AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Alainie, gains waren 11kg ( van 109 naar 120 ) en verlies van vooral buikvet. Heb ze tot nog toe vast weten te houden...nog geen nakuur want zodra ik stopte met de PH stack was de bloeddruk vrij snel weer normaal....cruise nu een poosje op 250mg test...

De verkoudheid/ griepsymptomen worden eerder erger dan minder. Zou Ibuprofen nemen (veel) kwaad kunnen?

De verkoudheid/ griepsymptomen worden eerder erger dan minder. Zou Ibuprofen nemen (veel) kwaad kunnen?

Nee, ibuprofen nemen kan geen kwaad. Zweten zonder inspanning kan met sommige PH's...maar dan voel je je niet beroerd. Zweten en je warm voelen kan echter ook een teken zijn van een te hoge bloeddruk. Tussen beide zit een groot verschil ( als je ze beide hebt meegemaakt herken je het verschil ). Wat zijn precies de symptomen waar je last van hebt m8?

Waar ik sinds gisteren echt last van hebt is een rauwe keel en een loopneus. Vandaag stroomde het snot er letterlijk uit. Het gekke is dat ik mij los van deze typische verkoudheidssymptomen juist kiplekker voel. Wellicht een fractie meer warm en zweten, maar gezien het weer zeker niet noemenswaardig.

Vandaag niet getraind en gaat nu iets beter. Ondanks dat ik zin heb om te knallen, denk ik dat ik morgen ook nog maar even rust houd. Wil het iig voorkomen dat ik ziek op bed kom te liggen!

Snotneus had ik ook wel beetje last van met epi.. Waar het van komt..

+6.5kg nu @ dag 25, zit wel wat vocht bij moet ik zeggen..

zover

+6.5kg
+4kg military press ( 2kg per dumbbell)
+10kg bench.

Hoe bevalt Test-E je in vergelijking met PH´s? De gains zijn wat minder droog, maar dit ligt vooral aan voeding zo hoor ik altijd. Bevalt test je wel beter?

Waar ik sinds gisteren echt last van hebt is een rauwe keel en een loopneus. Vandaag stroomde het snot er letterlijk uit. Het gekke is dat ik mij los van deze typische verkoudheidssymptomen juist kiplekker voel. Wellicht een fractie meer warm en zweten, maar gezien het weer zeker niet noemenswaardig.

Vandaag niet getraind en gaat nu iets beter. Ondanks dat ik zin heb om te knallen, denk ik dat ik morgen ook nog maar even rust houd. Wil het iig voorkomen dat ik ziek op bed kom te liggen!

Nu je het zegt, toen ik epi draaide had ik tijdens de laatste week een keelontsteking opgelopen. Toeval? Geen flauw idee. Je hebt simpelweg last van een virus.

M.b.t je vraag over ibuprofen:

"A: In short, i would avoid tylenol at all costs. Acetaminophen (tylenol) is significantly metabolized hepatically(by the liver.) This WILL add major stress to the liver on top of the havoc compound. I DO NOT advise to its use while taking havoc.

Motrin and naprosen are NSAIDS(Non-steroidal anti-inflammatory drugs.) They control pain by the inhibition of prostaglandin synthesis which contributes to the mechanism of our pain response. Nsaid use is also believed in theory to inhibit protein synthesis leading to hindered overall muscle gains. Nsaids are also metabolized hepatically(by the liver.) While their overall hepatic(liver)stress may not be AS significant as tylenol, it still adds a significant amount. Tylenol and Nsaids are STRONGLY advised to avoid while taking havoc.

Bron: http://www.prohormoneforum.com/research-articles-user-guides/182-havoc-faq.html

nou.. ik voel het nog niet zo hard, me armen zijn wel stuk dikker dat wel maar nog niet egt die kick waar ik op hoopte.. mischien komt dat nog.. zit inmiddels op 500test+300tren en ik zit er aan te denken om nog 1 of 2 weken door te bulken en dan te gaan cutten, kan mooi zonder spierverlies lijkt me.

Ok, geen paracetamol dus! Thnx!

