- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nolva op minder dan 20MG per dag is volgens mij (vrijwel) nutteloos.
Hoger dan 20 is in elk geval nutteloos, vandaar mijn reactie. Bij PH kuren is de gewoonte 20 20 10 10, maar heb geen idee wat de achterliggende reden hiervoor is.
Verdeel je die 20 dan nog per dag, dus ochtend en avond ofzo 1x 10mg of neem je 20mg ineens 1x per dag?
Nolva heeft halfwaardetijd van 7 dagen, die kan je dus zonder problemen in 1 keer per dag nemen.
Niet hoger gaan dan 20mg ivm met sides indd. Effect op 20mg is ook ruimschoots bewezen.

musashi waar dacht je aan bij de xtren en hoeveel caps zijn dat ? kijken of ik er iets mee kan
volgens mij is xtren de enige niet methyl daarvan toch? van eqplex Pplex hdrol en xtren
Ik wil een kuurtje van 5 weken epi gaan doen 40mg p/d. Nou heb ik zo goed als dit hele topic gelezen en veel verschillende dingen langs zien komen wat betreft supps en PCT. Als PCT wil ik Nolva gaan doen 20/20/10/10, zoals overal wordt aangeraden. Is het nog belangrijk om naast de Nolva iets te nemen in de PCT? Ik lees over DAA en 6-bromo of Reversitol, maar is dat het extra geld wel echt waard? En is dat nodig bij 40 mg?
Ik zou zeker een PCT met nolva doen. 6-bromo/resveritol zijn opties als je niet aan nolva kunt komen. Ik gebruik zelf resveritol of 6-bromo tegenwoordig alleen met middelen die omzetten naar oestrogeen, om de sides binnen te grenzen te houden ( gains zullen dan ook wat minder zijn, maar daar kies ik voor ).

Ik zou zeker een PCT met nolva doen. 6-bromo/resveritol zijn opties als je niet aan nolva kunt komen. Ik gebruik zelf resveritol of 6-bromo tegenwoordig alleen met middelen die omzetten naar oestrogeen, om de sides binnen te grenzen te houden ( gains zullen dan ook wat minder zijn, maar daar kies ik voor ).