AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Net bloedresultaten gezien van iemand die 25dagen op 10 mg superdrol gezeten heeft. Pct was nolva 20/20/10/10. Bloedwaarden zijn van 3 weken na zijn nakuur en waren allemaal in orde, niets buiten de referentiewaarden. 6.5kg gewonnen en bijna alles gehouden. Good stuff.

Mmmmmmmm... je brengt me toch aan het twijfelen haha ;) Hoe zit het met zijn vetpercentage/dieet en cardio?

Net bloedresultaten gezien van iemand die 25dagen op 10 mg superdrol gezeten heeft. Pct was nolva 20/20/10/10. Bloedwaarden zijn van 3 weken na zijn nakuur en waren allemaal in orde, niets buiten de referentiewaarden. 6.5kg gewonnen en bijna alles gehouden. Good stuff.

Dat is goed om te horen!:)

Heb hier zelf ook een potje SD staan. Ik was zelf ook van plan 10 of 15 mg te nemen voor 4 weken. Heb een SD kloon met 5mg caps, dus hier zou je ook stabielere bloedwaarden mee kunnen houden dan met 10mg caps. Dacht dat SD een half waarde tijd had van 8uur, dus het is wel aan te raden om 2 maal daags een dosering te nemen. Als je dan dus de 10 mg caps lijkt het me niet heel verstandig om maar 10 mg per dag te nemen, aangezien je bloedwaardes dan heel erg schommelen tijdens de kuur.

Ik zat zelf te denken om het als kickstart te pakken voor een test/bold cycle.

Overigens, voor de H-drollers en E-staners onder ons: kijk uit voor de beruchte backpump. Heb hier nooit eerder last van gehad, maar ben nu langzaam aan het sterven dankzij een H-drol backpump haha ;) 5 gram taurine zowel ´s ochtends als pre-workout verlost je van deze ontzettend irritante side.

Overigens, voor de H-drollers en E-staners onder ons: kijk uit voor de beruchte backpump. Heb hier nooit eerder last van gehad, maar ben nu langzaam aan het sterven dankzij een H-drol backpump haha ;) 5 gram taurine zowel ´s ochtends als pre-workout verlost je van deze ontzettend irritante side.

Goeie tip :) Heb er nagenoeg geen last van gehad in mijn Epi cycle! Ga er ook vanuit dat het de Taurine was die hier aan bij heeft gedragen. Overigens was 2x een half theelepeltje voor mij prima. Geen idee hoeveel gram dat is :p

Wat zou jij als de best ph om te cutten beschouwen, Alainie?

Klinkt toch weer interessant ja... Maar deze referentie is niet van phforum ofzo he?! :p

Neenee, this is real life.

Zelf zou ik dan een combi Hdrol/11-OXO adviseren, maar ik heet geen Alainie :P

Mooi, ik zou hetzelfde zeggen hehe ;)

Onthoud wel dat je afvalt door een goed, clean dieet en een shitload aan cardio. PH´s zijn geen wondermiddelen (net zoals de reguliere AAS dat niet zijn), maar zorgen er slechts voor dat je spieren op hun plek blijven zitten terwijl je vet verliest. Wanneer dieet en cardio niet kloppen, zullen prohormonen ook niks doen. Heb heel veel kerels meegemaakt die claimden dat 125 mg. H-drol niets voor hen deed, terwijl als je zag wat zij aten en hoe zij trainden dat simpelweg om te janken was.

Oke heb er nu twee dagen opzitten. Eerste dag 50mg dag 2 75mg.
Merk na het innemen wel een lichte druk op me hoofd maar voor de rest merk ik er nog vrij weinig van. Bloeddruk is ook nog goed(controleer ik 3 maal per dag).
Vanaf wanneer kan ik er echt wat van gaan merken? En dan met name krachttoename en Sides?
En wanneer zijn de beste tijden om het in te nemen?
Doe het nu in de ochtend na het eten. Middag en avond.

Gr

Dieet was 750kcal boven onderhoud, tijdens en in de nakuur. VP gelijk gebleven tijdens de kuur, wel licht gestegen tijdens nakuur... Geen cardio.

Ik merk zelf ook dat ik tijdens de PCT onnodig veel vet aanzet. Dillemma: op onderhoud blijven eten i.v.m spierverlies (maar wel wat vet gainen door cortisol spike); of wat onder onderhoud gaan eten en geen vertgain (met als risico wat massaverlies PCT).

