AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Na op verschillende sites en boards veel positieve dingen over het gebruik van Lean Xtreme in de PCT te hebben gelezen, heb ik besloten om het eens te proberen. Eerste kuur is op dit moment vanwege werk en studie nog even geen optie.

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het meest opvallende is dat ik werkelijk nog nooit zo lekker heb geslapen, terwijl ik toch al ervaring heb met het gebruik van 5-HTP. Elke dag word ik volledig uitgerust wakker en ik voel mij super fit. Dat gevoel hou je de hele dag vast; een 'general sense of well being,' zoals dat op de us boards wordt omschreven. De toegevoegde waarde die het kan hebben voor je herstel in de nakuur is mij wel duidelijk.

Mooi! Ben zelf ook nog zoekende naar een goed PCT-product dat je coïtusdrive wat omhoog brengt, en uiteraard cortisol beperkt. Tot nu toe heb ik Recycle geprobeerd, erg goed product! PES Erase schijnt ook goed te zijn. Lean Xtreme ga ik over twee weken wellicht proberen.

Alleen jammer dat je Erase nergens in Nederland kan kopen, en die Lean Xtreme is trouwens aardig aan de prijs.

Alleen jammer dat je Erase nergens in Nederland kan kopen, en die Lean Xtreme is trouwens aardig aan de prijs.

Erase is in de UK te bestellen en ik zie geen reden om dat niet te doen???

Ik hoor wat je zegt over Lean Xtreme, maar bekijk het eens vanuit een ander perspectief: Wat heb je liever? Je een maand klote voelen tijdens je PCT, het risico lopen dat je gains verloren gaan en 40 euro besparen? Of je een maand kiplekker voelen, je gains behouden en 40 euro lichter zijn?

Ga trouwens Erase denk ik ook eens stand alone draaien. Schijnt ook goed te zijn voor hardheid.

die lean extreme begint aardig interessant te lijken, in nederland wel te krijgen?

Ik hoor wat je zegt over Lean Xtreme, maar bekijk het eens vanuit een ander perspectief: Wat heb je liever? Je een maand klote voelen tijdens je PCT, het risico lopen dat je gains verloren gaan en 40 euro besparen? Of je een maand kiplekker voelen, je gains behouden en 40 euro lichter zijn?

Ga trouwens Erase denk ik ook eens stand alone draaien. Schijnt ook goed te zijn voor hardheid.

Veel gasten in de AAS-sectie doen niets aan cortisol beperking. Is Lean Xtreme echt zo´n aanvulling? Zie er zelf wel de meerwaarde van in, maar het is inderdaad ontzettend duur. Alleen nolva is waar de meesten het mee doen.

Is het verschil tussen geen Lean Xtreme en wel, zo dermate groot dat het z'n hoge aanschafprijs rechtvaardigt? Naast Nolva, Erase ect.

Laatst bewerkt:
Kent iemand M14e ofzo???

Weet alleen dat het een ph is die omgezet wordt naar dianabol.
Als k jou was zou ik wat logs opzoeken op het phf forum om te achterhalen welke resultaten je er mee kan behalen.

Veel gasten in de AAS-sectie doen niets aan cortisol beperking. Is Lean Xtreme echt zo´n aanvulling? Zie er zelf wel de meerwaarde van in, maar het is inderdaad ontzettend duur. Alleen nolva is waar de meesten het mee doen.

Is het verschil tussen geen Lean Xtreme en wel, zo dermate groot dat het z'n hoge aanschafprijs rechtvaardigt? Naast Nolva, Erase ect.

Wat veel gasten in de AAS sectie doen vind ik niet noodzakelijk interessant. Ik haal mijn info uit zoveel mogelijk bronnen en maak op basis daarvan mijn eigen besluiten. Als je ziet hoeveel compounds veel gasten in de AAS sectie stacken:rolleyes: Daar ga ik ook geen voorbeeld aan nemen. Zij lijken zoveel mogelijk te investeren in de kuur, om vervolgens zoveel mogelijk te bezuinigen op de nakuur. Ik zou aanzienlijk meer waarde hechten aan mijn herstel en behoud van de gains! Nee, de vooruitstrevende houding in dit topic (o.a. Alainie, Luc, Papanilala, Punjab) spreekt mij veel meer aan:D

