Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongste dochter vind het prachtig, de 2 oudere wat minder.
Dit is toch wel de main link: [Link niet meer beschikbaar]
Alhoewel je natuurlijk ook veel informatie kunt halen van het amerikaanse ph-forum.
http://www.prohormoneforum.com/content/

Had je nou geen "extra" zoon gewild?
Kan die papa opvolgen als beest.

Een van zijn dochters kan toch ook gewoon aan de AAS? Komt ze in dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/meisjes-jullie-voorbeeldlichaam-203168/
![]()

Had je nou geen "extra" zoon gewild?
Kan die papa opvolgen als beest.

Zit nu al 10 dagen op 500test en 300 tren, toch merk ik behalve kgs en kracht helemaal niets.. Als zo doorgaat moet de tren maar op 2.5/3ml en de test lager pff

Nja on the + side heb ik ook geen enkele side, geen dromen niet zweten etc
en meer gegeten dan gepland (fruit, verder clean). Volgens de weegschaal 1,5 kilo zwaarder
Zou ik vocht vasthouden 
De eerste paar dagen had ik ondanks het gebruik van vit.B5 wel wat last van puistjes. Vermoedelijk een reactie op de veranderende bloedwaarden. Op het moment eigenlijk helemaal geen last van sides. Alhoewel mijn meisje dit weekend tijdens het ballen enigszins verschrikt vroeg of "het normaal was dat ze mijn hartslag in mijn nek kon zien kloppen." Sinds vandaag maar aan de meidoorn voor de zekerheid 

Terugkijkend op de eerste week van mijn kuur is deze een beetje in het water gevallen door een flinke verkoudheid, die op dag 2 vanuit het niets kwam opzetten. Hierdoor maar 2 dagen kunnen trainenen meer gegeten dan gepland (fruit, verder clean). Volgens de weegschaal 1,5 kilo zwaarder
Zou ik vocht vasthouden
Wat ik verder merk is dat ik veel meer spierpijn heb dan normaal Hebben jullie dit ook op PHs? Het afgelopen weekend flink liggen ballen en de spierpijn in mijn abs nu is niet normaalDe eerste paar dagen had ik ondanks het gebruik van vit.B5 wel wat last van puistjes. Vermoedelijk een reactie op de veranderende bloedwaarden. Op het moment eigenlijk helemaal geen last van sides. Alhoewel mijn meisje dit weekend tijdens het ballen enigszins verschrikt vroeg of "het normaal was dat ze mijn hartslag in mijn nek kon zien kloppen." Sinds vandaag maar aan de meidoorn voor de zekerheid
Vanavond ga ik er een flinke benentraining uit knallen. Dat gaat de komende dagen zeer doen!![]()
Jongste dochter vind het prachtig, de 2 oudere wat minder.
Dit is toch wel de main link: [Link niet meer beschikbaar]
Alhoewel je natuurlijk ook veel informatie kunt halen van het amerikaanse ph-forum.
http://www.prohormoneforum.com/content/

Zal je zeggen, ik heb al een stuk of 7 phs genomen, en slechts bij 1 had ik geen last van ziek worden. Ws zal je weerstand toch op een 1 of andere manier een drain krijgen...kan gewoon niet anders.Je ziet het wel veel hoor, mensen die kuren met een PH of AAS en griep/verkoudheidsverschijnselen krijgen....het grappige is dat men weigert een oorzakelijk verband met de roids te leggen.
Iemand al ervaringen met andromass? Kost wat maar schijnt wel goed te zijn. Ik heb epi wel eens gedaan nu overwoog ik 6 weken 600mg bold. Ben heel benieuwd of iemand goede gains heeft gehad. Nu nemen veel mensen geen nakuur bij bold wat is jullie mening? Volgens mij is 20-10mg nolva wel slim?