Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hey ja zover was ik al, ga ook niet stacken wil zowiezo controle erover houden en dat werkt niet alsje niet weet wat wat doet! Heb in het verleden ook al een test kuurtje gedaan een jaar of 2 geleden dat is ook prima velopen voor de rest dus ik hou het gwoon goed in de gaten. Ja havoc/epistane leek mij ook wel wat... Kon alleen geen epistane vinden omdat het uitverkochtbwas dus ik heb havoc besteld, ik neem aan max 6 weken zoals elke 17 aa oral?

Heeft er hier eigenlijk op het forum epistane (of andere compound) al gepulsed, lage dosis (10-30mg) every other day 3days/week gespreid over een langere periode? Wat waren de sides? Wat waren de gains? Ben hierin geïnteresseerd voor als ik binnen 2-3 jaar mijn plateau zal bereiken. edit: vind weinig hier en op het net over mensen die op die manier epistane gecycled hebben. Heb alleen maar mensen gevonden die het planden, maar geen effectieve uitvoering ervan logden. Ook frequente finds waren "als je jouw lichaam wil verkloten doe het dan meteen goed en ga voor een full blown cycle van 6weken". Natuurlijk vind je wel FAQs en uitleg van Dr.D. die praat over pulse cycling maar real life examples zijn echt wel schaars en zeker als je zoekt naar de opzet zoals die mij interesseert.

edit2: (off topic) Aangezien hier wat meer mensen op de hoogte zijn van in Amerika populaire supps: binnenkort begin ik met een driven stacks NHA cycle (activate xtreme, lean xtreme, triazole + DAA). Mensen hier die met deze stack ervaring hebben?

Laatst bewerkt:
Bam! Een knalstack heb je daar! Laat ons weten hoe de Pro-Stano bevalt, ik had rond week 3 in dezelfde cycle als jij nu draait last van extreme lethargie. Qua dieet draaide ik precies hetzelfde als jou hehe ;) Je plan ziet er prima uit, al zou ik zelf kiezen voor óf cutten, óf recompen, óf bulken (al vind ik daar 11-OXO niet voor nodig), hoewel jij zonder twijfel zal weten waar jouw lichaam goed op draait. Good luck! :D

Bij bulkpowders.com betaal je minder, en bij stopacné betaal je allerlei onnodige kosten bovenop je bestelling ;)

In week 3 draai ik Pro-stano en daarmee hoop ik de lethargy onder controle te houden. Op basis van de posts van Papa daarover heb ik goede hoop! :)

Heb jij nog last gehad van roid flu achtige symptomen? Ga nu tenminste 1 rustdag houden, in de hoop dat ze wegtrekken. Barst toch van de spierpijn :D

Bloeddruk is soieso een side waar je rekening mee moet houden (meidoornbes helpt veel op 1 gram). Ik zie PH`s niet echt als goede massabouwers, maar meer als goede recomp producten, voor droge gains. Zou je zelf P-mag, of Epistane aanraden i.c.m pro-tren. Papanilala draait deze cycle nu, en gaat wel redelijk vooruit qua KG`s hehehe :D

Ik vind juist PH's weer hele goede massabouwers. 6 droge kilo's met een PH als epistane met verlies van vet is niet niks imo.

In mijn recente stack epistane, pro-tren, pro-stano kwam ik in de eerste 4 weken alleen al 11 kilo aan.

Bloeddruk is wel een issue als je er gevoelig voor bent. Ik heb mijn kuur na 4 weken afgebroken omdat mijn bloeddruk te hoog opliep ( had 6 weken ingeplanned ). Heb deze toen met ACE-remmers en beta-blockers weer onder controle moeten krijgen. Stacken als je gevoelig bent voor toename van bloeddruk raad ik dus niet aan. Een kuur epistane op 40mg is natuurlijk wel een optie, zolang je je bloeddruk maar in de gaten blijft houden.

+6.5kg nu @ dag 25, zit wel wat vocht bij moet ik zeggen..

zover

+6.5kg
+4kg military press ( 2kg per dumbbell)
+10kg bench.

Heeft er hier eigenlijk op het forum epistane (of andere compound) al gepulsed, lage dosis (10-30mg) every other day 3days/week gespreid over een langere periode? Wat waren de sides? Wat waren de gains? Ben hierin geïnteresseerd voor als ik binnen 2-3 jaar mijn plateau zal bereiken. edit: vind weinig hier en op het net over mensen die op die manier epistane gecycled hebben. Heb alleen maar mensen gevonden die het planden, maar geen effectieve uitvoering ervan logden. Ook frequente finds waren "als je jouw lichaam wil verkloten doe het dan meteen goed en ga voor een full blown cycle van 6weken". Natuurlijk vind je wel FAQs en uitleg van Dr.D. die praat over pulse cycling maar real life examples zijn echt wel schaars en zeker als je zoekt naar de opzet zoals die mij interesseert.

edit2: (off topic) Aangezien hier wat meer mensen op de hoogte zijn van in Amerika populaire supps: binnenkort begin ik met een driven stacks NHA cycle (activate xtreme, lean xtreme, triazole + DAA). Mensen hier die met deze stack ervaring hebben?

