Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik dose die nu op 5 pillen. Krijg er wel hele vloeibare ontlasting van, maar dat is blijkbaar een bekende bijwerking bij hogere doses. Ik vindt het een heerlijke stack. Zit er nu zo'n 2.5 week in en de kracht begint flink op te lopen. Nu al 6kg zwaarder waarvan minimaal vet (maar waarschijnlijk wel wat water)
Wat betreft sides: ik krijg iedere nacht last van nachtmerries en zweet als een idioot. Van hoofd tot scheenbenen onder het zweet. Dit is dus wel een beetje jammer, maja gwn doorbijten.
MN gewrichten zijn ook echt droog geworden wat ik vooral merk bij weighted-dips en skull crushers. Ook bij benchen voelen mijn schouders niet echt goed aan. Ik neem er sinds paar dagen glucosamine erbij, kijken wat dat doet.
Ik neem trouwens ook cabergoline e3d. Prima spul voor libido etc
Merk wel dat ik iets van kleine bobbeltjes voel achter mn linker tepel. Maybe gwn klieren of zo, maar ik hou het in de gaten. Totaal niet gevoelig of zo btw. Ergste geval een beetje letro..
Mocht er nog wat bijzonders gebeuren zal ik het melden
oh ja, wat betreft de pro-stano: ik weet eerlijk gezegd niet wat de functie ervan is. Ik merk sowieso weinig lethargy tijdens kuurtjes dus kan niet zeggen dat het echt verschil maakt..
Waar haal je dat goedje, cabergoline? Ziet er interessant uit! (http://en.wikipedia.org/wiki/Cabergoline)Netjes, ik heb inderdaad ook Glucosamine, Chondroitine & MSM gekocht omdat ik de vorige keer pijn kreeg in mijn gewrichten van de epi.
Ben vooral benieuwd naar in hoeverre de Stano de lethargie zal tegengaan, want in mijn laatste kuur test-e/tren-e/winny had ik daar veel last van en dat is gewoon vervelend.

Heb je toevallig die van body en fit gehaald?ik dose die nu op 5 pillen. Krijg er wel hele vloeibare ontlasting van, maar dat is blijkbaar een bekende bijwerking bij hogere doses.
Ik had vroeger bij epi en var only cycles total geen last van lethargie.. Nu ook niet..
Ik vraag me toch af wat ik kan doen tegen dat nacht zweten. Zal wel door de pro-tren komen..
Lethargy is voor mij zo'n beetje de meest ongewenste side. Zou het zinvol en te doen zijn om die Pro-stano op 200 of 400mg mee te laten draaien naast 700mg 11-oxo en 100mg H-drol? In geval van 400 misschien de 11-oxo na 2 weken toch iets terugschroeven?Ik ging echt dood op 100 mg. H-drol en 1 gram 11-OXO. Had echt nérgens zin in, dus ben ook benieuwd naar Pro-stano.
Heb je toevallig die van body en fit gehaald?ik dose die nu op 5 pillen. Krijg er wel hele vloeibare ontlasting van, maar dat is blijkbaar een bekende bijwerking bij hogere doses.
Ik had vroeger bij epi en var only cycles total geen last van lethargie.. Nu ook niet..
Ik vraag me toch af wat ik kan doen tegen dat nacht zweten. Zal wel door de pro-tren komen..
Ik ging echt dood op 100 mg. H-drol en 1 gram 11-OXO. Had echt nérgens zin in, dus ben ook benieuwd naar Pro-stano. Je "gyno" is inderdaad prolactine, ik had had het zelf ook tijdens mijn H-drol cycle, is daarna weer helemaal weggetrokken na wat nolvaWaar haal je dat goedje, cabergoline? Ziet er interessant uit! (http://en.wikipedia.org/wiki/Cabergoline)
Haha, lethargie is echt een b*ch indeed. Voor gewrichten inderdaad 6 gram visolie, en wat G/C&MSM i.c.m 8 gram taurine, heb je nergens last van
Is inderdaad een common side van pro-tren. Heb je het overdag ook erg? Dat is wel een zéér irritante side dan ...

