MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ja epi met een non-methyl stacken is me al vaker aanbevolen! Welke non met. Is dan een aanrader?

11-oxo dan zeker niet aangezien iedereen dat gebruikt om te cutten. Mijn doel is namelijk om te bulken. Lekker massief worden :)

Is dit zo'n tren cloon ofzo? Hij is wel non-methyl als ik het goed heb.

http://www.cheapuksupplements.com/c...hormones/chaparral-labs-trenavol-v-90-capsule

Hoe zouden jullie dit stacken? Ik pakte nu de epi op 50mg meeste weken en heb de laatste 6 dagen op 60mg gezeten! Had toen amper last van sides dus denk dat epi op 50mg of 60mg wel top is voor mij! Of moet ik dit lager pakken omdat ik m dan ga stacken?

Laatst bewerkt:
11-oxo dan zeker niet aangezien iedereen dat gebruikt om te cutten. Mijn doel is namelijk om te bulken. Lekker massief worden :)

http://www.cheapuksupplements.com/c...hormones/chaparral-labs-trenavol-v-90-capsule

Hoe zouden jullie dit stacken? Ik pakte nu de epi op 50mg meeste weken en heb de laatste 6 dagen op 60mg gezeten! Had toen amper last van sides dus denk dat epi op 50mg of 60mg wel top is voor mij! Of moet ik dit lager pakken omdat ik m dan ga stacken?

Gewoon de dosering hoog genoeg doen dan is 11-oxo prima om te stacken voor een bulk imo.

Gewoon de dosering hoog genoeg doen dan is 11-oxo prima om te stacken voor een bulk imo.

Nja 11-oxo is ook niet echt goedkoop als ik dat hier mag geloven, en een epi kuur alleen is al redelijk wat poen. Bent met alles erop en eraan toch al gauw 200 euro kwijt, dus als ik dan nog 11-oxo erbij moet halen kost het me bergen geld :P

Het is duur ja. Maar dat maakt het nog geen slechte bulker ;)

Ok Ok.. je punt is duidelijk! Dan gooi ik het op mn portemonnee!

Vraagje dan nog, omdat ik niet bekend ben met het stacken van een ph kuur, hoe zou ik de epi en het ander moeten stacken? Alles tegelijk nemen? OF eerst x aantal weken epi en erna gelijk het ander?

Nee stacken is tesamen nemen :) Je kunt ook met sdrol stacken :D

Epi op 40 en sdrol op 10mg.

Ik ga het nog even uitzoeken allemaal wat voor mij het beste lijkt. Wil namelijk niet van die super krachtige zooi :P Blijf huiverig en toch ook zuinig op mn lichaam! Ik wacht ook nog wel een tijd en laat mn lichaam goed herstellen van de Epi. Al zijn mn bloedwaarden ok, dus lijkt het al of mn lichaam het verwerkt heeft!

Hoe gaat het bij jou trouwens punjab? Lang niet gesproken man!

Vind hem ook prima zo :) Houd ons op de hoogte! Want op de lethargie na was dit voor mij echt een ideale cutting stack, hoewel mijn portemonnee die 11-OXO echt niet fijn vond hehe :D

Thnx again bro!:thumbs: Zal mijn ervaringen zeker posten in dit topic!

Zal alleen even op zich laten wachten, want heb gisteren van mijn manueel therapeut te horen gekregen dat ik minstens 2 weken niet mag trainen vanwege een probleem met het kraakbeen in mijn onderrug...:(

Ik ga het nog even uitzoeken allemaal wat voor mij het beste lijkt. Wil namelijk niet van die super krachtige zooi :P Blijf huiverig en toch ook zuinig op mn lichaam! Ik wacht ook nog wel een tijd en laat mn lichaam goed herstellen van de Epi. Al zijn mn bloedwaarden ok, dus lijkt het al of mn lichaam het verwerkt heeft!

Hoe gaat het bij jou trouwens punjab? Lang niet gesproken man!

