XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Oh heeft die gast 100x dezelfde vraag gesteld ofzo? :o

11 oxo schijnt goed te zijn voor vetverbranding rond de buikstreek,

wow, iedereen aan de 11 oxo dan? Het eerste middel dat WEL werkt hiervoor!
*trollface*

thx iedereen.
ik zal binnenkort wel een logje gaan bijhouden ook.

Wanneer zou ik eigenlijk die kickback moeten krijgen van de epi? Net PR ( 105x8) op bench gezet terwijl k vrijdag ben begonnen met nolva

D-Aspartic Acid? Als test booster? Doet dat wat?

De algemene consensus is toch wel dat DAA zijn plek dient te hebben tijdens een PCT. Waarom gasten van 20 aan dit spul gaan zonder die reden, beats me. Ging er de vorige keer prima op, hoewel nolva alleen uiteraard volstaat. Voor die 10 euro laat ik het iig niet liggen. De reguliere testboosters daarentegen zijn IMO allemaal bullshit.

De algemene consensus is toch wel dat DAA zijn plek dient te hebben tijdens een PCT. Waarom gasten van 20 aan dit spul gaan zonder die reden, beats me. Ging er de vorige keer prima op, hoewel nolva alleen uiteraard volstaat. Voor die 10 euro laat ik het iig niet liggen. De reguliere testboosters daarentegen zijn IMO allemaal bullshit.
Dat is dus een redelijke goede test booster?

Zijn er nog meer bewezen test boosters of is dit toch wel het product?

Dat is dus een redelijke goede test booster?

Zijn er nog meer bewezen test boosters of is dit toch wel het product?

De enige indirecte "bewezen" "test-booster" (die bestaan er niet IMO op AAS na dan) voor tijdens een PCT is nolvadex. DAA is slechts een steuntje om je eigen productie op te starten tijdens de PCT.

Ben nu 2 weken bezig met h-drol. Zit nu nog op 75mg per dag.
Sides vallen op dit moment erg mee. Eigenlijk nog niet echt last van gehad.
Zit eraan te denken om nu vanaf week 3 100mg per dag te gaan doen.
Wat zijn jullie meningen daarover?
Het is overigens mijn eerste ph kuur.
Gr

Uhm vallen wel mee zei ik net he?
Net mijn eerste backpumps gehad. Ging kapot, was wel te verdragen maar fijn is het niet.
Welke taurine pakken is qua prijs kwaliteit het beste? En op welke dosis moet ik gaan doseren ong?
Gr

Ben nu 2 weken bezig met h-drol. Zit nu nog op 75mg per dag.
Sides vallen op dit moment erg mee. Eigenlijk nog niet echt last van gehad.
Zit eraan te denken om nu vanaf week 3 100mg per dag te gaan doen.
Wat zijn jullie meningen daarover?
Het is overigens mijn eerste ph kuur.
Gr

Backpumps worden niet erger o.i.d op 100 mg ;) Voor mij was dit iig de "sweet spot". Ik zeg dus: go.

Waar halen jullie H-drol ed? cheapsupplements??

Predatornutrition.co.uk
Powermyself.com
Bodybuildingwarehouse.com

En zo zijn er nog een hoop

Thank you muchers!!!

predator hdrol:

***This item is currently available for export distribution markets only***

Backpumps worden niet erger o.i.d op 100 mg ;) Voor mij was dit iig de "sweet spot". Ik zeg dus: go.

Dinsdag maar eens gaan verhogen naar 100mg dus. Ben benieuwd wat het zal doen. Zit ik precies op 3 weken!
Hoeveel heb jij gegained op H-drol de eerste keer Alainie?
Ik hoop de 90 aan te kunnen tikken. Weeg op dit moment 86 dus.
Gr

Dinsdag maar eens gaan verhogen naar 100mg dus. Ben benieuwd wat het zal doen. Zit ik precies op 3 weken!
Hoeveel heb jij gegained op H-drol de eerste keer Alainie?
Ik hoop de 90 aan te kunnen tikken. Weeg op dit moment 86 dus.
Gr

Moeilijk te zeggen, ik gebruik PH´s nooit om massa te gainen (daar zijn vele effectievere middelen voor), maar meer om óf diep te cutten, óf om te recompen (licht bulken met wat ververlies).

Als je op zoek bent naar massa had je beter voor P-mag kunnen gaan. H-drol is geen massabouwer, maar met een goed dieet ver boven onderhoud zou je toch wel tussen de 3 en de 5 KG kunnen pakken, terwijl je wat vet zult verliezen.

Moeilijk te zeggen, ik gebruik PH´s nooit om massa te gainen (daar zijn vele effectievere middelen voor), maar meer om óf diep te cutten, óf om te recompen (licht bulken met wat ververlies).

Als je op zoek bent naar massa had je beter voor P-mag kunnen gaan. H-drol is geen massabouwer, maar met een goed dieet ver boven onderhoud zou je toch wel tussen de 3 en de 5 KG kunnen pakken, terwijl je wat vet zult verliezen.

Moet je de naam van het product zien...: :roflol:

Serving Size: 1 capsule Servings per Container: 60 Amount Per Serving: 4-chloro-17a-methyl-non FDA approved supplement-4-ene-3,17b-diol – 25 mg Directions: As a dietary supplement, take 2 capsules per day, spaced out 8 to 12 hours apart. P-Mag is typically used for 4 to 6 weeks rotations. Do not exceed 6 weeks of continued usage. Take at least a 6 week break between rotations. Warning: Do not use this product if you are under 21 years of age. This product should not be used by women. Do not use this product if you have high blood pressure, diabetes, or any other physical and/or psychiatric condition. Keep stored in a cool, dry place away from children.

Terug
Naar boven