XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Goed punt. Ik krijg ook regelmatig van mijn vrouw op mijn kop dat ik veel te veel pillen slik en dat de lever maar een paar 3 gram ofzo per dag aankan. En dat geld voor alle pillen, niet alleen de PH's. Ben nu even te lui om op zoek te gaan naar medische onderbouwing....maar je hebt wel een goed punt.

Op Nederlandse fora zul je weinig mensen zien die producten als cycle assist gebruiken. Mariadistel of Gluthatione ( "the food of the liver" ) zijn wel goede opties en hebben geen impact op de kuur...ze ondersteunen de herstelfuncties van de lever.

Hier bij het aas gedeelte wordt er vaak afgeraden om orals te combineren met Mariadistel, of een ander ingrediënt dat een reinigende of herstellende functie heeft..
Dan wordt het vaak gebruikt na het gebruik van orals.. Of eventueel in de nakuur..

Dit geldt dus niet ook voor de PH's..!!

ik heb me inmiddels aardig ingelezen mbt prohormomen en pct.

nu vraag ik me af of ik naast epistane ook Winstrol kan overwegen.

doel is lager VP en redelijke massawinst 3/4kg.

beide middelen zijn redelijk mild als ik het zo lees,

graag hoor ik jullie mening

Ik heb zelf een bloedhekel aan winny omdat het zorgt voor pijn in mijn gewrichten waardoor ik minder voluit kan gaan in de training. Maar qua doel is winny een optie en kun je dat zeker in overweging nemen.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 21:48 ----------

Hier bij het aas gedeelte wordt er vaak afgeraden om orals te combineren met Mariadistel, of een ander ingrediënt dat een reinigende of herstellende functie heeft..
Dan wordt het vaak gebruikt na het gebruik van orals.. Of eventueel in de nakuur..

Dit geldt dus niet ook voor de PH's..!!

Oh, dat wist ik niet.Maar zelfs al zou het bij zowel PH's als AAS de gains een beetje tegenhouden geef ik er nog de voorkeur aan mijn lever zoveel mogelijk te beschermen.

Was eigenlijk ook vragend bedoelt.. :)
Als je lever het al druk heeft met de
PH, dan heeft ie het nog zwaarder als ie nog meer pillen
moet verwerken..! Neem ik aan..!

Wat neem jij voor, tijdens en na je cycle..!

Wil sept beginnen met epistane.. Nakuur aromasin..
Maar twijfel nog over ondersteunde sups..!!

Er zijn een drietal supplementen die je zeker moet overwegen als je een epi kuur doet:

1) mariadistel of gluthatione
2) glucosamine - epi trekt ( in mindere mate dan winny ) vocht uit je gewrichten
3) taurine - voor die vervelende backpumps

Daarnaast natuurlijk de standaard supps als omega oil, vitamines etc

Afgelopen week bloed laten prikken, om het verloop te volgen, alles was in orde op wat verstoring in the vochthuishouding na. Enige wat me zorgen baarde is dat mijn bloeddruk nogal sterk gestegen is, namelijk naar 178/107. Kijken of dat met een beta-blokkerde komende dagen omlaag gaat...zo niet dan zal ik toch moeten kijken wat ik uit de stack haal. Dokter vroeg wel of ik steroiden gebruikte omdat ik nogal was spiermassa was aangekomen de laatste weken ;)

Even uitkijken met je bloeddruk dan man, miss de tren wat lager..

Heb net 3e injectie gehad, is weinig meer spannend aan

welke Epistane/havoc raden jullie aan?

ik zie dat RPN Havoc op vooraad is,
daarnaast ook:
LGI Epi
Iron Labs EPI

via powermyself

Er zijn een drietal supplementen die je zeker moet overwegen als je een epi kuur doet:

1) mariadistel of gluthatione
2) glucosamine - epi trekt ( in mindere mate dan winny ) vocht uit je gewrichten
3) taurine - voor die vervelende backpumps

Daarnaast natuurlijk de standaard supps als omega oil, vitamines etc

Duidelijk..!

Afgelopen week bloed laten prikken, om het verloop te volgen, alles was in orde op wat verstoring in the vochthuishouding na. Enige wat me zorgen baarde is dat mijn bloeddruk nogal sterk gestegen is, namelijk naar 178/107. Kijken of dat met een beta-blokkerde komende dagen omlaag gaat...zo niet dan zal ik toch moeten kijken wat ik uit de stack haal. Dokter vroeg wel of ik steroiden gebruikte omdat ik nogal was spiermassa was aangekomen de laatste weken ;)

Zou ik ook even goed in de gaten houden.. Je neemt geen meidoorn voor je bloeddruk ?

welke Epistane/havoc raden jullie aan?

ik zie dat RPN Havoc op vooraad is,
daarnaast ook:
LGI Epi
Iron Labs EPI

via powermyself

Gaan voor degene die het goedkoopste is, zijn bij mijn weten geen onderlinge kwaliteitsverschillen. Dragonutrition is ook goedkoop in vergelijking met predator en cheapuk.

Yup, ik zou voor dragonnutrition gaan. Die leveren standaard 100 caps per potje, en goede kwalitieit.

Pro-tren tussen de 100 en 150mg. Sweet spot zou rond de 120mg liggen, maar de huidige caps zijn 50mg geloof ik.

Yeah, gelijktijdig laten lopen gedurende een periode van 6 weken. Ik draai zelf nu een cycle van 6 weken epi/pro-tren/pro-stano en dat bevalt goed, op een tijdelijke bump in bloeddruk na die nu weer genormaliseerd is.

[Link niet meer beschikbaar]

Yeah, gelijktijdig laten lopen gedurende een periode van 6 weken. Ik draai zelf nu een cycle van 6 weken epi/pro-tren/pro-stano en dat bevalt goed, op een tijdelijke bump in bloeddruk na die nu weer genormaliseerd is.

[Link niet meer beschikbaar]

Thanks, had net de link ook ontdekt :o
Houd je een log bij of schrijf jij hier je bevindingen neer? :)

Zal ze hier neer zetten, hier staat alles over PH's mooi bij elkaar :)

Ik heb al mijn ph's bij powermyself.com besteld en ze zijn allemaal aangekomen. Is een betrouwbare website dus!

Enige nadeel is toch wel dat er nooit genoeg caps in 1 potje zitten om een hele kuur af te maken. wanneer je dus wil stacken moet je van beide 2 potjes bestellen :S

Terug
Naar boven