Nee begrijpelijk ;) Maar het is wel een deftige bulk combo :D

Gaat goed kerel, we knallen vrolijk verder!!

Ik zou als ik jouw was lekker via dragonnutrition.co.uk bestellen. Is sowieso veel goedkopen en meer non-methyls in aanbod. Ik ga zelf voor een stack epi pro-tren pro-stano.

Wanneer ga je die cycle doen Panapilala? :D

Ik zou als ik jouw was lekker via dragonnutrition.co.uk bestellen. Is sowieso veel goedkopen en meer non-methyls in aanbod. Ik ga zelf voor een stack epi pro-tren pro-stano.

Aahhh!! Jullie brengen me aan het twijfelen voor deze winter! :D Wat ga ik doen guru´s? 12 weken Test-E op 500 mg., of Papanilala´s knal stack van epi/pro-tren en pro-stano? Doel is recompen/clean bulken op 4000 kcal. met wat cardio erbij.

Geen ervaring met test, maar met die stack ga je sowieso knallen! Droge gains, veel kracht, acceptabele sides..

Volgende week :D Epi 60mg p/d , pro-stano 400mg p/d, pro-tren 150mg p/d, DHEA 100mg p/d, 6 weken, nakuur met nolva

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 12:53 ----------

Aahhh!! Jullie brengen me aan het twijfelen voor deze winter! :D Wat ga ik doen guru´s? 12 weken Test-E op 500 mg., of Papanilala´s knal stack van epi/pro-tren en pro-stano? Doel is recompen/clean bulken op 4000 kcal. met wat cardio erbij.

Ik heb het al vaker gezegd, 500mg test zal niet aan je verwachtingen voldoen....je haalt de 6 kilo die je met een PH in 6 weken haalt in 12 weken en verliest daar in de nakuur met een beetje pech nog een deel van ook, in tegenstelling tot 'droge' PH's.

Mijn advies? 500mg test met een lean gain PH als kickstart.
250/500mg test-e wordt imho alleen maar geadviseerd voor een eerste kuur zodat iemand kan kijken hoe hij op AAS reageert, niet omdat het zo superieur is. Met de PH hou je in elk geval wat over aan je kuur en door de test-e te zetten ervaar je eens hoe dat is :)

Het gevoel dat test geeft zal je nooit met een PH krijgen, is gewoon fantastisch, maar qua gains ben ik nog steeds meer voorstander van PH's, gezien het feit dat de gains goed en droog zijn in een zeer kort tijdsbestek. Alhoewel natuurlijk niks opkan tegen test-e/tren-e ( ben echt gek op tren-e ;) )

Laatst bewerkt:
Ga dan ook maar voor tren denk ik.. Wil egt lekker gaan die eerste keer.. Aangezien ik epi niet zo spannend vond( gains oke maar toch)

1-10 500test
1-8 200tren
1-3 winstrol
12-15/16 1cap arofixen

400 tren lijkt me eerste keer erg zwaar

Wat dacht je Serge gaat me dat bevallen?

Zojuist mijn pakketje van PHF binnen gekregen.
1x DAA
1x Toco 8
1x Erase
enn.. 1x mentabolan :)

en dat allemaal in 9 dagen!
Het was ook allemaal goed verpakt, dus ben wel te spreken over de service van PHF.

Ga dan ook maar voor tren denk ik.. Wil egt lekker gaan die eerste keer.. Aangezien ik epi niet zo spannend vond( gains oke maar toch)

1-10 500test
1-8 200tren
1-3 winstrol
12-15/16 1cap arofixen

400 tren lijkt me eerste keer erg zwaar

Wat dacht je Serge gaat me dat bevallen?

De gedachte is er ;) Vermoed wel dat je de tren zult gaan ophogen naar 400mg, is ook mijn advies. Maar kijk inderdaad eerst maar eens aan wat het op 200mg voor je doet :)

Haha ja dat kan altyd nog.. Kan ook wel aan tren komen @ men gym wat voor 1potje niet uit zou maken( is duur hier)

heb er zin in hah

Terug
Naar boven