XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Gisteren alvast mijn Epistane binnen...!!

doel is procenten omlaag.. En zoveel mogelijk kg te behouden

Wil het gaan stacken met 11-oxo en ephedrine..!

1-7 : 11 - oxo, 500 mg
2-6 : Epistane, 30 - 40 mg
1-3 : 1 cap arofixen pd ( is dit niet te veel ?)

1 - 6 : ephedrine 2 weken op, 2 weken af..

Lees dat sommige bij 11-oxo last hebben van zware vermoeidheid, zie ik nie op te wachten..
furazadrol zou een soortgelijke werking hebben lees ik ?

supps: omega, meidoorn, joint ondersteuning, taurine
voeding: - 500 kcal onder onderhoud.. Low carb (150 gram)
training: 4x pw kracht - 5x pw cardio

Tips of aanmerkingen.. ? heel graag

Arofixen, goed idee, minder risico op moodswings door oestrogeen.
Zou zelf geen OXO meer nemen zonder stano aan de stack toe te voegen, want lethargie is a b*ch. Nee, wat zeg ik...ik zou zelf ueberhaupt nooit meer OXO gebruiken in een stack. Te duur en lethargie. Met puur epi kan je makkelijk je huidige massa behouden.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 11:31 ----------

Haha, dit blijft overigens insane :P Hoeveel kcal. at je overigens boven onderhoud? Hij is overigens ook nog eens vet verloren... :D

Yeah was blij om de vermindering in vooral buikvet te zien. Zat niet erg veel boven onderhoud, totaal op iets van 5k kcal per dag, valt wel mee voor iemand van mijn lengte en gewicht.

zijn dit dan aas ofniet? want nu kan ik effe niet meer mee

Sluit af met Epistane, is op 40 mg. sterker dan 11-OXO op 500 mg. Wellicht kun je zelfs je dosering epi verhogen naar 50 of 60 mg. Waarom gebruik je overigens nolvadex tijdens week 1 / 3? Beide compounds aromatiseren niet. Hoe ziet je PCT eruit? Kijk uit met eph. i.v.m bloeddruk!

Persoonlijk zou ik je adviseren om op onderhoud te gaan eten, en d.m.v cardio je vet te verbranden, dan ga je meer halen uit deze PH´s. Succes!

Heel dom.. arofixen gewoon 4 weken. dag na laatste epistane..
Doel is eigenlijk echt 3 a 4 % eraf te krijgen.. En toch rond de 100 kg te blijven.. Is dit dan ook te behalen als ik op onderhoud zou gaan eten..
Ook de meidoorn voor de bloeddruk... Heb een meter bij de hand.. Anders gooi er ephi eruit..

Thanx..

Arofixen, goed idee, minder risico op moodswings door oestrogeen.
Zou zelf geen OXO meer nemen zonder stano aan de stack toe te voegen, want lethargie is a b*ch. Nee, wat zeg ik...ik zou zelf ueberhaupt nooit meer OXO gebruiken in een stack. Te duur en lethargie. Met puur epi kan je makkelijk je huidige massa behouden.

oke 11-oxo wordt het niet dus...

Jullie nog een leuke supp om de vetverbranding sterke boost te geven..
Lees ook een vergelijking met 11 - oxo met Lean Xtreme.. verlaagd ook cortisol

thnx

Iemand al een combo gedaan van epi/sdrol? Beide 30dagen in 30/20 dosering?

zijn dit dan aas ofniet? want nu kan ik effe niet meer mee

Ja, 90% van de "prohormonen" zijn designer steroiden en zijn dus gewoon AAS.

