MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nolva op minder dan 20MG per dag is volgens mij (vrijwel) nutteloos.

Nolva op minder dan 20MG per dag is volgens mij (vrijwel) nutteloos.

Hoger dan 20 is in elk geval nutteloos, vandaar mijn reactie. Bij PH kuren is de gewoonte 20 20 10 10, maar heb geen idee wat de achterliggende reden hiervoor is.

Verdeel je die 20 dan nog per dag, dus ochtend en avond ofzo 1x 10mg of neem je 20mg ineens 1x per dag?

Hoger dan 20 is in elk geval nutteloos, vandaar mijn reactie. Bij PH kuren is de gewoonte 20 20 10 10, maar heb geen idee wat de achterliggende reden hiervoor is.

Maat van me raadde mij ook inderdaad 20 aan in plaats van de 40 die ik van plan was. Hij zei dat de sides van 40 ook veel te groot zijn en dat het totaal overbodig is.

Ik pak ze tegelijk, na de epi hebk even schijt aan timen

Nolva heeft halfwaardetijd van 7 dagen, die kan je dus zonder problemen in 1 keer per dag nemen.

Niet hoger gaan dan 20mg ivm met sides indd. Effect op 20mg is ook ruimschoots bewezen.

Hier nog mensen die intresse hebben in H-drol /X-tren/ EQ-plex/ of P-plex allemaal van CEL.

Pm maar als iemand wat wilt overnemen.

(mods, als dit niet mag verwijderen aub)

Ik wil een kuurtje van 5 weken epi gaan doen 40mg p/d. Nou heb ik zo goed als dit hele topic gelezen en veel verschillende dingen langs zien komen wat betreft supps en PCT. Als PCT wil ik Nolva gaan doen 20/20/10/10, zoals overal wordt aangeraden. Is het nog belangrijk om naast de Nolva iets te nemen in de PCT? Ik lees over DAA en 6-bromo of Reversitol, maar is dat het extra geld wel echt waard? En is dat nodig bij 40 mg?

Ik zou het voor PCT gewoon bij Nolva houden. mocht je geld overhebben kan je nog denken aan DAA.

Beter dat je tijdens de kuur wat meidoornbes/hawthorne berry erbij neem samen met visolie caps.

epi is behoorlijk mild, alhoewel je wel 3-4 kg mee kan pakken als je voeding en training een beetje in order zijn...

musashi waar dacht je aan bij de xtren en hoeveel caps zijn dat ? kijken of ik er iets mee kan

volgens mij is xtren de enige niet methyl daarvan toch? van eqplex Pplex hdrol en xtren

musashi waar dacht je aan bij de xtren en hoeveel caps zijn dat ? kijken of ik er iets mee kan

volgens mij is xtren de enige niet methyl daarvan toch? van eqplex Pplex hdrol en xtren

Niet om musashi dwars te zitten... Maar ik lees veel over fakes van CEL? Geen idee of het ook klopt, maar just so you know Bro.

Ik wil een kuurtje van 5 weken epi gaan doen 40mg p/d. Nou heb ik zo goed als dit hele topic gelezen en veel verschillende dingen langs zien komen wat betreft supps en PCT. Als PCT wil ik Nolva gaan doen 20/20/10/10, zoals overal wordt aangeraden. Is het nog belangrijk om naast de Nolva iets te nemen in de PCT? Ik lees over DAA en 6-bromo of Reversitol, maar is dat het extra geld wel echt waard? En is dat nodig bij 40 mg?

Ik zou zeker een PCT met nolva doen. 6-bromo/resveritol zijn opties als je niet aan nolva kunt komen. Ik gebruik zelf resveritol of 6-bromo tegenwoordig alleen met middelen die omzetten naar oestrogeen, om de sides binnen te grenzen te houden ( gains zullen dan ook wat minder zijn, maar daar kies ik voor ).

Ik zou zeker een PCT met nolva doen. 6-bromo/resveritol zijn opties als je niet aan nolva kunt komen. Ik gebruik zelf resveritol of 6-bromo tegenwoordig alleen met middelen die omzetten naar oestrogeen, om de sides binnen te grenzen te houden ( gains zullen dan ook wat minder zijn, maar daar kies ik voor ).

Interressant! Beter dan de reguliere middelen die men gebruikt (proviron, nolva bij bestaande problemen) om de sides van een aromatiserend steroide zoals test-e tegen te gaan, naar jouw gebruikerservaring? :)

ik heb hier nog een potje h-drol van Competitive edge labs normaal 60 tabs nu nog 54 tabs erin. Ooit eens mee begonnen en gestopt, 6 pillen eruit dus.

30 euro en verzendkosten voor ontvanger. 36,25 dus met verzenden, niet ophalen geen tijd voor. Normaal incl. verzenden vanuit buitenland 50 euro ongeveer.

foto op aanvraag, pm.

Bedankt voor de reacties. Had voor tijdens de kuur inderdaad al hawthorne en eventueel mariadistel willen combineren met Taurine tegen eventuele backpumps. Ik ga in ieder geval een PCT doen met alleen Nolva, zou altijd nog wat bij kunnen bestellen mocht ik daar toch een beter gevoel bij hebben, weet nu in ieder geval dat alleen nolva afdoende moet zijn. Wil deze kuur ook vooral gaan doen om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert, vandaar ook de eerste keer (relatief) lage dosering.
Ben benieuwd!

Scheelt dat iets aan bloat?

Met epi wil je toch wel bij minstens 40mg zitten...
zelf reageerde ik het beste bij 60mg

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:33 ----------

Heb trouwens de hard-body stack van Dragon Nutrition besteld.
Iemand ervaring mee?

Het plan is:
40mg EPI
100mg Pro-tren
400mg Pro-stano

PCT: 20-20-20-10 Nolva
waarschijnlijk komt er nog DAA bij.

mochten er problemen zijn met prolactin, wat waarschijnlijk niet gebeurt, zal ik er nog wat l-dopa bij doseren. (Ergste geval heb ik ook nog wel een goede hoeveelheid cabergoline liggen, maar dat is waarschijnlijk overkill)

Terug
Naar boven