Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The other big problem that I notice with many H-Drol reviews is that the users lose a lot of their muscle when the supplement is stopped. Even using something for PCT, many people lose their muscle almost instantly. That’s because these 17aMethyl steroids put water “bloat” on your instead of real solid mass. The bloat appears to be “muscle” but it is lost almost instantly after a cycle. This is less pronounced with H-Drol but that only makes it less attractive compared to other prohormones on the market that are not 17aMethyl (liver toxic) steroids.
Na hoe lang kickte bij jullie de h-drol in?
Dit is nu mijn 5e dag maar gaat echt hard op het gewicht. Bulk nu lekker en de kg's vliegen er al aan? Is dit niet wat vroeg. Ben nu op 5 dagen 1,5 kg aangekomen. En het lijkt alsof ik ook droger sta?
Meer mensen die al zo snel iets merkte ervan? Zit overigens op 75mg ed.
Gr

Ik probeer wel zo veel mogelijk clean te eten, maar heb er ook dagen bij dan prop ik alles naar binnen wat los en vast zit![]()

Onzin nosferatu, tenminste havoc/epistane geeft geen bloat
Dit is zo iemand die stopt met eten nadat de kuur erop zit
Kan inderdaad. Meestal "kickt het pas in" na 3 tot 4 weken. Vandaar dat H-drol niet korter gedraaid dient te worden daqn 6-7 weken. Wellicht ben je nu ook wat stricter met voeding etc. wat ook meespeelt![]()

Hmm ik twijfel gasten, ik wil hard uit mijn epi/test-e kuurtje komen welke PH kan ik het beste de laatste 4 weken pakken nog? Dus laatste 2 weken test-e en tot aan mijn PCT?
Ik zat te denken aan Sdrol, maar dat is wellicht wat heavy ook gezien ik al Epi heb gedaan in wk 1-5. Zou dan dus op wk13 weer beginnen.
Zijn plan was een Epistane cycle, wat die heeft doorgetrokken naar een Test-E cycle. Het is tijd om straks off te gaan bro, ga je lichaam niet onnodig meer belasten met een levertoxische oral. Niemand in het reguliere AAS-forum doet dit. Een non-methyl als 11-OXO is bullshit wanneer je het superieure Test-E draait. Wellicht kan het een meerwaarde hebben tijdens zijn PCT, maar blijft het bij IMO. Wat je ook doet, gezondheid first
Just my 2 cents.