Alainie, ik hoop binnenkort eens update pics op FB te kunnen gooien, zal alleen na de shit met mijn werkgever worden en dan hopelijk vanuit een gym op de Philippines ;)

is het raadzaam om voor een epistane kuur je bloedwaarden te laten controleren? of gaat dit te ver? het is mijn eerste kuur en zal max. 5 weken epistane nemen

Heel dom.. arofixen gewoon 4 weken. dag na laatste epistane..
Doel is eigenlijk echt 3 a 4 % eraf te krijgen.. En toch rond de 100 kg te blijven.. Is dit dan ook te behalen als ik op onderhoud zou gaan eten..
Ook de meidoorn voor de bloeddruk... Heb een meter bij de hand.. Anders gooi er ephi eruit..

Thanx..

oke 11-oxo wordt het niet dus...

Jullie nog een leuke supp om de vetverbranding sterke boost te geven..
Lees ook een vergelijking met 11 - oxo met Lean Xtreme.. verlaagd ook cortisol

thnx

Ik vond 11-OXO toch echt wel toegevoegde waarde hebben tijdens de cut! Zeker indien je 3/4% bodyfat wilt verliezen, én op gewicht wil blijven. Dit is namelijk precies wat ik heb gedaan met 100 mg. H-drol en 600 mg. 11-OXO ;) Indien je geld teveel hebt, en de gok wilt nemen dat pro-stano op 400 mg. écht zo goed werkt als hier (en op andere fora) beweerd wordt, zou ik zeggen:

Week 3/8: 50/60 mg. epistane
Week 1/8: 500 mg. 11-OXO
Week 1/8: 400 mg. pro-stano
Week 8/11: Aroxifen
(Week 8/11: DAA)
(Week 8/11: PES Erase)

Om je vraag te beantwoorden m.b.t voeding/cardio/KT tijdens de cut... Lees het superieure Burn the fat, feed the muscle. Resultaat gegarandeerd, zelfs zónder AAS. Iig. een stuk effectiever dat gaan cutten door veel onder je onderhoud te eten, én te cardioen. Zonde van de effecten van AAS. [Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 13:30 ----------

is het raadzaam om voor een epistane kuur je bloedwaarden te laten controleren? of gaat dit te ver? het is mijn eerste kuur en zal max. 5 weken epistane nemen

Dat is altijd het meest effectieve om te doen :) Ik heb dit ook ooit gedaan, leverwaarden waren niet veel verhoogd, mijn eigen test. productie daarentegen was wel zwaar onderdrukt hehe :D

Ja, 90% van de "prohormonen" zijn designer steroiden en zijn dus gewoon AAS.

Alainie, ik hoop binnenkort eens update pics op FB te kunnen gooien, zal alleen na de shit met mijn werkgever worden en dan hopelijk vanuit een gym op de Philippines ;)

Hehehe, ben benieuwd! ;) Keep me posted!

Iemand al een combo gedaan van epi/sdrol? Beide 30dagen in 30/20 dosering?

Tja, heb er veel logs over gelezen. Ik zou één van beide producten goed draaien. Twee methyls boven op elkaar gooien is een slecht idee, ook op deze doseringen IMO. Ik zou het risico niet willen lopen. Wil je meer gains, dan zijn PH´s niet meer the way to go... iig niet op deze manier. Ga dan aan de test/tren, met als stap daarna GH etc.etc.

Ja dit raad ik je wel aan. Voer 'vermoeidheid' aan als reden om te laten prikken bij de huisarts als je de echte reden niet wil geven.

Als je laat prikken voordat je begint weet je wat je basiswaarden zijn, na de nakuur kun je dan weer laten prikken zodat je weet hoe je herstel is.

Tja, heb er veel logs over gelezen. Ik zou één van beide producten goed draaien. Twee methyls boven op elkaar gooien is een slecht idee, ook op deze doseringen IMO. Ik zou het risico niet willen lopen. Wil je meer gains, dan zijn PH´s niet meer the way to go... iig niet op deze manier. Ga dan aan de test/tren, met als stap daarna GH etc.etc.

met ph's lees ik net dat je meer CLEAN gains haalt... Heb ooit aantal jaren geleden gekuurd met onder andere test... Wil bovenstaande combo eens proberen maar

1-3 sdrol 10mg
1-3 epi 30mg
4 40mg

Doel is droge gains met mss wat verlies van bf. Moest ik 5-6 kilo droge gains kunnen halen en behouden, zou het imo een groot succes zijn :)

Wil dan over paar maanden mss test/tren 250/400 met tren hoger dan test...

