AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ik ben ook van plan een recomp te doen op ultradroll en 11-oxo
op dit moment alles aan het samen zoeken, zowel pré leverbescherming als de kuur zelf.
de 11-oxo is op dit moment nog een probleem
indien iemand me kan helpen mag die me altijd een pm sturen
4weekjes op ultradroll en 6-8weken 11-oxo
alleen weet ik nog niet de 11-oxo 2weken ervoor te starten en 2weken te laten doorlopen of gewoon 2weken na de ultradroll verder nemen.

Moeilijk te zeggen, ik gebruik PH´s nooit om massa te gainen (daar zijn vele effectievere middelen voor), maar meer om óf diep te cutten, óf om te recompen (licht bulken met wat ververlies).

Als je op zoek bent naar massa had je beter voor P-mag kunnen gaan. H-drol is geen massabouwer, maar met een goed dieet ver boven onderhoud zou je toch wel tussen de 3 en de 5 KG kunnen pakken, terwijl je wat vet zult verliezen.

Ik heb destijds voor de h-drol gekozen juist om droge massa aan te komen. En nog wat droger komen te staan.
In mijn ogen ben ik dan aan het recompen(kende de naam niet haha).
Kende de P-mag overigens nog niet.
Wel zal ik bij mijn volgende ph kuur 11-oxo erbij pakken. Lees hier namelijk veel goede dingen over in dit topic.
Gr

ik ben ook van plan een recomp te doen op ultradroll en 11-oxo
op dit moment alles aan het samen zoeken, zowel pré leverbescherming als de kuur zelf.
de 11-oxo is op dit moment nog een probleem
indien iemand me kan helpen mag die me altijd een pm sturen
4weekjes op ultradroll en 6-8weken 11-oxo
alleen weet ik nog niet de 11-oxo 2weken ervoor te starten en 2weken te laten doorlopen of gewoon 2weken na de ultradroll verder nemen.

Heb gemaild met de mensen van Dragonnutrition, en binnen een week zou hun 11-KETO stack weer beschikbaar zijn ;) Zie ook http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/11-keto-special

Ik heb destijds voor de h-drol gekozen juist om droge massa aan te komen. En nog wat droger komen te staan.
In mijn ogen ben ik dan aan het recompen(kende de naam niet haha).
Kende de P-mag overigens nog niet.
Wel zal ik bij mijn volgende ph kuur 11-oxo erbij pakken. Lees hier namelijk veel goede dingen over in dit topic.
Gr

Dan heb je inderdaad goed gekozen ;) P-mag lijkt op H-drol, alleen zou iets meer de nadruk leggen op massagains.

Alainie,
Jij gebruikt Erase toch in je PCT?
Wat ik me nu afvroeg, is Erase nu een PH? Want ik dacht namelijk dat het een PH was, echter lees ik nu op internet dat het helemaal geen PH is, terwijl weer diverse andere, waaronder webshops het weer als PH promoten, beetje confused nu. Dacht vraag het nu maar gewoon aan de expert, want dan ben ik weer wat info rijker ;)

had ze ook al gemailed maar mij antwoorden ze niet,lol
maar goed om te weten, bedankt
was al van plan om de keto-stack te nemen of 2keer anders kom ik niet toe denk ik.

**** hey dat is wel prijzig man... Gewoon ff €137,00 voor 4 potjes 11OXO... Ex verzendkosten. Vind het zo vreemd dat je het zo hoog moet doseren, waarom stoppen ze dan niet 250mg in een capsule. Om elke dag tussen de 6 en 10 van die dingen naar binnen te werken :eek:

