Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

mind = blown

kan je niet hard maken.
en als dat echt het geval was, dan zou iedereen aan de PH gaan ipv AAS

Nee bro!!! Aas kan je hoger doseren dan haal je wel meer gains dan bij ph's!!! bij ph's kan je niet te hoog gaan doseren i.v.m levertoxiteit!!! daarom zit iedereen liever aan de AAs oke vriend:hamer:

Ik weet dondersgoed waarover ik het heb. Jouw reactie is echt een reaktie van niks...alleen maar een beetje flamen en geen onderbouwing of wat dan ook. Ga verder ook geen woorden vuil maken aan een zielig figuurtje als jij. Een groot aantal mensen op dit forum kennen me inmiddels goed genoeg en weten mijn kennis na 18 jaar BB'en te waarderen.

De gains die je kunt behalen met een designer roid zijn groter dan die met test en dat dan ook nog ik een veel kortere tijd. Het is alleen de PH-haters club die mensen anders wil doen geloven.

Je kan indd meer gains maken op een ph dan op test, zeker als je ziet wat je netto overhoud. Heeft er vooral mee te maken dat de meeste ph's redelijk droog zijn en toch goed massa aanzetten zonder bloat.

Dat test op 250-300mg geen schadelijke effecten vast te stellen zijn vind je in genoeg onderzoeken. (behalve je hpta die onderdrukt wordt) Pas vanaf 600mg zie je de lipiden slechter worden.

Zie bvb: [Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 16:36 ----------

Dit is ook mijn ervaring, ik heb met PH ook meer gegaind dan test e alleen. Beide heb ik ze uitvoerig getest, en nu blij dat ik gestopt ben met die crap maar dat ter zijde :P

Kan je een beetje uitleg geven over de reden? :)

Bedankt voor de link Cheese. Zal het vanavond eens rustig doorlezen. De dosering in het ergogenics bericht betrof inderdaad een dosering van 500mg ( maar had niet verwacht dat de verslechtering van de cholesterol verhouding zo snel ging )

Je kan indd meer gains maken op een ph dan op test, zeker als je ziet wat je netto overhoud. Heeft er vooral mee te maken dat de meeste ph's redelijk droog zijn en toch goed massa aanzetten zonder bloat.

Dat test op 250-300mg geen schadelijke effecten vast te stellen zijn vind je in genoeg onderzoeken. (behalve je hpta die onderdrukt wordt) Pas vanaf 600mg zie je de lipiden slechter worden.

Zie bvb: [Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 16:36 ----------

Kan je een beetje uitleg geven over de reden? :)

Heeft weinig met ph of aas in zijn algemeen te maken, ik ben gewoon klaar met kuren. Je ziet jezelf groeien, weer nakuren, massa verlies, nog een kuur etc...als ik zo rond me heen kijk zie ik veel mensen kuren, en worden ze er mooier gespierd door ?? ik vind van niet, juist niet. Dat was voor mij de reden om te stoppen en naturel verder te trainen. Verder nooit echt last van ph of aas ondervonden naast agressie en wat acne.

Heb nu sinds gisteren totaal geen last meer van eerder genoemde sides.
Ik voel me nu dus prima en kijk al uit naar komende weken. Ik ben pas sinds dinsdag bezig, maar ben al een ruime kilo zwaarder. Snap niet echt hoe dit kan, aangezien ik iets boven onderhoud eet, maar toch 4x 50min cardio heb gedaan deze week (naast de krachttraining).
Daarnaast oog ik toch al heel ietsjes droger:).

Ik voel me nu dus prima en kijk al uit naar komende weken. Ik ben pas sinds dinsdag bezig, maar ben al een ruime kilo zwaarder. Snap niet echt hoe dit kan, aangezien ik iets boven onderhoud eet, maar toch 4x 50min cardio heb gedaan deze week (naast de krachttraining).

Gek he met 4 x 50 min cardio in de week. Als je toch aan de kuur zit zou ik die cardio terugschroeven en meer op massa gaan focusessen :)

Ik bedoelde juist te zeggen dat ik zeer tevreden ben dat ik al een ruime kilo aangekomen ben, ondanks de cardio;). Het doel voor mijn kuur is een recomp, dus ik hoef niet veel massa aan te komen.

