Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Ik denk dat het herstel van epi/pro-tren/pro-stano zwaarder is dan een herstel van testosterone/trenbolone. Je hebt zelf gemerkt hoe ik er afgelopen weekend geestelijk voor stond. Stond er zelf van te kijken. Je geef zelf al aan dat Hdrol/OXO je zwaar viel.
Je bent er sowieso in geinteresseerd om reguliere AAS eens te proberen, dus ik denk dat je die stap gewoon moet nemen. Dus ik zou zeggen, kickstart epi, pro-stano en test-e. Stano kun je eventueel stopzetten tegelijk met de epi, want heb zelf nog nooit last van lethargie gehad met test.
Je bent er sowieso in geinteresseerd om reguliere AAS eens te proberen, dus ik denk dat je die stap gewoon moet nemen. Dus ik zou zeggen, kickstart epi, pro-stano en test-e. Stano kun je eventueel stopzetten tegelijk met de epi, want heb zelf nog nooit last van lethargie gehad met test.

Zou dan echt opteren voor een H-drol, epistane of P-mag o.i.d. Papanilala is altijd tevreden over Reversitol. Voor nolva moet je even rondmailen op het forum, of wellicht zul je al enkele PM´s in je inbox hebben gekregen
heb hem zelf ook, bij dagelijks gebruik zouden de stoffen mischien iets kunnen doen, maar niet veel...