XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

kort wat gegevens:
leeftijd 34
gewicht: 82 kg
Lengte: 1.77

train nu 10 jaar ongeveer en overweeg een epistane kuur (heb in het verleden niet eerder gekuurd). Heb me goed ingelezen maar heb toch nog wat vragen.

Wat raden jullie aan als duur voor de kuur? 4/5/6 weken?
daarnaast wil ik in de PCT eigenlijk geen nolva nemen, ik kan dit wel aankomen maar wil het dan achter de hand houden. Indien ik nolva achter de hand houd wanneer moet ik het dan alsnog nemen? (bij welke symptonen) en kan dit als je al een paar dagen gestopt bent met de kuur?

wat raden jullie verder aan tijdens de kuur aan supplementen?

Hey kerel :) Wat is de reden dat je bij voorkeur geen nolva in de nakuur wilt nemen? Het is en blijft de beste PCT. Je kunt natuurlijk proberen om Resveratrol van Now Foods als PCT te nemen ( dan wel in hogere dosering dan die aanbevolen op het potje ), maar in dat geval zou ik de epi niet hoger doseren dan 40mg.

Er zijn mensen die niet nakuren met epi ( Newinthegame heeft dat bijvoorbeeld eens gedaan geloof ik )....maar ik zou persoonlijk voor de standaard nolva pct gaan.

Hey kerel :) Wat is de reden dat je bij voorkeur geen nolva in de nakuur wilt nemen? Het is en blijft de beste PCT. Je kunt natuurlijk proberen om Resveratrol van Now Foods als PCT te nemen ( dan wel in hogere dosering dan die aanbevolen op het potje ), maar in dat geval zou ik de epi niet hoger doseren dan 40mg.

Er zijn mensen die niet nakuren met epi ( Newinthegame heeft dat bijvoorbeeld eens gedaan geloof ik )....maar ik zou persoonlijk voor de standaard nolva pct gaan.

ik wil de epi max op 40mg doseren. is dan nolva nog steeds noodzakelijk?
als ik zie waar nolva voor gebruikt wordt dan heb ik er niet zo'n lekker gevoel bij vandaar.
zijn er daarnaast gevaren bij het gebruik van Nolva?

Heb eerste kuurtje geen nolva gebruikt, was te doen maar vond achteraf met nolva een stuk lekkerder,

ik wil de epi max op 40mg doseren. is dan nolva nog steeds noodzakelijk?
als ik zie waar nolva voor gebruikt wordt dan heb ik er niet zo'n lekker gevoel bij vandaar.
zijn er daarnaast gevaren bij het gebruik van Nolva?

Elk medicijn heeft zijn neveneffecten. In het geval van nolva wegen de pro's zeker op ten opzichte van de con's. Als je met aas of designer steroids begint dien je sowieso de eventuele/mogelijke nadelen goed in overweging te nemen. Als nolva je al tegenstaat zou epistane je nog meer moeten tegenstaan :)

Prohormonen zorgen ervoor dat je testaanmaak toch niet stopt? Dan is nolva toch overbodig of heb ik het verkeerd. Dacht dat het alleen werd onderdrukt

Je moet altijd nakuren als je aan prohormomen begint ook omdat je je gains kan verliezen.

Snap nooit dat mensen wel PH´s nemen, maar dan geen nolva willen gebruiken omdat het voor ´´rare´´ doeleinden bestemd is. Ze vinden het dan niet meer chill ofzo.. Maar wtf waarom neem je dan wel PH´s? Die zijn toch net zo bizar als de nolva.
Toen ik alles over nolva had uitgezocht dacht ik ook van WTF, maar toen ik mijn kuur epi ging beginnen had ik wel zoiets van, tja moet maar. Ben toch al ''fout'' bezig he ;) En laat ik het dan ook goed doen!

Prohormonen zorgen ervoor dat je testaanmaak toch niet stopt? Dan is nolva toch overbodig of heb ik het verkeerd. Dacht dat het alleen werd onderdrukt

jawel, dingen als epistane of bijvoorbeeld superdrol leggen het gewoon plat, vandaar ook de nolva

Nope, epi legt, net als andere AAS je test aanmaak volledig plat. Keep in mind that bijna alle "PH's" feitelijk gewoon designer roids zijn. Het gros daarvan,met uizondering van bijvoorbeeld een echt PH als Dhea, legt je systeem plat,

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 20:57 ----------

Snap nooit dat mensen wel PH´s nemen, maar dan geen nolva willen gebruiken omdat het voor ´´rare´´ doeleinden bestemd is. Ze vinden het dan niet meer chill ofzo.. Maar wtf waarom neem je dan wel PH´s? Die zijn toch net zo bizar als de nolva.
Toen ik alles over nolva had uitgezocht dacht ik ook van WTF, maar toen ik mijn kuur epi ging beginnen had ik wel zoiets van, tja moet maar. Ben toch al ''fout'' bezig he ;) En laat ik het dan ook goed doen!

Helemaal mee eens kerel. Als iemand al niet aan de nolva wil is een designer roid al helemaal geen optie.

Men log is gesloten, zal hier af en toe wel wat in vermelden

Zag het inderdaad....dan houden we je hier gewoon in de gaten ;)

Stano voornamelijk erbij genomen tegen de lethargie.

