Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik dan voor 20-20-10-10 zou gaan. Maar ik heb nog genoeg vragen voordat ik wil beginnen. Ik weet niet of ik ze hier allemaal kan stellen?
en we zijn (sinds gisteren) on!
Is het normaal dat ik nu al honger al een paard heb? Gezien de cut/ recomp doelstelling denk ik dat mijn eetlust onder controle houden nog wel eens een uitdaging zou kunnen gaan worden.
En hoe krijgen jullie dat vit B5 poeder weg? Niet te hachelen man!![]()

en we zijn (sinds gisteren) on!
Is het normaal dat ik nu al honger al een paard heb? Gezien de cut/ recomp doelstelling denk ik dat mijn eetlust onder controle houden nog wel eens een uitdaging zou kunnen gaan worden.
Succes!En wat kost het bij de huisarts? Leverwaarden en cholesterol?
Kan de kosten helaas niet voor je nakijken. Vroeger kreeg ik van de zorgverzekeraar nog een overzicht van de gedeclareerde kosten, maar tegenwoordig niet meer.en we zijn (sinds gisteren) on!
Post cycle werd het steeeeeds moeilijker. Betrapte me er dan ook op dat het slijm uit mijn mond liep als ik langs een taart o.i.d liep. Gouden tip is om één keer per week een cheatmeal in te lassen, zodat je metabolisme ook een kick in the ass krijgt
Voor de rest ten alle tijde je doel voor je houden, weten waarom je het doet, en dan komt de rest vanzelf!
Enige remedie is het poeder in je mond doen, en direct weg spoelen met water. Na een tijd went het. Of je moet bij de afzetters van stopacn.nl 1000 mg. tabs kopen
mensen met kennis,
ik wil graag eens het prohormonen verhaal eens proberen!
zoek een goede massa bouwer met niet teveel vocht-rententie aangezien mijn bloedruk zowiezo al iets hoger is als normaal! enige tips do,s en dont,s?
alvast bedankt!
---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:16 ----------
mensen met kennis,
ik wil graag eens het prohormonen verhaal eens proberen!
zoek een goede massa bouwer met niet teveel vocht-rententie aangezien mijn bloedruk zowiezo al iets hoger is als normaal! enige tips do,s en dont,s?
alvast bedankt!

Haha, succes bro! On cycle vond ik de hunger cravings wel te doen; je weet waarvoor je het doetPost cycle werd het steeeeeds moeilijker. Betrapte me er dan ook op dat het slijm uit mijn mond liep als ik langs een taart o.i.d liep. Gouden tip is om één keer per week een cheatmeal in te lassen, zodat je metabolisme ook een kick in the ass krijgt
Voor de rest ten alle tijde je doel voor je houden, weten waarom je het doet, en dan komt de rest vanzelf!
Heb je het poeder van bulkpowder? Inderdaad in het begin moeilijk weg te kappen heheheEnige remedie is het poeder in je mond doen, en direct weg spoelen met water. Na een tijd went het. Of je moet bij de afzetters van stopacn.nl 1000 mg. tabs kopen
![]()
Hoe ziet je cycle / dieet er overigens precies uit? Succes!

Waarom afzetters? Als ik de smaak van tevoren had geweten was ik waarschijnlijk voor caps gegaan!
(Dag 2)
Roid flu? Heb voor de zekerheid maar ff 1000mg Vit.C bruistablet genomen. Wel een lekkere training, met duidelijk meer pomp dan normaal.Arigato sensei!
Heb mijn B5 poeder van stopacne.nl vandaanWaarom afzetters? Als ik de smaak van tevoren had geweten was ik waarschijnlijk voor caps gegaan!
Cycle:
Wk1-2: 11-oxo 1000mg
Wk3-8: 11-oxo 600mg, Pro-stano 400mg, Pro-halo 100mg
Wk9-12: Nolva (HG). Twijfel nog tussen 20-20-10-10 en 4x20
Wat dieet betreft begin ik op onderhoud, om in de loop van te kuur op te bouwen. Het idee is de eerste weken meer accent te leggen op vetverlies en de weken daarna op massa. Aangezien 11-oxo wat massa betreft pas na 6 weken in schijnt te kicken en H-drol na 4, zou ik in week 6 van mijn kuur dus echt moeten gaan knallen. Dieet nu is als volgt:
Dag: Kcal/E/K/V
Training: 3400/400/300/67
Rust: 2900/325/200/89
Meteen maar een updateje(Dag 2)
Idioot veel spierpijn na een niet opzienbarende training gisteren. Veel honger. In de loop van de dag een rauwe keel en een loopneusRoid flu? Heb voor de zekerheid maar ff 1000mg Vit.C bruistablet genomen. Wel een lekkere training, met duidelijk meer pomp dan normaal.
Je plan ziet er prima uit, al zou ik zelf kiezen voor óf cutten, óf recompen, óf bulken (al vind ik daar 11-OXO niet voor nodig), hoewel jij zonder twijfel zal weten waar jouw lichaam goed op draait. Good luck! 

Bloeddruk is soieso een side waar je rekening mee moet houden (meidoornbes helpt veel op 1 gram). Ik zie PH`s niet echt als goede massabouwers, maar meer als goede recomp producten, voor droge gains. Zou je zelf P-mag, of Epistane aanraden i.c.m pro-tren. Papanilala draait deze cycle nu, en gaat wel redelijk vooruit qua KG`s hehehe![]()