MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Of gewoon te weinig water drinken. Lijkt me in dit geval ook meer logisch aangezien hij zegt dat hij nogal veel zweet op het moment.

Veel drinken heeft ook ermee te maken dat je je lever zo veel mogelijk wilt ontzien volgens mij? Zeg ik dat zo goed? Water helpt je om de lever te spoelen? Weet in ieder geval dat ik tijdens mijn h-drol cycle aangeraden werd om zo veel mogelijk te drinken.

Drink zelf standaard tussen de 3 en 5 liter per dag. Ondanks dat ging ik mij een stuk beter voelen toen ik met meidoorn begon. Dat doet hij gelukkig ook

Veel drinken heeft ook ermee te maken dat je je lever zo veel mogelijk wilt ontzien volgens mij? Zeg ik dat zo goed? Water helpt je om de lever te spoelen? Weet in ieder geval dat ik tijdens mijn h-drol cycle aangeraden werd om zo veel mogelijk te drinken.
Zo bedoelde ik het niet. Uiteraard spoelt water je lichaam, maar dehydratatie zorgt voor hoofdpijn.
Drink zelf standaard tussen de 3 en 5 liter per dag. Ondanks dat ging ik mij een stuk beter voelen toen ik met meidoorn begon. Dat doet hij gelukkig ook
Dat kan natuurlijk, echter vaak tijdens een kuur wanneer je hoofdpijn hebt is het tijd om een litertje meer te drinken. Je merkt snel genoeg of het daar aan ligt of niet. Meidoorn heb ik zelf nog nooit genomen, zal er eens wat over op zoeken.

Binnenkort beginnen met Delta-2 :) 2 potten binnen.

Ik vroeg mij af wat jullie vonden van AI Cycle Support en dergelijke producten, is dit nodig met een non-meth? of is meidoorn oid voldoende? ik vraag het omdat ik wil beginnen en geen cycle support nog heb en NL shops vragen 50eu terwijl ik bij het buitenland goedkoper kan krijgen(maar met een lange levertijd) endus nog even zou moeten wachten dan.

Ik vroeg mij af wat jullie vonden van AI Cycle Support en dergelijke producten, is dit nodig met een non-meth? of is meidoorn oid voldoende? ik vraag het omdat ik wil beginnen en geen cycle support nog heb en NL shops vragen 50eu terwijl ik bij het buitenland goedkoper kan krijgen(maar met een lange levertijd) endus nog even zou moeten wachten dan.

Als support zijn de volgende supps aan te raden:
  • Omega 3 caps
  • Taurine
  • Glucosamine & Chondroitine
  • Vit. B5 (eventueel daarnaast B-complex)
  • Meidoorn

AI Cycle Support is wayyyy overpriced. Omega 3 neem je als BB'er als het goed is sowieso altijd al. Taurine en Glucosamine zou ik pas aanschaffen als deze 'PH' je backpumps geeft en gewrichten uitdroogt. Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij is Epistane/Havoc de enige waarbij dat gebeurt. Mariadistel of Gluthatione en vitamine B5 zijn een goed idee. Meidoorn zou je kunnen nemen als je merkt dat je bloeddruk stijgt.

Advies van GoodGuy is solide, alleen verwacht ik dat je met Delta-2 een deel niet echt nodig zal hebben.

Hoeveel meidoorn word er gebruikt voor de bloedruk dan? Heb caps van de tuinen van 465 mg ofzi

Hoeveel meidoorn word er gebruikt voor de bloedruk dan? Heb caps van de tuinen van 465 mg ofzi

Geen idee, ik heb het tot nog toe met ACE-remmers en beta-blockers gedaan. Kende meidoorn niet echt tot het hier voorbij kwam en zal er zeker vanaf heden voor gaan opteren.....natuurlijke compounds > chemische.

Ik weet zeker dat Goodguy een goed antwoord voor je klaar heeft.

