MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Maatje van me heeft hetzelfde product gedraaid, en ik had met 6 weken epi meer KG dan hem gepakt. Op zijn zachtst gezegd teleurstellend dit allemaal ;)

Ja jammer allemaal. Heb deze week al 3 rare dromen gehad dus ik heb nog hoop anders zal me volgende kuur iets van 250test 600tren zijn van een ander merk natuurlijk

nee dat sowieso niet, testE lijkt me gewoon niet genoeg te brengen alleen. ik weeg nu zon 114kg hea..dan mag ik wel aan de 750/1000 test, verder klinkt tren me veel beter in de oren. de gains,kracht etc.

nee dat sowieso niet, testE lijkt me gewoon niet genoeg te brengen alleen. ik weeg nu zon 114kg hea..dan mag ik wel aan de 750/1000 test, verder klinkt tren me veel beter in de oren. de gains,kracht etc.

Ik zou eerst proberen om meer uit je voeding en training te halen, mocht dat niet optimaal zijn. Eerst het fundament, daarna de tools om er nóg meer uit te halen. Méér gear is niet altijd de sleutel, en je wilt niet dat je gains daar vanaf hangen. Ik bedoel, als je nu al een gram test gaat gebruiken, wat wordt je volgende cycle dan... raak niet verstrikt in die cirkel waar weinig uitraken mate ;)

dat was ik ook niet van plan, alleen de verhalen van veel tren+weinig test klinkt me gewoon egt goed in de oren.

heb normaal nooit problemen om ergens mee te kappen ( drinken,blowen,coke etc)

low test voor libido in combi met 800mg tren is mijn fave. Zorg dan alleen dat je wel de tren uit het land met het 1 kind beleid hebt.

Laatst bewerkt:
Vandaag (wk 3, dag 1) begonnen het de H-drol. Heel de afgelopen week nog lopen snotteren. In totaal 2 weken is voor mij toch ongewoon. Deze week gelukkig wel kunnen trainen. Voorlopig merk ik een beperkte krachttoename, verhoogd libido en wat spierhardheid, maar verder niks...

Sinds ik meidoorn en Pro-stano ben gaan nemen, heb gelukkig ik geen last meer van sides. 11-oxo zonder stano zou ik niemand aanraden :finger:

Hoop dat de H-drol wat gaat brengen!

ik wil eind van het jaar starten met epistane kuur.
dit is mijn eerste kuur.

hoelang kun je de massa vasthouden die je met de kuur behaald?
of moet je de komende jaren blijven kuren om dit vast te kunnen houden?

dit is mijn eerste kuur.

Voor zover ik weet kan je deze massa gewoon vasthouden zonder te kuren, mits je wel zorgt dat je na je kuur wel een flinke tijd doorgaat met goed trainen en eten, maar dat is sowieso een vereiste om spieren te behouden. Schijnt wel zo te zijn dat als je eenmaal een kuurtje hebt gedaan je dan vaker wilt, vanwege de resultaten, maarja dat is natuurlijk ook gewoon discipline.

Daar hebben ze nu nakuren voor gevonden.

Morgen een kleine week bezig met mijn (pro epi, pro tren, pro stano) kuur. Heb vandaag pas dat ik er heel iets van merk! Heerlijke pomp tijdens de training en zweten als een bezetene!
Gister had ik de hele dag een knallende koppijn, geen idee of het hier wat mee te maken heeft.. Vandaag geen koppijn Gelukkig!!

Morgen een kleine week bezig met mijn (pro epi, pro tren, pro stano) kuur. Heb vandaag pas dat ik er heel iets van merk! Heerlijke pomp tijdens de training en zweten als een bezetene!
Gister had ik de hele dag een knallende koppijn, geen idee of het hier wat mee te maken heeft.. Vandaag geen koppijn Gelukkig!!

Is dit je eerste kuurtje?

Met koppijn moet je oppassen. Het is een goede indicator van hoge bloeddruk. Gebruik je meidoorn?

