XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

thx !

Laatst bewerkt:
Katanadrol is inderdaad een interessante roid. Kon het alleen nergens krijgen.

Bold is overrated, wordt een beetje teveel gepushed door sommige sites.
Met Delta-2 heb ik geen ervaring. 11-OXO zou je nog kunnen overwegen, heeft een beetje een winstrol effect.

Ik snap je keuze voor non-methylated. Als jouw streven is om een paar droge kilo's bij te komen zul je niet teleurgesteld zijn, maar verwacht geen resultaten in de ranges van 5-6 kilo, eerder 2-3.

Nakuur kan ik je, eerlijk gezegd, in dit geval niet over adviseren. Ik heb geen idee in hoeverre de gekozen PH opties onderdrukken.

Hou er rekening mee dat in Post Cycle Matrix de oestrogeenblokker 6-bromo zit. Ik heb gelezen dat veel mensen zich daar behoorlijk beroerd van voelen.

Ik hoop dat er nog wat meer mensen zijn die je nuttige input kunnen geven.

Wat ik hoorde kwa feelgood gevoel, geilheid etc. Weet niet maar vernam meer van de epi..

Alainie; k heb geen voedingsschema, heb zitten bulken en ga vandaag beginnen met schema's maken, op trainingsdagen 600khd rustdagen 200

bijv. Voeding van vrijdag.

3 gebakken eieren
2gekookte eieren
6plakken brood
300gram brinta
125 gram ongekookte rijst.
400gram kip
1 gehaktbal
0.5 advokado
Stuk worst
0.5 galia meloen
1 banaan.
300 gram tilapia.
60 gram whey
40 gram casseine

K zit al op 6.9kg dus mag helemaal niet klagen in 31dagen maargoed had me er meer van voorgesteld nog

En ik had schouders vrijdag geloof ik.

8x24kg seated MP
8x28kg "
8x30kg "
8x32kg "

die oefening voor achterkant schouders( op een bankje en dan met je armen 90 graden
4x8x10kg

upright row
4x8x22kg(dumbbell)

Frontraises
8x 10/12/14/16kg.

Alles is met dumbbells

denk niet datje op de tren feelgood krijgt, en mensen denken dat je het ineens zomaar voelt maar dat is niet zo het komt geleidelijk aanzetten.

Maar goed het is bij iedereen anders ken jongens die na een paar werken al opblazen met een ethanaat ester,
en zoals ik pas na een week of 5 wat kracht begint te winnen en aan te komen.

je moet gewoon geduld hebben en niet gaan k*tten met de dosering je begint weer te schommelen in je bloedwaardes waardoor sides bv acne kunnen verergeren.

alsje na een week of 6 niets hebt vernomen is je gear wass nep, :(

en de kilos komen er bij waar maak je je druk om! hou dat druk maken maar voor na de kuur dan zal je het nodig hebben ;)

Trenazone is interessant
[Link niet meer beschikbaar]

non methyl en tren in oplosbare vorm

Gisteren voor het eerst wat van lethargy gemerkt :( 's middags op mijn werk ruim een uur voor pampus op de plee gezeten met mijn hoofd tegen een rol toiletpapier :o

Nu denk ik eraan om morgen al met de pro-stano te beginnen. Dit stond volgende week maandag pas gepland, als ik begin met de pro-halo. Is het onverstandig om 2 keer in een week je stack aan te passen, ivm bloedwaardes? Met andere woorden: kan ik beter de lethargy een paar dagen voor lief nemen en toch tot maandag wachten om dan zowel de pro-stano en de pro-halo te introduceren?

11-OXO vond ik idd ook goed er uit zien

Laatst bewerkt:
Dat over die 11-OXO interesseert me eigenlijk ook wel gezien het niet of niet ernstig veel stress op de lever uitoefent. Maar ik vraag me af, als ik hem 6 weken zou doseren op bijvoorbeeld 900mg wat ik dan aan sides moet gaan verwachten en hoe een PCT eruit zou zien.

Kan dat bijvoorbeeld met een OTC PCT of toch liever Nolvadex? En hoe groot is de kans op een gyno?

Zou graag van iemand horen die hier wat zinnigs over te zeggen heeft of misschien eigen ervaringen.

Daarnaast kwam ik eigenlijk op 11-OXO of een clone daarvan als een soort van recomp zonder direct hele grote gevolgen. Dus initieel is de gedachte om ergens tussen de 300mg en 450mg te doseren.

Laatst bewerkt:
JoshA, sides zijn zo persoonlijk, daar valt niks zinnigs over te zeggen. Met een compound als 11-OXO verwacht ik er eigenlijk geen. Gyno kan met alles als je er gevoelig voor bent, maar met droge compounds als deze verwacht je dat niet. Als je op 900 gaat zitten zou ik een reguliere nakuur doen met nolva.

[Link niet meer beschikbaar]

Gisteren voor het eerst wat van lethargy gemerkt :( 's middags op mijn werk ruim een uur voor pampus op de plee gezeten met mijn hoofd tegen een rol toiletpapier :o

Nu denk ik eraan om morgen al met de pro-stano te beginnen. Dit stond volgende week maandag pas gepland, als ik begin met de pro-halo. Is het onverstandig om 2 keer in een week je stack aan te passen, ivm bloedwaardes? Met andere woorden: kan ik beter de lethargy een paar dagen voor lief nemen en toch tot maandag wachten om dan zowel de pro-stano en de pro-halo te introduceren?

Heel erg herkenbaar inderdaad. IK zou direct pro-stano beginnen, lethargie gaat je echt ontzettend tegenstaan. Met H-drol erbij wordt het nog daadwerkelijk 2 keer zo erg ;) Starten dus met die handel.

Dank voor je tip over de Post Cycle Matrix, ik ga kijken naar een alternatief.
Ik verwacht idd geen gains van 5kg+ , kleine gain en vooral lichaams uiterlijk hoop ik dat er verbeterd word, wat droger en wat harder, al moet ik zeggen dat de logs die ikheb gelezen best aardige gains aangeven(maarwel hoge dosis)

11-OXO vond ik idd ook goed er uit zien, kon het alleen nergens vinden.. buiten dat is de Delta-2 best goedkoop (30eu 90caps met verzending)

Op het moment is dit de conclusie :
Begin een week van te voren met Cycle Support van AI.

Fusion Delta 2 - 6 weken totaal
week #1.......... 100mg
week #2.......... 150mg
week #3.......... 200mg
GEEN SUPPS als creatine etc.

PCT
Post Cycle Support AI
DAA
Creatine (luxe mix met beta-alanine etc)

PWO
Maximize intense

tijdens hele kuur:
AI Cycle support
Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency)
Omega 3 (visolie)

Verderest zat ik mischien nog te twijfelen eerst een "Legaal Product" te nemen zoals :
Natadrol & Formadrol Combi
Mischien ook een goede optie om te beginnen met PH's.

Excuus als ik een beetje heen en weer hier aan het gaan ben, zit er de laatste tijd veel informatie over optezoeken en of het een goede optie voor mij is, heb inmiddels al Delta-2 besteld om te kijken of het überhaupt binnenkomt.

Vergeet dat "legaal" product, dat gaat niets voor je doen, behalve je inzicht vergroten in het effect van marketingpraatjes van fabrikanten op onwetende mensen die "hun testosteron met 40000% willen vergroten", zonder een naald in hun reet te steken.

Verder heb je een érg onbekende PH gekozen om mee te draaien! Van wat ik heb gevonden op PH-forum, is het goedje niet effectief tenzij het doseert op 500 mg., wat het toch een duur grapje maakt. Als ik jou was zou ik toch opteren voor een product waar meer logs, informatie en bloedwaarden over bekend is zodat je waar krijgt voor je geld, zoals bijv. een epistane, waar de sides ook erg mild zijn.
Ik raad je aan om je dosering op minimaal 500 mg. te zetten, en te kiezen voor een goeie PCT: nolva. Dan ga je nog iets halen uit deze cycle.

Dat over die 11-OXO interesseert me eigenlijk ook wel gezien het niet of niet ernstig veel stress op de lever uitoefent. Maar ik vraag me af, als ik hem 6 weken zou doseren op bijvoorbeeld 900mg wat ik dan aan sides moet gaan verwachten en hoe een PCT eruit zou zien.

Kan dat bijvoorbeeld met een OTC PCT of toch liever Nolvadex? En hoe groot is de kans op een gyno?

Zou graag van iemand horen die hier wat zinnigs over te zeggen heeft of misschien eigen ervaringen.

Daarnaast kwam ik eigenlijk op 11-OXO of een clone daarvan als een soort van recomp zonder direct hele grote gevolgen. Dus initieel is de gedachte om ergens tussen de 300mg en 450mg te doseren.

