AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ja helemaal als je gewoon aan de standaard dosis 30/40/50mg houd, gaat je geen problemen opleveren normaal gesproken

ok ;) dus die lever en libido supps gewoon vergeten want nolva (die je sowieso moet hebben tijdens je kuur) doet gewoon wel al zn werk..
thnx man

Ik vind DAA toch wel een meerwaarde hebben tijdens je PCT, naast nolvadex. Wellicht iets om je cortisol te beperken, maar dat is bijzaak. On-cycle inderdaad 6 gram omega 3 nemen, 4-6 gram taurine en 1000 mg. meidoornbes (tegen hoofdpijn/bloeddruk etc.). Ik vind net zoals bovenstaande heren leversupps etc. onzinnig, daar als er al enige "schade" is (je leverwaarden verhogen slechts enigszinds, zo wees een bloedtest bij mij uit), je lever deze uit zichzelf hersteld.

Ik vind DAA toch wel een meerwaarde hebben tijdens je PCT, naast nolvadex. Ik vind net zoals bovenstaande heren leversupps etc. onzinnig, daar als er al enige "schade" is (je leverwaarden verhogen slechts enigszinds, zo wees een bloedtest bij mij uit), je lever deze uit zichzelf hersteld.

Dit +1 en dat herinnert me eraan dat ik mijn DAA nog moet vandaag ;) Ik relativeer de leverschade niet zoals de quote, leverschade is er zeker maar dat herstelt wel weer als je verder niet teveel alcohol dringt of medicatie hebt die leverbelastend is en supps als mariadistel werken alleen als je ze maanden elke dag neemt. Niet van ff snel een supp in de pct en je lever is hersteld.
.

Zo mijn spullen zijn binnen. Ik ga aankomende maandag beginnen met mijn 'kuurtje'. Ik heb nog niets geen ervaring met AAS en prohormonen dus dit is helemaal nieuw voor mij. Heb gekozen voor havoc van RPN.

Mijn plan is om 30 dagen lang 30mg te nemen zodat het potje op is. Na die 30 dagen neem ik 14 dagen nolvadex á 20mg. Ik heb toch nog een klein aantal vragen.

1. Wat zijn de beste tijden voor inname van die 3 capsules per dag? Ik zat er aan te denken om er 1 bij het opstaan te nemen, 1 voor de training rond 16:00 en 1 voor het slapen gaan. Echter ik zie hier dat niemand het 's avonds inneemt? Dat zou toch juist logisch zijn omdat je tijdens je slaap herstelt?
2. De nolvadex, ook gewoon 1tje bij het opstaan en 1 rond 16:00?
3. Ik weeg 74 kilo bij 1.71m, wat zouden realistische gains zijn voor een 4 weekse cycle met havoc? Er van uitgaande dat mijn voeding en trainingen in orde zijn.

Heb er zin in:D

Zo mijn spullen zijn binnen. Ik ga aankomende maandag beginnen met mijn 'kuurtje'. Ik heb nog niets geen ervaring met AAS en prohormonen dus dit is helemaal nieuw voor mij. Heb gekozen voor havoc van RPN.

Mijn plan is om 30 dagen lang 30mg te nemen zodat het potje op is. Na die 30 dagen neem ik 14 dagen nolvadex á 20mg. Ik heb toch nog een klein aantal vragen.

1. Wat zijn de beste tijden voor inname van die 3 capsules per dag? Ik zat er aan te denken om er 1 bij het opstaan te nemen, 1 voor de training rond
16:00 en 1 voor het slapen gaan. Echter ik zie hier dat niemand het 's avonds inneemt? Dat zou toch juist logisch zijn omdat je tijdens je slaap herstelt?
Goed
20mg voor het slapen
3. Ik weeg 74 kilo bij 1.71m, wat zouden realistische gains zijn voor een 4 weekse cycle met havoc? Er van uitgaande dat mijn voeding en trainingen in orde zijn.
Na de NAkuur 2-3KG

Zie opmerkingen

Ben ik ook mee eens, tis alleen meer werk daarom doen meesten het in 2x

Hmm ik hoor sommige mensen dat ze echt tegen aas zijn maar dan gebruiken ze wel prohormonen, terwijl deze misschien nog gevaarlijker zijn dan aas als ik dat zo lees. Waarom kiezen mensen voor prohormonen in plaats van aas? Makkelijker om aan te komen?

Oke bedankt. Nog verdere algemene tips? Ik drink uit m'n schema zon 1liter melk en over de hele dag nog meer dan 2l water. Dit is wel genoeg toch?

Ik zou even je voedings / eetschema posten in een apart topic, en hier even linken. Op die manier krijg je betere feedback ;)

Ik vind DAA toch wel een meerwaarde hebben tijdens je PCT, naast nolvadex. Wellicht iets om je cortisol te beperken, maar dat is bijzaak. On-cycle inderdaad 6 gram omega 3 nemen, 4-6 gram taurine en 1000 mg. meidoornbes (tegen hoofdpijn/bloeddruk etc.). Ik vind net zoals bovenstaande heren leversupps etc. onzinnig, daar als er al enige "schade" is (je leverwaarden verhogen slechts enigszinds, zo wees een bloedtest bij mij uit), je lever deze uit zichzelf hersteld.