Laatst bewerkt:
Deze ga ik volgen! Ben de laatste tijd erg geïnteresseerd in 11-oxo. Lees wel dat het erg prijzig is voor een stack. Is een AAS kuur dan niet voordeliger??
Ik zie namelijk erg veel potentie in PH's. Maar snap nog steeds niet waarom dit zomaar in een subtopic staat. En dan ook nog eens tussen de Sups. Laatst kwam er bij mij op de sportschool iemand na me toe wat voor supplement het was. Veel mensen lijken de gevaren er niet van in te zien.
En verder ook zonde dat deze sectie hierdoor erg onoverzichtelijk word. Een ph handleiding zoals op sommige us boards zou misschien een uitkomst zijn? Geschreven door mensen die er echt verstand van hebben!
Gr

Alainie,
Wat ik me nu afvroeg, is Erase nu een PH? Want ik dacht namelijk dat het een PH was, echter lees ik nu op internet dat het helemaal geen PH is, terwijl weer diverse andere, waaronder webshops het weer als PH promoten, beetje confused nu. Dacht vraag het nu maar gewoon aan de expert, want dan ben ik weer wat info rijker ;)
nee erase is voor in je pct, het zorgt ervoor dat je cortisol word geblokt( zo ff uit me hoofd)

Alainie,

Heb op prohormoneforum.com wel eens PM contact gehad met diverse kerels die het hebben getest (en bloed hebben laten prikken) waaruit bleek dat het NIET zorgde voor een shutdown. Het verkoop verhaal op cheapuksupplements klopt dus. Erase onderdrukt niet, en is geen PH. Zie ook http://www.cheapuksupplements.com/catalogue/shop-by-category-estrogen-blockers/pes-erase-90-capsule

**** hey dat is wel prijzig man... Gewoon ff €137,00 voor 4 potjes 11OXO... Ex verzendkosten. Vind het zo vreemd dat je het zo hoog moet doseren, waarom stoppen ze dan niet 250mg in een capsule. Om elke dag tussen de 6 en 10 van die dingen naar binnen te werken :eek:

Hehe, klopt, gaat eigenlijk helemaal nergens over. Dit is echter nog goedkoop! Als je ze stand-alone koopt ben je nog meer kwijt. Ga het niet meer kopen btw ;) Volgend jaar gewoon 12 weken 500 mg. test om terug te cutten.

Heb gemaild met de mensen van Dragonnutrition, en binnen een week zou hun 11-KETO stack weer beschikbaar zijn ;) Zie ook http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/11-keto-special
net mailtje gehad van hun, kan zijn dat het tot september gaat duren voor het terug is.
is toch wel iets langer dan een week :s

ik zou zeggen allemaal zoeken naar de 11-oxo :D

Bitches! In dat geval zou ik eens zoeken naar een vervanger voor 11-OXO. Als geld geen issue is voor je, is een soortgelijk product Furaza-A (Katanadrol o.i.d bij predatornutrition).

Deze ga ik volgen! Ben de laatste tijd erg geïnteresseerd in 11-oxo. Lees wel dat het erg prijzig is voor een stack. Is een AAS kuur dan niet voordeliger??
Ik zie namelijk erg veel potentie in PH's. Maar snap nog steeds niet waarom dit zomaar in een subtopic staat. En dan ook nog eens tussen de Sups. Laatst kwam er bij mij op de sportschool iemand na me toe wat voor supplement het was. Veel mensen lijken de gevaren er niet van in te zien.
En verder ook zonde dat deze sectie hierdoor erg onoverzichtelijk word. Een ph handleiding zoals op sommige us boards zou misschien een uitkomst zijn? Geschreven door mensen die er echt verstand van hebben!
Gr

Een AAS-kuur is absoluut voordeliger. Ga dan ook geen PH´s meer runnen in de toekomst, je bent echt teveel geld kwijt aan de achterlijk geprijsde support supps, zonder welke een cycle echt een hel wordt.

