AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ja heb je gelijk in. Hoe staat het er nu voor bij jou cycle? Begin je al wat te merken van de h-drol? Heb je al bepaalde sides gehad? Ik ga morgen beginnen!:)

Duidelijk verhaal heren, heb soms gewoon even wat "wijze" woorden nodig die ik zelf waarschijnlijk ook zou uitspreken als iemand dit aan mij zou vragen. Ken mezelf onderhand en gooi het dan liever even in de groep. Ik ga iig geen oral meer tot me nemen deze cycle. Zou ook nergens op slaan... :rolleyes:

Ik zal wel weer het heilig boontje aan het uithangen zijn, maar imo is het laatste was Punjab nodig heeft nóg een oral ;) Zijn plan was een Epistane cycle, wat die heeft doorgetrokken naar een Test-E cycle. Het is tijd om straks off te gaan bro, ga je lichaam niet onnodig meer belasten met een levertoxische oral. Niemand in het reguliere AAS-forum doet dit. Een non-methyl als 11-OXO is bullshit wanneer je het superieure Test-E draait. Wellicht kan het een meerwaarde hebben tijdens zijn PCT, maar blijft het bij IMO. Wat je ook doet, gezondheid first ;) Just my 2 cents.

Uhmmm, I beg to differ, er zijn genoeg mensen die een AAS-kuur beeindigen met winny tabs of oral tren en beginnen met een oral+inject. Ben het er wel mee eens dat Pun het beste even een rustpauze kan inlassen om zijn lichaam te laten herstellen ( hoe moeilijk dat ook is ;) ).

Naar mijn persoonlijke mening wordt levertoxiteit ook zwaar overdreven op dit forum. Natuurlijk is het "better safe than sorry" en kun je beter op zeker spelen omdat voor een ieder het lichaam anders reageert ( bij de 1 treedt leverschade veel sneller op dan bij de ander )....maar ik heb in week 16 ( de laatste week ) van mijn aas-kuur ( 1gr test-e, 800mg tren-e ) bloed laten prikken en de leverwaarden waren iets hoger dan de bovengrens...wat in mijn persoonlijke geval een minieme verhoging ten opzichte van de normale waarden is ( Alainie heeft die print out gezien ). Cholesterol was nog goed, alhoewel de verhouding wat verslechterd was. Bloeddruk was goed. Als ik af zou gaan op het AAS forum zou dat toch veel erger moeten zijn met de indirecte toxiteit van test-e en de directe levertoxiteit van tren-e.

Een van tevoren goed uitgedachte kuur van een PH in combi met test-e en afsluiten met een PH als 11-OXO en test-e is dus best een optie voor Pun bij een eventuele volgende kuur...imho :)

Uhmmm, I beg to differ, er zijn genoeg mensen die een AAS-kuur beeindigen met winny tabs of oral tren en beginnen met een oral+inject. Ben het er wel mee eens dat Pun het beste even een rustpauze kan inlassen om zijn lichaam te laten herstellen ( hoe moeilijk dat ook is ;) ).

Naar mijn persoonlijke mening wordt levertoxiteit ook zwaar overdreven op dit forum. Natuurlijk is het "better safe than sorry" en kun je beter op zeker spelen omdat voor een ieder het lichaam anders reageert ( bij de 1 treedt leverschade veel sneller op dan bij de ander )....maar ik heb in week 16 ( de laatste week ) van mijn aas-kuur ( 1gr test-e, 800mg tren-e ) bloed laten prikken en de leverwaarden waren iets hoger dan de bovengrens...wat in mijn persoonlijke geval een minieme verhoging ten opzichte van de normale waarden is ( Alainie heeft die print out gezien ). Cholesterol was nog goed, alhoewel de verhouding wat verslechterd was. Bloeddruk was goed. Als ik af zou gaan op het AAS forum zou dat toch veel erger moeten zijn met de indirecte toxiteit van test-e en de directe levertoxiteit van tren-e.