Qua bloedonderzoek zit ik op gezonde levels, heb enkel schrik vr haarverlies ... ( dan scheer ik alles eraf lol)

met ph's lees ik net dat je meer CLEAN gains haalt... Heb ooit aantal jaren geleden gekuurd met onder andere test... Wil bovenstaande combo eens proberen maar

1-3 sdrol 10mg
1-3 epi 30mg
4 40mg

Doel is droge gains met mss wat verlies van bf. Moest ik 5-6 kilo droge gains kunnen halen en behouden, zou het imo een groot succes zijn :)

Qua bloedonderzoek zit ik op gezonde levels, heb enkel schrik vr haarverlies ... ( dan scheer ik alles eraf lol)

Als je doel 6kg droog is dan raad ik je aan om 6 weken epistane te doen op 60mg. Daarmee is je doel al gehaald als je voeding op orde is.

1-3 sdrol 10mg
1-3 epi 30mg
4 40mg

S-drol op 10 mg. zie je inderdaad veel langskomen i.c.m epi, zonder al te rare sides. Wees er wel van bewust dat sdrol een van de zwaardere PH´s zijn die er bestaan. Ik zou zelf toch opteren voor 60 mg. epi op 6 weken. Aan de andere kant, mss. is dit wel een killer combo. Who knows, je bent en blijft een proefkonijn :D Ik zou iig voor de "better be safe than sorry"-route spelen en voor 60 mg. epi gaan ;)

Vandaag (wk 3, dag 1) begonnen het de H-drol. Heel de afgelopen week nog lopen snotteren. In totaal 2 weken is voor mij toch ongewoon. Deze week gelukkig wel kunnen trainen. Voorlopig merk ik een beperkte krachttoename, verhoogd libido en wat spierhardheid, maar verder niks...

Sinds ik meidoorn en Pro-stano ben gaan nemen, heb gelukkig ik geen last meer van sides. 11-oxo zonder stano zou ik niemand aanraden :finger:

Hoop dat de H-drol wat gaat brengen!

Tegen het eind van week 3 en na 5 dagen H-drol valt het leaning effect van mijn stack mij wat tegen. Ik oog wellicht een fractie droger in de spiegel, maar niet veel. Op onderhoud etend met aanzienlijk hoger dan normale EW, inmiddels wel 3 kg erbij. Dat maakt het een beetje goed :D

Tegen het eind van week 3 en na 5 dagen H-drol valt het leaning effect van mijn stack mij wat tegen. Ik oog wellicht een fractie droger in de spiegel, maar niet veel. Op onderhoud etend met aanzienlijk hoger dan normale EW, inmiddels wel 3 kg erbij. Dat maakt het een beetje goed :D

Weet je 100% dat je op onderhoud eet? Dan doe je te weinig cardio. Ik deed iedere dag 500 kcal., en op zondags 800 kcal. Ik heb dit rustig opgebouwd, en op een gegeven moment verloor ik écht alleen maar bodyfat, en werd ik harder en harder (en sterker :D).

Laatst bewerkt:
Weet je 100% dat je op onderhoud eet? Dan doe je te weinig cardio. Ik deed iedere dag 500 kcal., en op zondags 800 kcal. Ik heb dit rustig opgebouwd, en op een gegeven moment verloor ik écht alleen maar bodyfat, en werd ik harder en harder (en sterker :D).

...en beestachtiger...en toen ging 'ie op vakantie en zette iedereen op het strand te kijken....

die gemene &*%*&%*&.....en dan ik groot zijn....maar Alainie heeft de abs...

