Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik probeer wel zo veel mogelijk clean te eten, maar heb er ook dagen bij dan prop ik alles naar binnen wat los en vast zit :P

Na hoe lang kickte bij jullie de h-drol in?
Dit is nu mijn 5e dag maar gaat echt hard op het gewicht. Bulk nu lekker en de kg's vliegen er al aan? Is dit niet wat vroeg. Ben nu op 5 dagen 1,5 kg aangekomen. En het lijkt alsof ik ook droger sta?
Meer mensen die al zo snel iets merkte ervan? Zit overigens op 75mg ed.
Gr

Beste mensen, ik heb de eerste 36 pagina's al volledig doorgelezen...
ik moet zeggen dat ik zo op de duur door het bos de bomen niet meer zie...
had gedacht aan havoc , met wat zou ik dat dan kunnen combineren als nakuur of cycle assist?(of als iemand iets beters weet dan havoc?) iemand die me raad kan geven aub,
stats zijn 1m85, 88kg ondertussen en 13 procent body fat, ben 24j

The other big problem that I notice with many H-Drol reviews is that the users lose a lot of their muscle when the supplement is stopped. Even using something for PCT, many people lose their muscle almost instantly. That’s because these 17aMethyl steroids put water “bloat” on your instead of real solid mass. The bloat appears to be “muscle” but it is lost almost instantly after a cycle. This is less pronounced with H-Drol but that only makes it less attractive compared to other prohormones on the market that are not 17aMethyl (liver toxic) steroids.

Low Quality Muscle

Onzin nosferatu, tenminste havoc/epistane geeft geen bloat

Dit is zo iemand die stopt met eten nadat de kuur erop zit

Bullshit. Heb eerder een H-drol only cycle gedaan van 6 weken op 100 mg, waarvan ik 5 KG heb gegained, en vet door ben verloren. Na de PCT gaf de weegschaal precies hetzelfde aan; en was ik niet zwaarder geworden. Dieet en cardio is allesbepalend voor het al dan niet vasthouden van je gains. Weet je niet wat je doet op dit gebied, zul je alles weer kwijtraken, net zoals bij reguliere AAS.

Na hoe lang kickte bij jullie de h-drol in?
Dit is nu mijn 5e dag maar gaat echt hard op het gewicht. Bulk nu lekker en de kg's vliegen er al aan? Is dit niet wat vroeg. Ben nu op 5 dagen 1,5 kg aangekomen. En het lijkt alsof ik ook droger sta?
Meer mensen die al zo snel iets merkte ervan? Zit overigens op 75mg ed.
Gr

Kan inderdaad. Meestal "kickt het pas in" na 3 tot 4 weken. Vandaar dat H-drol niet korter gedraaid dient te worden daqn 6-7 weken. Wellicht ben je nu ook wat stricter met voeding etc. wat ook meespeelt ;)

Ik probeer wel zo veel mogelijk clean te eten, maar heb er ook dagen bij dan prop ik alles naar binnen wat los en vast zit :P

Jammer! PH`s werken pas écht wanneer je clean eet ;)

Onzin nosferatu, tenminste havoc/epistane geeft geen bloat

Dit is zo iemand die stopt met eten nadat de kuur erop zit

+1 New!

Kan inderdaad. Meestal "kickt het pas in" na 3 tot 4 weken. Vandaar dat H-drol niet korter gedraaid dient te worden daqn 6-7 weken. Wellicht ben je nu ook wat stricter met voeding etc. wat ook meespeelt ;)

Ja klopt wel wat het eten betreft. Let nu extra goed op mijn voeding. Ook op genoeg slaap krijgen etc. Ook lijkt het alsof ik meer honger heb. Krijg nu ronduit gewoon meer binnen. Zit overigens te twijfelen of ik week 5&6 op 100mg ed. Was eerst van plan om alleen week 6 op 100mg ed te doen.
Overigens bedankt voor je reactie Alainie. Dit is mijn eerste ph kuur en kan alle kennis gebruiken haha. Wil dit goedje zo goed mogelijk benutten!
Gr

Hmm ik twijfel gasten, ik wil hard uit mijn epi/test-e kuurtje komen welke PH kan ik het beste de laatste 4 weken pakken nog? Dus laatste 2 weken test-e en tot aan mijn PCT? :D

Ik zat te denken aan Sdrol, maar dat is wellicht wat heavy ook gezien ik al Epi heb gedaan in wk 1-5. Zou dan dus op wk13 weer beginnen.

Hier wat opties voor je:
Trenavar (trendione)
Mechabol
Trenavol (dienedione)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 21:01 ----------

Na je lange epi cycle zou k voor wat milders (met name voor de lever) dan Sd kiezen.

