MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Maar dat blad moet dan toch nog wel ergens te vinden zijn?

Eey alaine hoe gaat het nu? Al wat leuke resultaten behaald? Zit te twijfelen of ik morgen of volgende week maandag met de h-drol zal beginnen;)

Eey alaine hoe gaat het nu? Al wat leuke resultaten behaald? Zit te twijfelen of ik morgen of volgende week maandag met de h-drol zal beginnen;)

Haha, ken het gevoel! Ben erg tevreden over 11-OXO ;) Begon op 95 KG met ongeveer 15% vet, en weeg nu 94 KG met 12% vet. Zit inmiddels aan het einde van week 3, dus heb nog 5 weken H-drol te gaan hehe :D 11-OXO zorgt er echt voor dat het vet rondom je buik / zijkant wordt weggebrand i.c.m een strak dieet ietsje boven onderhoud, en met een shitload aan cardio ("burn the fat, feed the muscle".

Wat is jouw plan? Ik zou morgen beginnen hehe ;)

Ik denk dat ik toch maar volgende week begin met de h-drol. Ik heb namelijk nog geen hawthorn berrys liggen en moet nog ff kinder asprine halen. Ik begin nu al wel met mijn 3e week op 11-oxo.

Uiteindelijk ga ik de 11-oxo nu 9 of misschien 10 weken pakken. Zit nog te overwegen 2 potjes er bij te halen voor op het einde van mijn cycle, zodat ik de 11-oxo boven 1g ED kan runnen. De H-drol zal ik afhankelijk van de sides 6 of 7 weken pakken op 100mg.

Het is de bedoeling dat ik een recomp ga doen, dus ga nu 4x in de week cardio doen en 4x krachttraining (Incl. nog 20 min cardio). Ik heb niet echt een doel gesteld qua gewicht of vetpercentage. Ik ga gewoon af op het geen wat ik in de spiegel zie;)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik toch maar volgende week begin met de h-drol. Ik heb namelijk nog geen hawthorn berrys liggen en moet nog ff kinder asprine halen. Ik begin nu al wel met mijn 3e week op 11-oxo.

Uiteindelijk ga ik de 11-oxo nu 9 of misschien 10 weken pakken. Zit nog te overwegen 2 potjes er bij te halen voor op het einde van mijn cycle, zodat ik de 11-oxo boven 1g ED kan runnen. De H-drol zal ik afhankelijk van de sides 6 of 7 weken pakken op 100mg.

Het is de bedoeling dat ik een recomp ga doen, dus ga nu 4x in de week cardio doen en 4x krachttraining (Incl. nog 20 min cardio). Ik heb niet echt een doel gesteld qua gewicht of vetpercentage. Ik ga gewoon af op het geen wat ik in de spiegel zie;)

Grappig dat je het zegt; ik was van plan om na de 6 weken H-drol de 11-OXO nog enkele weken te runnen op 900 mg. In theorie zou het dan net zo sterk moeten zijn als een mild prohormoon a la H-drol; dus het is niet dat je je eigen opstart moeilijker maakt (door je cycle niet af te sluiten met het sterkst onderdrukkende hormoon). Die extra weken kan ik goed gebruiken om echt eens een keer ripped te komen.

Succes! :D

Haha ja mij lijkt het ook wel leuk eens te experimenteren met een dosis van 1g tot 1,2g 11-oxo. Lees daar toch wel veel goede dingen over en dan heb je toch nog een paar weken extra om goed droog te worden.

Ik zal hier volgende week wel laten weten als ik begonnen ben met H-drol.
Jij natuurlijk ook nog veel succes met je cycle!

Ik ga morgen denk ik beginnen met 6 weken H-drol.
50-75-75-75-75-100

Heb nu eigenlijk alles binnen. Maar waarom pak je die kinder aspirine luc?
Hawthorn berry's ga ik morgen denk bij de tuinen halen. Werkt goed tegen de te hoge bloeddruk toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik de komende tijd rekening mee moet gaan houden?
Gr

50-75-75-75-75-100

Hawthorn berry's ga ik morgen denk bij de tuinen halen. Werkt goed tegen de te hoge bloeddruk toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik de komende tijd rekening mee moet gaan houden?
Gr

Dat je eerste week op 50 mg. nutteloos is ;) Zou toch echt beginnen op 75 mg. Als je in de mythe van opbouwen gelooft om te bekijken of je de sides kunt handelen (epistane en H-drol zijn niet zo zwaar voor je gestel; als je geen sides wilt moet je geen PH´s gebruiken) kun je wellicht in week 1 opbouwen tot 75 mg.

