MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ik ga binnenkort beginnen met eerste kuur epistane

4 weken 40mg

nomraal zou dit zonder nakuur moeten kunnen. Ik kan Nolva aankomen maar wil dit alleen doen als het niet anders kan.

wat zijn de symptonen waarin ik kan merken dat Nolva nodig is na de kuur?

Gewoon 6 weken pakken op 40mg + nakuur met nolva.

deca kuur

beste iedereen,

Ik wel kuren met deca.
kan mij iemand kort vertellen waar en hoe ik er kan aan aangeraken.
Alvast mijn dank voor jullie eventuele post.

Ik ga binnenkort ook beginnen met me eerste (Epi) kuur, had vandaag 2 potjes binnen gekregen van Pharma Labs, had ze vrijdag besteld, vandaag uit de UK binnen, dat is snel imo.

Maar nou moet ik nog Taurine halen voor eventuele back pumps, dacht gewoon die van XXL Nutrition te halen, is goed toch?

Multi vits, Omega 3 enz heb ik al in me dagelijkse gebruik, Creatine heb ik ook al voor na me kuur, alleen moet ik nog Nolvadex regelen.

Maar nu me vraag, na die 4 weken Epi en dus tijdens me nakuur neem ik al die Creatine toch? en is het ook goed/noodzakkelijk om na die 4 weken nakuur eventueel Detox One van XXL Nutrition te gaan gebruiken of zeggen jullie van dat is overdreven?

Laatst bewerkt:
ik ga binnenkort beginnen met eerste kuur epistane

4 weken 40mg

nomraal zou dit zonder nakuur moeten kunnen. Ik kan Nolva aankomen maar wil dit alleen doen als het niet anders kan.

wat zijn de symptonen waarin ik kan merken dat Nolva nodig is na de kuur?

dat merk je gauw genoeg;)

boy's zit erover na te denken Pro-Epi van dragon nutrition te halen icm Pro-tren van Dragon nutrition alleen staat er dan bij dat je de epi op 20mg ( met 100mg Pro-Tren ) per dag word geadviseerd terwijl ik altijd kuurtjes lees van 40-50mg Epi per dag

Wat denken jullie gewoon 40 mg aanhouden en dan die tren erbij?

Hoe zit het eigenlijk met PCT? Zijn er nog PH alternatieven voor een PCT of is nolvadex gewoonweg beter?

hoor het graag

Gr Peer

Ik ga binnenkort ook beginnen met me eerste (Epi) kuur, had vandaag 2 potjes binnen gekregen van Pharma Labs, had ze vrijdag besteld, vandaag uit de UK binnen, dat is snel imo.

Maar nou moet ik nog Taurine halen voor eventuele back pumps, dacht gewoon die van XXL Nutrition te halen, is goed toch?

Multi vits, Omega 3 enz heb ik al in me dagelijkse gebruik, Creatine heb ik ook al voor na me kuur, alleen moet ik nog Nolvadex regelen.

Maar nu me vraag, na die 4 weken Epi en dus tijdens me nakuur neem ik al die Creatine toch? en is het ook goed/noodzakkelijk om na die 4 weken nakuur eventueel Detox One van XXL Nutrition te gaan gebruiken of zeggen jullie van dat is overdreven?

Creatine in de nakuur inderdaad. Alhoewel je ook zonder creatine de gains van epi makkelijk kan behouden...maar goed, alle beetjes helpen. Nolvadex als nakuur inderdaad. Zou zelf geen Detox One nemen voor epi only 4 weken, kan prima zonder maar aan de andere kant kan het ook geen kwaad. Voorbereiding ziet er degelijk uit. Succes!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 11:15 ----------

boy's zit erover na te denken Pro-Epi van dragon nutrition te halen icm Pro-tren van Dragon nutrition alleen staat er dan bij dat je de epi op 20mg ( met 100mg Pro-Tren ) per dag word geadviseerd terwijl ik altijd kuurtjes lees van 40-50mg Epi per dag

Wat denken jullie gewoon 40 mg aanhouden en dan die tren erbij?

Hoe zit het eigenlijk met PCT? Zijn er nog PH alternatieven voor een PCT of is nolvadex gewoonweg beter?

hoor het graag

Gr Peer

Gewoon 40mg aanhouden inderdaad naast de 100mg pro-tren. Aan OTC PCT's moet je geen geld verspillen, de middelen die voor PCT bij old fashioned AAS gebruikt worden zijn gewoon beter ( dus naar eigen voorkeur nolva, clomid of arofixen/aromasin. )

Creatine in de nakuur inderdaad. Alhoewel je ook zonder creatine de gains van epi makkelijk kan behouden...maar goed, alle beetjes helpen. Nolvadex als nakuur inderdaad. Zou zelf geen Detox One nemen voor epi only 4 weken, kan prima zonder maar aan de andere kant kan het ook geen kwaad. Voorbereiding ziet er degelijk uit. Succes!

Oke dan thanks Papanilala voor je reply.

Dacht zelf ook mischien inplaats van Nolva die PH alternatieven voor een PCT te overwegen, maar Peerebaum had die vraag al gesteld zie ik en je hebt er ook al antwoord op gegeven, dus ff Nolva ergens regelen, thanks.

Alleen wou ik zelf 5 weken 40mg per dag draaien, maar ik had hiervoor dacht ik ook ergens gelezen dat voor je eerste kuurtje 4 weken ook goed is, maarja ik las ook weer dat je moest opbouwen, iets van 20 mg week 1, dan 30 mg week 2 en dan de rest van de kuur 40 mg per week en andere zeggen weer van niet opbouwen meteen met 40 mg te starten, wat voor advies geef jij daarover ?

Laatst bewerkt:
@Papnilala,
Waarvoor zou bijvoorbeeld 75mg Androst-3,5-dien-7,17-dione en 3gram DAA niet voldoen als nakuur? Just curious.

Hallo,,

Ik en een maatje zijn van plan om 4 - 6 weken te beginnen aan Halodrol 60 caps van Fusion Supplements. En als nakuur Nolvadex.

Hebben jullie hier al ervaring mee? En wat zouden jullie aanraden als dosering en ''bij gebruik'' om de kuur te bevorderen?

@Papnilala,
Waarvoor zou bijvoorbeeld 75mg Androst-3,5-dien-7,17-dione en 3gram DAA niet voldoen als nakuur? Just curious.

Zag het laatst voorbij komen inderdaad, maar heb er geen ervaring mee en ken ook niemand die er een nakuur mee heeft gedaan...vandaar. Maar is op zich wel interessant natuurlijk.

Gewoon 40mg aanhouden inderdaad naast de 100mg pro-tren. Aan OTC PCT's moet je geen geld verspillen, de middelen die voor PCT bij old fashioned AAS gebruikt worden zijn gewoon beter ( dus naar eigen voorkeur nolva, clomid of arofixen/aromasin. )
broski hoe zit het dan met eventueel "opbouwen"

Direct beginnen met 40 mg epi en die 100mg tren of eerst 20 epi en van daaruit naar 40-50 opbouwen?

broski hoe zit het dan met eventueel "opbouwen"

Direct beginnen met 40 mg epi en die 100mg tren of eerst 20 epi en van daaruit naar 40-50 opbouwen?

Ja dat vraag ik me ook af, de een zegt opbouwen de ander weer van niet.

Maar voor mij is het dan alleen epistane.

En hoeveel weken als eerste kuurtje, gewoon 4 weken of 5 weken?

Zelf dacht ik gewoon ff te kijken, zowiezo 4 weken en dan de sides en de gains bekijken en eventueel nog een week of mischien wel nog 2 weken eraan vast te plakken.

Heb hier 2 potjes = 180 caps en als ik 40 gr per dag doe kan ik makkelijk 6 weken draaien = 168 caps

1 dag = 4 caps
1 week = 28 caps
6 weken = 168 caps

Ja dat vraag ik me ook af, de een zegt opbouwen de ander weer van niet.

Maar voor mij is het dan alleen epistane.

En hoeveel weken als eerste kuurtje, gewoon 4 weken of 5 weken?

Zelf dacht ik gewoon ff te kijken, zowiezo 4 weken en dan de sides en de gains bekijken en eventueel nog een week of mischien wel nog 2 weken eraan vast te plakken.

Heb hier 2 potjes = 180 caps en als ik 40 gr per dag doe kan ik makkelijk 6 weken draaien = 168 caps

1 dag = 4 caps
1 week = 28 caps
6 weken = 168 caps

Met jouw gewicht zou ik gewoon lekker op 50mg per dag zitten, 36 dagen dus met 2 pojtes.

Met jouw gewicht zou ik gewoon lekker op 50mg per dag zitten, 36 dagen dus met 2 pojtes.

oke thanks, dus meteen beide potjes leeg maken, dat komt wel beter uit ja, maar is 50 mg niet te veel voor een eerste kuurtje?

En dan als pct gewoon 4 weken Nolva 40 mg per dag?

50mg is een goeie dosis, zelf vond ik het op 70mg het lekkerst werken, maar of k dat zou als eerste kuurtje, mischien na 3 weken verhogen

50mg is een goeie dosis, zelf vond ik het op 70mg het lekkerst werken, maar of k dat zou als eerste kuurtje, mischien na 3 weken verhogen

oke dan thanks, dan draai ik wel gewoon 2 potjes op met 36 dagen 50mg (is precies 180 caps), ff kijken hoe het gaat en als alles bevalt neem ik me tweede kuurtje wel 70 mg 5 weken, maar dat is nog toekomst muziek voorlopig.

Wil uiteindelijk 3 x PH kuurtjes doen en mischien dan uit eindelijk overstappen op (echte) AAS met de naald. Maarja, we kijken wel wat is wat, wat de gains en sides zijn enz iig thanks voor de advies mannen.

Maar nog 1 vraagje, me pct is gewoon 4 weken 40mg p/d Nolvadex?
Of is dat te veel, lees ook hier over namelijk verschillende schema's.

4 weken op 20mg, 40mg is nergens voor nodig

Terug
Naar boven