Laatst bewerkt:
Volgend jaar wil ik misschien een Havoc/Bold cycle doen. Zal de eerste keer zijn. Onder het motto 'goede voorbereiding is het halve werk' ben ik alvast aan het uitdenken hoe ik het zou aanpakken. Is dit wat:

wk1: Havoc 10/10/20/20/20/30/30
wk2: Havoc 30/30/40/40/40/40/40
wk3: Havoc 40
wk4 tm 5: Havoc 40 (evt verhogen naar 50 naar gelang resultaat)

wk1 tm 2: 600 BOLD
wk3 tm 8: 800 BOLD

wk6 tm 12: mariadistel

wk8 tm 9: nolva 40
wk10 tm 11: nolva 20

Geen cycle support verder omdat dat havoc klaarblijkelijk in de weg zit (al be it maar weinig)?

Overige supps: Visolie, Taurine (evt), Multivit

Food
1 tm 8: 4 a 5000 kcals. p/d (4gr E per kg BW, low fat, high carb)
9 tm 11: 3 a 3500 kcals KETO (carb pre/post only)
Training
1 tm 8: High volume/frequency Low/Medium Intensity 5 day split
9 tm 11: Low volume/High intesity + frequency 3 day split

Ik zou die Havoc gewoon gelijk op 40mg pakken voor 5 weken.
Opbouwen is niet nodig en je wil meteen stabiele bloedwaarden creëren en dat doe je niet door de dosis continu te verhogen.

Verder ziet alles er prima uit, alleen zou je bij je PCT eventueel nog een test booster kunnen pakken (bijv. DAA).

Ik zou die Havoc gewoon gelijk op 40mg pakken voor 5 weken.
Opbouwen is niet nodig en je wil meteen stabiele bloedwaarden creëren en dat doe je niet door de dosis continu te verhogen.

Eerder in dit topic poste papanilala juist om wel op te bouwen in de eerste week?

Verder ziet alles er prima uit, alleen zou je bij je PCT eventueel nog een test booster kunnen pakken (bijv. DAA).

DAA kende ik nog niet. Thanks! En 6-bromo?

hij bedoelde dag 1 10mg dag 2 20mg dag 3 30mg en vanaf daar gewoon op volle dosering gaan draaien, ipv bloedwaardes

Volgend jaar wil ik misschien een Havoc/Bold cycle doen. Zal de eerste keer zijn. Onder het motto 'goede voorbereiding is het halve werk' ben ik alvast aan het uitdenken hoe ik het zou aanpakken. Is dit wat:

wk1: Havoc 10/10/20/20/20/30/30
wk2: Havoc 30/30/40/40/40/40/40
wk3: Havoc 40
wk4 tm 5: Havoc 40 (evt verhogen naar 50 naar gelang resultaat)

wk1 tm 2: 600 BOLD
wk3 tm 8: 800 BOLD

wk6 tm 12: mariadistel

wk8 tm 9: nolva 40
wk10 tm 11: nolva 20

Geen cycle support verder omdat dat havoc klaarblijkelijk in de weg zit (al be it maar weinig)?

Overige supps: Visolie, Taurine (evt), Multivit

Food
1 tm 8: 4 a 5000 kcals. p/d (4gr E per kg BW, low fat, high carb)
9 tm 11: 3 a 3500 kcals KETO (carb pre/post only)
Training
1 tm 8: High volume/frequency Low/Medium Intensity 5 day split
9 tm 11: Low volume/High intesity + frequency 3 day split

Havoc idd in de eerste paar dagen opbouwen naar de gewenste dosis. 40mg is mooi om mee te beginnen, indien het goed voelt kun je altijd de laatste twee weken op 50mg pakken.

De Bold zou ik ook meteen op de gewenste dosis zetten vanaf het begin.

Verder de Taurine sowieso in huis halen, een potje kost nog geen 10,- en gewoon vanaf het begin innemen. Ik heb nagenoeg geen backpumps gehad daardoor. En haal ook meteen een potje meidoorn in huis! Iedereen hier heeft daar positieve ervaringen mee mbt een eventuel verhoogde bd.

Veel plezier alvast, volgens mij ben je hier de eerste die een PH combineert met Bold, dus het zou leuk zijn als je een logje bij gaat houden :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 08:12 ----------

Thanks Papi :D

Terug
Naar boven