Ben nu een week bezig ( keep in mind dat ik de afgelopen 3 maanden weinig getraint heb omdat mijn vrouw en dochter in Nederland waren en ik ze alleen dan zie, ik train dus 9 maanden per jaar hardcore met een rustpauze van 3 maanden ). Begonnen op 109,5 kilo en op de weegschaal in de gym vanochtend weer 115,5 kilo. In een week tijd weer terug op gewicht dus. Doe er nu alleen cardio bij, omdat ik denk dat ik er veel bruter uitzie als ik goed droog sta. Doel is een droge(re) 120kg. We zullen zien.

Pfoe Unit..!!

Wil met epi paar kg pakken.. Maar hoeft doel is toch om wat droger te worden..!
Heb je epi wel eens gebruikt in cut.. Of was het meer op onderhoud

Laatst bewerkt:
Epi kan prima in een cut,hoewel de meesten hiervoor toch hdrol kiezen. Maar ook epi kan hoor, vind het zelf heerlijk hoe hard de spieren komen te staan in een epi kuur. Dus als je dat combineert met een cut zul je zeker je doel bereiken.

zo de 2e zit erin, ik ga weer kolen halen voor de bbq Ha ha

denk niet dat ik nog terug ga naar prohormonen eigenlijk, best makkelijk 1x per week en klaar.

oja en ik spuit zo deo op me hoofd, lekker zweten hele dag bah:P

Laatst bewerkt:
Mijn pro-tren, pro-epi en pro-stano kuur zit er weer bijna op.
Wat is jullie mening wat betreft PCT? Gewoon nolva 20-20-20-20 of is minder ook ok?
Ik zit ook te denken om nog wat DAA toe te voegen, alleen weet ik niet of het nou wel echt nut heeft.. Iemand ervaring ermee? (Ik blijf trouwens ook gewoon de cabergoline doornemen, aangezien het wel wat helpt met libido denk ik)

zo de 2e zit erin, ik ga weer kolen halen voor de bbq Ha ha

denk niet dat ik nog terug ga naar prohormonen eigenlijk, best makkelijk 1x per week en klaar.

oja en ik spuit zo deo op me hoofd, lekker zweten hele dag bah:P

Yeah tren is gewoonlijk al zweten en dan met dit weer pfffffffffffff.
Is inderdaad lekker, maar 1x per week aan je roids te hoeven denken terwijl je met PH's elke dag aan de tijdstippen en caps moet denken.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 04:29 ----------

Mijn pro-tren, pro-epi en pro-stano kuur zit er weer bijna op.
Wat is jullie mening wat betreft PCT? Gewoon nolva 20-20-20-20 of is minder ook ok?
Ik zit ook te denken om nog wat DAA toe te voegen, alleen weet ik niet of het nou wel echt nut heeft.. Iemand ervaring ermee? (Ik blijf trouwens ook gewoon de cabergoline doornemen, aangezien het wel wat helpt met libido denk ik)

Zou zelf na zo'n stack nolva 20 20 20 20 doen inderdaad. Ga zelf arofixen proberen na de kuur.

Benchpress 10kg omhoog, dips gingen lekker, heerlijke pomp, 2.1kg gegained en ik kreeg van jongens te horen dat ik er bruut uitzag! Haha en dat @ dag 11

bEn benieuwd over 4 weken

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb een paar maandjes terug mijn eerste ph kuurtje geprobeerd. Beviel erg goed, ben nu alleen alweer aan het kijken voor wat ik in de winter ga doen. H-drol beviel op zich goed, maar de lethargy was voor mij een zware side. Geen zin om te studeren etc..
Doel voor de winter is een goede gainer. Welke ph is daar dan goed voor. Epistane misschien?
Ik had overigens weinig verdere sides door de h-drol. Heb al wel gelezen dat epistane zwaarder is. Of zou ik wellicht meer gainen door te gaan stacken?
Welke stack is in dat geval interessant voor me?
Gr

Hallo,
Ik heb een paar maandjes terug mijn eerste ph kuurtje geprobeerd. Beviel erg goed, ben nu alleen alweer aan het kijken voor wat ik in de winter ga doen. H-drol beviel op zich goed, maar de lethargy was voor mij een zware side. Geen zin om te studeren etc..
Doel voor de winter is een goede gainer. Welke ph is daar dan goed voor. Epistane misschien?
Ik had overigens weinig verdere sides door de h-drol. Heb al wel gelezen dat epistane zwaarder is. Of zou ik wellicht meer gainen door te gaan stacken?
Welke stack is in dat geval interessant voor me?
Gr

Zou opteren voor P-mag, of Epistane als lethargie je tegenstaat. Voor de zekerheid wat Pro-stano erbij, en je hebt geen last van lethargie ;)

Zou opteren voor P-mag, of Epistane als lethargie je tegenstaat. Voor de zekerheid wat Pro-stano erbij, en je hebt geen last van lethargie ;)

Misschien een indicatie van dosering? Bij welke shop kan ik dit het meest voordelig halen? Kan de pro-stano overigens nergens meer vinden.
Heb IBE Epistane nog wel kunnen vinden. Daar las ik goede ervaringen over namelijk.
Overigens bedankt voor je snelle reply. Heb je misschien wat verdere informatie over p-mag? Wat ik ervan kan verwachten enz?
En wat de voordelen zijn t.o.v. Epistane.
Gr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven