Ik heb in het verleden (4,5 jaar terug) ook al 2 inject cycles gehad. 1e was Test-e 10 weken op 500mg en 2e was Test prop 100mg EOD voor 8 weken. Vond beide cycles een stuk fijner verlopen dan die H-drol cycle die ik in het voor jaar heb gepakt. Voelde me op een gegeven moment nooit helemaal fit toen ik bezig was met H-drol, terwijl ik me op de test destijds super voelde. Toch zaten er ook wel wat nadelen aan de testo en dat was dat ik wel gyno ontwikkelde (wat in de pct wegging) en een enorme vochtkop kreeg. Destijds woonde ik ook nog bij me ouders en die hebben gedurende de 2e cycle mijn ampullen gevonden en hebben daarbij gelijk opgezocht wat het precies was e.d. Zo wisten ze gelijk waar die vochtkop vandaan kwam waar ze het telkens over hadden

.
Om bovenstaande klachten te voorkomen wil ik een cycle pakken waar ik me sowieso goed bij voel, weinig risico loop op gyno en waarvan ik niet teveel vocht vasthoud (deels voeding afhankelijk natuurlijk). Ik ben daarom van plan niet te hoog te gaan in de dosering test-e en denk ik dat ik dat gewoon op 250/300mg houd. Aangezien ik al 2 test only's heb gepakt in het verleden ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar andere stoffen. De keuze viel op deca of op boldenone. Mijn vriendin zorgde ervoor dat de keuze al snel op Boldenone viel. Zo gaf ze aan dat ze het "oke" vond als ik ging kuren mits ik geen vochtkop zou krijgen en mijn libido nog zou behouden. Oftewel is deca hierdoor geen optie, aangezien men hier wel vaak libido loss als een side ervaart. Aangezien test-e en bold beide langzaam werkende esters hebben, was ik van plan een oral te gebruiken als kickstart. Hier zat ik te twijfelen over Anavar en turinabol en sinds gisteren SD. Dit moet ik de komende weken maar eens uit gaan zoeken

. Tot slot moet ik ook nog bepalen bij welke source en welk UG lab ik het ga halen.
Het zal er dan ong. zo uit zien:
Week 1-6: 70mg Anavar
of
Week 1-6: 60mg Turinabol
of
Week 1-4: 15mg SD (heb de 5mg caps)
Week 1-14: Test-e 250mg per week
Week 1-14: Boldenone 600mg per week