Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Tamoxifen = nolvadex. 20,20,10,10. D.w.z: week 1 2 caps van 10 mg. voor het slapen, vanaf week 3 iedere dag 1 cap van 10 mg. voor het slapen.

Erase kun je pakken om je gains beter te behouden en je libido wat op te krikken. Ik zou zelf gaan voor Erase en lean extreme wanneer je budget dat toelaat.

Lethargie is een gebruikelijke side on cycle. Ging zelf kapot op 100 mg. H-drol en 1 gram 11-OXO, i.c.m cutten hehe :D Verdwijnt tijdens je PCT ;)

Ik ben echt ook super moe door de dag heen. Ben echt niet vooruit te branden haha. Ben jij nu onderhand al klaar met je cycle? Ik heb nu 5 weken h-drol er op zitten en heb het idee dat het nu echt goed begint te werken. Ik pak het uiteindelijk 7 of 8 weken, maar heb de dosis sinds gisteren verlaagd naar 75mg ED (pakte eerst 100mg). De recomp is uiteindelijk meer een cut geworden en daarom zie ik het nut er ook niet van om een hoge dosis te blijven pakken.

Ik ben echt ook super moe door de dag heen. Ben echt niet vooruit te branden haha. Ben jij nu onderhand al klaar met je cycle? Ik heb nu 5 weken h-drol er op zitten en heb het idee dat het nu echt goed begint te werken. Ik pak het uiteindelijk 7 of 8 weken, maar heb de dosis sinds gisteren verlaagd naar 75mg ED (pakte eerst 100mg). De recomp is uiteindelijk meer een cut geworden en daarom zie ik het nut er ook niet van om een hoge dosis te blijven pakken.

Ik heb me zwaar misdragen m.b.t deze cycle hehe. Ik zit nu in mijn laatste week, en heb uiteindelijk 8 weken H-drol gedraaid, i.c.m 1 gram 11-OXO. Na week 5 was mijn lethargie zo goed als verdwenen, en besloot ik de H-drol toch maar door te trekken... Zit nu in mijn laatste week (week 8). Hierna PCT met nolva en Recycle van Purus Labs. Heb afgelopen week bloedwerk laten doen, en mijn leverwaarden waren wel iets gestegen, maar niks noemenswaardigs :D

Resultaat: van 94 KG met 16% naar 92 KG met 8%. Heb op onderhoud gegeten (3300 kcal.) en per dag 660 kcal. verbrand d.m.v vardio (20% onder onderhoud). Resultaat ben ik zeer tevreden mee, al is dit de laatste keer dat ik orals draai.

Ik heb me zwaar misdragen m.b.t deze cycle hehe. Ik zit nu in mijn laatste week, en heb uiteindelijk 8 weken H-drol gedraaid, i.c.m 1 gram 11-OXO. Na week 5 was mijn lethargie zo goed als verdwenen, en besloot ik de H-drol toch maar door te trekken... Zit nu in mijn laatste week (week 8). Hierna PCT met nolva en Recycle van Purus Labs. Heb afgelopen week bloedwerk laten doen, en mijn leverwaarden waren wel iets gestegen, maar niks noemenswaardigs :D

Resultaat: van 94 KG met 16% naar 92 KG met 8%. Heb op onderhoud gegeten (3300 kcal.) en per dag 660 kcal. verbrand d.m.v vardio (20% onder onderhoud). Resultaat ben ik zeer tevreden mee, al is dit de laatste keer dat ik orals draai.

Waarom precies laatste keer orals?
Ook al ben ik ook van plan om geen orals meer te gebruiken maar korte esters in de plaats te gebruiken.

Waarom precies laatste keer orals?
Ook al ben ik ook van plan om geen orals meer te gebruiken maar korte esters in de plaats te gebruiken.

Omdat 1 x per week 500 mg. test-e zetten wat simpeler is, en minder destructief is voor je lichaam ;) Ik eet nu vrijwel natriumloos, dus voor bloat ben ik niet meer zo bang :)

Omdat 1 x per week 500 mg. test-e zetten wat simpeler is, en minder destructief is voor je lichaam ;) Ik eet nu vrijwel natriumloos, dus voor bloat ben ik niet meer zo bang :)

Natriumloos? Hoe pak je dat precies aan? Geen zout toevoegen. Geen voorgemixte kruiden? Verder?

Mega strikt clean eten vind ik geen enkel probleem. Een pond kipfilet en een paar ons rijst wegwerken doe je mij zelf een plezier mee, mits lekker gekruid en gezouten. Natriumloos lijkt me dus op voorhand toch een stuk minder :sad:

• Like
Waarderingen: Vonk
Je kunt ook lekker kruiden zonder zout, denk aan kerrie, paprikapoeder, verse kruiden als oregano, basilicum, knoflook, zoete zoutloze sojasaus etc.