Yeah heb die van B&F.
Op tren zweet ik ook dag en nacht, zonder het warm te hebben of zo.
Lethargy is voor mij zo'n beetje de meest ongewenste side. Zou het zinvol en te doen zijn om die Pro-stano op 200 of 400mg mee te laten draaien naast 700mg 11-oxo en 100mg H-drol? In geval van 400 misschien de 11-oxo na 2 weken toch iets terugschroeven?
Is die pro-tren nou vergelijkbaar qua effect met echte tren (although stuk minder potent)

Na een tijdje off te zijn geweest hier ff een update vanaf mijn kant
Mijn epi kuur zit er al even op, nakuur is ook klaar (nolva) en moet zeggen dat deze kuur me zeer goed bevallen is. Ik zei toen ik begon, ik probeer het eens maar meer niet. Maar nu einde kuur kom ik daar op terug! Ik heb in de 6 weken epi kuur 5.1KG gegained, dit was rond de 6KG maar is wat teruggelopen tijdens nakuren! Mn gewicht staat nu stil, dus kan wel zeggen dat ik ruim 5KG heb gepakt.
Omdat ik nogal huiverig was voor PH's ivm levertoxiteit ben ik echt voorzichtig te werk gegaan, en heb ik vorige week mn leverwaarden laten testen! Alles was in orde en ik had totaal geen afwijkingen!
Nu zit ik te denken om nog eens een PH kuur te pakken, ik heb namelijk nog voor 1 kuur nolva liggen en dat moet wel op he![]()
Hebben jullie nog aanbevelingen? Of kan ik ook weer EPI pakken (dit beviel me namelijk prima qua sides etc)
hahahThnx! Minimaal 400 dus. Nog iemand anders input op de onderstaande cycle? Pro stano toch vanaf het begin al mee laten draaien? 11-oxo terugschroeven goed idee?Ik neem zelf pro-stano op 400mg. Ik lees op de meeste fora dat een dosis lager dan 400 niet echt veel uithaalt...
Mijn epi kuur zit er al even op, nakuur is ook klaar (nolva) en moet zeggen dat deze kuur me zeer goed bevallen is. Ik zei toen ik begon, ik probeer het eens maar meer niet. Maar nu einde kuur kom ik daar op terug! Ik heb in de 6 weken epi kuur 5.1KG gegained, dit was rond de 6KG maar is wat teruggelopen tijdens nakuren! Mn gewicht staat nu stil, dus kan wel zeggen dat ik ruim 5KG heb gepakt.
Omdat ik nogal huiverig was voor PH's ivm levertoxiteit ben ik echt voorzichtig te werk gegaan, en heb ik vorige week mn leverwaarden laten testen! Alles was in orde en ik had totaal geen afwijkingen!
Nu zit ik te denken om nog eens een PH kuur te pakken, ik heb namelijk nog voor 1 kuur nolva liggen en dat moet wel op he![]()
Hebben jullie nog aanbevelingen? Of kan ik ook weer EPI pakken (dit beviel me namelijk prima qua sides etc)

Thnx! Minimaal 400 dus. Nog iemand anders input op de onderstaande cycle? Pro stano toch vanaf het begin al mee laten draaien? 11-oxo terugschroeven goed idee?
11-oxo/ Pro-stano/ H-drol
wk1. 700
wk2. 700
wk3. 500 400 100
wk4. 500 400 100
wk5. 500 400 100
wk6. 500 400 100
wk7. 500 400 100
wk8. 500 400 100
Misschien volgende keer EPI stacken met een non-methyl?
Houd ons op de hoogte! Want op de lethargie na was dit voor mij echt een ideale cutting stack, hoewel mijn portemonnee die 11-OXO echt niet fijn vond hehe 
Thnx! Minimaal 400 dus. Nog iemand anders input op de onderstaande cycle? Pro stano toch vanaf het begin al mee laten draaien? 11-oxo terugschroeven goed idee?
11-oxo/ Pro-stano/ H-drol
wk1. 700
wk2. 700
wk3. 500 400 100
wk4. 500 400 100
wk5. 500 400 100
wk6. 500 400 100
wk7. 500 400 100
wk8. 500 400 100
Misschien volgende keer EPI stacken met een non-methyl?
Iemand ervaring met http://www.jwsupplements.co.uk/
Iemand een idee om wat de Belgische douane wat te ontwijken?![]()
Heb er afgelopen maandag wat besteld. Bijzonder vriendelijke klantenservice en snelle afhandeling van de order. Volgens track & trace is het pakket onderweg, dus verwacht het een deze dagen.
Met de douane heb je niks te maken bij bestellingen in Engeland. Bovendien versturen de meeste verkopers van PH's de potjes in een neutrale verpakking waar zo niet uit af te leiden valt wat er in zit.