Thanks luc02, ik heb ze even opgezocht:

Trenavar (Estra-4,9,11-triene-3,17-dione) 2x 15mg ed volgens PHF. Echt prohormoon wat converteert. Volgens PHF converteert het 1:5 in 24h.

Mechabol (P-Mag) (4-chloro-17α-methyl-androst-4-en-17β-ol-3-one) 3x25mg ed volgens diverse logs. Geen conversie nodig, gewoon een roid dus.

Trenavol (Estra-4,9-diene-3,17-dione) 3x30mg ed? Zo te zien heeft deze ook een conversie nodig, als ik naar de samenstelling kijk, welke bijna gelijk is aan Trenavar.

Heb zelf ook nog even wat toegevoegd, het valt me op dat er heel veel verschillende PH's zijn die iets met Tren te maken zouden moeten hebben :rolleyes:

Trenadrol (19-Norandosta-4,9 diene-3,17 dione) 40mg ed.

Maar hoe het ook zij... Ik zoek eigenlijk iets waar iemand ook daadwerkelijk ervaring mee heeft :)

Alsk 19 nor zie wordk al bang, icm met je test en epi word dat best 'Zwaar' herstel dan denknik

Wat zou volgens jou een optie zijn?

Ja dat sowieso :)

Hmm ik twijfel gasten, ik wil hard uit mijn epi/test-e kuurtje komen welke PH kan ik het beste de laatste 4 weken pakken nog? Dus laatste 2 weken test-e en tot aan mijn PCT? :D

Ik zat te denken aan Sdrol, maar dat is wellicht wat heavy ook gezien ik al Epi heb gedaan in wk 1-5. Zou dan dus op wk13 weer beginnen.

Niet te gek draaien in je cycle bro. Een oral om te eindigen en te kickstarten in een eerste cycle is al redelijk overkill.

Moest je het toch willen doen zou ik gewoon wat winstrol halen.

Eey punjab die trenadrol die je noemt is de zelfde ph als trenavol. Het zijn ph's naar dienolone. Verder zou ik idd eerst je lever waarden laten checken en daar vervolgens je beslissing van af laten hangen. Toch lijkt het me niet fijn om je kuur met een zware ph/ds te eindigen, aangezien dit je herstel dan waarschijnlijk ook zwaarder maakt.

Persoonlijk zou ik kiezen voor trenavar of een ph naar dienolone (pro tren is t meest voordelig qua prijs voor een dienolone ph).
Ik heb zeer veel gebruikers ervaringen over beide gelezen en van beide ph's zou je droog, hard en vasculair worden. Grootste nadeel dat wordt aangegeven is het libido verlies en verhoogde agressie. Toch denk ik dat de test die je zet een groot deel van het libido verlies kan tegengaan, maar dit kun je zelf t beste inschatten.

Als je lever waarden goed zijn, dan kun je natuurlijk kiezen voor een Lichte methyl ph.
Denk dat ik dan zou kiezen uit:
H-drol
Of Mechabol; is wel een nieuw product, maar ben hier zelf nieuwsgierig naar en heb er al veel goeds over gelezen.

En bij een non methyl zou ik toch kiezen voor pro tren van dragon nutrition. Deze is qua prijs en dosering het meest voordelig.
Mocht je een hele lichte ph willen dan kun je ook nog kiezen voor 11-oxo.

Correct me if I am wrong, maar zou 11-oxo niet punjab's eerste keus moeten zijn? Niet alleen zal het bijdragen aan de gewenste droog/hardheid, maar op het eind van een kuur zal de gunstige invloed op cortisol ook helpen met het behoud van zijn gains.

Ja daar heb je idd wel gelijk in. De 11-oxo zou zijn pct vergemakkelijken en voor de gewenste hardheid zorgen. Verder zal de 11-oxo weinig bieden op het gebied van kracht/massa gains, dus daarvoor zal hij het niet moeten pakken.

Mocht je toch nog kracht/masaa gains willen gecombineerd met hardheid dan zou ik kiezen voor de andere genoemde ph's, maar deze zullen de Pct niet vergemakkelijken.

Ik zal wel weer het heilig boontje aan het uithangen zijn, maar imo is het laatste was Punjab nodig heeft nóg een oral ;) Zijn plan was een Epistane cycle, wat die heeft doorgetrokken naar een Test-E cycle. Het is tijd om straks off te gaan bro, ga je lichaam niet onnodig meer belasten met een levertoxische oral. Niemand in het reguliere AAS-forum doet dit. Een non-methyl als 11-OXO is bullshit wanneer je het superieure Test-E draait. Wellicht kan het een meerwaarde hebben tijdens zijn PCT, maar blijft het bij IMO. Wat je ook doet, gezondheid first ;) Just my 2 cents.

Terug
Naar boven