Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zojuist mijn pakketje van PHF binnen gekregen.
1x DAA
1x Toco 8
1x Erase
enn.. 1x mentabolan :)

en dat allemaal in 9 dagen!
Het was ook allemaal goed verpakt, dus ben wel te spreken over de service van PHF.

Goed om te weten! Bedoel je PHFSuppllements.com? Is dat niet uit de US? Wellicht eens het proberen waard dan! Dollar staat gunstig! :D

Goed om te weten! Bedoel je PHFSuppllements.com? Is dat niet uit de US? Wellicht eens het proberen waard dan! Dollar staat gunstig! :D

Ja is idd bij PHFsupplements.com.
Het is wel de moeite waard die site soms in de gaten te houden. Zo hebben ze vaak in het weekend bepaalde kortingsacties, waar bepaalde producten echt scherp worden afgeprijsd. Je kan daar ook gewoon betalen met paypal, dus dat is ook wel handig:)

Ik zou als ik jouw was lekker via dragonnutrition.co.uk bestellen. Is sowieso veel goedkopen en meer non-methyls in aanbod. Ik ga zelf voor een stack epi pro-tren pro-stano.

Ja heb daar al eens zitten kijken, ik wil ook sowieso weer epi pakken, heerlijke gains mee gepakt en echt amper sides. Ging er heerlijk op! Maar dan wordt het voor mij dus EPI en dan ..... Ben er nog niet helemaal uit. Wat zou jij aanraden? De stack die jij doet ga ik denk niet pakken, vind 3 ph's stacken weer iets te dol :P Wilde het eerst maar bij 2 houden!

Hoeveel tijd pakken jullie tussen een kuur? Ik wilde er begin Augustus weer 1 doen, mn eigen kuur zit er nu paar weken op. Maar al mn bloedwaarden etc zijn getest en dik in orde!

EDIT:
Denk dat ik weer 6 weken ga pakken, EPI op 50mg voor 6 weken ga pakken, en misschien de pro-tren ernaast. Heb deze namelijk al eerder bekeken, lijkt me wel wat! Op welke dosis zouden jullie de pro-tren er dan bij pakken?

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Ik heb op een Engelse site gekloonde producten gevonden.
Op PowerMyself Halo XT (gekloonde H Drol) van Iron Labs en 11 keto (gekloonde 11-OXO) van Dragon Nutrition.
Heeft er iemand ervaring met deze nieuwe versies van oude/bekende producten en kunnen deze gebruikt worden zoals de originele?
Of is het beter om op zoek te gaan naar de originele producten? Maar deze zijn dikwijls moeilijker te verkrijgen.

De kloon versies zijn allemaal prima!:)

Pro-tren gewoon 100mg bij pakken. Opbouw niet nodig. Wel verstandig wat extra linnengoed te halen want snachts zweet je je kapot :p

vanaf welke leeftijd kun je pro hormonen gebruiken is dit net als aas 21+??

Vrijdag ga ik ook beginnen, weliswaar met the real deal maargoed, we gaan zien ofk straks hierbij blijf of terug op phs ga

Wat zijn de sides van Epistane dan behalve zweten als een pig.

Ik overweeg een kuur te starten met 11 OXO en H drol. Het is de bedoeling 3 tot 5 procent te cutten.
Ik ben overtuigd van de noodzaak om Nolva te gebruiken voor de nacuur. Alleen, ik train in een thuissituatie en heb geen contacten om me hiervan te voorzien.
Heeft iemandeen idee hoe er op een betrouwbare manier aan te geraken is?

Heb mijn aankomende kuur alvast besteld, Epistane + pro-tren. Ga de epi op 50mg pakken voor 6 weken, en de pro-tren dan op 100mg ernaast. Benieuwd naar deze stack..

ok ok dat was nog de alcohol van gisteravond goedemorgen! :D

Vrijdag ga ik ook beginnen, weliswaar met the real deal maargoed, we gaan zien ofk straks hierbij blijf of terug op phs ga

Ben benieuwd :) PH's en AAS, beide hebben hun voor -en nadelen. Ik vond zelf de snelle gains op PH's lekker, vooral omdat ze makkelijk te behouden zijn. Nadeel was de vrij korte duur dat je ze kunt nemen. Voordeel van AAS is dat je langer kunt kuren, nadeel voor mij was de lethargie die er op den duur bij kwam kijken.

Heb groen licht van mijn manueel therapeut en wil nu dolgraag met mijn PH kuur beginnen :hedbang:

Nu heb ik echter over 3 weken een zakenreis naar de UK en ik vrees dat ik er niet aan ga ontkomen om mee te drinken, omdat mijn contacten daar weten dat ik normaal wel en biertje lust.

Nu heb ik al gelezen dat alcohol niet goed is, maar over welke catagorie niet goed spreken we dan?
  • Catagorie 1: Catabool, zonde van de gains etc.
  • Of catagorie 2: Als het mee zit retourtje intensive care, als het tegen zit enkele reis

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.239
Heb groen licht van mijn manueel therapeut en wil nu dolgraag met mijn PH kuur beginnen :hedbang:

Nu heb ik echter over 3 weken een zakenreis naar de UK en ik vrees dat ik er niet aan ga ontkomen om mee te drinken, omdat mijn contacten daar weten dat ik normaal wel en biertje lust.

Nu heb ik al gelezen dat alcohol niet goed is, maar over welke catagorie niet goed spreken we dan?
  • Catagorie 1: Catabool, zonde van de gains etc.
  • Of catagorie 2: Als het mee zit retourtje intensive care, als het tegen zit enkele reis

Een paar pilsjes zullen geen echt kwaad doen daar kom je wel mee weg. Maar zou me niet ladderzat zuipen. Zonde van je gains is het natuurlijk wel.

Categorie 1: Katabool

Terug
Naar boven