Sides zullen vrijwel non-existent zijn bij 11-OXO. Snap alleen niet dat iemand dit product als stand-alone wil gebruiken, daar is het simpelweg niet effectief en vééééél te duur voor. 11-OXO op die dosering zal slechts zorgen voor wat hardheid, en voor een cortisol-onderdrukking. Verwacht niet teveel gains. Je gaat waarschijnlijk wel je eigen test. productie onderdrukken, waardoor je moet opteren voor nolva als PCT. Dit is je cycle echter niet waard.

Denk dat als mensen een non methyl willen dat ze best furazadrol/orastan/katanadrol nemen, voor zover ik de logs en discussies heb kunnen volgen.

Gisteren nog een hevige discussie tussen Patrick Arnold en Dr.D. gevonden over PCT. Zij stellen dat eigenlijk geen enkele SERM of AI wetenschappelijk bewezen is in de context van PCT en dat wsl 9/10 mensen even snel herstellen zonder die zaken. Hypothetisch raden zij PCT's aan met een SERM en na twee weken ook de toevoeging van een laag gedoseerde AI (Dr.D. pleit dan voor 6bromo en PA trekt dan de kaart 6oxo :rolleyes:), waarna er een discussie losbarst waarin PA 6bromo basht en Dr.D. 6oxo basht).

Nog een "interessant" idee om een "illegale" cycle na te boosten. Non methyls gebruiken als basis en als kickstart of pulse methyls gedurende 12 weken in totaal. Moet je wel niet terugdeinzen om HCG te zetten. Er zijn best wel wat gekke ideeën te vinden op het net. Alleszins, als ik zo rondlees, ben ik meer en meer overtuigd om het toch nog een lange tijd op natty stacks te houden (mocht mijn komende natty stack ten minste doen wat ik er van verwacht anders blijft het bij good ol creatine): niemand lijkt te weten waar hij/zij mee bezig is, zelfs chemici als PA en Dr.D. niet (als die laatste al ten minste een echte chemicus is, en niet één of andere idioot die zich achter een nickname verbergt).

Je raakt inderdaad de gevoelige plek voor wat betreft designer roids: het feit dat ze op de markt worden gegooid zonder onderzoek waarbij de fabrikant alleen maar geinteresseerd is in snelle financial gains. Je ziet het al in de mate waarbij ze constant hun OTC PCT's blijven boosten.

Als het je doel gewichttraining is ten behoeve van een gezond en sterk lichaam en een mooi fysiek: blijf dan natural. Je kunt een designer roid/AAS cycle met verstand van zaken en 'zo gezond mogelijk doen'....maar een gezonde AAS/designer roid cycle bestaat niet.

Heel erg herkenbaar inderdaad. IK zou direct pro-stano beginnen, lethargie gaat je echt ontzettend tegenstaan. Met H-drol erbij wordt het nog daadwerkelijk 2 keer zo erg ;) Starten dus met die handel.
Sir, yes sir! :)

Sides zullen vrijwel non-existent zijn bij 11-OXO. Snap alleen niet dat iemand dit product als stand-alone wil gebruiken, daar is het simpelweg niet effectief en vééééél te duur voor. 11-OXO op die dosering zal slechts zorgen voor wat hardheid, en voor een cortisol-onderdrukking. Verwacht niet teveel gains. Je gaat waarschijnlijk wel je eigen test. productie onderdrukken, waardoor je moet opteren voor nolva als PCT. Dit is je cycle echter niet waard.

Denk dat als mensen een non methyl willen dat ze best furazadrol/orastan/katanadrol nemen, voor zover ik de logs en discussies heb kunnen volgen.
Op basis van mijn ervaring met 11-oxo en de posts van Papa over Pro-stano zou ik die laaste altijd bij een andere non-methyl stacken, of stand-alone draaien. Dat is tenslotte ook een non-methyl. Weet echter niet over logs of ander data is over Pro-stano stand-alone op 800-1000mg.

Alainie en Papanilala, bedankt voor jullie reacties. Inderdaad is 11-OXO sowieso erg duur en resultaten misschien niet zo goed als met bijvoorbeeld Epistane of iets dergelijks. Maar omdat het tegen die tijd dat ik het wil doen toch mijn eerste kuurtje zou worden vraag ik me af of ik direct voor Epistane/Havoc moet kiezen, vandaar eigenlijk dat mijn oog op 11-OXO viel, zeker omdat er dus best wel droge massa mee te winnen is en vetpercentage verlaagt kan worden, voor wat ik gelezen heb tenminste.

Maar 11-OXO is volgens de meeste mensen die ik erover gehoord heb eigenlijk het beste te gebruiken op een dosering tussen de 300mg en 450mg en dan vooral om mee te cutten met kleine gains in spiermassa. Op zich klinkt dit heel aardig. Nolva kan ik sowieso aankomen, maar misschien is het in deze dosering dus niet nodig, maar dan zou ik denk ik gaan voor 8 weken 11-OXO op 450mg gevolgd door een PCT met alleen Reversitol of een dergelijk product. Klinkt dat als een goed idee?

Gisteren nog een hevige discussie tussen Patrick Arnold en Dr.D. gevonden over PCT. Zij stellen dat eigenlijk geen enkele SERM of AI wetenschappelijk bewezen is in de context van PCT en dat wsl 9/10 mensen even snel herstellen zonder die zaken. Hypothetisch raden zij PCT's aan met een SERM en na twee weken ook de toevoeging van een laag gedoseerde AI (Dr.D. pleit dan voor 6bromo en PA trekt dan de kaart 6oxo :rolleyes:), waarna er een discussie losbarst waarin PA 6bromo basht en Dr.D. 6oxo basht).

Nog een "interessant" idee om een "illegale" cycle na te boosten. Non methyls gebruiken als basis en als kickstart of pulse methyls gedurende 12 weken in totaal. Moet je wel niet terugdeinzen om HCG te zetten. Er zijn best wel wat gekke ideeën te vinden op het net. Alleszins, als ik zo rondlees, ben ik meer en meer overtuigd om het toch nog een lange tijd op natty stacks te houden (mocht mijn komende natty stack ten minste doen wat ik er van verwacht anders blijft het bij good ol creatine): niemand lijkt te weten waar hij/zij mee bezig is, zelfs chemici als PA en Dr.D. niet (als die laatste al ten minste een echte chemicus is, en niet één of andere idioot die zich achter een nickname verbergt).

Tja, dit is iets wat je in álle wetenschappen tegenkomt. "Waarheid" en "objectiviteit" binnen wetenschap is slechts iets wat is afgesproken, iets dat onafhankelijk van het denken van de wetenschapper bestaat. Het probleem is dat er weinig objectiviteit bestaat ten aanzien van PH´s, omdat er maar weinig onderzoek naar gedaan wordt. Álle claims van een Patrick Arnold zijn dan ook niets anders dan interpretaties.
Daarom is dit topic zo waardevol, om kennis uit te wisselen, te bekijken wat werkt en niet werkt, om zo de beste keuzes te maken. Overigens vind ik het opmerkelijk dat er hier ook wel designer roids gebruikers zijn (o.a Papanilala) die PH´s verkiezen boven AAS, vanwege de droge gains, en vanwege geen gezeik met androgene bijwerkingen.

Sir, yes sir! :)

Op basis van mijn ervaring met 11-oxo en de posts van Papa over Pro-stano zou ik die laaste altijd bij een andere non-methyl stacken, of stand-alone draaien. Dat is tenslotte ook een non-methyl. Weet echter niet over logs of ander data is over Pro-stano stand-alone op 800-1000mg.

Ga hem zelf ook deze winter gebruiken hehe i.c.m Havoc en test-e :D Direct vanaf dag 1 op 400 mg. laat ik hem meelopen. Papanilala was een fan, en dankzij deze anonieme donor heb ik nu ook een potje hehehe :P

Alainie en Papanilala, bedankt voor jullie reacties. Inderdaad is 11-OXO sowieso erg duur en resultaten misschien niet zo goed als met bijvoorbeeld Epistane of iets dergelijks. Maar omdat het tegen die tijd dat ik het wil doen toch mijn eerste kuurtje zou worden vraag ik me af of ik direct voor Epistane/Havoc moet kiezen, vandaar eigenlijk dat mijn oog op 11-OXO viel, zeker omdat er dus best wel droge massa mee te winnen is en vetpercentage verlaagt kan worden, voor wat ik gelezen heb tenminste.

Maar 11-OXO is volgens de meeste mensen die ik erover gehoord heb eigenlijk het beste te gebruiken op een dosering tussen de 300mg en 450mg en dan vooral om mee te cutten met kleine gains in spiermassa. Op zich klinkt dit heel aardig. Nolva kan ik sowieso aankomen, maar misschien is het in deze dosering dus niet nodig, maar dan zou ik denk ik gaan voor 8 weken 11-OXO op 450mg gevolgd door een PCT met alleen Reversitol of een dergelijk product. Klinkt dat als een goed idee?

Ik heb 11-OXO gebruikt op 800 mg., drie weken voordat ik H-drol erbij gooide, en IMO is het zéér effectief om mee te cutten; het maakt je harder, en zorgt ervoor dat vet verdwijnt op moeilijke plekken i.c.m een goed dieet en voldoende cardio. Het is echter geen massabouwer, daar is het ook te duur voor. Zou als ik jou was inderdaad kiezen voor epistane, of simpelweg de 11-OXO verhogen naar 800/1000 mg als je 500 euro over hebt voor wat VVM :D

Tja, dit is iets wat je in álle wetenschappen tegenkomt. "Waarheid" en "objectiviteit" binnen wetenschap is slechts iets wat is afgesproken, iets dat onafhankelijk van het denken van de wetenschapper bestaat. Het probleem is dat er weinig objectiviteit bestaat ten aanzien van PH´s, omdat er maar weinig onderzoek naar gedaan wordt. Álle claims van een Patrick Arnold zijn dan ook niets anders dan interpretaties.
Daarom is dit topic zo waardevol, om kennis uit te wisselen, te bekijken wat werkt en niet werkt, om zo de beste keuzes te maken. Overigens vind ik het opmerkelijk dat er hier ook wel designer roids gebruikers zijn (o.a Papanilala) die PH´s verkiezen boven AAS, vanwege de droge gains, en vanwege geen gezeik met androgene bijwerkingen.

Idd, het PH/designer supplement wereldje lijkt alleen te bestaan uit niet getoetste slimme (?) hypotheses, vaak afkomstig van PA of Dr.D.. Maar ook binnen AAS zit het vol met niet getoetste slimme (?) hypotheses. Voor zover ik kan volgen is Nolva noch Clomid bewezen binnen de context van PCT?!

Ik heb 11-OXO gebruikt op 800 mg., drie weken voordat ik H-drol erbij gooide, en IMO is het zéér effectief om mee te cutten; het maakt je harder, en zorgt ervoor dat vet verdwijnt op moeilijke plekken i.c.m een goed dieet en voldoende cardio. Het is echter geen massabouwer, daar is het ook te duur voor. Zou als ik jou was inderdaad kiezen voor epistane, of simpelweg de 11-OXO verhogen naar 800/1000 mg als je 500 euro over hebt voor wat VVM :D

Nou ik ben benieuwd inderdaad. Mocht het cutten me te zwaar worden, vooral het laatste stuk ga ik dit overwegen en kijken om misschien te gaan bridgen van OXO-11 naar Epistane of misschien omgekeerd. De prijs is me inderdaad ook wat gortig, maar wat kan jij nog zeggen over de eerste drie weken op 800mg? Goed vetverlies in buikregionen? en het gewicht/spierbehoud?

Super bedankt in ieder geval voor de nuttig informatie :)

EDIT:

Goed, ik heb het nog even allemaal bekeken. 11-OXO dus het beste als cutmiddel.

Mijn voorstel zou zijn om als het echt niet meer lukt om lager te komen in VP via de normale manier om het volgende te doen:

Kuur: 6 weken 11-OXO op 450mg (waarschijnlijk met in de eerste week een opbouw, zodat ik met 3 potjes zou uitkomen.)
PCT: 6-bromo of reversitol v2 (aangezien Nolvadex me niet nodig lijkt, zal het voor de zekerheid wel achter de hand houden.)

Calorie inname op onderhoud (of juist iets eronder?), met 50-40-20 eiwit-koolhydraat-vet verhouding.

Verder doe ik al standaard 5x per week KT, en dan 3 á 4 keer per week lage intensiteit cardio van 45 minuten?

Moet ik eventueel tijdens de kuur nog een product als Cycle Support of Life Support toevoegen, of is dit weggegooid geld?

Iemand nog op of aanmerkingen?

Laatst bewerkt:
Dit is ook een goede optie mischien voor 11-OXO?
goedkoop en hoge mg, weet alleen niet of het nl binnenkomt.. :rolleyes:

Ga hem zelf ook deze winter gebruiken hehe i.c.m Havoc en test-e :D Direct vanaf dag 1 op 400 mg. laat ik hem meelopen. Papanilala was een fan, en dankzij deze anonieme donor heb ik nu ook een potje hehehe :P
Ben erg geinteresseerd in die cycle. Heb je nog iets anders, bijvoorbeeld een Superdrol kickstart op 10mg overwogen? Wat waren je afwegingen om voor die cycle te kiezen?geinteresseeerd in die cycle. Heb je nog iets anders, bijvoorbeeld een Superdrol kickstart op 10mg overwogen? Wat waren je afwegingen om voor die cycle te kiezen?

Dit is ook een goede optie mischien voor 11-OXO?
goedkoop en hoge mg, weet alleen niet of het nl binnenkomt.. :rolleyes:

PH's zijn sowieso VEEL goedkoper in de US. De meesten van ons kopen echter bij de duurdere UK winkels om het risico te beperken. Ik heb best voorbeelden hier voorbij zien komen van mensen die ik de USA hebben besteld en het zonder problemen ontvingen.

Nou ik ben benieuwd inderdaad. Mocht het cutten me te zwaar worden, vooral het laatste stuk ga ik dit overwegen en kijken om misschien te gaan bridgen van OXO-11 naar Epistane of misschien omgekeerd. De prijs is me inderdaad ook wat gortig, maar wat kan jij nog zeggen over de eerste drie weken op 800mg? Goed vetverlies in buikregionen? en het gewicht/spierbehoud?

Super bedankt in ieder geval voor de nuttig informatie :)

EDIT:

Goed, ik heb het nog even allemaal bekeken. 11-OXO dus het beste als cutmiddel.

Mijn voorstel zou zijn om als het echt niet meer lukt om lager te komen in VP via de normale manier om het volgende te doen:

Kuur: 6 weken 11-OXO op 450mg (waarschijnlijk met in de eerste week een opbouw, zodat ik met 3 potjes zou uitkomen.)
PCT: 6-bromo of reversitol v2 (aangezien Nolvadex me niet nodig lijkt, zal het voor de zekerheid wel achter de hand houden.)

Calorie inname op onderhoud (of juist iets eronder?), met 50-40-20 eiwit-koolhydraat-vet verhouding.

Verder doe ik al standaard 5x per week KT, en dan 3 á 4 keer per week lage intensiteit cardio van 45 minuten?

Moet ik eventueel tijdens de kuur nog een product als Cycle Support of Life Support toevoegen, of is dit weggegooid geld?

Iemand nog op of aanmerkingen?

Ziet er solide uit! Je vergeet je belangrijkste hulpmiddel(indien je net zoals mij niet wilt beginnen aan IF): [Link niet meer beschikbaar].

Ben erg geinteresseerd in die cycle. Heb je nog iets anders, bijvoorbeeld een Superdrol kickstart op 10mg overwogen? Wat waren je afwegingen om voor die cycle te kiezen?geinteresseeerd in die cycle. Heb je nog iets anders, bijvoorbeeld een Superdrol kickstart op 10mg overwogen? Wat waren je afwegingen om voor die cycle te kiezen?

Nee, ik ga mezelf niet wagen aan Superdrol. Een maatje van me omschreef het gevoel dat hij had on cycle als "feeling like ****ing death itself" :D Ondanks de goede resultaten van sommigen op lage doseringen, houd ik het bij shit die ik naar mezelf toe nog kan verantwoord hehe ;)

PH's zijn sowieso VEEL goedkoper in de US. De meesten van ons kopen echter bij de duurdere UK winkels om het risico te beperken. Ik heb best voorbeelden hier voorbij zien komen van mensen die ik de USA hebben besteld en het zonder problemen ontvingen.

Papa, wellicht heb jij advies! Ik heb deze winter 9 weken om te cyclen (exclusief PCT). Zal ik gaan voor een Epistane/tren/pro-stano cycle, of gewoon 9 weken test-e zetten met epistane als kickstart en 400 mg. pro-stano gedurende de cycle?
Van welke kuur denk je dat het herstel zwaarder zal zijn? Ik hoor altijd dat mensen van 12 weken plain old test-e nogal snel herstellen, en niet eens een (mentale of fysieke) terugval merken. Na 8 weken H-drol/11-OXO, zonder natty test, had ik toch wel een behoorlijk zwaar herstel hehe :D Vandaar mijn keuze om nu eens de reguliere AAS te proberen.

Terug
Naar boven