AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Trenavol-V is gewoon het zelfde als Pro-tren (beide dienedione).
Echter is Pro-tren van DN veel goedkoper, dus zou ik die mooi nemen.

Weet iemand wanneer je libido omhoog hoort te schieten tijdens een kuur( test/tren/winny) kan ik moeilljk vinden en in de aas sectie is er geen vragen topic

week 3 dacht ik te hebben gelezen.

Maar Pro-tren is een 19-nor en Trenavol-V niet, toch?

Zoals gezegd zijn trenavol-V en pro-tren beide dezelfde Ph.
Zo bevatten ze exact dezelfde werkzame stof "dienedione" die omgezet wordt naar het hormoon "Dienolone. De stof Dienolone is een 19-nor, dus beide ph's hebben 19-nor eigenschappen.

Laatst bewerkt:
Zo bevatten ze exact dezelfde werkzame stof "dienedione" die omgezet wordt naar het hormoon "Dienolone. De stof Dienolone is een 19-nor, dus beide ph's hebben 19-nor eigenschappen.

Ahh ok! thanks voor de info man, dan haal ik idd gewoon de pro-tren. Is de pro-epi dan ook dezelfde als de IBE epistane? Want dan kan ik alles gewoon bij DN bestellen namelijk.

Ja de pro-epi is hetzelfde als epistane. Elke leverancier geeft een "eigen" draai aan de naam van hun PH's. Het is daarom belangrijk te kijken naar de werkzame stof die in het product zit. Deze kun je vaak vinden bij product beschrijving en zo kun je achterhalen of bepaalde ph's uiteindelijk dezelfde werkzame stof bevatten.

Opzich goed al vond ik het wel een vervelend gevoel..

Nee vanaf deze week doet me maat het zelf. Ik begin er eerst nog niet aan haha

Ben ook aan het denken in de nabije toekomst een PH kuur te starten van Epistane (Havoc)
maar lees zo veel verschillende dingen over de PCT. Persoonlijk wil ik niet naar nolvadex grijpen om 2 redenen nl. ik kan er niet aan komen en het is een medicijn dat gebruikt wordt door vrouwen die borstkanker hebben/hadden (dat schrikt me toch wel wat af). De oplossing hiervoor was dus een OTC PCT, wat voor mij makkelijker ligt.

Ikzelf zat aan het volgende te denken:
- Testobooster: Intimidate van iForce
- PCT: Post Cycle Support van Anabolic Innovations
- AI: Resveratrol v2 van iForce

Nog iets bijvoegen? Let me know

Ben ook aan het denken in de nabije toekomst een PH kuur te starten van Epistane (Havoc)
maar lees zo veel verschillende dingen over de PCT. Persoonlijk wil ik niet naar nolvadex grijpen om 2 redenen nl. ik kan er niet aan komen en het is een medicijn dat gebruikt wordt door vrouwen die borstkanker hebben/hadden (dat schrikt me toch wel wat af). De oplossing hiervoor was dus een OTC PCT, wat voor mij makkelijker ligt.

Ikzelf zat aan het volgende te denken:
- Testobooster: Intimidate van iForce
- PCT: Post Cycle Support van Anabolic Innovations
- AI: Resveratrol v2 van iForce

Nog iets bijvoegen? Let me know

Vergeet die bullshit. AAS zonder SERM is vragen om problemen. Besteed je geld dan liever aan creatine, of biefstuk; daar ga je dan meer uithalen ;)

Vergeet die bullshit. AAS zonder SERM is vragen om problemen. Besteed je geld dan liever aan creatine, of biefstuk; daar ga je dan meer uithalen ;)

Wat meester Alainie zegt, die OTC PCT's zijn puur melkkoeien voor de fabrikant. Net als bij alle AAS nakuren met nolva/clomid/arofixen o.i.d.
Ik heb zelf ook goede ervaringen met nolva op 10mg aangevuld met Resveratrol van Now Foods, maar heb nog weinig onderzoek gezien naar Resveratrol in de PCT.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 12:24 ----------

Ook wel interessant om te weten, aangezien het gebruik van Tren in de naam van de PH voor verwarring kan zorgen.....dienolone en trenbolone lijken in werking erg op elkaar, maar zijn niet aan elkaar gelijk.