IMO verspild geld met Delta-2. Besteed je geld aan eten en/of een goede nakuur. Ben benieuwd naar je resultaten! Ben nog op zoek naar een eventuele goede non-methyl om naast Epistane te draaien! Hoe ga je doseren? Minimaal op 400/500 mg. per dag neem ik aan? ;)

AI Cycle Support is wayyyy overpriced. Omega 3 neem je als BB'er als het goed is sowieso altijd al. Taurine en Glucosamine zou ik pas aanschaffen als deze 'PH' je backpumps geeft en gewrichten uitdroogt. Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij is Epistane/Havoc de enige waarbij dat gebeurt. Mariadistel of Gluthatione en vitamine B5 zijn een goed idee. Meidoorn zou je kunnen nemen als je merkt dat je bloeddruk stijgt.

Advies van GoodGuy is solide, alleen verwacht ik dat je met Delta-2 een deel niet echt nodig zal hebben.

Inderdaad, al die support supps zijn echt geldverspilling. Het enige essentiele zijn inderdaad de supplementen die je normaal ook gebruikt, zoals omega 3, glucosamine, vitamine b5, en on-cycle 8 gram taurine, en 1000 mg. meidoornbes.

1000 mg. Dus 2 caps bij het ontbijt. Bij last van hoofdpijn nog twee voor het slapen.

Glucosamine vind ik wat overrated, dat werkt niet binnen een aantal dagen imo! De meidoorn caps neem ik er maar 3 per dag, verdeeld over de dag. Mocht ik het nodig vinden kan ik het nog verhogen..

Werkt meidoorn echt zo goed voor een hoge bloeddruk of is het effect minimaal?

Laatst bewerkt:
Dit is niet mijn eerste ph kuur, heb hiervoor al een epi kuur gedaan!
Meidoorn gebruik ik al, let ook goed op mn zout inname, dus denk niet dat het mn bloeddruk is. Ga wel zo'n apparaat aanschaffen denk ik, kost toch geen drol en ontneemt me wel wat stress!!
Ik zal zo nu en dan mn bevindingen hier posten!

Neem nu:
Ochtend - 20 mg epi, 50 mg tren, 200mg stano

Dit herhaal ik eind vd middag/ begin avond weer!
Verder nog meidoorn, omega 3 caps en taurine just in case!!

Oke dan, thanks bro.

Ga het zelfde draaien voor me eerste kuurtje deze herfst, maar dan zonder de tren. Ga zelf nog die liver support erbij draaien van XXL just in case.

Oke dan, thanks bro.

Ga het zelfde draaien voor me eerste kuurtje deze herfst, maar dan zonder de tren. Ga zelf nog die liver support erbij draaien van XXL just in case.

Je eerste kuur? Waarom pak je niet alleen epi? Zou persoonlijk zelf dat doen, lethargie heb je met epi niet of haast niet, stano voegt dan niet echt wat toe.. Epi alleen kun je mooi eens kijken hoe jouw lichaam hierop reageert, hoe je de sides ervaart etc..

Eerste kuur zou ik inderdaad altijd Epi of Hdrol 'only' doen.

Ik dacht dat Epi voor lethargie zorgde, maar Alainie wees me erop dat het de 11-OXO was in mijn kuur die daar debet aan was.

Eerste kuur zou ik inderdaad altijd Epi of Hdrol 'only' doen.

Ik dacht dat Epi voor lethargie zorgde, maar Alainie wees me erop dat het de 11-OXO was in mijn kuur die daar debet aan was.

Inderdaad. Met epistane only valt de lethargie reuze mee, met H-drol only had ik er wat meer last van, maar het H-drol én 11-OXO is het echt "constant-zombie-mode" hehehe ;) Dus geen 11-OXO zonder pro-stano, of een overdosis cafeïne/l-tyrosine / 1,3dmaa (mits je bloeddruk dit toelaat).

Iemand enige ervaring met Mechanol?

Heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar schijnt op P-mag te lijken, dus denk dat je eenzelfde effect mag verwachten: [Link niet meer beschikbaar]

Papanilala jij hebt ook weleens havoc gebruikt toch? Hoe had je dat aangepakt?

Terug
Naar boven