Een van tevoren goed uitgedachte kuur van een PH in combi met test-e en afsluiten met een PH als 11-OXO en test-e is dus best een optie voor Pun bij een eventuele volgende kuur...imho :)

Mee eens met bovenstaande, doelde er alleen op dat Punjab al begonnen was met een Epistane kuur, deze ook nog verlengd heeft met Test-E, en het gezien het zijn eerste cycle is overkill zou zijn om ook nog eens af te gaan sluiten met een methyl ;) Wat gaat hij dan bij een volgende cycle doen? Twee truckladingen AAS erin knallen ofwat hehe :D

Hahaha ja een rem is wel noodzakelijk bij mij hoor :p
Dank daarvoor beiden ;)

Ik heb eens zitten rondlezen en het lijkt me toch wel verleidelijk als je bv
3 weken een ph kickstart hebt, 12 weken inject kuurt en dan weer 3 weken een ph te nemen.
Dan zou qua lever goed te doen moeten zijn als je niet drinkt lijkt mij?
Ik volg Punjabs log met plezier, maar heeft er iemand al eens een ph en inject kuur gedaan met bv superdrol en test?

Als alles nu goed verloopt wordt me volgende cycle een test/bold kuur met SD kickstart voor 4 weken op 15mg per dag.

****, zat op 1gram 11-oxo per dag maar ben moeten stoppen door lethargy... Trainingen en studies begonnen er zwaar onder te lijden dus ff gekapt nu.

3 weken een ph kickstart hebt, 12 weken inject kuurt en dan weer 3 weken een ph te nemen.
Ik volg Punjabs log met plezier, maar heeft er iemand al eens een ph en inject kuur gedaan met bv superdrol en test?

:cool:

Nog niet, maar mijn komende kuur zal epi/test/tren zijn. Kan hem loggen als er belangstelling voor is. Zal ergens in juni zijn.

****, zat op 1gram 11-oxo per dag maar ben moeten stoppen door lethargy... Trainingen en studies begonnen er zwaar onder te lijden dus ff gekapt nu.

Probeer eens een stanodrol kloon. Een cycle afbreken kan niet bro. Zeker niet als je een king´s fortune hebt betaald om een gram 11-OXO te gaan draaien :D 1 gram per dag does the trick. Dat, of een shitload aan cafeïne en DMAA. http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/pro-stano

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 10:13 ----------

Nog niet, maar mijn komende kuur zal epi/test/tren zijn. Kan hem loggen als er belangstelling voor is. Zal ergens in juni zijn.

Ga je nu wel cutten trouwens? :)

Jo Alainie hoe staat het er voor?
Ik heb gisteren mijn eerste 100mg H-drol gehad.
Nu vroeg ik me af hoe jij de h-drol doseert? Neem je 2x 50mg op een dag of verdeel je 4x 25mg over de dag?

Helemaal gekapt? Of dosis aangepast?

Ff helemaal gekapt.

Lethargy is een killer. Hielp het gebruik van een PWO ofzo ook niet?

Nope, 800mg caff, 100mg DMAA of 50mg efi hielpen niet. Met andere ph's ofzo nooit last gehad, dus dacht dat het zeker niet van de 11-oxo kon komen... Ik had echt in nx anders zin dan in mn bed dvd's kijken of wat DBB'en. Dus gekapt en gekeken wat dat deed, en 36uur later was ik voor het eerst in 2 weken terug volledig wakker....

Probeer eens een stanodrol kloon. Een cycle afbreken kan niet bro. Zeker niet als je een king´s fortune hebt betaald om een gram 11-OXO te gaan draaien :D 1 gram per dag does the trick. Dat, of een shitload aan cafeïne en DMAA. http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/pro-stano

I know, maar studies > cycle.

Ga je nu wel cutten trouwens? :)

Ja meester, zat te denken aan een kuur met kickstart week 1-6 100mg h-drol, week 7-12 300mg 11-OXO, week 1-12 250mg test-e + 400 mg tren-e. De test-e draait puur mee om het libido enigszins op peil te houden.

Mooie cycle papa, maar zou je die 11-oxo niet 2 weken opschuiven en hem runnen tot aan je pct?

Daar moet je wel op kunnen cutten ja... :D

sorry voor de kleine onderbreking van het gesprek maar weten jullie nog een nederlandse of europese site waar je cycle support van anabolic innovations of perfect cycle van anabolic extreme kan bestellen om te gebruiken als pré load en tijdens de ph kuur

Terug
Naar boven