Ja, vind DAA ook een supp die echt iets lijkt te doen. En ik ben anders erg sceptisch tov supps.

1. Wat zijn de beste tijden voor inname van die 3 capsules per dag? Ik zat er aan te denken om er 1 bij het opstaan te nemen, 1 voor de training rond 16:00 en 1 voor het slapen gaan. Echter ik zie hier dat niemand het 's avonds inneemt? Dat zou toch juist logisch zijn omdat je tijdens je slaap herstelt?

zou je miss een soort van je training willen maken? ik ben benieuwd naar je pro's en con's tijdens je cycle en je gains + sides en zo ik wil dit namelijk heel graag weten aangezien ik ook helemaal geen ervaring heb met AAS en PH's.. en je neemt dus ook maar 1 potje van havoc dus? is je dosering wel genoeg? ik weet er namelijk niet zo veel van. ik zie dat mensen 30/40/50 of iets dergelijks nemen voor 6 weken... maar zou tof zijn als je een soort van log bijhierld... succes;)

zou je miss een soort van je training willen maken? ik ben benieuwd naar je pro's en con's tijdens je cycle en je gains + sides en zo ik wil dit namelijk heel graag weten aangezien ik ook helemaal geen ervaring heb met AAS en PH's.. en je neemt dus ook maar 1 potje van havoc dus? is je dosering wel genoeg? ik weet er namelijk niet zo veel van. ik zie dat mensen 30/40/50 of iets dergelijks nemen voor 6 weken... maar zou tof zijn als je een soort van log bijhierld... succes;)

Geen idee of mijn dosering wel genoeg is, maar dit is m'n eerste keer dus ik ga licht beginnen. Ik zal proberen elke week wat te posten over hoe het gaat en aan het eind een samenvatting;)

Waarom is er BTW geen apart Subforum voor dit onderwerp?

Ik snap dat echt niet.
Het is gewoon precies hetzelfde als AAS misschien nog wel ingewikkelder ook nog.

Maarja gaat toch niet gebeuren.

Ik snap dat echt niet.
Het is gewoon precies hetzelfde als AAS misschien nog wel ingewikkelder ook nog.

+1

Door het hier bij supplementen te plaatsen grijpen sommige er sneller naar denk ik. Een subforum prohormonen in de aas sectie zou beter zijn. Dringt het beter door met wat ze bezig zijn.

Subforum aas is een goed idee.

Voorstel is al veel geoppperd maar steeds (onbegrijpelijk) afgeketst door de mods.

De moderatoren van dit forum zijn van mening dat alle prohormonen die direct werken (en dus AAS zijn, aangezien ze niet omgezet dienen te worden in een actieve stof), wat nu vrijwel ALLE designer roids zijn, in het AAS-forum besproken dienen te worden. Er bestaat daar echter een afkeer ten opzichte van designer roids (of prohormonen), wat de reden is dat men ze in dit topic bespreekt.

Enige juiste oplossing is inderdaad een sub-forum in het AAS-forum, maar daar wil BigT niet aan, omdat hij (wellicht enigszins dogmatisch) vasthoudt aan de definitie van de term prohormonen (= hormoon dat omgezet dient te worden naar actieve steroïde), terwijl alle zogenaamde "prohormonen" niets meer zijn dan (aangepaste) AAS, ofterwijl designer roids "voor mensen die bang zijn een prikje te nemen".

Laatst bewerkt:
Geen idee of mijn dosering wel genoeg is, maar dit is m'n eerste keer dus ik ga licht beginnen. Ik zal proberen elke week wat te posten over hoe het gaat en aan het eind een samenvatting;)

Nice ik kijk er naar uit ;)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 20:40 ----------

[/CENTER][/CENTER]

Ik snap dat echt niet.

Jep je hebt gelijk man dit hoort echt niet thuis in de supp afdeling... ik ga er eerlijk over zijn, ik heb echt interesse in gekregen door dat ik het hier zag.. is wel allemaal mijn zaak of ik er naar grijp maar t zou beter zijn als het ergens anders was heb je gelijk in ;)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 20:47 ----------

een vraag voor de ervaren gebruikers, als ik ga cutten zou het wat opleveren als ik cynostane gebruik voor 4 weken? of is 6 weken beter? als eerste ervaring met een AAS is het dan handiger om een gelijkmatige dosering te nemen of een oplopende? bijv.30/40/50? heeft iemand goeie ervaring in een cut schema met deze prohormoon? of is het niet het geld waar? thnx ;)

Hormonen = aas toch? of heb i het nou verkeerd

alles een beetje doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat PH gewoon hetzelfde is als AAS en niet verstandig te gebruiken wanneer je 20 jaar of jonger bent..

Wanneer je een PH "cycle" hebt gedaan en je bent er klaar mee ( ook nakuur) zal je dan enkele weken/ maanden na deze kuur nog normaal groeien ? of zal dit heel langzaam gaan?

Terug
Naar boven