Nolva en Lean Xtreme zijn niet te vergelijken. Een SERM is een keiharde noodzaak voor alle onderdrukkende doseringen van PH/AAS. Hoeveel logs e.d. heb je gelezen over het gebruik van Nolva? Dat is vaak geen pretje en heftige sides komen geregeld voor. Een SERM neem je om blijvende schade te voorkomen, niet om je goed te voelen tijdens de nakuur. Ik kijk juist naar supps die ten opzichte daarvan toegevoegde waarde hebben. Op basis van mijn 'desk research' zijn dat cortisol beperkende middelen, specifiek LX en Erase.

Ik kom niet uit een kuur, heb dus geen extreem verhoogd cortisol, maar het gebruik van Lean Xtreme merk ik toch aanzienlijk. Redelijkerwijs gaat LX dus nog meer effect hebben tijdens een nakuur. Alhoewel ik nog een half potje te gaan heb beschouw ik dit experiment als geslaagd. Zoals gezegd wil ik ook Erase nog eens testen. Als ik op voorhand een keuze zou moeten maken tussen Erase en LX in een nakuur gaat mijn voorkeur licht uit naar Erase, omdat dit naast cortisol beperkend ook een goede aromatase inhibitor is. Op basis van mijn ervaring lijkt het mij echter nog beter om ze allebei te draaien, maar dan de LX op de helft van de aanbevolen dosering. Het nut van een cortisol beperkend middel en de effectiviteit van Lean Xtreme op dat gebied kan ik niet meer omheen!

Nolva en Lean Xtreme zijn niet te vergelijken. Een SERM is een keiharde noodzaak voor alle onderdrukkende doseringen van PH/AAS. Hoeveel logs e.d. heb je gelezen over het gebruik van Nolva? Dat is vaak geen pretje en heftige sides komen geregeld voor. Een SERM neem je om blijvende schade te voorkomen, niet om je goed te voelen tijdens de nakuur. Ik kijk juist naar supps die ten opzichte daarvan toegevoegde waarde hebben. Op basis van mijn 'desk research' zijn dat cortisol beperkende middelen, specifiek LX en Erase.

Die vergelijking maakte ik ook niet, doelde erop, om het naast nolva te gebruiken, wat inderdaad noodzakelijk is.

Ik kom niet uit een kuur, heb dus geen extreem verhoogd cortisol, maar het gebruik van Lean Xtreme merk ik toch aanzienlijk. Redelijkerwijs gaat LX dus nog meer effect hebben tijdens een nakuur. Alhoewel ik nog een half potje te gaan heb beschouw ik dit experiment als geslaagd. Zoals gezegd wil ik ook Erase nog eens testen. Als ik op voorhand een keuze zou moeten maken tussen Erase en LX in een nakuur gaat mijn voorkeur licht uit naar Erase, omdat dit naast cortisol beperkend ook een goede aromatase inhibitor is. Op basis van mijn ervaring lijkt het mij echter nog beter om ze allebei te draaien, maar dan de LX op de helft van de aanbevolen dosering. Het nut van een cortisol beperkend middel en de effectiviteit van Lean Xtreme op dat gebied kan ik niet meer omheen!

Betere uitleg, en hier kan ik dan ook wat mee, bedankt. Alleen, in welk opzicht kan je goed merken dat LX goed voor jou werkt?
Heb zelf geen ervaring met LX, echter krijg ik als het goed is binnen een paar dagen een potje met 60 caps van 100mg Phosphatidylserine binnen, en zal eens gaan kijken wat ik hier zelf van merk.

Die vergelijking maakte ik ook niet, doelde erop, om het naast nolva te gebruiken, wat inderdaad noodzakelijk is.

Alainie refereerde wel aan de norm in de AAS sectie om uitsluitend Nolva te gebruiken tijdens de nakuur.

Betere uitleg, en hier kan ik dan ook wat mee, bedankt. Alleen, in welk opzicht kan je goed merken dat LX goed voor jou werkt?
Heb zelf geen ervaring met LX, echter krijg ik als het goed is binnen een paar dagen een potje met 60 caps van 100mg Phosphatidylserine binnen, en zal eens gaan kijken wat ik hier zelf van merk.