Kan je ipv die stack niet beter Erase + DAA pakken? Dan heb zowel Oestrogeen/cortisol block en testbooster, daarnaast ben je nog goedkoper uit...
Of je er veel van gaat merken is echter alleen de vraag. Wordt alleen eerder als nakuur daar gebruikt. Maarja wie ben ik, nog nooit gekuurd(ook niet de bedoeling) en kan je verder naast theorie geen ervaring bieden :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Pulsen heeft me nooit zo aangetrokken omdat ik gevoelsmatig zou zeggen dat het de schommelingen in je waarden verhoogd....maar zijn er mensen die het ueberhaupt geprobeerd hebben?

Kan je ipv die stack niet beter Erase + DAA pakken? Dan heb zowel Oestrogeen/cortisol block en testbooster, daarnaast ben je nog goedkoper uit...
Of je er veel van gaat merken is echter alleen de vraag. Wordt alleen eerder als nakuur daar gebruikt. Maarja wie ben ik, nog nooit gekuurd(ook niet de bedoeling) en kan je verder naast theorie geen ervaring bieden :rolleyes:

Voorlopig houd ik het ook op natty sups, hoor. Er is nog veel progressie mogelijk zonder roids, ALS ik al roids ga doen. Het idee achter die laag gedoseerde epi pulse cycle EOD sprak me aan omdat de bedenker ervan beweert dat je zeer weinig kans maakt op lange en korte termijn sides, geen nood zou hebben aan een zware PCT, en per potje gezien, meer gains hebt en houdt. Natuurlijk als je het in de 6weken tijdspanne zou bekijken, heb je minder gains met een pulse.

Wat betreft je erase stack voorstel: Wel, ben te laat achter het bestaan van erase gekomen. Want toen ik van Erase PES hoorde heb ik echt gevloekt dat ik voor 90% de dure driven sports stack al in huis had gehaald (heb weliswaar een jaar lang beetje bij beetje alles bijeen gesprokkeld, dus heb het niet echt gevoeld in de portemonne op die manier). Erase is eigenlijk triaozle en lean xtreme in één, en werkt wsl 10x beter in zijn opzet.

Heb als volgende natty stack PES Erase + DAA + Athletix Division 1 (enkel en alleen pure divanil, geen proprietary mix zoals activate xtreme) in gedachte. Is veel goedkoper en zijn maar 3 ingredienten in totaal ipv alle andere zaken die in de driven sports stack zit waarin ik niet geloof. Je hebt gelijk, Erase wordt vaak als nakuur gebruikt, maar er zijn ook een hele hoop mensen die dit icm DAA als NHA (non hormonal anabolic) stack gebruiken om op natuurlijke wijzen het endogeen testosteron te boosten en beweren daarbij indrukwekkende gains behaalt te hebben. Geen gains a la de designer drugs en AAS, maar eerder vergelijkbaar met de eerste milde PH's (de Andro's van destijds) van de jaren '90.

Desondanks hoop ik dat de driven sports stack icm DAA me toch wel bescheiden resultaten gaat leveren. Heb een zware 12weken gepland in mijn trainingsregime en als het me helpt mijn doelen iets comfortabeler te behalen, ben ik blij.

Laatst bewerkt:
Tnx Papa!

Jouw mening?

Hier bestellen of bij dragon nutrition?

ja en dat moet ik zowiezo al, helpt meidoorn goed of is het zo een half gaar homeopathisch middeltje ?

link van het logje van papnilia?

Meidoornbes maakt echt een significant verschil. Heb tweemaal H-drol gedraaid, de ene zonder meidoorenbes, en de ander mét. Ik kan je zeggen dat het een verademing was.

Als je al bloeddruk problemen hebt zou ik geen ph's gaan stacken. Dan kun je tenminste achterhalen of je goed op een bepaalde ph reageert of niet. Daarnaast zou ik niet te hoog gaan in de dosering, aangezien dit ook de kans verhoogt op een hogere bloeddruk. Tot slot zou ik ook weg blijven bij x-tren klonen (zoals pro-tren/trenavol-V met de werkzame stof dienedione), omdat deze ook bekent staan dat ze bloeddruk erg kunnen verhogen.
Ik zou zeggen hou het simpel en pak een ph als epistane. Verdiep je in de benodigde support supps en probeer te achterhalen of er andere personen zijn met een verhoogde bloeddruk die ph's gebruiken. Zo kun je achterhalen wat zij doen om de bloeddruk laag te houden en welke ph's geschikt zijn om te nemen.

Heb je absoluut gelijk in, dat is de reden dat ik geen X-tren varianten probeer, en de volgende keer Test-E ga draaien.

Ik denk dat je toch echt comments blijft krijgen als "als je het doet, doe het dan goed". Ik geloof zelf niet in pulse cycling, vanwege de schommelende bloedwaarden, en vanwege het feit dat ik nooit heb gehoord dat iemand met pulsen net zulke gains kan behalen als met 6 weken op 50-60 mg. Bovendien staat epistane niet bekend om zijn erge bijwerkingen, naast de reguliere side´s van PH´s.