Ik bedoelde juist te zeggen dat ik zeer tevreden ben dat ik al een ruime kilo aangekomen ben, ondanks de cardio;). Het doel voor mijn kuur is een recomp, dus ik hoef niet veel massa aan te komen.
wat voor kuur pak je precies?

6-7 weken 100mg H-drol per dag.
Daarnaast pak ik ook 8 weken 750mg 11-oxo.

11-oxo loopt al 3 weken.
De H-drol heb ik dag 1 op 75mg gepakt (dit was afgelopen dinsdag). Dat ik 75mg pakte kwam meer, omdat ik laat uit bed kwam en redelijk vroeg weer naar bed ging. Aangezien ik de dosissen zoveel mogelijk probeer te spreiden over de dag, heb ik de laatste dosis maar achterwege gelaten. De dagen erna heb ik wel 100mg gepakt en dit zal ik tot het einde van de kuur blijven doen. Moet zeggen dat ik de eerste 2dagen wel last had van lichte sides, maar die zijn nu weg en ik voel me prima:).

Straks weer even 50min cardio doen en dan morgen eindelijk weer krachttraining. Ben benieuwd of ik al een goede pomp + kracht toename kan merken.

Nice kerel! My guess is dat het vooral door de 11-OXO komt. Het spul zorgt er echt voor als je clean eet, en wat cardio´t dat het vet rondom de maagstreek verdwijnt als sneeuw voor de zon. Prijzig goedje, maar doet wat het moet doen! Je reageert wss. erg goed op H-drol, wat de gewichtstoename verklaart. Pas in week 4 kickt die echt in, just wait till the fun starts hehe :D

In welke week zit jij nu?
Merk jij al enige kracht toename, hardheid of vasculariteit?

In welke week zit jij nu?
Merk jij al enige kracht toename, hardheid of vasculariteit?

Begin morgen in week 6 van dezelfde cycle als jou ;) Begon met 95 KG met ongeveer 15% vet, en zit nu op 93 KG met 9 (!) % vet. Heb voor het eerst sinds jaren abs die er echt uitspringen, terwijl ik 4 weken geleden een buikje had. 11-OXO kicks ass. Moet wel zeggen dat ik leef als een monnik, en echt dedicated ben nu. Eet 3500 kcal. (wat voor mij echt afzien is, aangezien ik recomp op 5000 kcal hehe :D), en verbrand 4000 kcal. per week aan cardio. Voedsel is ontzettend clean; eet nog geen 1,5 gram zout per dag.

Pro´s: vasculariteit, constante pomp, krachttoename, sneller herstel, algeheel gevoel van welzijn, irritant en bijdehand.

Con´s: lichte hoofdpijn, lichte acné, gevoelige tepels

Cycle layout:

H-drol / 11-OXO:
0/0/100/100/100/100/100/100/100
500/500/500/500/500/500/500/500/500

PCT: nolva 20,20,10,10, Erase en DAA.

D-Aspartic Acid? Als test booster? Doet dat wat?

iemand van jullie ervaring met het bestellen vanuit Amerika?

engelse sites hebben niet altijd alle PH's in hun assortiment.

Wordt er bv meer gecontroleerd wat er binnen komt vanuit Amerika? (buiten de EU dus)

Via suppz.com kwam mijn bestelling (IBE Epistane) gewoon netjes aan. Verder geen ervaring mee.

info

Beste mensen,

ben me al een hele tijd aan het inlezen over havoc,
ik zou hier graag willen aan beginnen, ben benieuwd of het bij mij wel werkt.
Nu had ik initieel 1 potje besteld,
maar dat zou dus net niet genoeg zijn voor een vier weken cycle?

dan heb ik nog een vraagje,
11 oxo schijnt goed te zijn voor vetverbranding rond de buikstreek,
bij predatornutrition hebben ze dit bijvoorbeeld niet (heb bij de zoekmachine 11-oxo ingetypt) kan iemand me zeggen waar ik dit kan vinden of de exacte naam?

Mvg en alvast bedankt

Tim

Check deze even: [Link niet meer beschikbaar] is een 11-Oxo Cloon ;)

timbmw heb je antwoord gegeven in het andere topic

Terug
Naar boven