Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

vraagje aan de PH broski's

Winstroll icm epistane beetje goeie combi?

Of is het te leverbelastend?

winny lijkt zo goed op epi que effecten. Ik zou of winny of epistane nemen op een degelijke dosering.

stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.
aas/alcohol is niet te vergelijken maar een paar maanden wekelijks een zuipavond lijkt me schadelijker dan een keer zoiets proberen of zit ik nu fout?

Ik zal me niet als AAS expert profileren, want dat ben ik niet :P, maar lees wel veel en vind het interessant!
In principe kan elke noob anavar bestellen, geen pct nemen en ermee wegkomen+wat gains hebben. Dit wordt alleen al een ander verhaal als je ook nog eens gaat zuipen etc. Je ondervindt er misschien geen last van, maar het is zeker wel schadelijk. Je wilt uiteraard ook je gains behouden en dat betekend pct nemen, wat veel 'noobs' niet weten of doen en dan alles weer verliezen.

Hier op dbb is een beetje de spirit: als je iets doet, doe het dan perfect!
Lijkt me voor jezelf ook het prettigst :)!

pct nemen betekend niet dat je automatisch je gains gaat houden.

stel ik zou een potje anavar bestellen en dat dan simpelweg gebruiken als "supplement". hoevere kan dat dan schadelijk zijn, is zover ik weet een milde versie dus kan toch niet echt nadelig zijn.
aas/alcohol is niet te vergelijken maar een paar maanden wekelijks een zuipavond lijkt me schadelijker dan een keer zoiets proberen of zit ik nu fout?

Ga je van een potje anavar veel schadelijks ondervinden? Nee. Ga je er netto iets aan overhouden? Nee, mss zelfs verliezen aangezien je na je 'kuurtje' even niets meer gaint en zelf wat terugvalt en daardoor je motivatie verliest.

En in je laatste zin spreek je jezelf zo hard tegen dat het pijn doet om te lezen.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:23 ----------

dus niet stacken?

dacht een leuke oral stack te hebben gevonden.... verder zoeken dan maar :sad:

Hmm je zoekt een droge oral stack?

Dan raad ik je superdrol only @ 10mg aan op 4 weken.

Supergains, geen sides, moeiteloos herstel. 1 vd beste AAS imo.

Ga je van een potje anavar veel schadelijks ondervinden? Nee. Ga je er netto iets aan overhouden? Nee, mss zelfs verliezen aangezien je na je 'kuurtje' even niets meer gaint en zelf wat terugvalt en daardoor je motivatie verliest.

En in je laatste zin spreek je jezelf zo hard tegen dat het pijn doet om te lezen.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:23 ----------

Ik weet nu niet of superdrol op 10mg zo goed gaat zijn qua gains. Je zal toch hoger moeten gaan en dan mag je de sides niet onderschatten.
Ik heb mdrol (een kloon van superdrol) genomen 4 weken en tot 40mg. Prachtige gains en goed behoud met goede pct maar ik was los om zeep na 4 weken. Lethargy, backpumps, enz.

Ph's mag je gewoonweg niet onderschatten.
En pak nolvadex in de nakuur, zoals bij elke andere AAS

Superdrol op 10mg plakte er bij mij 6kg aan op 4 weken. Bloed was 6 weken erna gewoon oké.

Spul is echt superkrachtig. Echt geen nood om hoger te gaan imo. velen worden ongeduldig en bumpen hun dosering de 2de week, iets wat ik niet zou doen.

Moet er wel bij zeggen dat ik een erg goeie aas responder ben.

Eigenlijk iets wat ik met stanozolol (winny) kan stacken en liefst oral ( kwam daarom op het idee mayb een PH? :D )

en maar 10mg per dag?! dafuq 1 cappie per dag?

aah, je hebt nog wat winny liggen :D

Goh, ben niet zo fan van 17aa orals stacken. En die niet gemethyleerde PH's geloof ik ook niet zo in, behalve die tren clones, maar die leggen leggen je axis dan weer zo hard plat.

