MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik vind eigenlijk alleen maar standaardlijstjes terug van sides, ook op die site. Ik ben eerder benieuwd naar de meest voorkomende sides per compound en op welke sides je per compound minste kans maakt. Ik weet dat elke roid kans biedt op elke side, maar kan me voorstellen dat de ene roid al wat sneller BPG of MPB veroorzaakt dan de andere, en dat de ene roid wat milder is voor blood lipids dan de andere, enz... Je vindt zo een overzicht nergens op het internet.

De enige side waar ik bij zowel PH's en reguliere AAS altijd last van heb gekregen is lethargie....en da's een biatch. Ik moet wel zeggen dat het gebruik van Pro-stano daar dan wel weer goed tegen helpt.

Algehele lusteloosheid, geestelijk afwezig zijn, nergens meer zin in hebben. En da's een biatch omdat je juist tijdens een kuur wilt knallen.

Als oorzaak wordt vaak de stress van de roids op de lever aangewezen, maar dat lijkt me enigszins bro science. Wat wel de oorzaak is...I don't know.

Algehele lusteloosheid, geestelijk afwezig zijn, nergens meer zin in hebben. En da's een biatch omdat je juist tijdens een kuur wilt knallen.

Als oorzaak wordt vaak de stress van de roids op de lever aangewezen, maar dat lijkt me enigszins bro science. Wat wel de oorzaak is...I don't know.

Blijft inderdaad echt een biatch! Is het met test-e net zo erg? ;) In dat geval biedt pro-stano echt een uitkomst! Jij was een fan toch? Of merkte je geen groot verschil ten opzichte van vorige cycles?

Blijft inderdaad echt een biatch! Is het met test-e net zo erg? ;) In dat geval biedt pro-stano echt een uitkomst! Jij was een fan toch? Of merkte je geen groot verschil ten opzichte van vorige cycles?

Yup, ik ben een voorstander van pro-stano tegen de lethargie. Maakt echt wel verschil.

Heb nog geen enkele side alainie deni dat het persoonsafhankelojk is. Net 5e inject gehad

Ja, verdomme joh. Nu is de epi bij cheapuksuplements opeens out of stock.

No biggie, er zijn meer sites en oplossingen :)

En hoe krijgen jullie dat vit B5 poeder weg? Niet te hachelen man! :barf:

ik doe twee theelepels poeder in een beker, beetje water erbij snel roeren en naar achter klokken met neus dicht. Meestal zit dat poeder dicht aan elkaar gekleefd en als je het met grote slok water neemt proef je er vrijwel niks van

pro tip right here bro

ik doe twee theelepels poeder in een beker, beetje water erbij snel roeren en naar achter klokken met neus dicht. Meestal zit dat poeder dicht aan elkaar gekleefd en als je het met grote slok water neemt proef je er vrijwel niks van

pro tip right here bro

Waar haal je dat dan dat poeder en hebben ze geen goede pillen dan daarvoor?

Mijn vrouw smeerde me tijdens de kuur toen ik last kreeg van acne in met een zalf met zink, dat hielp ook goed.

Helaas accepteren ze niet allemaal Paypal. Wel handig voor de mensen zonder credit card ;)

Je kan bij https://www.3vcard.nl/# gewoon een prepaid creditcard kopen van bijv 100 euro. Je krijgt hierbij dezelfde gegevens als die je bij een creditcard zou krijgen (dus ook security code en expire datum). Je kan dan vervolgens gewoon betalen alsof je een creditcard hebt, werkt prima! ;)

Gisteravond de opmerking van mijn vrouw gekregen dat de omvang van mijn schouders "scary" is en of ik toch alsjeblieft terug kan naar een gewicht van 90 kilo....

Muahahahahahahaha, scary shoulders....mission completed :P

Gisteravond de opmerking van mijn vrouw gekregen dat de omvang van mijn schouders "scary" is en of ik toch alsjeblieft terug kan naar een gewicht van 90 kilo....

Muahahahahahahaha, scary shoulders....mission completed :P

goed bezig :roflol:, wat zijn de meningen van je dochters?

Edit: ben me in aan het lezen over prohormonen, maar enkele links in de eerste post werken niet meer + ik kom er niet wijs uit. Iemand nog andere handige links/tips?

Je kan bij https://www.3vcard.nl/# gewoon een prepaid creditcard kopen van bijv 100 euro. Je krijgt hierbij dezelfde gegevens als die je bij een creditcard zou krijgen (dus ook security code en expire datum). Je kan dan vervolgens gewoon betalen alsof je een creditcard hebt, werkt prima! ;)

Is dat enkel beschikbaar voor Nederlanders? Ik ben Belg :)

goed bezig :roflol:, wat zijn de meningen van je dochters?

Edit: ben me in aan het lezen over prohormonen, maar enkele links in de eerste post werken niet meer + ik kom er niet wijs uit. Iemand nog andere handige links/tips?

Jongste dochter vind het prachtig, de 2 oudere wat minder.

Dit is toch wel de main link: [Link niet meer beschikbaar]

Alhoewel je natuurlijk ook veel informatie kunt halen van het amerikaanse ph-forum.

http://www.prohormoneforum.com/content/

Terug
Naar boven