Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

1e kuur(tje) wordt dus:
wk 1-8: 11-oxo 700mg
wk 9-12: Nolva (HG) 20-20-10-10

Twijfel nog over het boodschappenlijstje voor support- en PCT supps...

Support:
Omega 3, 6 caps ED
Taurine, 5 gram ED
Vitamine B5, 5 gram ED
Glucosamine, Chondroitine, 3 caps ED

PCT:
PES Erase
Vit D3 10.000 IU
Now Foods Liver Detoxifier

Opmerkingen, vragen, commentaar?

1e kuur(tje) wordt dus:

Support:
Omega 3, 6 caps ED
Taurine, 5 gram ED
Vitamine B5, 5 gram ED

PCT:
PES Erase
Vit D3 10.000 IU

Wat is het idee van deze cycle? 11-OXO opzich is geen sterk hormoon. Ik weet niet wat je doel is, maar als je gains zoekt die in de buurt komen van Epistane of H-drol zal het goedje minimaal gedoseerd moeten worden op 1000-1300 mg. Je bent nu een shitload aan geld kwijt voor een cycle die niet veel voor je gaat doen, behalve ietwat helpen bij het cutten en cortisol gaat onderdrukken.

Voor 100 euro had je ook 2 potjes Epi kunnen halen, en wat nolva (eventueel PES Erase). Als je hierbij besluit om nog een non methyl te gaan draaien is 11-OXO een goede keuze. Niet als standalone IMO.

Het idee is ook meer een 'eerste kennismaking' en ondersteuning bij het cutten op dit moment ook het meest gewenste effect. 11-oxo stacken met H-drol leek mij wat te heftig voor de eerste keer. Jou niet?

Bevalt dit dan zal ik eerder overgaan op de injects. Als dat ook bevalt dan daarna mogelijk met Epi/ H-drol kickstart of een 11-oxo bridge :D

Het idee is ook meer een 'eerste kennismaking' en ondersteuning bij het cutten op dit moment ook het meest gewenste effect. 11-oxo stacken met H-drol leek mij wat te heftig voor de eerste keer. Jou niet?

Bevalt dit dan zal ik eerder overgaan op de injects. Als dat ook bevalt dan daarna mogelijk met Epi/ H-drol kickstart of een 11-oxo bridge :D

H-Drol erbij lijkt me helemaal niet te hevig 6 weken 75 mg zou pas een mooie cycle zijn. Wat zijn je stats (vetpercentage)?

Zo hevig lijkt mij het anders ook niet, of epi op 50mg er bij.. 11 oxo alleen lijkt me niet wat.

Twijfel zelf om een kickstart te nemen bij men 500 test begin juli

Keuzes ; superdrol/dianabol/m1.4d ( spel het nu even verkeerd)

11-oxo only ga je spijt van krijgen ben ik bang. Heb zelf de afgelopen 8 weken ook 11-oxo gepakt waarvan eerst 3 weken stand alone. Vond de werking nogal tegenvallen en de gains die ik heb behaald zijn denk ik eerder toe te schrijven aan de H-drol. Maar goed ieder mens is anders, dus het kan natuurlijk best zijn dat jij heel goed reageert op een 11-oxo only cycle. Daarnaast is een voorzichtige aanpak natuurlijk beter dan een te overmoedige aanpak. Succes in ieder geval met het geen wat je gaat pakken!

H-Drol erbij lijkt me helemaal niet te hevig 6 weken 75 mg zou pas een mooie cycle zijn. Wat zijn je stats (vetpercentage)?

18 jaar is inderdaad nogal jong haha ;) Goeie stats btw!

Zo hevig lijkt mij het anders ook niet, of epi op 50mg er bij.. 11 oxo alleen lijkt me niet wat.

Twijfel zelf om een kickstart te nemen bij men 500 test begin juli

Keuzes ; superdrol/dianabol/m1.4d ( spel het nu even verkeerd)

Zou het lekker simpel houden New, en een PH pakken waar je al eerder goed op ging. Ga je 500 mg. test-e pakken ew? Ben ik zelf ook van plan hehehe.

11-oxo only ga je spijt van krijgen ben ik bang. Heb zelf de afgelopen 8 weken ook 11-oxo gepakt waarvan eerst 3 weken stand alone. Vond de werking nogal tegenvallen en de gains die ik heb behaald zijn denk ik eerder toe te schrijven aan de H-drol. Maar goed ieder mens is anders, dus het kan natuurlijk best zijn dat jij heel goed reageert op een 11-oxo only cycle. Daarnaast is een voorzichtige aanpak natuurlijk beter dan een te overmoedige aanpak. Succes in ieder geval met het geen wat je gaat pakken!

