XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

AI Cycle Support is wayyyy overpriced. Omega 3 neem je als BB'er als het goed is sowieso altijd al. Taurine en Glucosamine zou ik pas aanschaffen als deze 'PH' je backpumps geeft en gewrichten uitdroogt. Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij is Epistane/Havoc de enige waarbij dat gebeurt. Mariadistel of Gluthatione en vitamine B5 zijn een goed idee. Meidoorn zou je kunnen nemen als je merkt dat je bloeddruk stijgt.

Advies van GoodGuy is solide, alleen verwacht ik dat je met Delta-2 een deel niet echt nodig zal hebben.
Taurine kun je gewoon weglaten en vervangen door een paar bananen als je last van backpumps hebt.

Werkt top op de doseringen die Alainie noemt. Was binnen een paar dagen van de de symptomen af (op 2 maal 2 caps)

Is dat totaal 1.000 mg of 2.000 mg per dag?
Heb zo net een potje gehaald bij De Tuinen. Had even geen zin om het online te bestellen, heb 't daardoor sneller. ;)

Alvast bedankt.

Meidoorn werkt inderdaad echt goed. Na circa 1,5 a 2 uur op 1.130 mg merkte ik al iets; werd rustiger, krijg makkelijker een 'steife' en de cardiosessie ging een stuk makkelijker. :) Vanavond pak ik weer 1.130 mg.

Laatst bewerkt:
Meidoorn werkt inderdaad echt goed. Na circa 1,5 a 2 uur op 1.130 mg merkte ik al iets; werd rustiger, krijg makkelijker een 'steife' en de cardiosessie ging een stuk makkelijker. :) Vanavond pak ik weer 1.130 mg.

Ik dacht dat jij geen PH´s meer draaide? :) Wat ben je aan het doen?

Ik dacht dat jij geen PH´s meer draaide? :) Wat ben je aan het doen?

Geen kuur. :) Heb al jaren een verhoogde bloeddruk en vandaar dat ik het neem. Heb enigszins interesse in AAS & PH en lees er zo nu en dan over maar voorlopig blijf ik naturel. Misschien pas als ik op leeftijd ben... 45+ ofzo.

Laatst bewerkt:
Je eerste kuur? Waarom pak je niet alleen epi? Zou persoonlijk zelf dat doen, lethargie heb je met epi niet of haast niet, stano voegt dan niet echt wat toe.. Epi alleen kun je mooi eens kijken hoe jouw lichaam hierop reageert, hoe je de sides ervaart etc..

Eerste kuur zou ik inderdaad altijd Epi of Hdrol 'only' doen.

Ik dacht dat Epi voor lethargie zorgde, maar Alainie wees me erop dat het de 11-OXO was in mijn kuur die daar debet aan was.

Oke thanks, ik dacht ik pak die Stano erbij voor de zekerheid tegen lethargie. Las hier namelijk dat iemand een uur op de wc had gehangen op ze werk en aangezien ik chauffeurswerk doe leek het mij niet echt handig als dat mij overkomt :)

Maar thanks mannen voor het advies iig.

Oke thanks, ik dacht ik pak die Stano erbij voor de zekerheid tegen lethargie. Las hier namelijk dat iemand een uur op de wc had gehangen op ze werk en aangezien ik chauffeurswerk doe leek het mij niet echt handig als dat mij overkomt :)

Maar thanks mannen voor het advies iig.

:o

Zonder stano is niet aan te raden idd...

Ik ben van mening dat bij een epi/havoc kuurtje dat echt niet nodig is! Lethargie ga je niet tot amper ondervinden! Maar doe wat jij denkt dat goed is, geef alleen advies..

Wat denk jullie van de hard body stack van dragon nutrition?
40 mg pro-epi
100mg pro-tren
400 mg pro-stano
Ik zou eventueel de dosis nog kunnen verhogen en het 6 weken gaan draaien ipv 7.
Gr

ooo was jij dat :o

nou dan haal ik het gewoon erbij voor de zekerheid :)

Vergeet niet vantevoren even dit te lezen: [Link niet meer beschikbaar].

Ik ben van mening dat bij een epi/havoc kuurtje dat echt niet nodig is! Lethargie ga je niet tot amper ondervinden! Maar doe wat jij denkt dat goed is, geef alleen advies..

Ik ondervond bij epistane toch wel wat lethargie, ook al was het minimaal.

