Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Havoc idd in de eerste paar dagen opbouwen naar de gewenste dosis. 40mg is mooi om mee te beginnen, indien het goed voelt kun je altijd de laatste twee weken op 50mg pakken.

De Bold zou ik ook meteen op de gewenste dosis zetten vanaf het begin.

Verder de Taurine sowieso in huis halen, een potje kost nog geen 10,- en gewoon vanaf het begin innemen. Ik heb nagenoeg geen backpumps gehad daardoor. En haal ook meteen een potje meidoorn in huis! Iedereen hier heeft daar positieve ervaringen mee mbt een eventuel verhoogde bd.

Veel plezier alvast, volgens mij ben je hier de eerste die een PH combineert met Bold, dus het zou leuk zijn als je een logje bij gaat houden :cool:

Top bedankt! Meidoorn staat op het lijstje. Als het zo ver is open ik zeker een logje. :)

Havoc idd in de eerste paar dagen opbouwen naar de gewenste dosis. 40mg is mooi om mee te beginnen, indien het goed voelt kun je altijd de laatste twee weken op 50mg pakken.

De Bold zou ik ook meteen op de gewenste dosis zetten vanaf het begin.

Verder de Taurine sowieso in huis halen, een potje kost nog geen 10,- en gewoon vanaf het begin innemen. Ik heb nagenoeg geen backpumps gehad daardoor. En haal ook meteen een potje meidoorn in huis! Iedereen hier heeft daar positieve ervaringen mee mbt een eventuel verhoogde bd.

Veel plezier alvast, volgens mij ben je hier de eerste die een PH combineert met Bold, dus het zou leuk zijn als je een logje bij gaat houden :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 08:12 ----------

Thanks Papi :D

Volgens mij heb je het verkeerd op gevat;) (kan het mis hebben hoor)
Maar de Bold die hij pakt zal geen inject zijn, maar net als havoc een ph.
Denk dat het de Bold van iForce is.

:o Hmmm naja dan alsnog een logje bijhouden :D

Ben nu eigenlijk wel benieuwd... Keiko doe es ff uit de doeken wat het nou wordt met de Bold?

:o Hmmm naja dan alsnog een logje bijhouden :D

Ben nu eigenlijk wel benieuwd... Keiko doe es ff uit de doeken wat het nou wordt met de Bold?

Ja ik snapte je opmerking al niet eigenlijk aangezien het beiden ph's zijn :o Het is de BOLD van iForce inderdaad.

Ohhh hmmmz okay nouja toch nog steeds benieuwd naar de combi uiteraard! Ik neem aan dat die bold geen 17a is? ;)

Nee die Bold is een non-methyl en wordt als een zeer milde PH bestempeld.
Ik zou de bold wel gelijk op 800mg pakken als dat uitkomt met de potjes die je hebt.

Ik zou voor de inject versie van bold gaan... Minder duur en effectiever...

Nou begin ik me toch wat af te vragen.. Tis nu 7 dagen geleden sinds me laatste epi cap en men bankdrukken gaat steeds lekkerder, 52.5kg aan beide kant vandaag x8 met btje hulp en met epi hadk dat bij 45kg al..

wat denken jullie als recomp :

4weken ultradrol 8/8/12/12
6weken 11-oxo 450/450/450/450/450/450
(of is dit te weinig)

tijdens en na : cycle support AI Sports Nutrition

pct nolva 30/20/20/10
DAA,diesel test hardcore (heb die nog staan), reversitol V2
ik dacht 1st aan erase maar aangezien ik nog een test booster heb liggen is mischien reversitol erbij ook goed; dan is het goed voor testosteron,cortisol en oestrogeen

ben alleen niet zeker of de pct dan gestart mag worden na de ultradroll of pas na de 11-oxo als die nog 2weken verder loopt
of beter de 11-oxo 2weken ervoor starten en samen stoppen?

nu weet ik niet goed wat ze hier bedoelen met bridgen: http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/11-keto

is het samen stoppen of erna verder lopen met de 11-oxo en dan pas pct doen

Zou je oxo eerder starten en dan samen laten aflopen.. Niet onderbouwd ofzo maar lijkt me gewoon niet fijn die weken na ultra

Zou je oxo eerder starten en dan samen laten aflopen.. Niet onderbouwd ofzo maar lijkt me gewoon niet fijn die weken na ultra

Hehe, dit is precies wat ik de beste man adviseerde. Niemand heeft bloedwerk om te kijken of 11-OXO op 400 mg. onderdrukt. M.a.w: doet het dat wel, dan ga je dus je herstel bemoeilijken als je het als zwakkere comound gebruikt na het gebruik van een sterker hormoon. Op PHF.com zijn de meesten toch wel van mening dat die 11-OXO bridge (bedacht door Patrick Arnold) je herstel alleen maar onnodig moeilijker maakt.

Mooiste is natuurlijk om zo veel mogelijk ervaringen te verkrijgen, maar ik speel liever op safe :D

ok bedankt :)
ik ga de 11-oxo dus starten 2weken voor de ultradrol en samen stoppen, dag erna starten met pct
Alainie , het is niet dat ik je advies niet waardeer, wou het gewoon ook even in de groep te gooien aangezien er mischien ervaringen waren hiermee

ps : via mail kreeg ik van dragonnutrition : Run it for 3 weeks after the ultradrol at 300mg,then start pct after the keto,that's the idea of a bridge,partial recovery,to make pct easier.