Wat doe jij? Ik ga dit keer een product zoals Erase nemen, om de cortisolpiek tegen te gaan. Jij was ook een fan van een 11-OXO bridge om dit tegen te gaan right?

Ik zit nu in de 2e week epi (deze week 50mg) Gaat me primaaf, op wat zweetwerk tijdens het slapen na! Alleen gister en vandaag ook weer wat last van koppijn. Ik drink meer dan genoeg water dus dit kan het niet zijn, wellicht verhoogde bloeddruk? Ik heb wel meidoorn capsules (volgens etiket 350mg meidoorn) Volgens het etiket kun je er 3 gespreid over de dag nemen. Ik heb dit al verhoogd vandaag. Neem er nu in de ochtend 2, in de middag 1 en in de avond weer 2 (5 totaal) Ik ga morgen eens mn bloeddruk laten meten ergens, mocht die te hoog zijn moet ik dan de meidoorn nog gaan verhogen of zijn er andere mogelijkheden? Hoeveel meidoorn nemen jullie dan?

Ik zit nu in de 2e week epi (deze week 50mg) Gaat me primaaf, op wat zweetwerk tijdens het slapen na! Alleen gister en vandaag ook weer wat last van koppijn. Ik drink meer dan genoeg water dus dit kan het niet zijn, wellicht verhoogde bloeddruk? Ik heb wel meidoorn capsules (volgens etiket 350mg meidoorn) Volgens het etiket kun je er 3 gespreid over de dag nemen. Ik heb dit al verhoogd vandaag. Neem er nu in de ochtend 2, in de middag 1 en in de avond weer 2 (5 totaal) Ik ga morgen eens mn bloeddruk laten meten ergens, mocht die te hoog zijn moet ik dan de meidoorn nog gaan verhogen of zijn er andere mogelijkheden? Hoeveel meidoorn nemen jullie dan?

Ik had aan 1 of 2 meidoorn caps genoeg per dag.

BB via Tapatalk

Word ook tijd dat men epi kuur afloopt, begin steeds vaker smorgens men caps te vergeten, ben sinds maandag overgegaan op 40mg omdat voor mijn gevoel de rek er wel uit is en ik hoofdpijn kreeg

Oja en men kuur staat vast, net me stage centjes gekregen haha( 2500)

Hey leefie ook nog?! :D
Mooi man, lekker knallen dus v/d zomer! Ga wel je voeding op orde brengen he, want smerig bulken is er echt niet bij op test :eek:

Ik merk zelf ook dat ik tijdens de PCT onnodig veel vet aanzet. Dillemma: op onderhoud blijven eten i.v.m spierverlies (maar wel wat vet gainen door cortisol spike); of wat onder onderhoud gaan eten en geen vertgain (met als risico wat massaverlies PCT).

Wat doe jij? Ik ga dit keer een product zoals Erase nemen, om de cortisolpiek tegen te gaan. Jij was ook een fan van een 11-OXO bridge om dit tegen te gaan right?

Ik eet tijdens mn pct hetzelfde als tijdens mn cycle, omdat ik anders spieren verlies, en omdat mn trainingsintensiteit en motivatie te veel zakt als ik weinig kcal eet. Door goed te blijven eten blijft mn kracht ook altijd redelijk goed hangen, wat erg helpt om de mentale trainingsdip tegen te gaan.

Word ook tijd dat men epi kuur afloopt, begin steeds vaker smorgens men caps te vergeten, ben sinds maandag overgegaan op 40mg omdat voor mijn gevoel de rek er wel uit is en ik hoofdpijn kreeg

Oja en men kuur staat vast, net me stage centjes gekregen haha( 2500)

Dat is waarom injects > tabs Justin ;) Hoef je maar 1x in de week aan te denken :P

Dat is wel zo ja! Word soms inderdaad wel moe van steeds weer al die caps te nemen, epi, meidoorn, omega3 etc.. zijn er nogal niet wat op een dag! Ook steeds als je een dagje weggaat goed nadenken wat ik allemaal moet meenemen.. Dan zouden injects inderdaad wel fijn zijn. Maargoed geen naalden in mijn lijf :P

Hey leefie ook nog?! :D
Mooi man, lekker knallen dus v/d zomer! Ga wel je voeding op orde brengen he, want smerig bulken is er echt niet bij op test :eek:
eerste weken at ik ook clean maar kreeg door dat het niets uit maakte alsk 10plakken brood of een wrap haha, k had het beetje druk met school en vrouwtjes dus minder dbb haha

Terug
Naar boven