AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik heb nog steeds een order lopen van predatornutrition, heb ze gemaild en nooit meer iets van gehoord... toen maar ergens anders besteld namelijk codesnutrition.

Ik heb nog steeds een order lopen van predatornutrition, heb ze gemaild en nooit meer iets van gehoord... toen maar ergens anders besteld namelijk codesnutrition.

Ja maar zo makkelijk gaan ze niet van me af komen, heb 43 euro betaald dus ik ga dat spul krijgen ook:P

bestel gewoon bij powermyself, ik had het binnen 3 dagen binnen.

Ik heb dinsdag een order geplaatst en betaald via bank transfer bij predator nutrition, en hij staat nu nog steeds op pending. Heb al een email gestuurd naar de customer service, heb echter nog niets terug gekregen. Ook de live chat support van predator nutrition is offline helaas. Iemand nog ervaring hiermee?

betekent gewoon dat het geld nog niet ontvangen is, naar buitenlandse banken kan even duren.

@ hardstyle ik denk dat dat van jou dan incidentieel is want ik heb 3 bestellings gekregen zonder problemen en papanilala en nog wat members hier ook. was niks aan de hand

betekent gewoon dat het geld nog niet ontvangen is, naar buitenlandse banken kan even duren.

@ hardstyle ik denk dat dat van jou dan incidentieel is want ik heb 3 bestellings gekregen zonder problemen en papanilala en nog wat members hier ook. was niks aan de hand

Duurt het dan 5 dagen voordat het geld bij de bank binnen is? Dat is wel heel lang toch...

nou na vrijdag zal dat bedrijf wel dicht zijn denk ik, en ik weet ook niet precies of de bank wel geld overmaakt naar het buitenland sweekends zou me er niet te druk om maken want je kunt dat geld zo terug halen geloof ik.

Bestel bij predator en betaal altijd met Mastercard. Nog nooit problemen gehad eigenlijk. Denk dat het geld er gewoon nog niet zal zijn. Probeer ze anders eens te contacteren via Facebook.

Omdat het hier dikwijls aangeraden wordt als PCT zet ik het hier maar even tussen.

Gebruik nu 3 weken DAA, 3gram per dag. Beter libido, meer spontane erecties en grotere loads (ook mn GF heeft er al commentaar op gegeven). Spul werkt dus wel imo, plus het kost erg weinig.

Bestel bij predator en betaal altijd met Mastercard. Nog nooit problemen gehad eigenlijk. Denk dat het geld er gewoon nog niet zal zijn. Probeer ze anders eens te contacteren via Facebook.

Heb een mail gestuurd direct naar customer service, en idd ik was te ongeduldig:)
Ik vraag me alleen wel af wat voor een idioten ze achter die customer service zetten, moet je kijken wat voor een mail ik terug kreeg:roflol:

Hi,

your payment can through this morning your order will be shipped out today when paying with bank transfer please confirm with your bank with how long this will take to clear into our account because i do know they is different types of transfers and wont clear for 7 working days,

Regards,

Laatst bewerkt:
Omdat het hier dikwijls aangeraden wordt als PCT zet ik het hier maar even tussen.

Gebruik nu 3 weken DAA, 3gram per dag. Beter libido, meer spontane erecties en grotere loads (ook mn GF heeft er al commentaar op gegeven). Spul werkt dus wel imo, plus het kost erg weinig.

Welke DAA heb je?

Kan iemand me vertellen welke bloed/leverwaarden ik het beste kan laten controleren na een havoc cycle? Sowieso HDL/LDL, triglyceriden maar wat nog meer? En bloedonderzoek het beste vlak na de PCT of een tijd erna?

wow, ok ik ga zo effe als een noob over komen, maar er bestaan dus legale supps (in engeland dan) die een AAS werking hebben en ook echt werken? LEGAAL? in NL niet lees ik maar je kan dat gewoon bestellen en het wordt geleverd? zomaar? geen gedoe of gezeik? en het werkt echt ? :eek:
Dus stel als ik zo een pot koop, als het bij mij aanslaat, heb ik eigenlijk iets wat na eiwitten en shakes de moeite waard is?

sorry voor mijn verontwaardigde reactie, ik weet wel wat over AAS maar stond nooit stil bij prohormonen..

