kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
oke dankje voor info

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dankje voor info

1e kuur(tje) wordt dus:
wk 1-8: 11-oxo 700mg
wk 9-12: Nolva (HG) 20-20-10-10
Twijfel nog over het boodschappenlijstje voor support- en PCT supps...
Support:
Omega 3, 6 caps ED
Taurine, 5 gram ED
Vitamine B5, 5 gram ED
Glucosamine, Chondroitine, 3 caps ED
PCT:
PES Erase
Vit D3 10.000 IU
Now Foods Liver Detoxifier
Opmerkingen, vragen, commentaar?

Het idee is ook meer een 'eerste kennismaking' en ondersteuning bij het cutten op dit moment ook het meest gewenste effect. 11-oxo stacken met H-drol leek mij wat te heftig voor de eerste keer. Jou niet?
Bevalt dit dan zal ik eerder overgaan op de injects. Als dat ook bevalt dan daarna mogelijk met Epi/ H-drol kickstart of een 11-oxo bridge![]()
H-Drol erbij lijkt me helemaal niet te hevig 6 weken 75 mg zou pas een mooie cycle zijn. Wat zijn je stats (vetpercentage)?

H-Drol erbij lijkt me helemaal niet te hevig 6 weken 75 mg zou pas een mooie cycle zijn. Wat zijn je stats (vetpercentage)?
Goeie stats btw!Zo hevig lijkt mij het anders ook niet, of epi op 50mg er bij.. 11 oxo alleen lijkt me niet wat.
Twijfel zelf om een kickstart te nemen bij men 500 test begin juli
Keuzes ; superdrol/dianabol/m1.4d ( spel het nu even verkeerd)
11-oxo only ga je spijt van krijgen ben ik bang. Heb zelf de afgelopen 8 weken ook 11-oxo gepakt waarvan eerst 3 weken stand alone. Vond de werking nogal tegenvallen en de gains die ik heb behaald zijn denk ik eerder toe te schrijven aan de H-drol. Maar goed ieder mens is anders, dus het kan natuurlijk best zijn dat jij heel goed reageert op een 11-oxo only cycle. Daarnaast is een voorzichtige aanpak natuurlijk beter dan een te overmoedige aanpak. Succes in ieder geval met het geen wat je gaat pakken!

wil gewoon wat nieuws.. Of een leuke stack van 2ml test 1ml.. ( moet ik nog bedenken)Met Epi kreeg ik na 3-4 dagen al krachtgains newinthegame. Dus ik denk niet dat het voor iedereen op gaat dat het geen goede kickstart is.
1e kuur(tje) wordt dus:
wk 1-8: 11-oxo 700mg
wk 9-12: Nolva (HG) 20-20-10-10
Twijfel nog over het boodschappenlijstje voor support- en PCT supps...
Support:
Omega 3, 6 caps ED
Taurine, 5 gram ED
Vitamine B5, 5 gram ED
Glucosamine, Chondroitine, 3 caps ED
PCT:
PES Erase
Vit D3 10.000 IU
Now Foods Liver Detoxifier
Opmerkingen, vragen, commentaar?
Nu blijf ik toch met 2 vragen zitten:
Mijn oorspronkelijke vraag of de support en pct supps er goed uit zien? Ben ik nog wat vergeten? Kan het beter?
En de nieuwe vraag of H-drol naast de 11-oxo te draaien beter zou zijn, in acht nemend dat het de eerste kuur en het primaire doel nu vetverlies is (Sta nu op 12/13% en wil naar 8/9%). Indien H-drol erbij, op hoeveel? Ik sluit overigens niet uit dat het antwoord hetzelfde zal zijn als GainingIsGood gaf, maar jullie zullen mij moeten excuseren dat ik het van een 18-jarige met 14 hele posts op zijn naam niet aan neem![]()
:
Wellicht de vit. b5 doseren op 10 mg, om hardnekkige on-cycle acné te bestrijden. Bij bij deed het dat... mensen vroegen me niet eens of ik "iets gebruikte" aangezien ik de vorige keer dat je aders op mijn triceps kon zien lopen (omdat ik aan de H-drol dat), mijn gezicht tevens vol stond met puisten.
Het boek dat ik zojuist opnoemde is nog belangrijker dan je cycle zelf. Combineer beide elementen, voeg er een shitload aan discipline en doorzettingsvermogen aan toe, en je gaat je doelen bereiken. Succes!wil gewoon wat nieuws.. Of een leuke stack van 2ml test 1ml.. ( moet ik nog bedenken)

Ik heb het als volgt gedaan, en ga je hetzelfde aanraden:
Cycle:
Week 1/8
11-OXO: 700 mg.
Week 3/8
H-drol: 100 mg.
Je support supps zijn prima. De lever detoxifier is weggegooid geld, maar als je daardoor beter slaapt: gebruiken!Wellicht de vit. b5 doseren op 10 mg, om hardnekkige on-cycle acné te bestrijden. Bij bij deed het dat... mensen vroegen me niet eens of ik "iets gebruikte" aangezien ik de vorige keer dat je aders op mijn triceps kon zien lopen (omdat ik aan de H-drol dat), mijn gezicht tevens vol stond met puisten.
PCT:
Week 1/4
Nolva: 20,20,10,10
PES Erase
Week 1/4:
Gebruik zoals aangegeven op potje. Vitamine D is geen slecht idee. Je gaat hiermee zeker je doel behalen, met een goed cardio / trainings en eetschema. Zie voor advies op dat gebied "Burn the fat, feed the muscle", en je gaat er deze zomer uitzien als nooit tevorenHet boek dat ik zojuist opnoemde is nog belangrijker dan je cycle zelf. Combineer beide elementen, voeg er een shitload aan discipline en doorzettingsvermogen aan toe, en je gaat je doelen bereiken. Succes!
Zal in dit topic wel updates posten.
)Sterke 14e post van een 18-jarige
En nu naar bed jij!![]()