H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog steeds een order lopen van predatornutrition, heb ze gemaild en nooit meer iets van gehoord... toen maar ergens anders besteld namelijk codesnutrition.

Ik heb dinsdag een order geplaatst en betaald via bank transfer bij predator nutrition, en hij staat nu nog steeds op pending. Heb al een email gestuurd naar de customer service, heb echter nog niets terug gekregen. Ook de live chat support van predator nutrition is offline helaas. Iemand nog ervaring hiermee?
betekent gewoon dat het geld nog niet ontvangen is, naar buitenlandse banken kan even duren.
@ hardstyle ik denk dat dat van jou dan incidentieel is want ik heb 3 bestellings gekregen zonder problemen en papanilala en nog wat members hier ook. was niks aan de hand
Bestel bij predator en betaal altijd met Mastercard. Nog nooit problemen gehad eigenlijk. Denk dat het geld er gewoon nog niet zal zijn. Probeer ze anders eens te contacteren via Facebook.

Hi,
your payment can through this morning your order will be shipped out today when paying with bank transfer please confirm with your bank with how long this will take to clear into our account because i do know they is different types of transfers and wont clear for 7 working days,
Regards,
Omdat het hier dikwijls aangeraden wordt als PCT zet ik het hier maar even tussen.
Gebruik nu 3 weken DAA, 3gram per dag. Beter libido, meer spontane erecties en grotere loads (ook mn GF heeft er al commentaar op gegeven). Spul werkt dus wel imo, plus het kost erg weinig.
Gewoon voor Nolvadex gaan. al die andere pct zooi helpt amper en is gewoon geld klopperij. ook vind ik 4 weken epi wel vrij kort. beter ga je voor 5 a 6 met 4 weken zul je merken dat je net te kort komt omdat je in je 4de week pas echt lekker gaat.ik ga maximaal 4 weken doen epistane
iemand ervaring met advanced pct ??
http://www.cheapuksupplements.com/c...ckers/athletic-xtreme-advanced-pct-90-capsule

Gewoon voor Nolvadex gaan. al die andere pct zooi helpt amper en is gewoon geld klopperij. ook vind ik 4 weken epi wel vrij kort. beter ga je voor 5 a 6 met 4 weken zul je merken dat je net te kort komt omdat je in je 4de week pas echt lekker gaat.
wow, ok ik ga zo effe als een noob over komen, maar er bestaan dus legale supps (in engeland dan) die een AAS werking hebben en ook echt werken? LEGAAL? in NL niet lees ik maar je kan dat gewoon bestellen en het wordt geleverd? zomaar? geen gedoe of gezeik? en het werkt echt ?
Dus stel als ik zo een pot koop, als het bij mij aanslaat, heb ik eigenlijk iets wat na eiwitten en shakes de moeite waard is?
sorry voor mijn verontwaardigde reactie, ik weet wel wat over AAS maar stond nooit stil bij prohormonen..
Yup, bij sommige mensen geeft het vrij goede gains. Denk aan 4-5 kilo. Maar bij anderen zoals mij wat minder of zelfs helemaal niks. Wat wel zo is, is dat er weinig onderzoek is gedaan naar prohormonen. Ik baal nu ook van het feit dat ik het gedaan heb omdat je met aas gewoon vrij zeker bent van resultaat en er meer kennis beschikbaar is.

Vergis je niet bro, prohormonen zijn AAS! Zijn wel degelijk schadelijk voor je lever en met verkeerd gebruik kan het wel eens fout uitpakken.
Met normaal gebruik is er in principe niets aan de hand. Het is idd makkelijk te bestellen omdat het legaal is in de UK, maar aan AAS komen is ook niet heel moeilijk hoor.
Je hebt allerlei gradaties in de sterkte van prohormonen, waarbij sommige meer sides zullen hebben dan een simpele test E kuur...![]()

stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.Vergis je niet bro, prohormonen zijn AAS! Zijn wel degelijk schadelijk voor je lever en met verkeerd gebruik kan het wel eens fout uitpakken.
Met normaal gebruik is er in principe niets aan de hand. Het is idd makkelijk te bestellen omdat het legaal is in de UK, maar aan AAS komen is ook niet heel moeilijk hoor.
Je hebt allerlei gradaties in de sterkte van prohormonen, waarbij sommige meer sides zullen hebben dan een simpele test E kuur...![]()