Had dezelfde ervaring. Het hielp wel enorm goed bij vetverlies, en had echt aders op de meest onmogelijke plekken. H-drol is inderdaad een solide compound om terug te cutten / recompen. In de bulk doet het niet veel. 100 mg. is een ideale dosering. Hoe gaat die bij jou?

Ja alaine maar wil graag een kickstart.. Dat krijg ik met epi niet.. M1'4d lijkt me super die strenght gains maar wat vinden me schouders ervan alsk 120kg bench hah..( deed juli vorig jaar mischien net 50kg en nu 100+)

Met Epi kreeg ik na 3-4 dagen al krachtgains newinthegame. Dus ik denk niet dat het voor iedereen op gaat dat het geen goede kickstart is.

Nu blijf ik toch met 2 vragen zitten:

Mijn oorspronkelijke vraag of de support en pct supps er goed uit zien? Ben ik nog wat vergeten? Kan het beter?

En de nieuwe vraag of H-drol naast de 11-oxo te draaien beter zou zijn, in acht nemend dat het de eerste kuur en het primaire doel nu vetverlies is (Sta nu op 12/13% en wil naar 8/9%). Indien H-drol erbij, op hoeveel? Ik sluit overigens niet uit dat het antwoord hetzelfde zal zijn als GainingIsGood gaf, maar jullie zullen mij moeten excuseren dat ik het van een 18-jarige met 14 hele posts op zijn naam niet aan neem :D

Met Epi kreeg ik na 3-4 dagen al krachtgains newinthegame. Dus ik denk niet dat het voor iedereen op gaat dat het geen goede kickstart is.
wil gewoon wat nieuws.. Of een leuke stack van 2ml test 1ml.. ( moet ik nog bedenken)

1e kuur(tje) wordt dus:

Support:
Omega 3, 6 caps ED
Taurine, 5 gram ED
Vitamine B5, 5 gram ED

PCT:
PES Erase
Vit D3 10.000 IU

Nu blijf ik toch met 2 vragen zitten:

Mijn oorspronkelijke vraag of de support en pct supps er goed uit zien? Ben ik nog wat vergeten? Kan het beter?

En de nieuwe vraag of H-drol naast de 11-oxo te draaien beter zou zijn, in acht nemend dat het de eerste kuur en het primaire doel nu vetverlies is (Sta nu op 12/13% en wil naar 8/9%). Indien H-drol erbij, op hoeveel? Ik sluit overigens niet uit dat het antwoord hetzelfde zal zijn als GainingIsGood gaf, maar jullie zullen mij moeten excuseren dat ik het van een 18-jarige met 14 hele posts op zijn naam niet aan neem :D

Ik heb het als volgt gedaan, en ga je hetzelfde aanraden :D:

Cycle:
Week 1/8
11-OXO: 700 mg.
Week 3/8
H-drol: 100 mg.

Je support supps zijn prima. De lever detoxifier is weggegooid geld, maar als je daardoor beter slaapt: gebruiken! :D Wellicht de vit. b5 doseren op 10 mg, om hardnekkige on-cycle acné te bestrijden. Bij bij deed het dat... mensen vroegen me niet eens of ik "iets gebruikte" aangezien ik de vorige keer dat je aders op mijn triceps kon zien lopen (omdat ik aan de H-drol dat), mijn gezicht tevens vol stond met puisten.

PCT:
Week 1/4
Nolva: 20,20,10,10
PES Erase
Week 1/4:
Gebruik zoals aangegeven op potje. Vitamine D is geen slecht idee. Je gaat hiermee zeker je doel behalen, met een goed cardio / trainings en eetschema. Zie voor advies op dat gebied "Burn the fat, feed the muscle", en je gaat er deze zomer uitzien als nooit tevoren ;) Het boek dat ik zojuist opnoemde is nog belangrijker dan je cycle zelf. Combineer beide elementen, voeg er een shitload aan discipline en doorzettingsvermogen aan toe, en je gaat je doelen bereiken. Succes!

11-oxo alleen is goed te gebruiken tijdens de cut, maar verwacht er geen mirakels van.

wil gewoon wat nieuws.. Of een leuke stack van 2ml test 1ml.. ( moet ik nog bedenken)

Ja ik snap het wel ;)

Maar 2ml test ga je prima op de eerste keer. Evt kun je nog aan primo denken, maar is erg prijzig. Ken veel gasten die erg goed gaan op die combo. Kickstart kom je toch snel bij Winny, Epi etc. Evt kun je mss denken aan een low dose (10mg) 3 weken sdrol kickstart?

sdrol kickstart + test e = monstergains

Alleen zou ik de dosis laag houden op 10mg zoals pun zegt. Als je je choelsterol verdoet de eerste 3 weken van je cycle gaat die zich niet meer herstellen tijdens de je test e en ga je bijgevolg 12 weken met een (sterk) verotte cholesterol waarde lopen.

welke non-meth pro's kunnen jullie aanraden?
en dan vooral gericht op de cut periode.

ik zat er zelf over na te denken om protomax (protodroll) te stacken met 11-keto (11-oxo)

wat is jullie mening hierover?

Ik heb het als volgt gedaan, en ga je hetzelfde aanraden :D:

Cycle:
Week 1/8
11-OXO: 700 mg.
Week 3/8
H-drol: 100 mg.

Je support supps zijn prima. De lever detoxifier is weggegooid geld, maar als je daardoor beter slaapt: gebruiken! :D Wellicht de vit. b5 doseren op 10 mg, om hardnekkige on-cycle acné te bestrijden. Bij bij deed het dat... mensen vroegen me niet eens of ik "iets gebruikte" aangezien ik de vorige keer dat je aders op mijn triceps kon zien lopen (omdat ik aan de H-drol dat), mijn gezicht tevens vol stond met puisten.

PCT:
Week 1/4
Nolva: 20,20,10,10
PES Erase
Week 1/4:
Gebruik zoals aangegeven op potje. Vitamine D is geen slecht idee. Je gaat hiermee zeker je doel behalen, met een goed cardio / trainings en eetschema. Zie voor advies op dat gebied "Burn the fat, feed the muscle", en je gaat er deze zomer uitzien als nooit tevoren ;) Het boek dat ik zojuist opnoemde is nog belangrijker dan je cycle zelf. Combineer beide elementen, voeg er een shitload aan discipline en doorzettingsvermogen aan toe, en je gaat je doelen bereiken. Succes!

Ok, ik ben overtuigd! :D Zal in dit topic wel updates posten.

FYI: Alhoewel het niet mijn beroep is ben ik gediplomeerd fitnessinstructeur (niet dat dat wat zegt) en lees mij al 15 jaar in over trainings- en voedingsleer (wat toch wel iets zegt). Ben bekend met BFFM en Tom Venuto, maar ben zelf meer een aanhanger van 'the four horsemen:' Lyle McDonald, Alan Aragon, Borge Fargeli en Martin Berkhan (alhoewel Martin de laatste tijd volkomen doorgeslagen psygotisch lijkt:()

Op basis van mijn kennis werkt knijterveel cardio zoals jij dat hebt gedaan eigenlijk alleen als je 'on' bent. Zelfs dan zal het niet voor iedereen optimaal zijn. Onder normale natty omstandigheden werkt een lage inname voor mij een stuk beter dan veel cardio. Ben van plan om met hoger dan normale EW op onderhoud te gaan zitten, met 1000-1500 Kcal cardio per week. Mogelijk vanaf week 5 de Kcal opschroeven, als het vetverlies tot dan voorspoedig is verlopen.

Wat ik mij nog wel af vraag: ik doe nu al een jaar IF (16 uur vasten, 8 uur eten) en dat is voor my echt een lifestyle geworden. Het is echter waarschijnlijk beter om tijdens de kuur hiervan af te stappen en 's ochtends minimaal een shake te pakken, of niet?

Sterke 14e post van een 18-jarige :rolleyes:

En nu naar bed jij! :mad:

Volwassen van je.
Ook al denk ik dat ik meer van de topic ken dan je vermoed.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:46 ----------

Ik zou gewoon jullie meningen over dit concept eens willen weten.

[Link niet meer beschikbaar]

Voorbeeld (niet dat ik deze nu al meteen plan, gewoon een voorbeeld)

1-2 Superdrol 10 mg ED
2-4 Superdrol 20 mg ED
1-4 Test P 100 mg EOD

Zou je hiermee wel gainen of zal de test pas inkicken op week 4,
alhoewel je hier gebruik maakt van korte esters.

Terug
Naar boven