MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ok bedankt en point well taken :)

:) Geen dank

ik vind die pct producten na ph kuur altijd zo overrated en overpriced...
vooral als ik kijk naar de inhoud. Mariadistel en voor de rest allemaal spul wat je uit
je voeding kunt halen?

Wat haal je uit voeding?

vooral als ik kijk naar de inhoud. Mariadistel en voor de rest allemaal spul wat je uit
je voeding kunt halen?

Ik neem aan dat je daarmee doelt op de zogenaamde Over The Counter PCT's en supplementen die PH-gebruikers gebruiken ter ondersteuning van het herstelvermogen van het lichaam....ach, die horen bij de obsessie van de gemiddelde bodybuilder met supplementen. Na een kuur met PH's hoor je gewoon een PCT met nolva of clomid te doen. Mariadistel, saw palmetto etc. ondersteunen alleen maar. Er zijn wel oestrogeen blokkerende supplementen verkrijgbaar zoals 6-Bromo, maar die zijn meestal niet legaal in Nederland te krijgen. het enige supplement met een dergelijke werking dat mij te binnen schiet bij de legale supplementen hier is resveratrol.

je voeding kunt halen?

Ik vind een cortisol blokker toch wel zijn plek hebben tijdens een PCT. Merk echt minder rebound van vet wanneer ik een product als Recycle (Purus labs) of Erase pak. De rest is inderdaad bullshit; kijk bijvoorbeeld naar cycle support... Het enige waaraan ik mijn geld zou uitgeven qua support supps zijn meidoornbes, omega 3 en glucosamine.

Eey Alainie hoe gaat het nu met je cycle?
Merk je al wat van de h-drol?
Ik ben nu net bezig met de 3e dag op h-drol en ik heb toch al wat kleine sides gemerkt.
Denk dat deze allemaal te wijten zijn aan een licht verhoogde bloeddruk.
De sides die ik had:
- lichte druk op het hoofd na inname
- Voelde me warmer na inname
- na de 4e cap een verhoogde hartslag en kon daardoor eerst niet slapen.

Alleen nu heb ik net weer een cap ingenomen en heb nog geen last van bovenstaande sides.

Verder ben ik helaas wat topics tegengekomen op US boards, dat de laatste h-drol batches van C.E.L. fake zouden zijn. Echter weet ik niet inhoeverre dit serieus genomen dient te worden. Denk dat ik bovenstaande sides niet had gehad als de h-drol fake was.

Daarom ben ik ook benieuwd of jij al wat merkt van de h-drol Alainie, aangezien jij toch ook CEL h-drol hebt van predatornutrition?

Ik vind een cortisol blokker toch wel zijn plek hebben tijdens een PCT. Merk echt minder rebound van vet wanneer ik een product als Recycle (Purus labs) of Erase pak. De rest is inderdaad bullshit; kijk bijvoorbeeld naar cycle support... Het enige waaraan ik mijn geld zou uitgeven qua support supps zijn meidoornbes, omega 3 en glucosamine.

en bij back pumps taurine ;)

neej ok, resveratrol begrijp ik nog wel, een cortisol blokker ook uiteraard.

maar ik krijg altijd kippenvel als ze het hebben over sellery seed extract en nog meer van die hippy kruiden producten. idd pak dan gewoon omega 3..

( even nog on the side ik ben me aan het inlezen over PH, heb nog nooit een cycle gedaan)

Eey Alainie hoe gaat het nu met je cycle?
Merk je al wat van de h-drol?
Ik ben nu net bezig met de 3e dag op h-drol en ik heb toch al wat kleine sides gemerkt.
Denk dat deze allemaal te wijten zijn aan een licht verhoogde bloeddruk.
De sides die ik had:
- lichte druk op het hoofd na inname
- Voelde me warmer na inname
- na de 4e cap een verhoogde hartslag en kon daardoor eerst niet slapen.

Alleen nu heb ik net weer een cap ingenomen en heb nog geen last van bovenstaande sides.

Verder ben ik helaas wat topics tegengekomen op US boards, dat de laatste h-drol batches van C.E.L. fake zouden zijn. Echter weet ik niet inhoeverre dit serieus genomen dient te worden. Denk dat ik bovenstaande sides niet had gehad als de h-drol fake was.

Daarom ben ik ook benieuwd of jij al wat merkt van de h-drol Alainie, aangezien jij toch ook CEL h-drol hebt van predatornutrition?

De sides die je noemt heb je altijd wel bij een H-drol cycle (ik tenminste). Wat lethargie, soms een druk op je hoofd, ´s nachts meer zweten en backpumps. Als je zou bulken vind ik H-drol deze side´s niet waard. Maar tijdens het cutten daarentegen is het echt een prima goedje! Word harder, vasculairder en heb geen krachtverlies tijdens deze cut waarbij ik toch zo´n 4000 kcal. per week aan cardio verbrand, en op 3500 kcal. per dag zit (=onderhoud).

Het lijkt me sterk dat je batch fake is. CEL heeft een goede reputatie. Vergeet overigens niet H-drol pas echt inkickt zo rond week 4. Dan zullen de sides ook wat minder worden / stabiliseren heb ik gemerkt.

Hehehe, uiteraard. Backpumps are killing me! :D

neej ok, resveratrol begrijp ik nog wel, een cortisol blokker ook uiteraard.

maar ik krijg altijd kippenvel als ze het hebben over sellery seed extract en nog meer van die hippy kruiden producten. idd pak dan gewoon omega 3..

( even nog on the side ik ben me aan het inlezen over PH, heb nog nooit een cycle gedaan)

Precies. Waar ik nog meer kippenvel van krijg is dat mensen met toegang tot nolva opteren voor een PCT met deze "hippy kruiden producten" hehe :D Zijn er bij ons een paar die na 7 weken epistane op 70 mg. hiervoor kiezen. Moeten mensen zelf weten though; gekrompen ballen, een paar weken niet kunnen nken, gains kwijtraken, wat maakt het ook uit...

Hoe merk ik trouwens ofk fake nolva heb? Heb het van een maat gekregen die ik allang ken, het kwam alleen in een ander potje en zijn kleine rondjes zonder opdruk dus daaraan valt het niet te zien denk ik.

Heb geen potje omdat dit wat left overs zijn van jongens die test/deca gebruikten

Ja moeilijk dan NIT.. (afkorting voor je lange stomme naam :p)
Denk gewoon proberen? Als je die gasten gewoon goed kent, waar het van komt (en ze ook vertrouwd) dan lijkt het mij niet zo'n probleem.

Ken die jongens al heel lang en vertrouw ze ook wel dus probeer het gewoon
Gelukkig zo klaar met epi, begin bloedneuse te krijgen

Welke dosis zit je nu dan??

Sinds donderdag op 40mg.. Daarvoor 70
vind beetje raar allemaal

Terug
Naar boven