Zo zit nu bijna aan het eind van week 2, heb eigenlijk nog nergens last van. Zweet wel als een otter bij inspanning, en mn kracht lijkt ook iets te groeien. Nou heb ik sinds vanmorgen ineens focking last van mijn tepels, hoop niet dat dat nog erger gast worden :eek:

Ik ben van mening dat bij een epi/havoc kuurtje dat echt niet nodig is! Lethargie ga je niet tot amper ondervinden! Maar doe wat jij denkt dat goed is, geef alleen advies..

Zowiezo bedankt voor het advies, ik haal het gewoon erbij als ik er last van krijg. Dan heb ik het teminste in huis, hoef ik niet 2 dagen te wachten ofzo voordat ik het binnen heb als ik er wel last van krijg en het nog moet bestellen.

Vergeet niet vantevoren even dit te lezen: [Link niet meer beschikbaar].

Ik ondervond bij epistane toch wel wat lethargie, ook al was het minimaal.

Jij ook bedankt voor het advies, ga die link wel ff door lezen Zondag als ik de tijd ervoor heb.

:lifter:

Ik vond 11-OXO toch echt wel toegevoegde waarde hebben tijdens de cut! Zeker indien je 3/4% bodyfat wilt verliezen, én op gewicht wil blijven. Dit is namelijk precies wat ik heb gedaan met 100 mg. H-drol en 600 mg. 11-OXO ;) Indien je geld teveel hebt, en de gok wilt nemen dat pro-stano op 400 mg. écht zo goed werkt als hier (en op andere fora) beweerd wordt, zou ik zeggen:

Week 3/8: 50/60 mg. epistane
Week 1/8: 500 mg. 11-OXO
Week 1/8: 400 mg. pro-stano
Week 8/11: Aroxifen
(Week 8/11: DAA)
(Week 8/11: PES Erase)

bedankt voor je advies...
Jij hebt geen last gehad van lethargy ?

Oh en of 'ie daar last van heeft gehad!

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 10:17 ----------

Zo zit nu bijna aan het eind van week 2, heb eigenlijk nog nergens last van. Zweet wel als een otter bij inspanning, en mn kracht lijkt ook iets te groeien. Nou heb ik sinds vanmorgen ineens focking last van mijn tepels, hoop niet dat dat nog erger gast worden :eek:

Die gevoeligheid herken ik. Zolang het daarbij blijft is er niks aan de hand. PH kuren zijn vrij kort. Trekt snel weer weg na de kuur. Wil je toch het zekere voor het onzekere nemen dan zou je eventueel Resveratrol van Now Foods kunnen bestellen om oestrogeen wat te blocken ( minder extreem dan Nolva ).

Had maandag (07/08) PES Erase samen met Division 1 (Divanil) besteld op powermyself voor mijn volgende natty stack (hoewel, is PES Erase/een metaboliet van DHEA natty?) met D-Aspartic Acid. Op mijn account onder "shipment" staat "complete", maar heb nog niets ontvangen, is dit normaal volgens jullie?

Heeft er iemand trouwens ervaring met PES Shift (= T2)? Is dit veilig om te nemen?

BTW voor mensen die een PCT doen met PES Erase en DAA, heb een blog gevonden van een kerel die sinds kort testboosters uittest en na 30 dagen een bloedonderzoek laat doen. DAA + Erase gaf een stijging in test van 43%. :) [Link niet meer beschikbaar] Misschien gebruikt hij het niet in een PCT context, maar misschien wel leuk voor jullie om te weten dat wat je neemt tijdens PCT ook daadwerkelijk doet wat je er van wil: test weer op gang trekken.

Gisteren DAA voor het eerst genomen en merkte het na 3 uur van inname (6 gram). Hogere libido en grotere testikels.
Ben benieuwd of het zo aanhoud en niet dat het na een paar dagen / weken inzakt.

Per dag ga ik 12 gram (2 x 6 gram) nemen om te kijken hoe goed 't werkt.
Ps DAA smaakt echt goor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven