Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja epi met een non-methyl stacken is me al vaker aanbevolen! Welke non met. Is dan een aanrader?

11-oxo dan zeker niet aangezien iedereen dat gebruikt om te cutten. Mijn doel is namelijk om te bulken. Lekker massief worden
Is dit zo'n tren cloon ofzo? Hij is wel non-methyl als ik het goed heb.
http://www.cheapuksupplements.com/c...hormones/chaparral-labs-trenavol-v-90-capsule
Hoe zouden jullie dit stacken? Ik pakte nu de epi op 50mg meeste weken en heb de laatste 6 dagen op 60mg gezeten! Had toen amper last van sides dus denk dat epi op 50mg of 60mg wel top is voor mij! Of moet ik dit lager pakken omdat ik m dan ga stacken?
Gewoon de dosering hoog genoeg doen dan is 11-oxo prima om te stacken voor een bulk imo.

Blijf huiverig en toch ook zuinig op mn lichaam! Ik wacht ook nog wel een tijd en laat mn lichaam goed herstellen van de Epi. Al zijn mn bloedwaarden ok, dus lijkt het al of mn lichaam het verwerkt heeft!Vind hem ook prima zoHoud ons op de hoogte! Want op de lethargie na was dit voor mij echt een ideale cutting stack, hoewel mijn portemonnee die 11-OXO echt niet fijn vond hehe
![]()

Ik ga het nog even uitzoeken allemaal wat voor mij het beste lijkt. Wil namelijk niet van die super krachtige zooiBlijf huiverig en toch ook zuinig op mn lichaam! Ik wacht ook nog wel een tijd en laat mn lichaam goed herstellen van de Epi. Al zijn mn bloedwaarden ok, dus lijkt het al of mn lichaam het verwerkt heeft!
Hoe gaat het bij jou trouwens punjab? Lang niet gesproken man!
Maar het is wel een deftige bulk combo 
11-oxo dan zeker niet aangezien iedereen dat gebruikt om te cutten. Mijn doel is namelijk om te bulken. Lekker massief worden
Is dit zo'n tren cloon ofzo? Hij is wel non-methyl als ik het goed heb.
http://www.cheapuksupplements.com/c...hormones/chaparral-labs-trenavol-v-90-capsule
Hoe zouden jullie dit stacken? Ik pakte nu de epi op 50mg meeste weken en heb de laatste 6 dagen op 60mg gezeten! Had toen amper last van sides dus denk dat epi op 50mg of 60mg wel top is voor mij! Of moet ik dit lager pakken omdat ik m dan ga stacken?
Ik zou als ik jouw was lekker via dragonnutrition.co.uk bestellen. Is sowieso veel goedkopen en meer non-methyls in aanbod. Ik ga zelf voor een stack epi pro-tren pro-stano.
Wat ga ik doen guru´s? 12 weken Test-E op 500 mg., of Papanilala´s knal stack van epi/pro-tren en pro-stano? Doel is recompen/clean bulken op 4000 kcal. met wat cardio erbij.
Epi 60mg p/d , pro-stano 400mg p/d, pro-tren 150mg p/d, DHEA 100mg p/d, 6 weken, nakuur met nolvaAahhh!! Jullie brengen me aan het twijfelen voor deze winter!Wat ga ik doen guru´s? 12 weken Test-E op 500 mg., of Papanilala´s knal stack van epi/pro-tren en pro-stano? Doel is recompen/clean bulken op 4000 kcal. met wat cardio erbij.

)Ga dan ook maar voor tren denk ik.. Wil egt lekker gaan die eerste keer.. Aangezien ik epi niet zo spannend vond( gains oke maar toch)
1-10 500test
1-8 200tren
1-3 winstrol
12-15/16 1cap arofixen
400 tren lijkt me eerste keer erg zwaar
Wat dacht je Serge gaat me dat bevallen?
Vermoed wel dat je de tren zult gaan ophogen naar 400mg, is ook mijn advies. Maar kijk inderdaad eerst maar eens aan wat het op 200mg voor je doet