Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Denk dat ik dan voor 20-20-10-10 zou gaan. Maar ik heb nog genoeg vragen voordat ik wil beginnen. Ik weet niet of ik ze hier allemaal kan stellen?

Denk dat ik dan voor 20-20-10-10 zou gaan. Maar ik heb nog genoeg vragen voordat ik wil beginnen. Ik weet niet of ik ze hier allemaal kan stellen?

Al je vragen met betrekking tot PH cycles kan je gerust hier stellen. Je mag me natuurlijk ook ten alle tijde een PM sturen.

Oke, dan zal ik hier maar is wat posten en kijken of er goeie antwoorden komen. Als ik twijfel of persoonlijke vragen heb stuur ik jou een pm'etje goed? :)

Als ik bloedwaarde wil laten testen, voor en na de kuur, welke waardes moet ik laten testen bij Epistane?

Over het algemeen laat ik de leverwaarden testen ( Asat, Alat, Gamma-GT ) alsmede cholesterol. Tevens zou je de huisarts de bloeddruk kunnen laten opnemen.

Okeoke! En test gehalte? Of stel ik nu een domme vraag? (domme vragen bestaan niet! :))

Heb ik zelf nooit op laten prikken en als je het via de huisarts laat doen zal die dat volgens mij ook niet zo snel laten doen. Lever en cholesterol zijn daarentegen vrij standaard en geven een goede indicatie voor herstel.. Als je een extern lab laat testen kun je natuurlijk test, lh en fsh meenemen maar dan wordt het vrij duur geloof ik.

En wat kost het bij de huisarts? Leverwaarden en cholesterol?

Ik ben blij dat er nog steeds leden als Papanilala zijn die andere members hier blijven helpen & vragen beantwoorden! :)

en we zijn (sinds gisteren) on! :woot:
Is het normaal dat ik nu al honger al een paard heb? Gezien de cut/ recomp doelstelling denk ik dat mijn eetlust onder controle houden nog wel eens een uitdaging zou kunnen gaan worden.

En hoe krijgen jullie dat vit B5 poeder weg? Niet te hachelen man! :barf:

Is het normaal dat ik nu al honger al een paard heb? Gezien de cut/ recomp doelstelling denk ik dat mijn eetlust onder controle houden nog wel eens een uitdaging zou kunnen gaan worden.

Succes! Schrijf je hier je bevindingen op of heb je een log?

Niet janken maar tanken! :D

Was idd van plan om mijn ervaringen hier te posten.

Gewoon hoog in de eiwitten gaan zitten, dan komt het wel goed ;) Succes!

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 13:26 ----------

En wat kost het bij de huisarts? Leverwaarden en cholesterol?

Als je Nederlander bent en je eigen bijdrage van de ziektekostenverzekering al gebruikt is niets ;) Kan de kosten helaas niet voor je nakijken. Vroeger kreeg ik van de zorgverzekeraar nog een overzicht van de gedeclareerde kosten, maar tegenwoordig niet meer.

Tnx Papa, als ik meer vragen heb hoor je het!

Ik heb je al karma gegeven.

Haha, succes bro! On cycle vond ik de hunger cravings wel te doen; je weet waarvoor je het doet ;) Post cycle werd het steeeeeds moeilijker. Betrapte me er dan ook op dat het slijm uit mijn mond liep als ik langs een taart o.i.d liep. Gouden tip is om één keer per week een cheatmeal in te lassen, zodat je metabolisme ook een kick in the ass krijgt ;) Voor de rest ten alle tijde je doel voor je houden, weten waarom je het doet, en dan komt de rest vanzelf!

Heb je het poeder van bulkpowder? Inderdaad in het begin moeilijk weg te kappen hehehe ;) Enige remedie is het poeder in je mond doen, en direct weg spoelen met water. Na een tijd went het. Of je moet bij de afzetters van stopacn.nl 1000 mg. tabs kopen ;)

Hoe ziet je cycle / dieet er overigens precies uit? Succes!

mensen met kennis,
ik wil graag eens het prohormonen verhaal eens proberen!
zoek een goede massa bouwer met niet teveel vocht-rententie aangezien mijn bloedruk zowiezo al iets hoger is als normaal! enige tips do,s en dont,s?

alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:16 ----------

mensen met kennis,
zoek een goede massa bouwer met niet teveel vocht-rententie aangezien mijn bloedruk zowiezo al iets hoger is als normaal! enige tips do,s en dont,s?

alvast bedankt!

mensen met kennis,

alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:16 ----------

mensen met kennis,

alvast bedankt!

Bloeddruk is soieso een side waar je rekening mee moet houden (meidoornbes helpt veel op 1 gram). Ik zie PH`s niet echt als goede massabouwers, maar meer als goede recomp producten, voor droge gains. Zou je zelf P-mag, of Epistane aanraden i.c.m pro-tren. Papanilala draait deze cycle nu, en gaat wel redelijk vooruit qua KG`s hehehe :D

Haha, succes bro! On cycle vond ik de hunger cravings wel te doen; je weet waarvoor je het doet ;) Post cycle werd het steeeeeds moeilijker. Betrapte me er dan ook op dat het slijm uit mijn mond liep als ik langs een taart o.i.d liep. Gouden tip is om één keer per week een cheatmeal in te lassen, zodat je metabolisme ook een kick in the ass krijgt ;) Voor de rest ten alle tijde je doel voor je houden, weten waarom je het doet, en dan komt de rest vanzelf!