Heb gisteren wel flink wat Ibuprofen genomen en voel me nu een stuk beter. Ondanks dat het afgeraden wordt, is dit effect mij wel wat waard. Wil zo snel mogelijk weer 'in de ijzers!' :D Van alle E die mijn lever midden jaren '90 te verduren heeft gekregen ben ik ook weer hersteld :o

Ok, geen paracetamol dus! Thnx!

Heb gisteren wel flink wat Ibuprofen genomen en voel me nu een stuk beter. Ondanks dat het afgeraden wordt, is dit effect mij wel wat waard. Wil zo snel mogelijk weer 'in de ijzers!' :D Van alle E die mijn lever midden jaren '90 te verduren heeft gekregen ben ik ook weer hersteld :o

Je lever kan zo ongelovelijk veel hebben en er probleemloos weer helemaal van herstellen. Toen ik de ziekte van Pfeiffer had, had ik ALAT/ASAT waarden tussen de 400-600. Alcoholisten kunnen waarden hebben van 2000. De meesten hier piepen al over waarden van 60. Een half jaar na mijn herstel was de lever weer volledig hersteld en gezond in echo's en waarden
.
Niet dat ik daarmee wil aanmoedigen om er zorgeloos mee om te springen, hoe voorzichtiger hoe beter....de lever is tenslotte verantwoordelijk voor 300 processen die je in leven houden.....maar je lever kan heel wat hebben.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 08:55 ----------

nou.. ik voel het nog niet zo hard, me armen zijn wel stuk dikker dat wel maar nog niet egt die kick waar ik op hoopte.. mischien komt dat nog.. zit inmiddels op 500test+300tren en ik zit er aan te denken om nog 1 of 2 weken door te bulken en dan te gaan cutten, kan mooi zonder spierverlies lijkt me.

Had niet anders verwacht. Wees blij dat je mijn advies om er tren naast te zetten opgevolgd heb...

zit er aan te denken om op rust dagen +- 200gram khd te gaan zitten en trainingsdagen +-600gram khd, kijken wat dat me brengen kan. dat bulken is leuk maar ik eet ook veelste veel troep, magnums aan het water, curryworsten @ strand

het word toch slecht weer volgende week en ik heb vakantie dus dan kan ik mooi wat schema'tjes uitvogelen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je toch echt comments blijft krijgen als "als je het doet, doe het dan goed". Ik geloof zelf niet in pulse cycling, vanwege de schommelende bloedwaarden, en vanwege het feit dat ik nooit heb gehoord dat iemand met pulsen net zulke gains kan behalen als met 6 weken op 50-60 mg. Bovendien staat epistane niet bekend om zijn erge bijwerkingen, naast de reguliere side´s van PH´s.

Dit zegt de bedenker van het pulse concept over bloedwaarden:

That's the whole thing though. For every action, there is an equal and opposite reaction. The human body tries to balance the equation with endocrine cycles. Hormones go up, hormones go down, but they are never "steady". Just like a well pump cycles on when the pressure gets too low and cuts off when it reaches a programmed level, so does your test level. What the pulse does is cause a sudden, false high. When you are off the next day, you get a distinct, false low that the body response too very rapidly such that your test level bounces. Often ending higher that where it started. It is the fluctuation that allows this method to work because while steady state levels are more anabolic, they are also deeply suppressive. Try it man, then you'll see what I mean. You never know till you try!

Hij zegt later ook in dezelfde thread ook het volgende:
with pulsing, any oral will just act to augment your own production.

(anabolic minds)

Lijkt me goed als jij ons proefkonijn bent voor een epi pulse kuur ;) Hehehehe.

But seriously, ik denk dat er hierop het forum bijna niemand ooit gepulsed heeft ( de average bodybuilder heeft toch een mindset van "meer = beter" ), dus ik ben heel benieuwd naar wat jouw ervaringen zullen zijn met de pulse methode.

Lijkt me goed als jij ons proefkonijn bent voor een epi pulse kuur ;) Hehehehe.

But seriously, ik denk dat er hierop het forum bijna niemand ooit gepulsed heeft ( de average bodybuilder heeft toch een mindset van "meer = beter" ), dus ik ben heel benieuwd naar wat jouw ervaringen zullen zijn met de pulse methode.