40 mg pro-epi
100mg pro-tren
400 mg pro-stano
Ik zou eventueel de dosis nog kunnen verhogen en het 6 weken gaan draaien ipv 7.
Gr

Ik ben zelf niet zo´n fan van pro-tren. Veel mensen ondervinden bloeddrukproblemen, en de pro-gyno die erbij komt kijken (en het feit dat p-5-p nergens meer te krijgen is) maakt het IMO een risicovol PH. Dat de stack resultaten geeft staat als een paal boven water, gezien de vele logs op Prohormoneforum.com. Ik zou in dit geval echter voor de reguliere test/tren o.i.d gaan, aangezien daar meer gebruikerservaringen mee zijn. Met pro-tren blijft het giswerk m.b.t sides.

40 mg pro-epi
100mg pro-tren
400 mg pro-stano
Gr

Als je hier al voor gaat, zeker niet verhogen. Pro-tren wordt geadviseerd op een maximum van 120mg.

Ik heb zelf 60/150/400 gedaan omdat die pro-tren caps 50mg zijn....maar mijn krijg je daar niet meer aan. Mijn bloeddruk ging in no time van normaal naar 180/109 en was zolang de PH's nog in mijn bloed zaten alleen omlaag te krijgen met ACE-remmers en betablockers. Die bloeddruk deed gewoon pijn....constant drukkend gevoel in de biceps alsof ze elk moment konden ontploffen...

Als je hier al voor gaat, zeker niet verhogen. Pro-tren wordt geadviseerd op een maximum van 120mg.

Ik heb zelf 60/150/400 gedaan omdat die pro-tren caps 50mg zijn....maar mijn krijg je daar niet meer aan. Mijn bloeddruk ging in no time van normaal naar 180/109 en was zolang de PH's nog in mijn bloed zaten alleen omlaag te krijgen met ACE-remmers en betablockers. Die bloeddruk deed gewoon pijn....constant drukkend gevoel in de biceps alsof ze elk moment konden ontploffen...

Oke, duidelijk dus. Is dus een zware stack. Heb je er veel op gegained?

Gewoon uit nieuwsgierigheid: Wanneer hebben jullie je eerste ph kuur gedaan?

Gisteren alvast mijn Epistane binnen...!!

doel is procenten omlaag.. En zoveel mogelijk kg te behouden

Wil het gaan stacken met 11-oxo en ephedrine..!

1-7 : 11 - oxo, 500 mg
2-6 : Epistane, 30 - 40 mg
1-3 : 1 cap arofixen pd ( is dit niet te veel ?)

1 - 6 : ephedrine 2 weken op, 2 weken af..

Lees dat sommige bij 11-oxo last hebben van zware vermoeidheid, zie ik nie op te wachten..
furazadrol zou een soortgelijke werking hebben lees ik ?

supps: omega, meidoorn, joint ondersteuning, taurine
voeding: - 500 kcal onder onderhoud.. Low carb (150 gram)
training: 4x pw kracht - 5x pw cardio

Tips of aanmerkingen.. ? heel graag

Gisteren alvast mijn Epistane binnen...!!

doel is procenten omlaag.. En zoveel mogelijk kg te behouden

Wil het gaan stacken met 11-oxo en ephedrine..!

1-7 : 11 - oxo, 500 mg
2-6 : Epistane, 30 - 40 mg
1-3 : 1 cap arofixen pd ( is dit niet te veel ?)

1 - 6 : ephedrine 2 weken op, 2 weken af..

Lees dat sommige bij 11-oxo last hebben van zware vermoeidheid, zie ik nie op te wachten..
furazadrol zou een soortgelijke werking hebben lees ik ?

supps: omega, meidoorn, joint ondersteuning, taurine
voeding: - 500 kcal onder onderhoud.. Low carb (150 gram)
training: 4x pw kracht - 5x pw cardio

Tips of aanmerkingen.. ? heel graag

Sluit af met Epistane, is op 40 mg. sterker dan 11-OXO op 500 mg. Wellicht kun je zelfs je dosering epi verhogen naar 50 of 60 mg. Waarom gebruik je overigens nolvadex tijdens week 1 / 3? Beide compounds aromatiseren niet. Hoe ziet je PCT eruit? Kijk uit met eph. i.v.m bloeddruk!

Persoonlijk zou ik je adviseren om op onderhoud te gaan eten, en d.m.v cardio je vet te verbranden, dan ga je meer halen uit deze PH´s. Succes!

Terug
Naar boven