GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Na op verschillende sites en boards veel positieve dingen over het gebruik van Lean Xtreme in de PCT te hebben gelezen, heb ik besloten om het eens te proberen. Eerste kuur is op dit moment vanwege werk en studie nog even geen optie.
Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het meest opvallende is dat ik werkelijk nog nooit zo lekker heb geslapen, terwijl ik toch al ervaring heb met het gebruik van 5-HTP. Elke dag word ik volledig uitgerust wakker en ik voel mij super fit. Dat gevoel hou je de hele dag vast; een 'general sense of well being,' zoals dat op de us boards wordt omschreven. De toegevoegde waarde die het kan hebben voor je herstel in de nakuur is mij wel duidelijk.
Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het meest opvallende is dat ik werkelijk nog nooit zo lekker heb geslapen, terwijl ik toch al ervaring heb met het gebruik van 5-HTP. Elke dag word ik volledig uitgerust wakker en ik voel mij super fit. Dat gevoel hou je de hele dag vast; een 'general sense of well being,' zoals dat op de us boards wordt omschreven. De toegevoegde waarde die het kan hebben voor je herstel in de nakuur is mij wel duidelijk.

Daar ga ik ook geen voorbeeld aan nemen. Zij lijken zoveel mogelijk te investeren in de kuur, om vervolgens zoveel mogelijk te bezuinigen op de nakuur. Ik zou aanzienlijk meer waarde hechten aan mijn herstel en behoud van de gains! Nee, de vooruitstrevende houding in dit topic (o.a. Alainie, Luc, Papanilala, Punjab) spreekt mij veel meer aan