Haha, je zal toch nog even geduld moeten hebben, hoor. Weet nog niet of ik er aan ga beginnen. Ben wat aan het kijken voor mocht ik de tijd ooit mssn rijp vinden en mocht ik er zeker van zijn dat ik de risks zoveel mogelijk kan beperken. Nu sowieso het meeste uit mijn lijf en natural stacks halen (PES erase + divanil + daa, bv). Mocht ik toch besluiten om er mee te beginnen, dan laat ik zeker mijn bevindingen weten!

Haha, je zal toch nog even geduld moeten hebben, hoor. Weet nog niet of ik er aan ga beginnen. Ben wat aan het kijken voor mocht ik de tijd ooit mssn rijp vinden en mocht ik er zeker van zijn dat ik de risks zoveel mogelijk kan beperken. Nu sowieso het meeste uit mijn lijf en natural stacks halen (PES erase + divanil + daa, bv). Mocht ik toch besluiten om er mee te beginnen, dan laat ik zeker mijn bevindingen weten!

I forgot to say, ik bewonder de mate waarin je probeert alles zo gezond mogelijk te doen. Ik heb zelf ook in mijn jonge jaren waarin ik totally dedicated was in Bodybuilding altijd veel gelezen over roids, maar naturel gegained. Besloten rond mijn 40e om puur uit nieuwsgierigheid zowel roids als PH's te proberen. Risico's waren voor mij sowieso minder, heb al 3 dochters van 21, 18 en 8 dus zaadkwaliteit doet er niet meer toe om maar iets te noemen. Het risico van een enkele PH kuur of AAS kuur is niet zo groot....toch zijn er heus wel gevallen van mannen die na 1 kuur problemen hadden....het blijft dus altijd zaak om goed te overwegen waar je aan begint, zowel met reguliere AAS als PH's.

Wat voor soort problemen? En wat zijn de eventuele bijwerkingen van Epistane.

Wat voor soort problemen? En wat zijn de eventuele bijwerkingen van Epistane.

[Link niet meer beschikbaar]

Op zich zijn de sides vrij standaard. Net als bij reguliere AAS. Maar net als reguliere AAS komt het ook bij PH's voor dat in uitzonderingsgevallen negatieve bijwerkingen als impotentie, verslechtering van de kwaliteit van het zaad, totale shut-down voorkomen. Statistisch gezien misschien insignificant, maar je zult maar net 1 van die uitzonderingen op de regel zijn.

I forgot to say, ik bewonder de mate waarin je probeert alles zo gezond mogelijk te doen. Ik heb zelf ook in mijn jonge jaren waarin ik totally dedicated was in Bodybuilding altijd veel gelezen over roids, maar naturel gegained. Besloten rond mijn 40e om puur uit nieuwsgierigheid zowel roids als PH's te proberen. Risico's waren voor mij sowieso minder, heb al 3 dochters van 21, 18 en 8 dus zaadkwaliteit doet er niet meer toe om maar iets te noemen. Het risico van een enkele PH kuur of AAS kuur is niet zo groot....toch zijn er heus wel gevallen van mannen die na 1 kuur problemen hadden....het blijft dus altijd zaak om goed te overwegen waar je aan begint, zowel met reguliere AAS als PH's.
Met 3 dochters was de kwaliteit van je zaad toch al niet om over naar huis te schrijven :D
:jk: :trollface:

[Link niet meer beschikbaar]

Op zich zijn de sides vrij standaard. Net als bij reguliere AAS. Maar net als reguliere AAS komt het ook bij PH's voor dat in uitzonderingsgevallen negatieve bijwerkingen als impotentie, verslechtering van de kwaliteit van het zaad, totale shut-down voorkomen. Statistisch gezien misschien insignificant, maar je zult maar net 1 van die uitzonderingen op de regel zijn.

Ik vind eigenlijk alleen maar standaardlijstjes terug van sides, ook op die site. Ik ben eerder benieuwd naar de meest voorkomende sides per compound en op welke sides je per compound minste kans maakt. Ik weet dat elke roid kans biedt op elke side, maar kan me voorstellen dat de ene roid al wat sneller BPG of MPB veroorzaakt dan de andere, en dat de ene roid wat milder is voor blood lipids dan de andere, enz... Je vindt zo een overzicht nergens op het internet.

Terug
Naar boven