Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal wel weer het heilig boontje aan het uithangen zijn, maar imo is het laatste was Punjab nodig heeft nóg een oralZijn plan was een Epistane cycle, wat die heeft doorgetrokken naar een Test-E cycle. Het is tijd om straks off te gaan bro, ga je lichaam niet onnodig meer belasten met een levertoxische oral. Niemand in het reguliere AAS-forum doet dit. Een non-methyl als 11-OXO is bullshit wanneer je het superieure Test-E draait. Wellicht kan het een meerwaarde hebben tijdens zijn PCT, maar blijft het bij IMO. Wat je ook doet, gezondheid first
Just my 2 cents.
).
Uhmmm, I beg to differ, er zijn genoeg mensen die een AAS-kuur beeindigen met winny tabs of oral tren en beginnen met een oral+inject. Ben het er wel mee eens dat Pun het beste even een rustpauze kan inlassen om zijn lichaam te laten herstellen ( hoe moeilijk dat ook is).
Naar mijn persoonlijke mening wordt levertoxiteit ook zwaar overdreven op dit forum. Natuurlijk is het "better safe than sorry" en kun je beter op zeker spelen omdat voor een ieder het lichaam anders reageert ( bij de 1 treedt leverschade veel sneller op dan bij de ander )....maar ik heb in week 16 ( de laatste week ) van mijn aas-kuur ( 1gr test-e, 800mg tren-e ) bloed laten prikken en de leverwaarden waren iets hoger dan de bovengrens...wat in mijn persoonlijke geval een minieme verhoging ten opzichte van de normale waarden is ( Alainie heeft die print out gezien ). Cholesterol was nog goed, alhoewel de verhouding wat verslechterd was. Bloeddruk was goed. Als ik af zou gaan op het AAS forum zou dat toch veel erger moeten zijn met de indirecte toxiteit van test-e en de directe levertoxiteit van tren-e.
Een van tevoren goed uitgedachte kuur van een PH in combi met test-e en afsluiten met een PH als 11-OXO en test-e is dus best een optie voor Pun bij een eventuele volgende kuur...imho![]()
Wat gaat hij dan bij een volgende cycle doen? Twee truckladingen AAS erin knallen ofwat hehe 
Ik heb eens zitten rondlezen en het lijkt me toch wel verleidelijk als je bv
3 weken een ph kickstart hebt, 12 weken inject kuurt en dan weer 3 weken een ph te nemen.
Dan zou qua lever goed te doen moeten zijn als je niet drinkt lijkt mij?
Ik volg Punjabs log met plezier, maar heeft er iemand al eens een ph en inject kuur gedaan met bv superdrol en test?

Ik heb eens zitten rondlezen en het lijkt me toch wel verleidelijk als je bv
3 weken een ph kickstart hebt, 12 weken inject kuurt en dan weer 3 weken een ph te nemen.
Dan zou qua lever goed te doen moeten zijn als je niet drinkt lijkt mij?
Ik volg Punjabs log met plezier, maar heeft er iemand al eens een ph en inject kuur gedaan met bv superdrol en test?
****, zat op 1gram 11-oxo per dag maar ben moeten stoppen door lethargy... Trainingen en studies begonnen er zwaar onder te lijden dus ff gekapt nu.
****, zat op 1gram 11-oxo per dag maar ben moeten stoppen door lethargy... Trainingen en studies begonnen er zwaar onder te lijden dus ff gekapt nu.
1 gram per dag does the trick. Dat, of een shitload aan cafeïne en DMAA. http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/pro-stanoNog niet, maar mijn komende kuur zal epi/test/tren zijn. Kan hem loggen als er belangstelling voor is. Zal ergens in juni zijn.

Lethargy is een killer. Hielp het gebruik van een PWO ofzo ook niet?
Probeer eens een stanodrol kloon. Een cycle afbreken kan niet bro. Zeker niet als je een king´s fortune hebt betaald om een gram 11-OXO te gaan draaien1 gram per dag does the trick. Dat, of een shitload aan cafeïne en DMAA. http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/pro-stano
---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 10:13 ----------
Probeer eens een stanodrol kloon. Een cycle afbreken kan niet bro. Zeker niet als je een king´s fortune hebt betaald om een gram 11-OXO te gaan draaien1 gram per dag does the trick. Dat, of een shitload aan cafeïne en DMAA. http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/pro-stano
---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 10:13 ----------
Ga je nu wel cutten trouwens?![]()
Mooie cycle papa, maar zou je die 11-oxo niet 2 weken opschuiven en hem runnen tot aan je pct?