhankelijk van de sides 6 of 7 weken pakken op 100mg.
Het is de bedoeling dat ik een recomp ga doen, dus ga nu 4x in de week cardio doen en 4x krachttraining (Incl. nog 20 min cardio). Ik heb niet echt een doel gesteld qua gewicht of vetpercentage. Ik ga gewoon af op het geen wat ik in de spiegel zie![]()

Ik ga morgen denk ik beginnen met 6 weken H-drol.
50-75-75-75-75-100
Heb nu eigenlijk alles binnen. Maar waarom pak je die kinder aspirine luc?
Hawthorn berry's ga ik morgen denk bij de tuinen halen. Werkt goed tegen de te hoge bloeddruk toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik de komende tijd rekening mee moet gaan houden?
Gr
Zou toch echt beginnen op 75 mg. Als je in de mythe van opbouwen gelooft om te bekijken of je de sides kunt handelen (epistane en H-drol zijn niet zo zwaar voor je gestel; als je geen sides wilt moet je geen PH´s gebruiken) kun je wellicht in week 1 opbouwen tot 75 mg. 
Ik ga morgen denk ik beginnen met 6 weken H-drol.
50-75-75-75-75-100
Heb nu eigenlijk alles binnen. Maar waarom pak je die kinder aspirine luc?
Hawthorn berry's ga ik morgen denk bij de tuinen halen. Werkt goed tegen de te hoge bloeddruk toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik de komende tijd rekening mee moet gaan houden?
Gr
Haha, ken het gevoel! Ben erg tevreden over 11-OXOBegon op 95 KG met ongeveer 15% vet, en weeg nu 94 KG met 12% vet. Zit inmiddels aan het einde van week 3, dus heb nog 5 weken H-drol te gaan hehe
11-OXO zorgt er echt voor dat het vet rondom je buik / zijkant wordt weggebrand i.c.m een strak dieet ietsje boven onderhoud, en met een shitload aan cardio ("burn the fat, feed the muscle".
Wat is jouw plan? Ik zou morgen beginnen hehe![]()
Zijn mijn adviezen toch wat waard haha 
Nu in het Nederlands graag?als je epie als cut kuur neemt kan je dag echt laag gaan in kcal?omdat je epie je spierbehoudt wel regeld?
Wie van jullie gebruikt een preworkout tijdens een cycle?
Dat als je een.epie kuur start en.je hem wilt gebruiken voor je cut kan je dan erg laag gaan.in.kcal??vangt je epie dat op?
Dit topic is een goed startpunt voor je. Succes!Wie van jullie gebruikt een preworkout tijdens een cycle?
als je epie als cut kuur neemt kan je dag echt laag gaan in kcal?omdat je epie je spierbehoudt wel regeld?