Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisteren 1ste 300mg 11-oxo van lgi genomen en vandaag al vol uitslag
zou dat zo snel daarvan komen en wat zou ik kunnen nemen tegen de uitslag, ben al meteen begonnen met biergist.
Interressant! Beter dan de reguliere middelen die men gebruikt (proviron, nolva bij bestaande problemen) om de sides van een aromatiserend steroide zoals test-e tegen te gaan, naar jouw gebruikerservaring?![]()
Met epi wil je toch wel bij minstens 40mg zitten...
zelf reageerde ik het beste bij 60mg
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:33 ----------
Heb trouwens de hard-body stack van Dragon Nutrition besteld.
Iemand ervaring mee?
Het plan is:
40mg EPI
100mg Pro-tren
400mg Pro-stano
PCT: 20-20-20-10 Nolva
waarschijnlijk komt er nog DAA bij.
mochten er problemen zijn met prolactin, wat waarschijnlijk niet gebeurt, zal ik er nog wat l-dopa bij doseren. (Ergste geval heb ik ook nog wel een goede hoeveelheid cabergoline liggen, maar dat is waarschijnlijk overkill)
Kan, ´t is een side waar je rekening mee moet houden als gevolg van schommelingen in je hormoonhuishouding. Vitamine B5 is het enige wat je in jouw geval kan pakken (10 gram per dag; bestellen op bulkpoweders; kan 3 maanden duren eer het zijn volle werking bereikt). ROA is out of the question aangezien je orals gebruikt. Heb zelf eens een cycle zonder B5 gedraaid, waarbij ik helemaal onder zat. Tijdens mijn huidige H-drol/11-OXO cycle heb ik er echt marginaal last van. Een zonnebankje, en biergist helpen ook.

Niemand ervaring met deze stack of producten? (hoeft niet perse merk gerelateerd te zijn, mag ook gewoon ander merk maar dan soort gelijke stack)
Niemand ervaring met deze stack of producten? (hoeft niet perse merk gerelateerd te zijn, mag ook gewoon ander merk maar dan soort gelijke stack)
uitslag is al veel minder, blijkbaar een hormonale shock
deze morgen lekker zweten met 20min ochtend cardio, een groot verschil tegenover normaal
vandaag opdrijven tot 450mg en 1ste training doen.
Ik kan die stack helemaal niet vinden op de genoemde site?

Dat Dragonnutrition is nogal een vage site, is dit de echte Epistane?
http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/pro-epi
Want bij veel andere webwinkels is het niet meer in-store maar hier hebben ze het blijkbaar wel. Gezien de naam neem ik aan dat het hetzelfde is ?
Ben nu H-drol en 11-OXO van ze aan het draaien, en de resultaten zijn prima. Onze halve gym zit op het moment aan de epi van DN 
gebruik ook de 11-oxo van hun heb net eergisteren opnieuw een bestelling gedaan bij hun
1e keer duurde levering 10dagen.
ga ook hun ultradrol draaien.
Hoe gaat je dieet / cardio eruitzien?
(Zie: [Link niet meer beschikbaar])Ben erg benieuwd naar je progressie! De gains op Tunedsports lijken me wat te positief ingeschakeld. Laat jij nu net een proefkonijn zijn voor ons allen heheHoe gaat je dieet / cardio eruitzien?
(Zie: [Link niet meer beschikbaar])
ik ga het gebruiken voor een cut/recomp
op trainingsdagen 2400kcal high carb/low fat
niet trainingsdagen 1850kcal low carb/high fat
5dagen per week ochtend cardio startend op 20min
4dagen per week trainen met na de training 20min hiit
aangezien kcal niet hoog liggen is dit normaal voldoende voor cardio maar bij mooi weer is een ritje met de fiets snel gemaakt
net men 1ste ultra ingenomen, vandaag hou ik het op 4mg aangezien de reactie na de 11-oxo nogal hevig was.