Je moet rekening houden met veel pumps de gehele dag door hehe :D

50-75-75-75-75-100

Gr

Die kinder aspirine is om verklontering van het bloed tegen te gaan. Maar weet nog niet of ik dat dagelijks ga gebruiken.

Die hawthorn berry's werken goed tegen hoge bloeddruk inderdaad. Daarnaast zou je ook nog selderij zaad extract kunnen halen om een hoge bloeddruk tegen te gaan.

Oke verklontering van het bloed heb ik nergens gelezen maar kan er altijd rekening mee houden. Die hoge bloeddruk kwam ik al overal tegen dus gisteren maar ff snel bij de tuinen Hawthorn berry's gehaald.

Verklontering van het bloed heb ik ook nog nooit van gehoord.. Ikzelf gebruik ook meidoorn capsules en mn bloeddruk wasgister nog piekfijn in orde!
Vandaag de 2e dag op 50mg epi, heb tot nu toe nog steeds weinig last van sides! Alleen het zweten wordt wat erger (vooral met sporten en als ik slaap) Vannacht weer mn hele bed drijfnat..
Gister heerlijke rug/biceps training gehad, vandaag vlammen op borst/triceps! Ik ga overigens na deze week mn schema weer eens totaal omgooien! Afwisseling FTW!

Haha, ken het gevoel! Ben erg tevreden over 11-OXO ;) Begon op 95 KG met ongeveer 15% vet, en weeg nu 94 KG met 12% vet. Zit inmiddels aan het einde van week 3, dus heb nog 5 weken H-drol te gaan hehe :D 11-OXO zorgt er echt voor dat het vet rondom je buik / zijkant wordt weggebrand i.c.m een strak dieet ietsje boven onderhoud, en met een shitload aan cardio ("burn the fat, feed the muscle".

Wat is jouw plan? Ik zou morgen beginnen hehe ;)

Nice to see dat de 11-OXO je goed bevalt :) Zijn mijn adviezen toch wat waard haha ;)

als je epie als cut kuur neemt kan je dag echt laag gaan in kcal?omdat je epie je spierbehoudt wel regeld?

Wie van jullie gebruikt een preworkout tijdens een cycle?

als je epie als cut kuur neemt kan je dag echt laag gaan in kcal?omdat je epie je spierbehoudt wel regeld?
Nu in het Nederlands graag?

Maar ik zou niet laag in kcal gaan. Epi zorgt er heus niet voor dat wanneer jij maar 100 kcal op een dag eet, toch alles behoud. Anders was er iets op de markt geweest wat 100x zo goed werkt als bijv dnp.

Dat als je een.epie kuur start en.je hem wilt gebruiken voor je cut kan je dan erg laag gaan.in.kcal??vangt je epie dat op?

Ik. Merk je dat je hoofdpijn etc. krijgt, dan is je bloeddruk te hoog. Indien je hier geen last van hebt is het een prima middel om lethargie tegen te gaan.

Dat als je een.epie kuur start en.je hem wilt gebruiken voor je cut kan je dan erg laag gaan.in.kcal??vangt je epie dat op?

Het idee is dat je kunt cutten met minder spierverlies, en wellicht zelfs nog wat VVM kunt gainen, aangezien je eiwitsynthese drastisch verbeterd; en er minder voeding wordt opgeslagen als vet. Hier kun je tijdens een cut met PH´s optimaal gebruik van maken door op onderhoud te eten, en door middel van cardio je bodyfat eraf te strippen. Ik ben er persoonlijk geen voorstander van om veel onder je onderhoud te gaan eten, aangezien je dan deze eigenschappen van een PH zoals epistane niet optimaal gebruikt.

Ik zou jezelf wat beter inlezen, dit zijn wel vrij basis questions die je moet kunnen beantwoorden voordat je een cycle start ;) Dit topic is een goed startpunt voor je. Succes!

Ik. Alleen als ik het erg warm krijg zonder inspanning en snel hoofdpijn krijg gebruik ik het niet of neem ik enalapril om de bloeddruk te verlagen....bloeddruk is dan namelijk hoog.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 08:48 ----------

Ik zou in een PH cycle nooit onder je onderhoud gaan zitten, zelfs niet in een cut.....

Net bloedresultaten gezien van iemand die 25dagen op 10 mg superdrol gezeten heeft. Pct was nolva 20/20/10/10. Bloedwaarden zijn van 3 weken na zijn nakuur en waren allemaal in orde, niets buiten de referentiewaarden. 6.5kg gewonnen en bijna alles gehouden. Good stuff.

Terug
Naar boven