Vraagje.. heb nog ca 2 weken te gaan op mn epi kuur. Zit nu op 50mg en heb amper last van sides! Als ik verhoog naar 60mg vanaf maandag dan wordt mn kuur korter (naar 1,5 week) Zal ik 2 weken op50mg blijven gaan of zal ik naar 60mg gaan om te knallen tot het eind? Heb tot nu toe 4.8KG gewonnen sinds het begin van mijn kuur. Vormen zijn steeds beter te zien en heb ook al veel krachttoename!
Zit zelf te denken om dus naar 60mg te gaan tot mn caps op zijn, maar weet niet wat hierin wijsheid is!? Tips??

Als je in 3 weken 4,8KG aankomt zou ik lekker op 50mg doorgaan die laatste 2 weken. Maar dat is mijn mening ;)

ok bedankt :)
ik ga de 11-oxo dus starten 2weken voor de ultradrol en samen stoppen, dag erna starten met pct
Alainie , het is niet dat ik je advies niet waardeer, wou het gewoon ook even in de groep te gooien aangezien er mischien ervaringen waren hiermee

ps : via mail kreeg ik van dragonnutrition : Run it for 3 weeks after the ultradrol at 300mg,then start pct after the keto,that's the idea of a bridge,partial recovery,to make pct easier.

Ik snap het, groot gelijk! Een mening is persoonsgebonden, consensus is iets waar je iets aan hebt mate! ;) Wat Dragonnutrition je niet kan vertellen is of die 300 mg. gaat onderdrukken, zodat je alsnog niet kan herstellen, en je in feite dus je herstel juist moeilijker aan het maken bent. Wat Dragonnutrition wel weet is dat zij op deze manier een extra potje gaat kopen, en het kunnen verhalen op een theorie van Patrick Arnold (die zelf niet gebruikt...) :D

Vraagje.. heb nog ca 2 weken te gaan op mn epi kuur. Zit nu op 50mg en heb amper last van sides! Als ik verhoog naar 60mg vanaf maandag dan wordt mn kuur korter (naar 1,5 week) Zal ik 2 weken op50mg blijven gaan of zal ik naar 60mg gaan om te knallen tot het eind? Heb tot nu toe 4.8KG gewonnen sinds het begin van mijn kuur. Vormen zijn steeds beter te zien en heb ook al veel krachttoename!
Zit zelf te denken om dus naar 60mg te gaan tot mn caps op zijn, maar weet niet wat hierin wijsheid is!? Tips??

Ik zou ál je caps opmaken ;) Dus doordraaien op 50 mg., en de laatste dagen op 60 mg. zodat al je caps op zijn. Nice gains kerel! Voeding zal wel top zijn! Hoeveel eet je boven onderhoud?

Ik zou ál je caps opmaken ;) Dus doordraaien op 50 mg., en de laatste dagen op 60 mg. zodat al je caps op zijn. Nice gains kerel! Voeding zal wel top zijn! Hoeveel eet je boven onderhoud?

Ja sowieso maak ik al mn caps op, alleen als ik vanaf maandag op 60mg ga zitten zijn ze dus sneller op dan dat ik doordraai op 50mg tot het eind! Denk toch dat ik naar 60mg ga tot ze op zijn!
Mijn voeding is zo clean mogelijk, soms zondig ik weleens met een pizza of iets, maar das max 1x per week! Een echt voedingsschema heb ik niet, eet gewoon zoveel mogelijk, enige waar ik wel echt op let en wat ik heb berekend is mijn eiwit inname! Zit zo rond de 3.5gr per kg lichaamsgewicht de gehele kuur! Ga dit erna wel weer iets terugschroeven naar 2,5gr per kg lichaamsgewicht! Eet veel kip, kalkoen, melk, kwark, pindakaas havermout, rijst etc!! Thnx voor de info...

EDIT:
Ga na mn laatste dosis epi trouwens beginnen met creatine en nolva + liver assist. Benieuwd of de creatine nog wat gaat helpen voor het behoud van mn gains. Moet zeggen dat ik nu wel snak naar het eind vd kuur! Al die pillen vreten steeds begint me wel de strot uit te komen :P Al krijg ik wel steeds weer een glimlach als ik mn gains (kracht en massa) zie ;)

Laatst bewerkt:
wat denken jullie als recomp :

4weken ultradrol 8/8/12/12
6weken 11-oxo 450/450/450/450/450/450
(of is dit te weinig)

tijdens en na : cycle support AI Sports Nutrition

pct nolva 30/20/20/10
DAA,diesel test hardcore (heb die nog staan), reversitol V2
ik dacht 1st aan erase maar aangezien ik nog een test booster heb liggen is mischien reversitol erbij ook goed; dan is het goed voor testosteron,cortisol en oestrogeen

ben alleen niet zeker of de pct dan gestart mag worden na de ultradroll of pas na de 11-oxo als die nog 2weken verder loopt
of beter de 11-oxo 2weken ervoor starten en samen stoppen?

nu weet ik niet goed wat ze hier bedoelen met bridgen: http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/11-keto

is het samen stoppen of erna verder lopen met de 11-oxo en dan pas pct doen

Nolva 20mg is meer dan voldoende. Ik zou zelf 20 20 10 10 doen.

ok thx
ik wil toch wel 4-5% zien te dalen op 6weken
elke gewonnen kilo is mooi maar aat me vooral om droger te komen en minstens op gewicht te blijven.ik hoop in het weekend te kunnen starten

Terug
Naar boven