XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

misschien een beetje rare vraag. maar is het mogelijk om haaruitval / shedding tegen te gaan tijdens zo'n cycle? en moet je die producten dan alleen tijdens de cycle nemen of ook ervoor en erna?

Denk dan vooral aan pro-mag en pro-stano. staan deze producten bekend om haaruitval, of valt het mee?

Wie kan mij helpen? Heb havoc besteld bij predatornutrition via bank transfer. Heb een mail gekregen met hun bankinformatie, alleen ik snap de ballen er niet van. Als ik een bankoverschrijving doe via rabobank, wat moet ik dan waar invullen?

Bank Name: HSBC Bank plc
Bank Address: 2 Cloth Hall Street, Huddersfield, West Yorkshire, HD1 2ES.
Account Name: Predator Nutrition Ltd
Account Number: 24221435
Sort Code: 4010
BIC: MIDLGB2104U
IBAN: GB02MIDL40251024221435

In totaal is het 35,26 pond. Dus dan moet ik in totaal 43,83 euro overmaken?

die IBAN moet je invullen, staat er als goed is wel bij, overmaken naar buitenlandse rekening, kan je ook invoeren in welke eenheid volgens mij

lijkt me het makkelijkst aangezien de koersen veranderen en als je te weinig betaald je het product niet krijgt.

de rest lijkt me wel duidelijk toch? adres is dan die Cloth hall street, ten name van: Predator nutrition Ltd

etc

die IBAN moet je invullen, staat er als goed is wel bij, overmaken naar buitenlandse rekening, kan je ook invoeren in welke eenheid volgens mij

lijkt me het makkelijkst aangezien de koersen veranderen en als je te weinig betaald je het product niet krijgt.

de rest lijkt me wel duidelijk toch? adres is dan die Cloth hall street, ten name van: Predator nutrition Ltd

etc

Ja ik was al te snel met vragen. Bij rabobank kun je ook buitenlandse overboeking kiezen idd, ik kon zo alles invullen. Toch bedankt!

maakt niet uit, weet niet of je je al ingelezen heb, maar haal ff taurine, kost 7/8euro voor een potje waar je genoeg aan hebt, neem zon 5gram voor het trainen anders kun je wel is pijn in je onderrug verwachten

Havoc stelt mij echt teleur, zit nu in week 5 en ben 3 kilo aangekomen waarvan de helft spier gok ik. Heb clean gegeten, goed gegeten (500+ kcal) en qua kracht heeft het ook niet veel uitgemaakt. Ik denk dat ik er niet goed op reageer want qua sides valt het reuze mee en zit nu op 50mg. Op naar de pct. Volgende keer the real deal en anders blijf ik gewoon naturel doorgainen.

Havoc stelt mij echt teleur, zit nu in week 5 en ben 3 kilo aangekomen waarvan de helft spier gok ik. Heb clean gegeten, goed gegeten (500+ kcal) en qua kracht heeft het ook niet veel uitgemaakt. Ik denk dat ik er niet goed op reageer want qua sides valt het reuze mee en zit nu op 50mg. Op naar de pct. Volgende keer the real deal en anders blijf ik gewoon naturel doorgainen.
epi/havoc staat erom bekend dat sommige mensen non responders zijn. wist je dat niet van tevoren?

Het zelfe hier, 3kilo geen kracht ook rpn havoc. Kreeg het er trouwens wel benauwd van en dat moest een side zijn van epistane droge longen. Volgende x ook real deal;)

is het raadzaam om voor een 4 weekse epistane kuur ook een bloedtests te laten doen?
voor en na? of alleen erna?
cylce zal 40/40/40/40 zijn

maakt niet uit, weet niet of je je al ingelezen heb, maar haal ff taurine, kost 7/8euro voor een potje waar je genoeg aan hebt, neem zon 5gram voor het trainen anders kun je wel is pijn in je onderrug verwachten

Akkoord die ga ik bestellen. Nog 1 vraagje, hoe lang duurde het bij jou nadat je de overboeking gedaan had voordat de order van pending afging en verscheept werd?

Ik vind 3 KG spiermassa niet slecht. Wellicht had je op 60 mg. kunne zitten, of nog eens 300-500 kcal. meer kunnen eten. Merk zelf érg goed dat epistane erg anabool werkt (i.t.t androgeen), daar je verbranding enorm stijgt. Zoals hierboven werd gezegd: het is een hit-or-mis product. Waar sommigen er 6 KG van aankomen, merken anderen er niets van.

Denk dan vooral aan pro-mag en pro-stano. staan deze producten bekend om haaruitval, of valt het mee?

Volgens mij zijn de meeste PH´s een vorm van DHT, dus: ja. Finasteride biedt uitkomst.