Voor je tweede vraag, bekijk de volgende link eens: [Link niet meer beschikbaar]. Beetje hetzelfde idee als jouw cycle.

Ik vind juist PH's weer hele goede massabouwers. 6 droge kilo's met een PH als epistane met verlies van vet is niet niks imo.

In mijn recente stack epistane, pro-tren, pro-stano kwam ik in de eerste 4 weken alleen al 11 kilo aan.

Bloeddruk is wel een issue als je er gevoelig voor bent. Ik heb mijn kuur na 4 weken afgebroken omdat mijn bloeddruk te hoog opliep ( had 6 weken ingeplanned ). Heb deze toen met ACE-remmers en beta-blockers weer onder controle moeten krijgen. Stacken als je gevoelig bent voor toename van bloeddruk raad ik dus niet aan. Een kuur epistane op 40mg is natuurlijk wel een optie, zolang je je bloeddruk maar in de gaten blijft houden.

Pffff, da´s klote mate! Hoeveel heb je in totaal gegained? Alles nu weer prima, al begonnen met je PCT? Zat nog te spelen met jouw idee, maar vanaf 1 oktober wordt het 12 weken 500 mg. test-e, met wellicht een leuke kickstart. Anny suggestions?

Heb zelf overigens altijd maximaal 5 KG gegained op een PH-cycle. Moet wel zeggen dat ik altijd heb gerecomped. Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer ik epistane ga poppen en 5000 kcal. ga vreten i.c.m 11-OXO hehehe :D

Voor je tweede vraag, bekijk de volgende link eens: [Link niet meer beschikbaar]. Beetje hetzelfde idee als jouw cycle.

Mijn cycle zal 84 ipv hun 50dagen duren en is denk ik wel superieur aan/completer dan hun non hormonal cycle voorstel (test booster DAA + divanil voor vrij test + triazole als AI -vind hun AI keuze van 6-oxo wel beter, maar heb voor Benelux OTC producten gekozen + 7OH en 5AT voor cortisol controle-DHEA metabolieten, wel vreemd dat ik dit in een bekende NL webshop heb gevonden).

5-15lb mass gains op 50 dagen :eek:, zoals zij zeggen, lijkt me wel sterk. Zou het alleszins wel leuk vinden mocht ik die voorgestelde droge 5kg (=15lbs) realiseren op 84dagen. Zou mijn gewicht komen te schommelen op 83,5-85kg. Mijn gewicht behouden maar merkelijk lager bf% zou ik ook vet vinden.

Alleszins volgende keer het voorstel van Rodnec volgen en triazole + lean xtreme vervangen door PES Erase. Denk dat het dan niet veel beter kan worden wat betreft natty stacks. Anyway, 15lbs op 50 dagen uit een natty stack. Als het waar zou zijn is dit natuurlijk ideaal om tussen jullie Designer kuurtjes door te cyclen, en zoals mijn plan was om door mijn mssn toekomstige epi pulse door te verweven.

Maar daar kun je alleen met creditcard bestellen? En die heb ik niet :)

Mijn cycle zal 84 ipv hun 50dagen duren en is denk ik wel superieur aan/completer dan hun non hormonal cycle voorstel (test booster DAA + divanil voor vrij test + triazole als AI -vind hun AI keuze van 6-oxo wel beter, maar heb voor Benelux OTC producten gekozen + 7OH en 5AT voor cortisol controle-DHEA metabolieten, wel vreemd dat ik dit in een bekende NL webshop heb gevonden).

5-15lb mass gains op 50 dagen :eek:, zoals zij zeggen, lijkt me wel sterk. Zou het alleszins wel leuk vinden mocht ik die voorgestelde droge 5kg (=15lbs) realiseren op 84dagen. Zou mijn gewicht komen te schommelen op 83,5-85kg. Mijn gewicht behouden maar merkelijk lager bf% zou ik ook vet vinden.

Alleszins volgende keer het voorstel van Rodnec volgen en triazole + lean xtreme vervangen door PES Erase. Denk dat het dan niet veel beter kan worden wat betreft natty stacks. Anyway, 15lbs op 50 dagen uit een natty stack. Als het waar zou zijn is dit natuurlijk ideaal om tussen jullie Designer kuurtjes door te cyclen, en zoals mijn plan was om door mijn mssn toekomstige epi pulse door te verweven.

Klinkt prima. Gebruik zelf ook tijdens de PCT DAA en Erase i.c.m nolva. Een onverslaambare combi al zeg ik het zelf! Heb de afgelopen keer slechts "Recycle" gebruikt i.c.m met nolva, en merkte absoluut dat mijn humeur minder was, en ik minder goed herstelde.

Weet niet iemand waar je Nolva kan kopen, heb wel een aantal site's gevonden, maar dan moet je in 1x een order plaatsen van ruim 150 bucks en zo veel heb ik ook weer niet nodig.

Volgende week ga ik van start, pro-epi, pro-tren en ook maar pro-stano toegevoegd als lethargie killer! Hopelijk kan ik mijn bloeddruk onder controle houden door meidoornbes en mn voeding!

Terug
Naar boven