- Waardering
- 145
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja jammer allemaal. Heb deze week al 3 rare dromen gehad dus ik heb nog hoop anders zal me volgende kuur iets van 250test 600tren zijn van een ander merk natuurlijk
nee dat sowieso niet, testE lijkt me gewoon niet genoeg te brengen alleen. ik weeg nu zon 114kg hea..dan mag ik wel aan de 750/1000 test, verder klinkt tren me veel beter in de oren. de gains,kracht etc.

ik wil eind van het jaar starten met epistane kuur.
dit is mijn eerste kuur.
hoelang kun je de massa vasthouden die je met de kuur behaald?
of moet je de komende jaren blijven kuren om dit vast te kunnen houden?
Morgen een kleine week bezig met mijn (pro epi, pro tren, pro stano) kuur. Heb vandaag pas dat ik er heel iets van merk! Heerlijke pomp tijdens de training en zweten als een bezetene!
Gister had ik de hele dag een knallende koppijn, geen idee of het hier wat mee te maken heeft.. Vandaag geen koppijn Gelukkig!!
Met koppijn moet je oppassen. Het is een goede indicator van hoge bloeddruk. Gebruik je meidoorn?Morgen een kleine week bezig met mijn (pro epi, pro tren, pro stano) kuur. Heb vandaag pas dat ik er heel iets van merk! Heerlijke pomp tijdens de training en zweten als een bezetene!
Gister had ik de hele dag een knallende koppijn, geen idee of het hier wat mee te maken heeft.. Vandaag geen koppijn Gelukkig!!
Morgen een kleine week bezig met mijn (pro epi, pro tren, pro stano) kuur. Heb vandaag pas dat ik er heel iets van merk! Heerlijke pomp tijdens de training en zweten als een bezetene!
Vandaag (wk 3, dag 1) begonnen het de H-drol. Heel de afgelopen week nog lopen snotteren. In totaal 2 weken is voor mij toch ongewoon. Deze week gelukkig wel kunnen trainen. Voorlopig merk ik een beperkte krachttoename, verhoogd libido en wat spierhardheid, maar verder niks...
Sinds ik meidoorn en Pro-stano ben gaan nemen, heb gelukkig ik geen last meer van sides. 11-oxo zonder stano zou ik niemand aanraden
Hoop dat de H-drol wat gaat brengen!
Vanaf nu af aan dus geen enkele cycle zonder pro-stano erbij! Met de H-drol erbij ga je pas knallen 
ik wil eind van het jaar starten met epistane kuur.
dit is mijn eerste kuur.
hoelang kun je de massa vasthouden die je met de kuur behaald?
of moet je de komende jaren blijven kuren om dit vast te kunnen houden?
Ik zou zo snel mogelijk op je gewenste inname gaan zitten, dus niet elke week verhogen. Denk dat 30 a 40mg wel netjes is voor een eerste kuur. Vind je nolva dosering ook wat hoog, pak 20, 20, 10, 10..
Zit je voeding verder wel in orde?? Vind na 3 jaar trainen een 74kg nou niet heel bijzonder..
Edit:
En pak je kuur gewoon 6 weken