XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Wat is jullie mening over PRO-ATD als pct? ik lees hier goede dingen over.

Ik zou er dan bijv nog een een test booster bij nemen.

Misschien een indicatie van dosering? Bij welke shop kan ik dit het meest voordelig halen? Kan de pro-stano overigens nergens meer vinden.
Heb IBE Epistane nog wel kunnen vinden. Daar las ik goede ervaringen over namelijk.
Overigens bedankt voor je snelle reply. Heb je misschien wat verdere informatie over p-mag? Wat ik ervan kan verwachten enz?
En wat de voordelen zijn t.o.v. Epistane.
Gr

Pro-stano en epi via dragonnutrition. Wat betreft gains van diverse PH's verwijs ik je naar de prohormone bible. Zou epi doseren tussen de 40 en 60mg en pro-stano op 400mg p/d

[Link niet meer beschikbaar]

Die ploert van een Alainie is trouwens nu lekker vakantie aan het vieren, grrrrrrrrrrrrrrrr.

Misschien een indicatie van dosering? Bij welke shop kan ik dit het meest voordelig halen? Kan de pro-stano overigens nergens meer vinden.
Heb IBE Epistane nog wel kunnen vinden. Daar las ik goede ervaringen over namelijk.
Overigens bedankt voor je snelle reply. Heb je misschien wat verdere informatie over p-mag? Wat ik ervan kan verwachten enz?
En wat de voordelen zijn t.o.v. Epistane.
Gr

Pro-stano en epi via dragonnutrition. Wat betreft gains van diverse PH's verwijs ik je naar de prohormone bible. Zou epi doseren tussen de 40 en 60mg en pro-stano op 400mg p/d

[Link niet meer beschikbaar]

Die ploert van een Alainie is trouwens nu lekker vakantie aan het vieren, grrrrrrrrrrrrrrrr.

Pro-stano lijkt idd overal (inclusief bij DN zelf) uitverkocht. Je zou een mailtje naar ze kunnen sturen.

wat denken jullie van deze stack? EPI+11-oxo allebei van dragonnutrition.
en dan als pct PRO-ATD deze is ook van dragonnutrition

wat denken jullie van deze stack? EPI+11-oxo allebei van dragonnutrition.
en dan als pct PRO-ATD deze is ook van dragonnutrition

Kan op zich, maar is vrij ongebruikelijk. 11-oxo wordt meestal gestacked met H-drol, met cut of recomp als doelstelling. Voor diezelfde doelstelling kan Epi + 11-oxo echter wel. Is massa het doel dan is Epi beter te stacken met Pro-tren en/of Pro-stano. Die laaste is echter momenteel overal uitvekocht. Ik heb een paar van de laatste potjes bij jwsupplements kunnen bemachtigen :evil:

Voor je PCT is Nolva veruit het belangrijkst. Als toevoeging daarop heeft PRO-ATD weinig tot geen toegevoegde waarde. Een testbooster stack als Vit D3 en DAA zou wel toegevoegde waarde hebben. PRO-ATD in plaats van Nolva is ondenkbaar. Geen Nolva, geen kuur is de algemeen geaccepteerde regel in dit topic.

Kan op zich, maar is vrij ongebruikelijk. 11-oxo wordt meestal gestacked met H-drol, met cut of recomp als doelstelling. Voor diezelfde doelstelling kan Epi + 11-oxo echter wel. Is massa het doel dan is Epi beter te stacken met Pro-tren en/of Pro-stano. Die laaste is echter momenteel overal uitvekocht. Ik heb een paar van de laatste potjes bij jwsupplements kunnen bemachtigen :evil:

Voor je PCT is Nolva veruit het belangrijkst. Als toevoeging daarop heeft PRO-ATD weinig tot geen toegevoegde waarde. Een testbooster stack als Vit D3 en DAA zou wel toegevoegde waarde hebben. PRO-ATD in plaats van Nolva is ondenkbaar. Geen Nolva, geen kuur is de algemeen geaccepteerde regel in dit topic.
Ok, bedankt. Ja ik ben op zoek naar een stack om goed te kunnen cutten. daarom dacht ik aan epi+11-oxo. maar misschien kan ik inplaats van 11-oxo ook wel 1,4 bold pakken?

voor de nakuur doe ik dan idd gewoon tamofixen.

wat houd een recomp precies is...

Cleanbulk ?

edit : iets meer moeten zoeken..

jah duss..

recomposition

basically, losing fat and gaining muscle, pehaps even staying the same weight but changing the ratio of fat to muscle.

Ik denk dat ik misschien zelfs voor EPI+tren zou kunnen kiezen.

Ik denk dat ik misschien zelfs voor EPI+tren zou kunnen kiezen.

Epi + tren is een goede combinatie. Hiermee kun je droge massa aanzetten, let wel op je zoutinname en vetten, tren zorgt voor een hoge bloeddruk.

week 1-6
150mg tren per dag
30mg epi per dag

Ik ben echt een leek, maar voor "lean-gains" eerder bold of Halodrol nemen?
(Wil hier wat meer informatie over opzoeken, nog geen 165 pagina's gelezen)

thanks alvast.

Voor lean gains kun je zowel Bold als Halodrol pakken. Echter om degelijk resultaat te behalen bij Bold moet je het heel hoog doseren en dat kost je ten eerste veel geld en ten tweede zullen de gains nog steeds slechter zijn dan met Halodrol.

Ik ben echt een leek, maar voor "lean-gains" eerder bold of Halodrol nemen?
(Wil hier wat meer informatie over opzoeken, nog geen 165 pagina's gelezen)

thanks alvast.

Voor lean gains is epistane ideaal. Hdrol kan ook heel goed inderdaad, alhoewel ik dat zelf meer als een cut PH zie.

Ik gebruik nu pro-stano naast de andere PH's en ik zou dat eigenlijk iedereen aan willen raden die tijdens kuren last krijgt van lethargie. Ik heb hier nu voor het eerst geen last van.

edit: vervelend dat pro-stano niet te krijgen is op het moment, ik had ze zelf ook via JW.

Oke thanks mannen, ik ga even wat meer inlezen over epistane en hdrol. ziet er wel interessant uit, maar heb er nog maar weinig verstand van.

maar, zoals ik het nu allemaal lees, lijkt me ph's > aas.

Ik lees vaak dat gebruikers vaak een support supplement erbij nemen.. Bijv. cycle assist..

Is het niet zo.. Hoe meer pillen, hoe zwaarder je lever het krijgt..?

En zorgt Milk Thistle er niet voor dat de stoffen van de ph minder hun werking kunnen doen..?

Ja ik zag toevallig een topic van iemand die ook op zoek was naar een phera stack aldaar dus heb even gepost whehe. Logjes zijn daar ook zat te vinden. Zou zeker geen phera+Epi doen omdat ze allebij 17aa(methyl)zijn. Ik had btw wel last van backpumps en lethargy tijdens de epi cycle. Nu 1,5 week in de pct en kracht is nog steeds hetzelfde gister 6x95kg op de bench en voor de epi deed ik max 8x80kg.
dat komt nog wel, dat je beetje kracht verliest.. Geloof me

Volgens mij reageer je nu op een heel oude reactie. Volgens mij is degene waar jij nu op reageert onderhand een ervaren AAS gebruiker. ;)

volgens mij was dat een reactie van de vorige pagina, zo niet, foutje mijn schuld

Ik lees vaak dat gebruikers vaak een support supplement erbij nemen.. Bijv. cycle assist..

Is het niet zo.. Hoe meer pillen, hoe zwaarder je lever het krijgt..?

En zorgt Milk Thistle er niet voor dat de stoffen van de ph minder hun werking kunnen doen..?

Goed punt. Ik krijg ook regelmatig van mijn vrouw op mijn kop dat ik veel te veel pillen slik en dat de lever maar een paar 3 gram ofzo per dag aankan. En dat geld voor alle pillen, niet alleen de PH's. Ben nu even te lui om op zoek te gaan naar medische onderbouwing....maar je hebt wel een goed punt.

Op Nederlandse fora zul je weinig mensen zien die producten als cycle assist gebruiken. Mariadistel of Gluthatione ( "the food of the liver" ) zijn wel goede opties en hebben geen impact op de kuur...ze ondersteunen de herstelfuncties van de lever.

Oke thanks mannen, ik ga even wat meer inlezen over epistane en hdrol. ziet er wel interessant uit, maar heb er nog maar weinig verstand van.

maar, zoals ik het nu allemaal lees, lijkt me ph's > aas.

Qua resultaten, helemaal eens!

Het grote verschil tussen AAS en PH's zit hem in het onderzoek of in het geval van PH's gebrek aan onderzoek dat er naar is gedaan. Hierdoor is het gissen wat de effecten op langere termijn kunnen zijn.

ik heb me inmiddels aardig ingelezen mbt prohormomen en pct.

nu vraag ik me af of ik naast epistane ook Winstrol kan overwegen.

doel is lager VP en redelijke massawinst 3/4kg.

beide middelen zijn redelijk mild als ik het zo lees,

graag hoor ik jullie mening

Terug
Naar boven