XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik denk dat het herstel van epi/pro-tren/pro-stano zwaarder is dan een herstel van testosterone/trenbolone. Je hebt zelf gemerkt hoe ik er afgelopen weekend geestelijk voor stond. Stond er zelf van te kijken. Je geef zelf al aan dat Hdrol/OXO je zwaar viel.

Je bent er sowieso in geinteresseerd om reguliere AAS eens te proberen, dus ik denk dat je die stap gewoon moet nemen. Dus ik zou zeggen, kickstart epi, pro-stano en test-e. Stano kun je eventueel stopzetten tegelijk met de epi, want heb zelf nog nooit last van lethargie gehad met test.

Ik denk dat het herstel van epi/pro-tren/pro-stano zwaarder is dan een herstel van testosterone/trenbolone. Je hebt zelf gemerkt hoe ik er afgelopen weekend geestelijk voor stond. Stond er zelf van te kijken. Je geef zelf al aan dat Hdrol/OXO je zwaar viel.

Je bent er sowieso in geinteresseerd om reguliere AAS eens te proberen, dus ik denk dat je die stap gewoon moet nemen. Dus ik zou zeggen, kickstart epi, pro-stano en test-e. Stano kun je eventueel stopzetten tegelijk met de epi, want heb zelf nog nooit last van lethargie gehad met test.

Thx, je hebt gelijk, mijn gevoel vertelde me dit inderdaad ook al ;)

Dan gaat het er als volgt uitzien.

Week 1 / 4: Epistane 60 mg.
Week 1 / 4: Pro-Stano 400 mg.
Week 1 / 10: Test-E 500 mg. EW
Week 4 / 10: Proviron 50 mg. ED

Week 12/16: 20 mg. nolva
Week 12/15: PES Erase
Week 12/16: DAA

Ziet er uit als een leuk kuurtje haha;)

Ik heb van de week ook een leuk gesprek met me vriendin gehad.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik wel mocht kuren als ik dat echt graag wil (ze wist niets van mijn laatste cycle). Dus ik ga de komende tijd ook maar eens ff kijken wat ik voor een kuur in elkaar ga zetten. Ik heb nog wel wat aan ph's thuis liggen (Sd, Ment en H-drol), maar weet niet of ik die wel wil gebruiken. Denk dat test icm boldenone me wel wat lijkt:)

Laatst bewerkt:
Ziet er uit als een leuk kuurtje haha;)

Ik heb van de week ook een leuk gesprek met me vriendin gehad.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik wel mocht kuren als ik dat echt graag wil (ze wist niets van mijn laatste cycle). Dus ik ga de komende tijd ook maar eens ff kijken wat ik voor een kuur in elkaar ga zetten. Ik heb nog wel wat aan ph's thuis liggen (Sd, Ment en H-drol), maar weet niet of ik die wel wil gebruiken. Denk dat test icm boldenone me wel wat lijkt:)

Als je nog PH's hebt liggen zou ik er in dat geval 1 als kickstart gebruiken :) Boldenone is een goede keuze als je conditioneel niet achteruit wil gaan, zoals bij bijvoorbeeld trenbolone wel het geval is ( on tren voel ik me net de wolf uit de drie biggetjes die het stenen huis maar niet omgeblazen krijgt haha )

thx !

Laatst bewerkt:
Reversitol als PCT zie ik goede dingen over op het net, vooral bij 11-OXO, word veel aangeraden bij lichtere cycles met non-methyls, sommige gebruiken het zelfs met de zwaardere methyls.
ik verwacht dat deze het ook goed zal doen bij 2-Delta ook een van de minder*harsh* non-methyl "natural" compounds.
maar mischien ga ik ook de 11-OXO pakken..
Reversitol V2 is nu ook te krijgen voor 30eu op Ebay met verzending, lekker prijsje :)

Ik wil eigenlijk wel het zekere voor het onzekere nemen, hoe geraken jullie aan de nolva/clomid? en wat is een normale prijs ervoor? ikweet eig niet of ik dit mag vragen hierzo maar goed... ik vind alleen maar amerikaanse site's en blogs..

Die Delta-2 is echt belachelijk duur overigens! Wanneer je het op 500 mg. doseert doe je slechts 9 dagen met een potje hehe :D Zou dan echt opteren voor een H-drol, epistane of P-mag o.i.d. Papanilala is altijd tevreden over Reversitol. Voor nolva moet je even rondmailen op het forum, of wellicht zul je al enkele PM´s in je inbox hebben gekregen ;)

Reversitol als PCT zie ik goede dingen over op het net, vooral bij 11-OXO, word veel aangeraden bij lichtere cycles met non-methyls, sommige gebruiken het zelfs met de zwaardere methyls.

ik verwacht dat deze het ook goed zal doen bij 2-Delta ook een van de minder*harsh* non-methyl "natural" compounds.

maar mischien ga ik ook de 11-OXO pakken..

Reversitol V2 is nu ook te krijgen voor 30eu op Ebay met verzending, lekker prijsje

Ik wil eigenlijk wel het zekere voor het onzekere nemen, hoe geraken jullie aan de nolva/clomid? en wat is een normale prijs ervoor? ikweet eig niet of ik dit mag vragen hierzo maar goed... ik vind alleen maar amerikaanse site's en blogs..

Ik weet niet of het gezegd mag worden, maar ik zal het even anders voor je formuleren, zodat het geen gezeik wordt. Als je naar 'pijnstillers' zoekt, kan je even kijken op united pharmacies of inhouse pharmacies.

@ Alainie: Ook bedankt voor je linkje, ik zal het eens door gaan nemen, was eigenlijk al eerder van plan om dat eens te doen, maar omdat het afvallen bij mij nooit zo'n probleem is had ik ook niet het idee dat het echt nodig was. Mijn grootste probleem is dat ik mezelf in de bulk nooit kan beheersen en vaak gewoon teveel eet, omdat de weegschaal dan lekker snel omhoog gaat, maarja, nu zit ik dus weer met een beroerd vetpercentage. Ik ga daar voortaan echt beter op letten. :)

Die Delta-2 is echt belachelijk duur overigens! Wanneer je het op 500 mg. doseert doe je slechts 9 dagen met een potje hehe :D Zou dan echt opteren voor een H-drol, epistane of P-mag o.i.d. Papanilala is altijd tevreden over Reversitol. Voor nolva moet je even rondmailen op het forum, of wellicht zul je al enkele PM´s in je inbox hebben gekregen ;)

Is Reversitol hetzelfde als resveratrol dan? Es efkes kieken

Hmmm, lijkt me nogal wat anders.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/resveratrol/now-foods/resveratrol-mega-potency/

Ik ben even helemaal de weg kwijt met die Reversitol en Resveratrol. Als je leest wat beide producten doen klinkt het als hetzelfde zowat, maar Resveratrol is dus een soort van natuurlijk supplement, terwijl Reversitol meer een soort van hormoon-modulator is ofzo?

Ik ben even helemaal de weg kwijt met die Reversitol en Resveratrol. Als je leest wat beide producten doen klinkt het als hetzelfde zowat, maar Resveratrol is dus een soort van natuurlijk supplement, terwijl Reversitol meer een soort van hormoon-modulator is ofzo?

Yeah denk dat je dat goed ziet. Resverratrol is een stof die in de schil van druiven voorkomt, die anti-oestrogeen werkt en waar dermate veel meer positiefs over wordt ontdekt dat ik er een groot voorstander van ben. Ik merkte zelf bij gebruik tijdens een test kuur dat het de bloat tegenging. Zou natuurlijk fantastisch zijn als zo'n stofje een alternatief voor PCT zou zijn, maar ik wacht op meer wetenschappelijk onderzoek voor ik het voor dat doel ga steunen.

Weetniet of ik in dit topic juist zit maar in mijn pwo ( napalm ) zitten ook heel wat testo dingen ( daa, nmda, serms ofzo ) en ik merk het ook serieus. Moet ik hier voor de zekerheid iets van reversitol bij nemen?

Weetniet of ik in dit topic juist zit maar in mijn pwo ( napalm ) zitten ook heel wat testo dingen ( daa, nmda, serms ofzo ) en ik merk het ook serieus. Moet ik hier voor de zekerheid iets van reversitol bij nemen?

Zitten natuurlijke stoffen in, en zwaar ondergedoseerd... hoef je geen zorgen om te maken :p heb hem zelf ook, bij dagelijks gebruik zouden de stoffen mischien iets kunnen doen, maar niet veel...

Zitten natuurlijke stoffen in, en zwaar ondergedoseerd... hoef je geen zorgen om te maken :p heb hem zelf ook, bij dagelijks gebruik zouden de stoffen mischien iets kunnen doen, maar niet veel...

Oke bedankt :) nja ik merk wel hardere spieren :)

Oke bedankt :) nja ik merk wel hardere spieren :)

Maak je geen zorgen, dit product zal niets tot weinig doen met je eigen testosteron/oestrogeen niveau. Als het al werkt dan zal het alleen je eigen productie stimuleren en dat is juist gunstig en hoe je er geen reversitol tegen aan te slikken.

@JoshA

Bedankt voor de tip !

En laat weten of je de OXO met Reversitol V2 gaat pakken, ik heb ook Reversitol besteld en mischien dat ik het pak als PCT op Delta-2.

K kan het niet goed lezen maar volgende mij superdrol nou ook egt gebanned hea

trouwens, heb net me 6e spuitje gehad en ik haal niks meer bij, week 10 is voor mij laatste week straks. heb nog 2.5ml tren en 8ml test.

mischien is me voeding niet optimaal maar toch ga ik vooral na een workout egt all out kwa eten ( denk aan binnen tijdsbestek van 2uur na het trainen: 300gram khd,100gram eiwitten,50/60gram vet)

heeft me tot dus ver niet veel gebracht, ja +7kg maar zal ook 4kg vocht zijn.. had er met me maat over en hij vond ook dat je et niet goed kon zien bij mij, normaal ontplof je als het ware..

denk dat me gear underdosed is( heb wel kleine ballen namelijk).. bijkomend trouwens ook nog dat me neef en ik allebij dezelfde gear hebben en hij er ook weinig van verneemt ( terwijl hij al 6jaar kuurt dus hij weet wel hoe en wat)

Laatst bewerkt:
Grappige is dat met een merk waarvan ik niks merk, sommige anderen er geweldig op gaan. Merk zegt dus niet zoveel, zal maar net van de productiebatch afhangen.

ja ik vraag me het echt af.. me neef klaagde direkt al maar ik dacht het komt nog wel.. en ben nu toch al in week 6 bezig

Terug
Naar boven