Daar moet ik mij dan maar eens verder in gaan verdiepen.

Net de 11-KETO Special bij Dragon Nutrition besteld :D Sinds vandaag weer in stock en shipping vanuit de UK zou hassle-free moeten zijn. Dat is na 11-Lean van Smartpowders de goedkoopste optie. Die laatste is echter nog steeds out of stock; de capped versie althans en alleen poeder zie ik niet zo zitten.

Zojuist 4 producten in de phf store gehaald.
Dit zijn de volgende producten:
- erase
- DAA van SNS
- Mentabolan (ph van phf zelf)
- Toco 8 (vitamine E supp, o.a. goed voor de haarlijn;) )

Ben benieuwd of die Mentabolon door de douane komt.
Bij phf waren dit weekend veel producten sterk afgeprijst, dus vond het wel de moeite waard daar een keer te bestellen.

Is er wat bekend over die Mentabolan? Of ga je proefkonijntje spelen? :p

Natriumloos? Hoe pak je dat precies aan? Geen zout toevoegen. Geen voorgemixte kruiden? Verder?

Mega strikt clean eten vind ik geen enkel probleem. Een pond kipfilet en een paar ons rijst wegwerken doe je mij zelf een plezier mee, mits lekker gekruid en gezouten. Natriumloos lijkt me dus op voorhand toch een stuk minder :sad:

"Mega strikt clean eten", zoals ik zei :) Dus rijst met kip, met sla, komkommer en tomaat toegevoegd ;)

Zojuist 4 producten in de phf store gehaald.
Dit zijn de volgende producten:
- erase
- DAA van SNS
- Mentabolan (ph van phf zelf)
- Toco 8 (vitamine E supp, o.a. goed voor de haarlijn;) )

Ben benieuwd of die Mentabolon door de douane komt.
Bij phf waren dit weekend veel producten sterk afgeprijst, dus vond het wel de moeite waard daar een keer te bestellen.

Heb de"product description" gekeken; ik zou het niet pakken. De risico´s van de aromatisatie (en de overige bijeffecten van orals) zijn de gains niet waard, zoals het dat bij bijvoorbeeld 12 weken test-e dat wel is. Bij PH´s zoals H-drol en Epistane zitten er wat dat betreft weinig risico´s aan vast, en weet je gewoon dat je met een goed voedinggschema 4-6 KG schoon kan pakken. Ik zou het risico in dit geval niet wagen, maar evengoed succes! :D

Ja ik moet ook nog maar zien wat ik met die mentabolan ga doen hoor. Het geen wat ik er van heb gelezen is dat het op lage dosis weinig sides met zich mee zou brengen en het goed zou werken tegen sides als lethargie e.d. Als ik het ga gebruiken zal ik het naast een low dose SD doen:p Maar goed ik ben er nog niet uit of ik dit in de toekomst wil/ga gebruiken. Ik was in ieder geval benieuwd naar het product en normaal gesproken kost het in de US zo'n $50 en in de UK 50 pond en ik heb het nu voor $25 kunnen krijgen. Mocht ik het niet gebruiken dan raak ik het vast wel weer kwijt. Ik heb destijds om dezelfde reden een potje SD gehaald. Afgaande op alle verhalen zal deze ph/ds veel sides met zich mee brengen, dus ik ben er ook nog lang niet uit of ik dit risico wel wil lopen. Als het gebruikt zal worden, zal dit op een verantwoorde manier gaan en zal het een lage/milde dosis worden (15mg ED). Misschien dat ik er dan ook nog wel een low dose test naast zet, maar goed dat is allemaal voor latere zorg;)

Laatst bewerkt:
In de US is het wel een pak goedkoper dan in de UK, pff als je sommige prijzen vergelijkt.
Nadeel van de US is wel dat je echt te lang op je pakketje moet wachten, m'n pakketje is al een week of 3 onderweg, en dan natuurlijk nog het bemoei van de douane :rolleyes:

Het ligt echt helemaal aan het feit of je geluk hebt of niet. En welke shop etc etc. Mijn potje IBE Epistane was er met 5 dagen... via suppz.com

Niet via Fedex laten komen iig

moet ik prohormonen zien als een lichtere vorm van AAS? no offence maar weet er niet echt iets van af

Er zijn prohormonen die converteren naar een AAS na inname. Dat is een echt prohormoon. Maar het merendeel van de prohormonen waarover men spreekt hier zijn gewoon AAS welke dusdanig aangepast zijn in samenstelling dat ze technisch niet vallen onder de noemer AAS. Grijs gebied dus zegmaar...

heb geen belangstelling ze te gebruiken maar neem aan dat zelfde "regels" als aas gelden dus. onder 21 niet, 3 jaar fatsoenelijk traine/eten minimum etc?

Ja zeker weten kiddo!

Terug
Naar boven