Ik zou de winny gewoon alleen doen dan. Altijd leuk tijdens een cut.

Waarom zou je het stacken, neem dan gewoon een iets hogere dosering van hetzelfde stofje...
Mmm zou ook een oplossing kunnen zijn...

tot welke dosering is winny beetje te doen dan? lees meestal 60 a 70 mg

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:46 ----------

aah, je hebt nog wat winny liggen :D

Goh, ben niet zo fan van 17aa orals stacken. En die niet gemethyleerde PH's geloof ik ook niet zo in, behalve die tren clones, maar die leggen leggen je axis dan weer zo hard plat.

Ik zou de winny gewoon alleen doen dan. Altijd leuk tijdens een cut.

Jupz idd nog 2 potjes stanozolol

okiedo denk eraan om net zoals kroketje dat al zegt de dosis na 60-70mg pd?

en joh dat wist ik helemaal niet :eek:

maar btw die superdrol mag vragen wat zijn je resultaten?

en 10mg per dag dat is iets in de trant van 1 capsule?

hmm ok dus PH gebeuren daar kan nog wat in zitten.. ik lees dat de sides minder erg zijn en de gains vergelijkbaar.. daar kan je natuurlijk vraagtekens bij nee zetten, maar als het echt zo is, is PH dus wel je geld waar?

Mmm zou ook een oplossing kunnen zijn...

tot welke dosering is winny beetje te doen dan? lees meestal 60 a 70 mg

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:46 ----------

Jupz idd nog 2 potjes stanozolol

okiedo denk eraan om net zoals kroketje dat al zegt de dosis na 60-70mg pd?

en joh dat wist ik helemaal niet :eek:

maar btw die superdrol mag vragen wat zijn je resultaten?

en 10mg per dag dat is iets in de trant van 1 capsule?

6kg. 1 cap bij het opstaan.

Kan iemand me vertellen welke bloed/leverwaarden ik het beste kan laten controleren na een havoc cycle? Sowieso HDL/LDL, triglyceriden maar wat nog meer? En bloedonderzoek het beste vlak na de PCT of een tijd erna?

Kijk eens aan, afkomstig uit het ontzettend leerzame "Anabolics 2009"

Standard Full Test

Testosterone,
Total Testosterone
Free Estradiol
LH FSH

Triglycerides
Cholesterol, Total
HDL Cholesterol
VLDL Cholesterol
LDL Cholesterol
LDL/HDL Ratio
LDL/HDL Ratio

Albumin
Globulin
Total Protein
Bilirubin
GGT
ALP
AST
ALT

Ga je inlezen ;) Alle vormen van AAS hebben bijwerkingen. De meeste PH´s zijn gemethyleerd, wat simpelweg wil zeggen dat ze in de lever worden afgebroken zodat de actieve synthetische steroïden hun werk kunnen doen in je lichaam, waardoor je lever negatief belast wordt. Sommige gebruikers zullen slechts slechtere leverwaarden krijgen, anderen komen minder goed weg. Dit is erg persoonsafhankelijk, en of "het slechter is dan een avond zuipen" zul je alleen achter komen door je bloed te laten testen na het gebruik van een PH.

dus niet stacken?

dacht een leuke oral stack te hebben gevonden.... verder zoeken dan maar :sad:

Het is alleen zinvol om twee PH´s te stacken die elkaar complementeren, dus een versterkende werking op elkaar hebben. Stanozolol (winstrol) heeft een erg anabole werking. Om dit te stacken met een ander hormoon dat tevens gemethyleerd is, en ook een voornamelijk anabole werking heeft is zinloos.
Wat je wél zou kunnen doen is een PH gebruiken met een meer androgene werking. Denk hierbij een stanodrol, of wellicht een PH dat een meer oestrogene werking heeft.