Zie mijn post bovenaan de pagina. Samenvattend: ik slaap beter dan ooit en heb de hele dag een gevoel van welbehagen. Beiden kan ik opmerkelijk noemen tijdens een cut.

Alainie refereerde wel aan de norm in de AAS sectie om uitsluitend Nolva te gebruiken tijdens de nakuur.

Zie mijn post bovenaan de pagina. Samenvattend: ik slaap beter dan ooit en heb de hele dag een gevoel van welbehagen. Beiden kan ik opmerkelijk noemen tijdens een cut.

Bedankt voor de tip. Ga het zeker eens checken, want goed slapen en je fit voelen zijn geen dingen die normaal zijn in welke kuur dan ook :)

bij muscle and strength was de deal van de dag erase voor 19,99$
heb het samen met lean extreme besteld, incl verzending 58$
nu hopen dat het door douane geraakt :)

is het gebruik van een test booster (diesel test hardcore) tijdens ultradrol/11-oxo kuur eigelijk nadelig?

Laatst bewerkt:
bij muscle and strength was de deal van de dag erase voor 19,99$
heb het samen met lean extreme besteld, incl verzending 58$
nu hopen dat het door douane geraakt :)

is het gebruik van een test booster (diesel test hardcore) tijdens ultradrol/11-oxo kuur eigelijk nadelig?

Nee, maar zo'n beetje het meest zinloos denkbare...:headbang:

Als je die booster al in huis hebt bewaren voor de nakuur, anders je geld aan iets anders besteden!

• Like
Waarderingen: brwa
Nee, maar zo'n beetje het meest zinloos denkbare...:headbang:

Als je die booster al in huis hebt bewaren voor de nakuur, anders je geld aan iets anders besteden!

ik had hem nog liggen, en heb toch erase en lean extreme besteld, en er komt een paar dagen spanje aan met een vriendin dus ik dacht toch maar ff iets extra doen deze week ;)

Hallo,
Ik heb 6 weken h-drol gedraaid: 75-75-75-100-100-100.
Ik zou als nakuur nolva gaan doen, maar heb nu tamoxifen.
Hoe kan ik dat het beste doseren? Iemand hier ervaring mee?
En zou ik er eventueel nog iets bij kunnen pakken zoals erase of iets dergelijks?
of is dat niet nodig?
Ik ben de laatste dagen ook erg moe, ik las dat dit te maken heeft met h-drol.
Zal dit tijdens mijn pct verdwijnen??
Gr

Hallo,
Ik heb 6 weken h-drol gedraaid: 75-75-75-100-100-100.
Ik zou als nakuur nolva gaan doen, maar heb nu tamoxifen.
Hoe kan ik dat het beste doseren? Iemand hier ervaring mee?
En zou ik er eventueel nog iets bij kunnen pakken zoals erase of iets dergelijks?
of is dat niet nodig?
Ik ben de laatste dagen ook erg moe, ik las dat dit te maken heeft met h-drol.
Zal dit tijdens mijn pct verdwijnen??
Gr

Tamoxifen = nolvadex. 20,20,10,10. D.w.z: week 1 2 caps van 10 mg. voor het slapen, vanaf week 3 iedere dag 1 cap van 10 mg. voor het slapen.

Erase kun je pakken om je gains beter te behouden en je libido wat op te krikken. Ik zou zelf gaan voor Erase en lean extreme wanneer je budget dat toelaat.

Lethargie is een gebruikelijke side on cycle. Ging zelf kapot op 100 mg. H-drol en 1 gram 11-OXO, i.c.m cutten hehe :D Verdwijnt tijdens je PCT ;)

Thanx!
Volgensmij zijn de tabs 20mg
Ik kan ze overigens wel breken want er is een breuklijn.
Er staat op de verpakking 20u/g.
Gr

kun je eens een foto maken van je tamoxifen dan? Ik werk zelf in de medische sector en heb zelf nog nooit een tamoxifen met een ug/l of ug/g vermelding voorbij zien komen, altijd in mg.

welk merk heb je?

Terug
Naar boven