Zo bestelling geplaatst, voor 6 weken Pro-epi (epistane) + Pro-tren. Nakuren weer met nolva en tijdens de nakuur ook liver assist. Meidoorn alvast ingeslagen, omega3 caps heb ik nog zat voor een heel jaar, taurine staat er nog. Dus alles is bijna binnen voor een nieuwe kuur! Wel benieuwd hoe de ''stack'' me gaat bevallen!!

Had in gedachten om de epi 6 weken lang op 50mg te gaan pakken en de pro-tren op 100mg ernaast. Of denken jullie dat anders beter is?

Wil binnekort ook met een PH beginnen..
Zit te denken aan Epistane, maar wil er dan een cutcycle van maken..
Zal ik daar nog wat bij combineren ?

Papanilala: jij hebt epi gestackt met 11-oxo toch? Maar je moet dan wel erg hoog doseren las ik..!!

Wil binnekort ook met een PH beginnen..
Zit te denken aan Epistane, maar wil er dan een cutcycle van maken..
Zal ik daar nog wat bij combineren ?

Papanilala: jij hebt epi gestackt met 11-oxo toch? Maar je moet dan wel erg hoog doseren las ik..!!

Yeah, je moet de OXO dan wel op 800mg p/d doseren. Zou zelf nu adviseren om pro-tren of pro-stano op te nemen in een stack.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:35 ----------

Zo bestelling geplaatst, voor 6 weken Pro-epi (epistane) + Pro-tren. Nakuren weer met nolva en tijdens de nakuur ook liver assist. Meidoorn alvast ingeslagen, omega3 caps heb ik nog zat voor een heel jaar, taurine staat er nog. Dus alles is bijna binnen voor een nieuwe kuur! Wel benieuwd hoe de ''stack'' me gaat bevallen!!

Had in gedachten om de epi 6 weken lang op 50mg te gaan pakken en de pro-tren op 100mg ernaast. Of denken jullie dat anders beter is?

Ik doe zelf 6 caps epi, 3 caps pro-tren en 2 caps pro-stano. Maar jouw kuursamenstelling ziet er prima uit!

Top bedankt

Wat is het verschil tussen tren en stano ?
Tren ook voor de massa.. Stano voor de hardheid ?

Hoelang ben je bezig..? En hoe gaat de vooruitgang ?

Stano voornamelijk erbij genomen tegen de lethargie.

Ben nu een week bezig ( keep in mind dat ik de afgelopen 3 maanden weinig getraint heb omdat mijn vrouw en dochter in Nederland waren en ik ze alleen dan zie, ik train dus 9 maanden per jaar hardcore met een rustpauze van 3 maanden ). Begonnen op 109,5 kilo en op de weegschaal in de gym vanochtend weer 115,5 kilo. In een week tijd weer terug op gewicht dus. Doe er nu alleen cardio bij, omdat ik denk dat ik er veel bruter uitzie als ik goed droog sta. Doel is een droge(re) 120kg. We zullen zien.

kort wat gegevens:
leeftijd 34
gewicht: 82 kg
Lengte: 1.77

train nu 10 jaar ongeveer en overweeg een epistane kuur (heb in het verleden niet eerder gekuurd). Heb me goed ingelezen maar heb toch nog wat vragen.

Wat raden jullie aan als duur voor de kuur? 4/5/6 weken?
daarnaast wil ik in de PCT eigenlijk geen nolva nemen, ik kan dit wel aankomen maar wil het dan achter de hand houden. Indien ik nolva achter de hand houd wanneer moet ik het dan alsnog nemen? (bij welke symptonen) en kan dit als je al een paar dagen gestopt bent met de kuur?

wat raden jullie verder aan tijdens de kuur aan supplementen?

kort wat gegevens:
leeftijd 34
gewicht: 82 kg
Lengte: 1.77

train nu 10 jaar ongeveer en overweeg een epistane kuur (heb in het verleden niet eerder gekuurd). Heb me goed ingelezen maar heb toch nog wat vragen.

Wat raden jullie aan als duur voor de kuur? 4/5/6 weken?
daarnaast wil ik in de PCT eigenlijk geen nolva nemen, ik kan dit wel aankomen maar wil het dan achter de hand houden. Indien ik nolva achter de hand houd wanneer moet ik het dan alsnog nemen? (bij welke symptonen) en kan dit als je al een paar dagen gestopt bent met de kuur?

wat raden jullie verder aan tijdens de kuur aan supplementen?

Dat dus.

Terug
Naar boven