Gewoon voor Nolvadex gaan. al die andere pct zooi helpt amper en is gewoon geld klopperij. ook vind ik 4 weken epi wel vrij kort. beter ga je voor 5 a 6 met 4 weken zul je merken dat je net te kort komt omdat je in je 4de week pas echt lekker gaat.

Dus alle mensen die geen nolva gebruiken maar een legale PCT willen gebruiken kunnen dus net zo goed geen nakuur doen eigenlijk? Ik ben er zelf ook nog niet uit of ik na een lichte kuur van 4 weken Havoc een zwaar medicijn als tamoxifen in m'n lichaam ga stoppen...

wow, ok ik ga zo effe als een noob over komen, maar er bestaan dus legale supps (in engeland dan) die een AAS werking hebben en ook echt werken? LEGAAL? in NL niet lees ik maar je kan dat gewoon bestellen en het wordt geleverd? zomaar? geen gedoe of gezeik? en het werkt echt ? :eek:
Dus stel als ik zo een pot koop, als het bij mij aanslaat, heb ik eigenlijk iets wat na eiwitten en shakes de moeite waard is?

sorry voor mijn verontwaardigde reactie, ik weet wel wat over AAS maar stond nooit stil bij prohormonen..

Yup, bij sommige mensen geeft het vrij goede gains. Denk aan 4-5 kilo. Maar bij anderen zoals mij wat minder of zelfs helemaal niks. Wat wel zo is, is dat er weinig onderzoek is gedaan naar prohormonen. Ik baal nu ook van het feit dat ik het gedaan heb omdat je met aas gewoon vrij zeker bent van resultaat en er meer kennis beschikbaar is.

Yup, bij sommige mensen geeft het vrij goede gains. Denk aan 4-5 kilo. Maar bij anderen zoals mij wat minder of zelfs helemaal niks. Wat wel zo is, is dat er weinig onderzoek is gedaan naar prohormonen. Ik baal nu ook van het feit dat ik het gedaan heb omdat je met aas gewoon vrij zeker bent van resultaat en er meer kennis beschikbaar is.

ya dat is wel zo alleen je kan AAS niet zo makkelijk bestellen als dit. ok AAS ben je vrij zeker ( als je tenminste goede spul hebt) van je gains, maar kom op minder bijwerkingen en toch een AAS effect? en dat uit een ECHTE lab geen UG sh*t... hmm toch maar even over na denken.. ik denk dat het net creatine is kwa of het je wat doet of niet maar dan veeeel sterker... als ik de posts goed lees...

Vergis je niet bro, prohormonen zijn AAS! Zijn wel degelijk schadelijk voor je lever en met verkeerd gebruik kan het wel eens fout uitpakken.
Met normaal gebruik is er in principe niets aan de hand. Het is idd makkelijk te bestellen omdat het legaal is in de UK, maar aan AAS komen is ook niet heel moeilijk hoor.
Je hebt allerlei gradaties in de sterkte van prohormonen, waarbij sommige meer sides zullen hebben dan een simpele test E kuur...;)

Vergis je niet bro, prohormonen zijn AAS! Zijn wel degelijk schadelijk voor je lever en met verkeerd gebruik kan het wel eens fout uitpakken.
Met normaal gebruik is er in principe niets aan de hand. Het is idd makkelijk te bestellen omdat het legaal is in de UK, maar aan AAS komen is ook niet heel moeilijk hoor.
Je hebt allerlei gradaties in de sterkte van prohormonen, waarbij sommige meer sides zullen hebben dan een simpele test E kuur...;)

Snap ook niet dat deze shit in de UK gewoon te bestellen is. Hier op dit forum zijn we allemaal heel voorzichtig en is elke kuur tot op de dag berekend. Moet je nagaan hoeveel noobs in de UK gewoon zon potje halen en beginnen met slikken en geen idee wat ze in nemen:P

stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.
aas/alcohol is niet te vergelijken maar een paar maanden wekelijks een zuipavond lijkt me schadelijker dan een keer zoiets proberen of zit ik nu fout?

Terug
Naar boven