Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een indicatie van dosering? Bij welke shop kan ik dit het meest voordelig halen? Kan de pro-stano overigens nergens meer vinden.
Heb IBE Epistane nog wel kunnen vinden. Daar las ik goede ervaringen over namelijk.
Overigens bedankt voor je snelle reply. Heb je misschien wat verdere informatie over p-mag? Wat ik ervan kan verwachten enz?
En wat de voordelen zijn t.o.v. Epistane.
Gr
Misschien een indicatie van dosering? Bij welke shop kan ik dit het meest voordelig halen? Kan de pro-stano overigens nergens meer vinden.
Heb IBE Epistane nog wel kunnen vinden. Daar las ik goede ervaringen over namelijk.
Overigens bedankt voor je snelle reply. Heb je misschien wat verdere informatie over p-mag? Wat ik ervan kan verwachten enz?
En wat de voordelen zijn t.o.v. Epistane.
Gr
Pro-stano en epi via dragonnutrition. Wat betreft gains van diverse PH's verwijs ik je naar de prohormone bible. Zou epi doseren tussen de 40 en 60mg en pro-stano op 400mg p/d
[Link niet meer beschikbaar]
Die ploert van een Alainie is trouwens nu lekker vakantie aan het vieren, grrrrrrrrrrrrrrrr.
wat denken jullie van deze stack? EPI+11-oxo allebei van dragonnutrition.
en dan als pct PRO-ATD deze is ook van dragonnutrition

Ok, bedankt. Ja ik ben op zoek naar een stack om goed te kunnen cutten. daarom dacht ik aan epi+11-oxo. maar misschien kan ik inplaats van 11-oxo ook wel 1,4 bold pakken?Kan op zich, maar is vrij ongebruikelijk. 11-oxo wordt meestal gestacked met H-drol, met cut of recomp als doelstelling. Voor diezelfde doelstelling kan Epi + 11-oxo echter wel. Is massa het doel dan is Epi beter te stacken met Pro-tren en/of Pro-stano. Die laaste is echter momenteel overal uitvekocht. Ik heb een paar van de laatste potjes bij jwsupplements kunnen bemachtigen
Voor je PCT is Nolva veruit het belangrijkst. Als toevoeging daarop heeft PRO-ATD weinig tot geen toegevoegde waarde. Een testbooster stack als Vit D3 en DAA zou wel toegevoegde waarde hebben. PRO-ATD in plaats van Nolva is ondenkbaar. Geen Nolva, geen kuur is de algemeen geaccepteerde regel in dit topic.
Ik denk dat ik misschien zelfs voor EPI+tren zou kunnen kiezen.
Ik ben echt een leek, maar voor "lean-gains" eerder bold of Halodrol nemen?
(Wil hier wat meer informatie over opzoeken, nog geen 165 pagina's gelezen)
thanks alvast.
dat komt nog wel, dat je beetje kracht verliest.. Geloof meJa ik zag toevallig een topic van iemand die ook op zoek was naar een phera stack aldaar dus heb even gepost whehe. Logjes zijn daar ook zat te vinden. Zou zeker geen phera+Epi doen omdat ze allebij 17aa(methyl)zijn. Ik had btw wel last van backpumps en lethargy tijdens de epi cycle. Nu 1,5 week in de pct en kracht is nog steeds hetzelfde gister 6x95kg op de bench en voor de epi deed ik max 8x80kg.
Ik lees vaak dat gebruikers vaak een support supplement erbij nemen.. Bijv. cycle assist..
Is het niet zo.. Hoe meer pillen, hoe zwaarder je lever het krijgt..?
En zorgt Milk Thistle er niet voor dat de stoffen van de ph minder hun werking kunnen doen..?
Oke thanks mannen, ik ga even wat meer inlezen over epistane en hdrol. ziet er wel interessant uit, maar heb er nog maar weinig verstand van.
maar, zoals ik het nu allemaal lees, lijkt me ph's > aas.