Hoop dat je regelmatig wat over je voortgang hier verteld! Ik zit namelijk aan hetzelfde te denken. Hoe doseer je?
Ik zou even je bloeddruk in de gaten houden hoofdpijn is zoals goodguy al zei een goede indicatie van een te hoge bloeddruk. Meidoorn is hier een goede oplossing voor. Ik gebruikte dat tijdens mijn H-drol cycle er standaard naast, gewoon voor de zekerheid.

Dit is niet mijn eerste ph kuur, heb hiervoor al een epi kuur gedaan!
Meidoorn gebruik ik al, let ook goed op mn zout inname, dus denk niet dat het mn bloeddruk is. Ga wel zo'n apparaat aanschaffen denk ik, kost toch geen drol en ontneemt me wel wat stress!!
Ik zal zo nu en dan mn bevindingen hier posten!

Neem nu:
Ochtend - 20 mg epi, 50 mg tren, 200mg stano

Dit herhaal ik eind vd middag/ begin avond weer!
Verder nog meidoorn, omega 3 caps en taurine just in case!!

Ben van plan om in september havoc te gaan proberen:

Week 1:10mg per dag, eventueel na dag 3 20 mg indien effect te weinig is.
Week 2:20mg per dag
Week 3:30mg per dag
Week 4:30mg per dag of 40

Supps:

Cycle support anabolic innovations
Glucosamine
Taurine
Liv 52
Multi vit
Vis olie

PCT:

Nolvadex
Week 1:40mg per dag
Week 2:40mg per dag
Week 3:20mg per dag
Week 4:20mg per dag

Supps:

Natty test booster > thermolife ebol
Liv 52
Cycle support anabolic innovations
Multi vit
Vis olie

Iemand nog suggesties/opmerkingen/kritiek? Ik train nu natty 3 jaar ongeveer, 74 kilo 14% vet bij 1.74m. 24 jaar.

Ik zou zo snel mogelijk op je gewenste inname gaan zitten, dus niet elke week verhogen. Denk dat 30 a 40mg wel netjes is voor een eerste kuur. Vind je nolva dosering ook wat hoog, pak 20, 20, 10, 10..

Zit je voeding verder wel in orde?? Vind na 3 jaar trainen een 74kg nou niet heel bijzonder..

Edit:
En pak je kuur gewoon 6 weken

Laatst bewerkt:
Helemaal eens met wat Korkss zegt. 6 weken epi, dosering 1e kuur 40. Nolva op 40 heeft totaal geen nut, dat doet geen enkele AASeter. Als je het meeste uit je kuur wilt halen goed focussen op voeding.

Vandaag (wk 3, dag 1) begonnen het de H-drol. Heel de afgelopen week nog lopen snotteren. In totaal 2 weken is voor mij toch ongewoon. Deze week gelukkig wel kunnen trainen. Voorlopig merk ik een beperkte krachttoename, verhoogd libido en wat spierhardheid, maar verder niks...

Sinds ik meidoorn en Pro-stano ben gaan nemen, heb gelukkig ik geen last meer van sides. 11-oxo zonder stano zou ik niemand aanraden :finger:

Hoop dat de H-drol wat gaat brengen!

Inderdaad, het is echt de 11-OXO die ervoor zorgt dat je zo lethargisch wordt. In combinatie met H-drol is het al helemaal geen feestje meer ;) Vanaf nu af aan dus geen enkele cycle zonder pro-stano erbij! Met de H-drol erbij ga je pas knallen ;)

dit is mijn eerste kuur.

Zo lang je goed blijft eten, trainen, nadat je een goede PCT hebt gedraaid. De gains van PH´s zijn makkelijk vast te houden.

Ik zou zo snel mogelijk op je gewenste inname gaan zitten, dus niet elke week verhogen. Denk dat 30 a 40mg wel netjes is voor een eerste kuur. Vind je nolva dosering ook wat hoog, pak 20, 20, 10, 10..

Zit je voeding verder wel in orde?? Vind na 3 jaar trainen een 74kg nou niet heel bijzonder..

Edit:
En pak je kuur gewoon 6 weken

+1! 6 weken op 40/50 mg, anders is het IMO niet waard.

Terug
Naar boven