- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.
aas/alcohol is niet te vergelijken maar een paar maanden wekelijks een zuipavond lijkt me schadelijker dan een keer zoiets proberen of zit ik nu fout?
, maar lees wel veel en vind het interessant!
!dus niet stacken?winny lijkt zo goed op epi que effecten. Ik zou of winny of epistane nemen op een degelijke dosering.

stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.
aas/alcohol is niet te vergelijken maar een paar maanden wekelijks een zuipavond lijkt me schadelijker dan een keer zoiets proberen of zit ik nu fout?
dus niet stacken?
dacht een leuke oral stack te hebben gevonden.... verder zoeken dan maar![]()
Ga je van een potje anavar veel schadelijks ondervinden? Nee. Ga je er netto iets aan overhouden? Nee, mss zelfs verliezen aangezien je na je 'kuurtje' even niets meer gaint en zelf wat terugvalt en daardoor je motivatie verliest.
En in je laatste zin spreek je jezelf zo hard tegen dat het pijn doet om te lezen.
---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:23 ----------
Hmm je zoekt een droge oral stack?
Dan raad ik je superdrol only @ 10mg aan op 4 weken.
Supergains, geen sides, moeiteloos herstel. 1 vd beste AAS imo.
Eigenlijk iets wat ik met stanozolol (winny) kan stacken en liefst oral ( kwam daarom op het idee mayb een PH?Hmm je zoekt een droge oral stack?
Dan raad ik je superdrol only @ 10mg aan op 4 weken.
Supergains, geen sides, moeiteloos herstel. 1 vd beste AAS imo.
)Eigenlijk iets wat ik met stanozolol (winny) kan stacken en liefst oral ( kwam daarom op het idee mayb een PH?)
en maar 10mg per dag?! dafuq 1 cappie per dag?
Mmm zou ook een oplossing kunnen zijn...Waarom zou je het stacken, neem dan gewoon een iets hogere dosering van hetzelfde stofje...
aah, je hebt nog wat winny liggen
Goh, ben niet zo fan van 17aa orals stacken. En die niet gemethyleerde PH's geloof ik ook niet zo in, behalve die tren clones, maar die leggen leggen je axis dan weer zo hard plat.
Ik zou de winny gewoon alleen doen dan. Altijd leuk tijdens een cut.
Mmm zou ook een oplossing kunnen zijn...
tot welke dosering is winny beetje te doen dan? lees meestal 60 a 70 mg
---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:46 ----------
Jupz idd nog 2 potjes stanozolol
okiedo denk eraan om net zoals kroketje dat al zegt de dosis na 60-70mg pd?
en joh dat wist ik helemaal niet![]()
maar btw die superdrol mag vragen wat zijn je resultaten?
en 10mg per dag dat is iets in de trant van 1 capsule?
Kan iemand me vertellen welke bloed/leverwaarden ik het beste kan laten controleren na een havoc cycle? Sowieso HDL/LDL, triglyceriden maar wat nog meer? En bloedonderzoek het beste vlak na de PCT of een tijd erna?
Alle vormen van AAS hebben bijwerkingen. De meeste PH´s zijn gemethyleerd, wat simpelweg wil zeggen dat ze in de lever worden afgebroken zodat de actieve synthetische steroïden hun werk kunnen doen in je lichaam, waardoor je lever negatief belast wordt. Sommige gebruikers zullen slechts slechtere leverwaarden krijgen, anderen komen minder goed weg. Dit is erg persoonsafhankelijk, en of "het slechter is dan een avond zuipen" zul je alleen achter komen door je bloed te laten testen na het gebruik van een PH. dus niet stacken?
dacht een leuke oral stack te hebben gevonden.... verder zoeken dan maar![]()
Ik weet nu niet of superdrol op 10mg zo goed gaat zijn qua gains. Je zal toch hoger moeten gaan en dan mag je de sides niet onderschatten.
Ik heb mdrol (een kloon van superdrol) genomen 4 weken en tot 40mg. Prachtige gains en goed behoud met goede pct maar ik was los om zeep na 4 weken. Lethargy, backpumps, enz.
Ph's mag je gewoonweg niet onderschatten.
En pak nolvadex in de nakuur, zoals bij elke andere AAS
Superdrol op 10mg plakte er bij mij 6kg aan op 4 weken. Bloed was 6 weken erna gewoon oké.
Spul is echt superkrachtig. Echt geen nood om hoger te gaan imo. velen worden ongeduldig en bumpen hun dosering de 2de week, iets wat ik niet zou doen.
Moet er wel bij zeggen dat ik een erg goeie aas responder ben.
Eigenlijk iets wat ik met stanozolol (winny) kan stacken en liefst oral ( kwam daarom op het idee mayb een PH?)
en maar 10mg per dag?! dafuq 1 cappie per dag?
dit kan ik niet geloven.. Dan had je waarschijnlijk rommel( ja gebeurt ook bij phs) 40mg superdrol ga je dood op.. Zelfs op Amerikaanse forums zie je niet meer dan 20mg op 4 wekenIk weet nu niet of superdrol op 10mg zo goed gaat zijn qua gains. Je zal toch hoger moeten gaan en dan mag je de sides niet onderschatten.
Ik heb mdrol (een kloon van superdrol) genomen 4 weken en tot 40mg. Prachtige gains en goed behoud met goede pct maar ik was los om zeep na 4 weken. Lethargy, backpumps, enz.
Ph's mag je gewoonweg niet onderschatten.
En pak nolvadex in de nakuur, zoals bij elke andere AAS
.Op Amerikaanse fora zie je ze juist heel vaak 30mg per dag pakken van SD. Daarnaast heb ik ook wel logs gezien van mensen die hoger gingen dan dat en verder geen zware sides ervaarden. Toch is het absoluut niet aan te raden om zo hoog te gaan met SD en zou ik gewoon maximaal 20mg per dag pakken.
Ik zit zelf te nog te twijfelen wat ik voor een oral ga pakken in mijn winter kuur met test en boldenone. Zat eigenlijk te denken aan anavar, maar ik heb ook nog steeds een potje SD staan en dat zou me wel een hoop geld schelen.
A.s maandag begin ik een 6-weekse epistane/Pro-stano cycle. Houd ons op de hoogte van je ervaringen met injects i.t.t PH´s!
Hoe ziet je kuur er precies uit?stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.