MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
Zou opteren voor P-mag, of Epistane als lethargie je tegenstaat. Voor de zekerheid wat Pro-stano erbij, en je hebt geen last van lethargie ;)

ephi heeft lethargy ook als side, met name vanaf 40mg. H-drol vond ik tot nu toe het beste ph wat ik gebruikt heb. Lekker droge look en had 0.0 sides.

Waar kan ik een soort van sticky vinden over prohormonen, liefst in het nederlands want wat ik al heb gelezen is niet bepaald makkelijke stof.
De link in de OP van ergogenics ben ik nu aan het bestuderen, alleen gaat het veel over modules etc.

Wel interessant maar wil ook graag wat info over de verschillende veel voorkomende prohormonen.

Niet dat ik plannen heb om er mee te beginnen, maar ik zit gewoon met wat vraagjes.

Cut-cycle:
Trenavol-V: 120 mg
Pro-Epi: 30 mg

Gelijktijdig laten lopen gedurende een 4 weken. PCT met Nolva en eventueel Tropinol.
Creatine, omega 3, taurine, glucosamine etc zijn standaard.

Wat kan je er bij nemen voor de vetverbranding nog meer te stimuleren? 11-KETO (11-OXO) aangezien het de lever niet belast?
Of eerder M-DIEN, en dan de Pro-Epi vervangen door Pro-Stano?
En wat met voeding/cardio?
Gewoon op onderhoud eten en cardio erbij nemen, of toch lichtjes onder onderhoud?

Ben benieuwd naar de meningen :)

Ik zou zoiezo van m-dien afblijven. Dit is methyl-tren en is zeer schadelijk voor de lever. Er zijn hier op het forum al mensen door in het ziekenhuis beland.

Hij bedoeld denk ik de prohormoon Stefan..

Oke, wel het bestaat:

Dragon Nutrition m-dien is a very potent product suited for use during a cutting phase.

M-Dien cannot aromatise so water retention and bloat is not a concern.

Expect huge strength gains,excellent muscle hardeness and vascularity,dry lean muscle gain,added focus and aggression whilst working out and notable fat loss with the correct diet.

This product is not for beginners.

We recommend a dose of 2 caps per day,evenly spread out. advanced users may use 3 caps.

We recommend no more than 30 days on m-dien.

During the m-dien cycle we recommend use of a liver care product,and on completion pct is a must.

Each Pack Contains: 100 x 4mg Capsules- 17a-methyl-17 beta-hydroxy-estra, 4-9(10) dien-3-one

eigenlijk zou dit nooit verkocht moeten worden, dit is een leverkiller.

Zijn inderdaad een paar designer roids die het risico van het gebruiken niet waard zijn.

M-dien is gewoon de gemethyleerde prohormoon van dienedione.
Oftewel is dit dezelfde werkzame stof als in Trenavol-V. Het is daarom zinloos om die 2 ph's met elkaar te stacken. Daarnaast is men op de engelse boards wel te spreken over M-dien. De sides zouden erg meevallen en de ph zou zeer geschikt zijn voor een cut/recomp. Echter zou ik deze ph niet stacken, maar gewoon stand alone gebruiken. Dat M-dien een ware lever killer is heb ik nergens gelezen, toch zou ik deze ph niet aanraden voor iemand die net begint met ph's. Dit is trouwens dus geen methyl-tren zoals hierboven wordt beweerd, deze ph zal daardoor dus ook niet dezelfde kenmerken/eigenschappen hebben.

Eens, ikzelf doelde ook meer op designerroids als Superdrol die m.i. het risico niet waard zijn.

Niet dat ik al snel wil beginnen aan een kuur hoor, maar ik heb al aardig wat gelezen over Epistane. En MISSCHIEN dat ik het ooit een keer wil gebruiken. Maar als je puur voor massa gaat, is Epistane dan te combineren met iets? Zoja, waar kan Epistane het best mee gecombineerd worden? (geen injects, dat ga ik nooit doen. Prikvrees :()

Ik zat te denken aan Anavar ofzo?

Puur voor de massa dan is Anavar te "soft" volgens mij hoor, maar dat is ook geen Prohormoon.

Niet dat ik al snel wil beginnen aan een kuur hoor, maar ik heb al aardig wat gelezen over Epistane. En MISSCHIEN dat ik het ooit een keer wil gebruiken. Maar als je puur voor massa gaat, is Epistane dan te combineren met iets? Zoja, waar kan Epistane het best mee gecombineerd worden? (geen injects, dat ga ik nooit doen. Prikvrees :()

Je wilt het MISSCHIEN doen en dan meteen stacken, stand alone is goed als je net begint.

Puur voor de massa dan is Anavar te "soft" volgens mij hoor, maar dat is ook geen Prohormoon.

Jij hebt niet goed gelezen.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 20:05 ----------

Je wilt het MISSCHIEN doen en dan meteen stacken, stand alone is goed als je net begint.

Oke, bedankt! Dus een epistane only kuur is altijd beter om mee te beginnen dan een epistane + (nog iets) kuur?

Jij hebt niet goed gelezen.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 20:05 ----------

Oke, bedankt! Dus een epistane only kuur is altijd beter om mee te beginnen dan een epistane + (nog iets) kuur?

Klopt, epistane cycle is goed voor beginners.

wk1:20mg p.d.
wk2:30mg p.d.
wk3:40mg p.d.
wk4:40mg p.d.
wk5:10mg tamoxifen p.d. + een test booster D-Aspartic Acid
wk6:10mg tamoxifen p.d. + een test booster D-Aspartic Acid

Ben ik niet echt met je eens Stefan..

Punt 1 is 4 weken net wat te kort voor epistane, 6 is beter.
Punt 2 is opbouwen niet nodig gewoon direkt op 40 is voor je gains beter.
Punt 3 zou ik gewoon 20mg nolva aanhouden. Al dan niet met een test booster

Dit was inderdaad precies wat ik wilde doen (als ik het doe), en dan misschien nog als laatste week 50 ipv 40. (alleen als het bevalt)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.358

10mg lijkt me zat, je systeem ligt immers niet echt lang plat. Krimpende ballen etc. zijn hier ook niet bij aan de orde.

En Nolva, 20-20-10-10 is goed genoeg?

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 20:48 ----------

Sorry, was te laat met m'n vorige post. Waarom geen 20 nolva? Wat kan 20 meer 'kwaad' dan 10?

En Nolva, 20-20-10-10 is goed genoeg?

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 20:48 ----------

Sorry, was te laat met m'n vorige post. Waarom geen 20 nolva? Wat kan 20 meer 'kwaad' dan 10?

De gewoonte bij PH's is 20 20 10 10. Er is discussie op DBB over of 10 nou wel of geen nut heeft. De een zegt van wel, de ander van niet. Er is niks mis met 20 20 20 20 na een PH kuur. Als dat jouw voorkeur heeft zou ik het zeker doen :)

Terug
Naar boven