Op welke middelen reageer je dan sowieso?
Tren in combinatie met iets anders?

Test-E, 12 weken op 500 mg. ;)

Als je daar niet aan wilt is P-mag of H-drol leuk om te proberen. Ben zelf geen fan van Tren, aangezien niemand begrijpt waarom je er gyno van kan krijgen (Patrick Arnold gokt op prolactine, maar weet het niet 100% zeker), en hoe je dit 100% kunt voorkomen (veel gasten op PH-forum gebruiken P5P zonder resultaat). Bovendien is het een bloeddruk spiker! Zelfs onze Serge, die zelfs Epi op 120 mg. kon verdragen, kreeg bloeddruk-issues op Tren.

is het raadzaam om voor een 4 weekse epistane kuur ook een bloedtests te laten doen?
voor en na? of alleen erna?
cylce zal 40/40/40/40 zijn

Absoluut. Dan weet je wanneer / of je hersteld bent, en hoe het gaat met je lever.

Nog een vraagje aan de gebruikers, hoe erg is de gewrichtspijn bij epistane/havoc in vergelijking met winstrol? Een paar maten van mij hebben winstrol gebruikt en die hadden na 4 a 5 weken echt 'irritante' pijn aan hun gewrichten. Kan ik bij havoc ook zoiets verwachten?

Ik gebruik zelf niet maar ik lees altijd dat Epistane heel erg vergelijkbaar is met Winstrol juist.

Nog nooit winstrol gebruikt maar bij het gebruik van havoc/epistane toch nooit last gehad aan de gewrichten.
Ik deed meestal 4 a 5 weken met max 50mg.

Nog een vraagje aan de gebruikers, hoe erg is de gewrichtspijn bij epistane/havoc in vergelijking met winstrol? Een paar maten van mij hebben winstrol gebruikt en die hadden na 4 a 5 weken echt 'irritante' pijn aan hun gewrichten. Kan ik bij havoc ook zoiets verwachten?

Ik heb wel allebei geprobeerd en havoc had ik qua side alleen dat ik het er wat benauwd van kreeg.

In tegenstelling tot de winny waardoor ik idd last kreeg van schouder elleboog+knie

Akkoord die ga ik bestellen. Nog 1 vraagje, hoe lang duurde het bij jou nadat je de overboeking gedaan had voordat de order van pending afging en verscheept werd?

hmm heel eerlijk ik zou het niet weten, volgens mij had ik het wel binnen 2 weken vanaf dat ik het overgemaakt had ( de eerste keer) en die andere 2 keren volgens mij binnen 10 dagen al ( alle dagen mee geteld)

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 11:22 ----------

in vergelijking met winstrol : epistane is dan ongeveer 10 % van winstrol, niet te vergelijken.

en ja heb beide middelen gebruikt

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 11:26 ----------

Ik vind 3 KG spiermassa niet slecht. Wellicht had je op 60 mg. kunne zitten, of nog eens 300-500 kcal. meer kunnen eten. Merk zelf érg goed dat epistane erg anabool werkt (i.t.t androgeen), daar je verbranding enorm stijgt. Zoals hierboven werd gezegd: het is een hit-or-mis product. Waar sommigen er 6 KG van aankomen, merken anderen er niets van.

Volgens mij zijn de meeste PH´s een vorm van DHT, dus: ja. Finasteride biedt uitkomst.

Test-E, 12 weken op 500 mg. ;)

Als je daar niet aan wilt is P-mag of H-drol leuk om te proberen. Ben zelf geen fan van Tren, aangezien niemand begrijpt waarom je er gyno van kan krijgen (Patrick Arnold gokt op prolactine, maar weet het niet 100% zeker), en hoe je dit 100% kunt voorkomen (veel gasten op PH-forum gebruiken P5P zonder resultaat). Bovendien is het een bloeddruk spiker! Zelfs onze Serge, die zelfs Epi op 120 mg. kon verdragen, kreeg bloeddruk-issues op Tren.

Absoluut. Dan weet je wanneer / of je hersteld bent, en hoe het gaat met je lever.

hier kan ik ook nog steeds niet bij haha, had op 70mg geen echte last maar zou niet graag nog 50mg erbij hebben geslikt, bloeddruk skyhigh dan hah

nvm

Laatst bewerkt:
Ik heb dinsdag een order geplaatst en betaald via bank transfer bij predator nutrition, en hij staat nu nog steeds op pending. Heb al een email gestuurd naar de customer service, heb echter nog niets terug gekregen. Ook de live chat support van predator nutrition is offline helaas. Iemand nog ervaring hiermee?

Terug
Naar boven