AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Volwassen van je.
Ook al denk ik dat ik meer van de topic ken dan je vermoed.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:46 ----------

Ik zou gewoon jullie meningen over dit concept eens willen weten.

[Link niet meer beschikbaar]

Voorbeeld (niet dat ik deze nu al meteen plan, gewoon een voorbeeld)

1-2 Superdrol 10 mg ED
2-4 Superdrol 20 mg ED
1-4 Test P 100 mg EOD

Zou je hiermee wel gainen of zal de test pas inkicken op week 4,
alhoewel je hier gebruik maakt van korte esters.

Ik zou dan gewoon 10 weken test-e pakken met 4 weken SD kickstart.
Met test-p moet je minimaal om de dag een dosis zetten en als onervaren "prikker" lijkt het me makkelijker om dit maar een keer in de week te hoeven doen.

De test-p begint ong na 1,5 week wel te werken, maar dit verschilt ook per persoon ( bij de een eerder en de ander later). Toch zou ik test-p wel 6-8 weken willen pakken ipv 4 weken.

Volwassen van je.
Ook al denk ik dat ik meer van de topic ken dan je vermoed.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:46 ----------

Ik zou gewoon jullie meningen over dit concept eens willen weten.

Voorbeeld (niet dat ik deze nu al meteen plan, gewoon een voorbeeld)

1-2 Superdrol 10 mg ED
2-4 Superdrol 20 mg ED
1-4 Test P 100 mg EOD

Zou je hiermee wel gainen of zal de test pas inkicken op week 4,
alhoewel je hier gebruik maakt van korte esters.

Die superdrol is sterk genoeg op zichzelf. Daar hoef je echt geen test meer bij te nemen. Evt proviron voor je libido.

Die superdrol is sterk genoeg op zichzelf. Daar hoef je echt geen test meer bij te nemen. Evt proviron voor je libido.

Oké, bedankt voor de info.

Maar ik bedoelde eigenlijk dat men op die site beweerd dat als je kort kuurt en dan kort erna weer kuurt je geen bijwerkingen ervaart tijdens de kuur en ook niet zoveel wint als bijvoorbeeld een 10 week kuren, maar omdat je zo snel weer 'on' gaat, je bijna niets verliest en zo je eigenlijk geen echte dip ervaard.

Ze beweren zelfs dat op jaarbasis de resultaten het zelfde of beter zijn dan lang kuren zonder bijwerkingen.

Heeft er iemand op basis van ervaring een voorkeur voor een H-drol variant? Zoals:
Helladrol
Of toch gewoon CEL H-drol
CEL wordt al een tijdje niet meer gemaakt. Zou die niet over datum zijn?
Welke heb jij gedraaid Alainie?

Heeft er iemand op basis van ervaring een voorkeur voor een H-drol variant? Zoals:
Helladrol

Ik heb die van Chaparral Labs gebruikt.
Goeie kwaliteit, goeie prijs.

Maar mijn mening is toch niet van belang.

En dat is iets om trots op te zijn op je 18e? :rolleyes: Kansloos...

En dat is kansloos omdat?
Net zoals het mij interesseert, zal het hem ook interesseren. Dus wil niet gelijk zeggen, mocht je dat denken, dat hij aan de ph's/aas zit, of wilt gaan gebruiken.

Daarnaast vind ik het van hem verstandiger dat hij zichzelf erover inleest, ken enkele voorbeelden van onder 21 die onwetend naar aas grijpen om zo maar snel aan (spier)massa te raken, en dan ook meestal niet nakuren, en mochten ze dat nog doen is het meestal een OTC supp welke niet tot nauwelijks werkt, en al helemaal niet degene die in Nederland worden verkocht.

Dusja, maargoed das mijn mening ;)

Omdat hij 3 posts hierboven aangeeft dat hij gekuurd heeft, zoals daarvoor al suggereerde...

Inlezen en vragen stellen over kuren op je 18e = respect :thumbs:
Kuren en advies daarover geven op je 18e = kansloos :duh:

Die post was me ontgaan tijdens het typen, mijn fout, excuses.
Wat dat betreft vind ik het echter wel een minder verstandige keuze om nu al aan de aas te ziitten. Al neemt het niet weg dat inlezen nog altijd beter is dan maar gewoon gaan kuren zonder benul, want als ze aas willen gebruiken doen ze het toch wel.

Waar maak je je precies zo druk om?

Om het feit dat kuren onder de 21 jaar ontzettend onverstandig is. Indien je zoveel research hebt gedaan omtrent AAS als je zelf claimt zou je hier niet aan herinnerd moeten worden, en had je de keuze gemaakt om nog even drie jaar naturel te gainen... hoe ga je nu ooit boven je natuurlijke grens uitkomen? ;)

Om het feit dat kuren onder de 21 jaar ontzettend onverstandig is. Indien je zoveel research hebt gedaan omtrent AAS als je zelf claimt zou je hier niet aan herinnerd moeten worden, en had je de keuze gemaakt om nog even drie jaar naturel te gainen... hoe ga je nu ooit boven je natuurlijke grens uitkomen? ;)

Dat weet ik uiteraard, maar dit was een eigen beslissing.
Ik zeg hier ook niet dat ik er alles over weet, ik zei enkel dat ik er meer over weet dan 'GoodGuy' VERMOED.
En waarom word ik hier precies geviseerd omdat ik 1 kuurtje H-drol heb gedaan, terwijl 'newinthegame' ook heeft gekuurd en ook nog geen 21 is?

Zie dit niet als een belediging tegenover jij of newinthegame, dat ZEKER niet.
Ik vind dat je uitstekend advies geeft en zou dan ook graag je mening weten over een eerder geplaatste post van men over korte kuren.

Vat dit niet verkeerd op nogmaals. :)

Helladrol

Ik zou gewoon die van Dragonnutrition pakken ;) Ik was erg tevreden over hun 11-OXO en H-drol, is gewoon the real deal, met een goede reputatie op de UK en US-boards. Klantenservice is prima, snelle reacties, en verzending binnen een week. Prijzen zijn btw ook ongeëvenaard!

Ik zeg hier ook niet dat ik er alles over weet, ik zei enkel dat ik er meer over weet dan 'GoodGuy' VERMOED.
En waarom word ik hier precies geviseerd omdat ik 1 kuurtje H-drol heb gedaan, terwijl 'newinthegame' ook heeft gekuurd en ook nog geen 21 is?

Zie dit niet als een belediging tegenover jij of newinthegame, dat ZEKER niet.
Ik vind dat je uitstekend advies geeft en zou dan ook graag je mening weten over een eerder geplaatste post van men over korte kuren.

Vat dit niet verkeerd op nogmaals. :)

Ik heb geen enkel idee, ik heb nog nooit bloedwerk gezien die de bovenstaande claims ondersteunen. Pas als je van minimaal 5 mensen bloedwerk gezien hebt (die beiden manieren van AAS-gebruik/cyclen) hebben geprobeerd zou je pas bij benadering iets kunnen zeggen over deze methode. De is giswerk.

Mijn instinct zegt dat je wanneer je dan toch je eigen hormoonproductie gaat lamleggen, je beter all-the-way kunt gaan en 12 weken kunt draaien, dan blijf je ook lekker op dreef m.b.t trainen, en went je lichaam langzaam aan het aantal KG dat je aanzet, welke dan makkelijker te behouden zijn.

ik zou gewoon die van dragonnutrition pakken ;) ik was erg tevreden over hun 11-oxo en h-drol, is gewoon the real deal, met een goede reputatie op de uk en us-boards. Klantenservice is prima, snelle reacties, en verzending binnen een week. Prijzen zijn btw ook ongeëvenaard!

Ik heb geen enkel idee, ik heb nog nooit bloedwerk gezien die de bovenstaande claims ondersteunen. Pas als je van minimaal 5 mensen bloedwerk gezien hebt (die beiden manieren van aas-gebruik/cyclen) hebben geprobeerd zou je pas bij benadering iets kunnen zeggen over deze methode. De is giswerk.

Mijn instinct zegt dat je wanneer je dan toch je eigen hormoonproductie gaat lamleggen, je beter all-the-way kunt gaan en 12 weken kunt draaien, dan blijf je ook lekker op dreef m.b.t trainen, en went je lichaam langzaam aan het aantal kg dat je aanzet, welke dan makkelijker te behouden zijn.

+1

Tussen 20.5 en 18 zit ook nog wat verschil hea.. Al ben ik ook niet super verstandig bezig

Ik heb je via karma al verteld dat het niet persoonlijk is, maar een principekwestie. Waarom dat zo is is blijkbaar nog niet duidelijk...

Ik heb nooit uitgesloten dat je de kennis en ervaring hebt om een goed advies te geven. Sterker nog, ik wist op basis van mijn kennis dat het inhoudelijk goed was en verwachtte een vergelijkbaar advies van Alainie en anderen. Het probleem is dat het hebben van ervaring met PH's op jouw leeftijd een nog slechter scenario is dan advies geven zonder kennis. De reden daarvoor is hiervoor al duidelijk uitgelegd.

Het feit dat je die 'eigen beslissing' hebt gemaakt, een beslissing die ik als onverantwoordelijk beschouw, is de reden dat ik principieel liever niet zie dat je dat jij adviezen over PH's geeft. Laat staan dat ik die adviezen van je aan neem. Neemt niet weg dat jij op basis van je kennis en ervaring ieder zowat ieder ander topic een waardevolle bijdrage kan geven, dus neem het niet persoonlijk op :thumbs:

Ik zou gewoon die van Dragonnutrition pakken ;) Ik was erg tevreden over hun 11-OXO en H-drol, is gewoon the real deal, met een goede reputatie op de UK en US-boards. Klantenservice is prima, snelle reacties, en verzending binnen een week. Prijzen zijn btw ook ongeëvenaard!

Om de verzendkosten te bepreken zat ik naar UK webshops te kijken waar ik zowel PES Erase als H-drol kon bestellen, dus daarom niet naar DN. Als ik nu echter naar de prijzen van Pro-Halo kijk, is het iig goedkoper om die te bestellen. Thnx weer!

DN is UK-based. Best goedkope shipping ook nog ;) zit zelf nu aan de pro-epi pro-tren en pro-stano van hun

DN is UK-based. Best goedkope shipping ook nog ;) zit zelf nu aan de pro-epi pro-tren en pro-stano van hun

Hehehe, flinke stack! Keep us posted! ;) Papanilala wilde hier ook al aan geloven binnenkort. Helpt de pro-stano goed tegen on cycle lethargie?

Terug
Naar boven