Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

[Link niet meer beschikbaar]

Had je nou geen "extra" zoon gewild? ;)
Kan die papa opvolgen als beest.

Haha, nee, ik heb het wel gehad met opvoeden. Wil ook wel weer eens tijd met mijn vrouw hebben zonder altijd kids eromheen. ;)

Anyway, ik heb met PH's m'n doel qua gewicht behaald. Focus zal hem nu gaan zitten in het verminderen van het vetpercentage met behoud van de 120kg.
Denk dat ik met 120 er nog net mee weg kom bij mijn vrouw, al zal ze blijven klagen over het gewicht dat ze over zich heen krijgt :P

Laatst bewerkt:
Zit nu al 10 dagen op 500test en 300 tren, toch merk ik behalve kgs en kracht helemaal niets.. Als zo doorgaat moet de tren maar op 2.5/3ml en de test lager pff

Wat verwacht je dan meer dan kracht en kgs?

Wat ik hoorde kwa feelgood gevoel, geilheid etc. Weet niet maar vernam meer van de epi..

Alainie; k heb geen voedingsschema, heb zitten bulken en ga vandaag beginnen met schema's maken, op trainingsdagen 600khd rustdagen 200

bijv. Voeding van vrijdag.

3 gebakken eieren
2gekookte eieren
6plakken brood
300gram brinta
125 gram ongekookte rijst.
400gram kip
1 gehaktbal
0.5 advokado
Stuk worst
0.5 galia meloen
1 banaan.
300 gram tilapia.
60 gram whey
40 gram casseine

K zit al op 6.9kg dus mag helemaal niet klagen in 31dagen maargoed had me er meer van voorgesteld nog

En ik had schouders vrijdag geloof ik.

8x24kg seated MP
8x28kg "
8x30kg "
8x32kg "

die oefening voor achterkant schouders( op een bankje en dan met je armen 90 graden
4x8x10kg

upright row
4x8x22kg(dumbbell)

Frontraises
8x 10/12/14/16kg.

Alles is met dumbbells

Laatst bewerkt:
Je gaat toch goed dan ;) Zou wel ff een schema hanteren. Test duurt 4 weken om volledig in te kicken, wellicht moet je nog even geduld hebben.

Ik heb al 5 spuitjes gehad alain.

TIs dag 30 al

Kan de tren zijn die als downer op het libido-effect van test werkt. Zelf versterkte de tren bij mij het effect, maar zal persoonsgebonden zijn.

Nja on the + side heb ik ook geen enkele side, geen dromen niet zweten etc

Terugkijkend op de eerste week van mijn kuur is deze een beetje in het water gevallen door een flinke verkoudheid, die op dag 2 vanuit het niets kwam opzetten. Hierdoor maar 2 dagen kunnen trainen :( en meer gegeten dan gepland (fruit, verder clean). Volgens de weegschaal 1,5 kilo zwaarder :eek: Zou ik vocht vasthouden ???

Wat ik verder merk is dat ik veel meer spierpijn heb dan normaal Hebben jullie dit ook op PHs? Het afgelopen weekend flink liggen ballen en de spierpijn in mijn abs nu is niet normaal :cool: De eerste paar dagen had ik ondanks het gebruik van vit.B5 wel wat last van puistjes. Vermoedelijk een reactie op de veranderende bloedwaarden. Op het moment eigenlijk helemaal geen last van sides. Alhoewel mijn meisje dit weekend tijdens het ballen enigszins verschrikt vroeg of "het normaal was dat ze mijn hartslag in mijn nek kon zien kloppen." Sinds vandaag maar aan de meidoorn voor de zekerheid :D

Vanavond ga ik er een flinke benentraining uit knallen. Dat gaat de komende dagen zeer doen! :devil:

Terugkijkend op de eerste week van mijn kuur is deze een beetje in het water gevallen door een flinke verkoudheid, die op dag 2 vanuit het niets kwam opzetten. Hierdoor maar 2 dagen kunnen trainen :( en meer gegeten dan gepland (fruit, verder clean). Volgens de weegschaal 1,5 kilo zwaarder :eek: Zou ik vocht vasthouden ???

Wat ik verder merk is dat ik veel meer spierpijn heb dan normaal Hebben jullie dit ook op PHs? Het afgelopen weekend flink liggen ballen en de spierpijn in mijn abs nu is niet normaal :cool: De eerste paar dagen had ik ondanks het gebruik van vit.B5 wel wat last van puistjes. Vermoedelijk een reactie op de veranderende bloedwaarden. Op het moment eigenlijk helemaal geen last van sides. Alhoewel mijn meisje dit weekend tijdens het ballen enigszins verschrikt vroeg of "het normaal was dat ze mijn hartslag in mijn nek kon zien kloppen." Sinds vandaag maar aan de meidoorn voor de zekerheid :D

Vanavond ga ik er een flinke benentraining uit knallen. Dat gaat de komende dagen zeer doen! :devil:

Je ziet het wel veel hoor, mensen die kuren met een PH of AAS en griep/verkoudheidsverschijnselen krijgen....het grappige is dat men weigert een oorzakelijk verband met de roids te leggen.

Je ziet het wel veel hoor, mensen die kuren met een PH of AAS en griep/verkoudheidsverschijnselen krijgen....het grappige is dat men weigert een oorzakelijk verband met de roids te leggen.
Zal je zeggen, ik heb al een stuk of 7 phs genomen, en slechts bij 1 had ik geen last van ziek worden. Ws zal je weerstand toch op een 1 of andere manier een drain krijgen...kan gewoon niet anders.

Het gekke is dat ik bij echte aas er geen enkele keer last van heb gehad.

Iemand al ervaringen met andromass? Kost wat maar schijnt wel goed te zijn. Ik heb epi wel eens gedaan nu overwoog ik 6 weken 600mg bold. Ben heel benieuwd of iemand goede gains heeft gehad. Nu nemen veel mensen geen nakuur bij bold wat is jullie mening? Volgens mij is 20-10mg nolva wel slim?

Iemand al ervaringen met andromass? Kost wat maar schijnt wel goed te zijn. Ik heb epi wel eens gedaan nu overwoog ik 6 weken 600mg bold. Ben heel benieuwd of iemand goede gains heeft gehad. Nu nemen veel mensen geen nakuur bij bold wat is jullie mening? Volgens mij is 20-10mg nolva wel slim?

Enige wat ik erover heb gelezen was negatief. Maar dat komt door hun claims die ze niet waar kunnen maken. Ooit een log gelezen van een topsporter die het nam omdat ze claimden dat het beter dan testosteron was, wat resulteerde in giga verlies van spiermassa voor de betrokkene. Nope, I'd steer away from it.

En yes, altijd nakuur!

Terug
Naar boven