- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een week nu op 40 dus, weet niet wat het precies is..
Fijne side tot nu toe 
voor men gevoel was de rek eruit kwa groei en ik kreeg hoofdpijn, veeellWaarom ben je op 40 mg. gaan zitten? Lijkt me niet super voor je bloedwaarden, dat schommelen in dosering.
hoeveel heb je nu gepakt met je kuur?voor men gevoel was de rek eruit kwa groei en ik kreeg hoofdpijn, veeell
Ik denk dat als je 6kg overhoud dat je tevreden mag zijn. Meer is natuurlijk altijd mooier meegenomenzit nu op 8.3kg, ben benieuwd wat ik over 4 weken kan zeggen na de pct, blijft vast goed

Ik denk dat als je 6kg overhoud dat je tevreden mag zijn. Meer is natuurlijk altijd mooier meegenomen![]()
6 KG is echt insane voor een PH-kuur. 12 weken test op 250 mg. en je zit meestal wel op hetzelfdde (als ik af ga op geluiden uit onze gym)
6kg is peanuts om te behalen in een PH kuur en het voordeel van veel PH's ten opzichte van testosteron is dat de gains veel makkelijker vast te houden zijn ( geen bloat, afhankelijk natuurlijk van welke PH je hebt ). Test gezonder dan PH's? Hmmm, niet echt. Misschien qua levertoxiteit maar een bericht als dit zegt al genoeg: http://www.ergo-log.com/justonetestosteroneinjection.html . 12 weken op 250mg test en je hebt 6 kilo wet gains, waarvan je met geluk en dedication 4 overhoud.
hahahahah, ik hoop dat je een troll bent. maar ik ben bang van niet. je weet echt niet waar je over praat..
Ik weet dondersgoed waarover ik het heb. Jouw reactie is echt een reaktie van niks...alleen maar een beetje flamen en geen onderbouwing of wat dan ook. Ga verder ook geen woorden vuil maken aan een zielig figuurtje als jij. Een groot aantal mensen op dit forum kennen me inmiddels goed genoeg en weten mijn kennis na 18 jaar BB'en te waarderen.
De gains die je kunt behalen met een designer roid zijn groter dan die met test en dat dan ook nog ik een veel kortere tijd. Het is alleen de PH-haters club die mensen anders wil doen geloven.
En of ik dat hard kan maken. Check mijn log maar eens. Daarnaast heb ik ook genoeg ervaring met AAS om de vergelijking te kunnen maken. Het merendeel van de AAS-gebruikers is bevooroordeeld ten opzichte van AAS, OF is de mening toegedaan dat de extra gains die je met een PH maakt niet opwegen tegen de mogelijke toekomstige gezondheidsrisico's omdat designer roids veelal zonder onderzoek op de markt worden gegooid. Met dat laatste hebben ze zeker een punt, alhoewel hetzelfde natuurlijk in de tijd van Schwarzenegger gold voor roids als dianabol. Er is echter inmiddels veel meer kennis over reguliere AAS dan over PH's/designer roids, dus ik kan hun mening wel begrijpen.
Ik verzoek je vriendelijk om, indien je inbreng niet nuttiger is dan dit, af te zien van verdere posts in dit topic. Het is tot nog toe een topic geweest zonder onzinreakties waarin mensen hun ervaring delen en informatie halen en ik zou graag zien dat dat zo blijft.

En of ik dat hard kan maken. Check mijn log maar eens. Daarnaast heb ik ook genoeg ervaring met AAS om de vergelijking te kunnen maken. Het merendeel van de AAS-gebruikers is bevooroordeeld ten opzichte van AAS, OF is de mening toegedaan dat de extra gains die je met een PH maakt niet opwegen tegen de mogelijke toekomstige gezondheidsrisico's omdat designer roids veelal zonder onderzoek op de markt worden gegooid. Met dat laatste hebben ze zeker een punt, alhoewel hetzelfde natuurlijk in de tijd van Schwarzenegger gold voor roids als dianabol. Er is echter inmiddels veel meer kennis over reguliere AAS dan over PH's/designer roids, dus ik kan hun mening wel begrijpen.
Ik verzoek je vriendelijk om, indien je inbreng niet nuttiger is dan dit, af te zien van verdere posts in dit topic. Het is tot nog toe een topic geweest zonder onzinreakties waarin mensen hun ervaring delen en informatie halen en ik zou graag zien dat dat zo blijft.

Rare is dat die test eigelijk 'gezonder' is dan de ph kuur. 250mg test heeft eigelijk geen negatief effect op je gezondheid als je dat 12 weken gebruikt, behalve je axis die ff plat ligt.
En waarom moeten we dan minimuum 2 tot 3liter water drinken per dag beste kameraad
hahahahah, ik hoop dat je een troll bent. maar ik ben bang van niet. je weet echt niet waar je over praat..
Maar zeg mij aub niet dat hij niet weet waarover hij praat gorillaman
Ik heb meer gegaind op methyl-test pillen (ph) dan op test-only 500mg per week 12weken lang
Geloof hem maar vriend, want ik heb het geprobeerd
over onzinreacties gesproken... dan moet je niet gaan stellen dat 6kg 'peanuts' is om te behalen met een PH kuur vriend, want 6kg spier mag je blij mee zijn zelfs als je aan AAS zit. wat een grap is dit..
edit: tenzij je vet/vocht ook als gains beschouwd![]()
weet jij wel waarover je spreekt? Je kunt ze met elkaar vergelijken vet+vocht+spier maat! en bij een ph heb je de gains sneller dan bij Aas, en je kan ze beter vasthouden zonder supergoed te eten... is gewoon een feit vrien!! of het je aanstaat of niet... zo is het in de praktijk