Ik weet nu niet of superdrol op 10mg zo goed gaat zijn qua gains. Je zal toch hoger moeten gaan en dan mag je de sides niet onderschatten.
Ik heb mdrol (een kloon van superdrol) genomen 4 weken en tot 40mg. Prachtige gains en goed behoud met goede pct maar ik was los om zeep na 4 weken. Lethargy, backpumps, enz.

Ik zou echt nooit S-drol draaien zonder low dose test, of een PH dat converteert naar DHT. Een product zoals Pro-stano (simpelweg DHT) zorgt ervoor dat je de bijeffecten van S-drol kunt tegengaan, en niet zoveel last hebt van lethargie, een laag libido etc.

Superdrol op 10mg plakte er bij mij 6kg aan op 4 weken. Bloed was 6 weken erna gewoon oké.

Spul is echt superkrachtig. Echt geen nood om hoger te gaan imo. velen worden ongeduldig en bumpen hun dosering de 2de week, iets wat ik niet zou doen.

Moet er wel bij zeggen dat ik een erg goeie aas responder ben.

Nog steeds impressive, complimenten! Was je test. ook weer redelijk op gang na die 6 weken?

Eigenlijk iets wat ik met stanozolol (winny) kan stacken en liefst oral ( kwam daarom op het idee mayb een PH? :D )

en maar 10mg per dag?! dafuq 1 cappie per dag?

Laatst bewerkt:

dit kan ik niet geloven.. Dan had je waarschijnlijk rommel( ja gebeurt ook bij phs) 40mg superdrol ga je dood op.. Zelfs op Amerikaanse forums zie je niet meer dan 20mg op 4 weken

Op Amerikaanse fora zie je ze juist heel vaak 30mg per dag pakken van SD. Daarnaast heb ik ook wel logs gezien van mensen die hoger gingen dan dat en verder geen zware sides ervaarden. Toch is het absoluut niet aan te raden om zo hoog te gaan met SD en zou ik gewoon maximaal 20mg per dag pakken.

Ik zit zelf te nog te twijfelen wat ik voor een oral ga pakken in mijn winter kuur met test en boldenone. Zat eigenlijk te denken aan anavar, maar ik heb ook nog steeds een potje SD staan en dat zou me wel een hoop geld schelen:rolleyes:.

Nja ik keek 8maand geleden voor het laatst en zag vaak het advies koop de potjes van 5mg cap..
hmm zou gewoon die sd nemen dan

Op Amerikaanse fora zie je ze juist heel vaak 30mg per dag pakken van SD. Daarnaast heb ik ook wel logs gezien van mensen die hoger gingen dan dat en verder geen zware sides ervaarden. Toch is het absoluut niet aan te raden om zo hoog te gaan met SD en zou ik gewoon maximaal 20mg per dag pakken.

Ik zit zelf te nog te twijfelen wat ik voor een oral ga pakken in mijn winter kuur met test en boldenone. Zat eigenlijk te denken aan anavar, maar ik heb ook nog steeds een potje SD staan en dat zou me wel een hoop geld schelen:rolleyes:.

Ik zou deze winter een test/epistane cycle draaien, maar door enkele stedentripjes komt ik hier niet aan toe hehe ;) A.s maandag begin ik een 6-weekse epistane/Pro-stano cycle. Houd ons op de hoogte van je ervaringen met injects i.t.t PH´s!

Ik zou overigens ook gaan voor de low-dose SD. Flinke stack samen met test-e en bold hehehe :D Hoe ziet je kuur er precies uit?

Waarom zou je anavar als supplement gebruiken? Aas neem je niet als supplement. En daarbij moet je het vrij hoog doseren om er iets aan te hebben wat het ook weer schadelijker maakt. Maar van een oral kuurtje gaat je lever niet naar de klote zijn hoor. Je kan altijd live, 52 nemen voor je lever. Beginnen voor de cycle hiermee. Dit is erg goedkoop op ebay te krijgen vanuit India.

Terug
Naar boven