Heb je het poeder van bulkpowder? Inderdaad in het begin moeilijk weg te kappen hehehe ;) Enige remedie is het poeder in je mond doen, en direct weg spoelen met water. Na een tijd went het. Of je moet bij de afzetters van stopacn.nl 1000 mg. tabs kopen ;)

Hoe ziet je cycle / dieet er overigens precies uit? Succes!

Arigato sensei! :D

Heb mijn B5 poeder van stopacne.nl vandaan :o Waarom afzetters? Als ik de smaak van tevoren had geweten was ik waarschijnlijk voor caps gegaan!

Cycle:
Wk1-2: 11-oxo 1000mg
Wk3-8: 11-oxo 600mg, Pro-stano 400mg, Pro-halo 100mg
Wk9-12: Nolva (HG). Twijfel nog tussen 20-20-10-10 en 4x20 :dunno:

Wat dieet betreft begin ik op onderhoud, om in de loop van te kuur op te bouwen. Het idee is de eerste weken meer accent te leggen op vetverlies en de weken daarna op massa. Aangezien 11-oxo wat massa betreft pas na 6 weken in schijnt te kicken en H-drol na 4, zou ik in week 6 van mijn kuur dus echt moeten gaan knallen. Dieet nu is als volgt:

Dag: Kcal/E/K/V
Training: 3400/400/300/67
Rust: 2900/325/200/89

Meteen maar een updateje :D (Dag 2)
Idioot veel spierpijn na een niet opzienbarende training gisteren. Veel honger. In de loop van de dag een rauwe keel en een loopneus:grumble: Roid flu? Heb voor de zekerheid maar ff 1000mg Vit.C bruistablet genomen. Wel een lekkere training, met duidelijk meer pomp dan normaal.

Arigato sensei! :D

Heb mijn B5 poeder van stopacne.nl vandaan :o Waarom afzetters? Als ik de smaak van tevoren had geweten was ik waarschijnlijk voor caps gegaan!

Cycle:
Wk1-2: 11-oxo 1000mg
Wk3-8: 11-oxo 600mg, Pro-stano 400mg, Pro-halo 100mg
Wk9-12: Nolva (HG). Twijfel nog tussen 20-20-10-10 en 4x20 :dunno:

Wat dieet betreft begin ik op onderhoud, om in de loop van te kuur op te bouwen. Het idee is de eerste weken meer accent te leggen op vetverlies en de weken daarna op massa. Aangezien 11-oxo wat massa betreft pas na 6 weken in schijnt te kicken en H-drol na 4, zou ik in week 6 van mijn kuur dus echt moeten gaan knallen. Dieet nu is als volgt:

Dag: Kcal/E/K/V
Training: 3400/400/300/67
Rust: 2900/325/200/89

Meteen maar een updateje :D (Dag 2)
Idioot veel spierpijn na een niet opzienbarende training gisteren. Veel honger. In de loop van de dag een rauwe keel en een loopneus:grumble: Roid flu? Heb voor de zekerheid maar ff 1000mg Vit.C bruistablet genomen. Wel een lekkere training, met duidelijk meer pomp dan normaal.

Bam! Een knalstack heb je daar! Laat ons weten hoe de Pro-Stano bevalt, ik had rond week 3 in dezelfde cycle als jij nu draait last van extreme lethargie. Qua dieet draaide ik precies hetzelfde als jou hehe ;) Je plan ziet er prima uit, al zou ik zelf kiezen voor óf cutten, óf recompen, óf bulken (al vind ik daar 11-OXO niet voor nodig), hoewel jij zonder twijfel zal weten waar jouw lichaam goed op draait. Good luck! :D

Bij bulkpowders.com betaal je minder, en bij stopacné betaal je allerlei onnodige kosten bovenop je bestelling ;)

Bloeddruk is soieso een side waar je rekening mee moet houden (meidoornbes helpt veel op 1 gram). Ik zie PH`s niet echt als goede massabouwers, maar meer als goede recomp producten, voor droge gains. Zou je zelf P-mag, of Epistane aanraden i.c.m pro-tren. Papanilala draait deze cycle nu, en gaat wel redelijk vooruit qua KG`s hehehe :D

ja en dat moet ik zowiezo al, helpt meidoorn goed of is het zo een half gaar homeopathisch middeltje ?

link van het logje van papnilia?

Als je al bloeddruk problemen hebt zou ik geen ph's gaan stacken. Dan kun je tenminste achterhalen of je goed op een bepaalde ph reageert of niet. Daarnaast zou ik niet te hoog gaan in de dosering, aangezien dit ook de kans verhoogt op een hogere bloeddruk. Tot slot zou ik ook weg blijven bij x-tren klonen (zoals pro-tren/trenavol-V met de werkzame stof dienedione), omdat deze ook bekent staan dat ze bloeddruk erg kunnen verhogen.
Ik zou zeggen hou het simpel en pak een ph als epistane. Verdiep je in de benodigde support supps en probeer te achterhalen of er andere personen zijn met een verhoogde bloeddruk die ph's gebruiken. Zo kun je achterhalen wat zij doen om de bloeddruk laag te houden en welke ph's geschikt zijn om te nemen.

Terug
Naar boven