newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
okdus die lever en libido supps gewoon vergeten want nolva (die je sowieso moet hebben tijdens je kuur) doet gewoon wel al zn werk..
thnx man
Ik vind DAA toch wel een meerwaarde hebben tijdens je PCT, naast nolvadex. Ik vind net zoals bovenstaande heren leversupps etc. onzinnig, daar als er al enige "schade" is (je leverwaarden verhogen slechts enigszinds, zo wees een bloedtest bij mij uit), je lever deze uit zichzelf hersteld.
Ik relativeer de leverschade niet zoals de quote, leverschade is er zeker maar dat herstelt wel weer als je verder niet teveel alcohol dringt of medicatie hebt die leverbelastend is en supps als mariadistel werken alleen als je ze maanden elke dag neemt. Niet van ff snel een supp in de pct en je lever is hersteld. 
Zo mijn spullen zijn binnen. Ik ga aankomende maandag beginnen met mijn 'kuurtje'. Ik heb nog niets geen ervaring met AAS en prohormonen dus dit is helemaal nieuw voor mij. Heb gekozen voor havoc van RPN.
Mijn plan is om 30 dagen lang 30mg te nemen zodat het potje op is. Na die 30 dagen neem ik 14 dagen nolvadex á 20mg. Ik heb toch nog een klein aantal vragen.
1. Wat zijn de beste tijden voor inname van die 3 capsules per dag? Ik zat er aan te denken om er 1 bij het opstaan te nemen, 1 voor de training rond
16:00 en 1 voor het slapen gaan. Echter ik zie hier dat niemand het 's avonds inneemt? Dat zou toch juist logisch zijn omdat je tijdens je slaap herstelt?
Goed
2. De nolvadex, ook gewoon 1tje bij het opstaan en 1 rond 16:00?
20mg voor het slapen
3. Ik weeg 74 kilo bij 1.71m, wat zouden realistische gains zijn voor een 4 weekse cycle met havoc? Er van uitgaande dat mijn voeding en trainingen in orde zijn.
Na de NAkuur 2-3KG
Heb er zin in![]()
Oke bedankt. Nog verdere algemene tips? Ik drink uit m'n schema zon 1liter melk en over de hele dag nog meer dan 2l water. Dit is wel genoeg toch?

Ik vind DAA toch wel een meerwaarde hebben tijdens je PCT, naast nolvadex. Wellicht iets om je cortisol te beperken, maar dat is bijzaak. On-cycle inderdaad 6 gram omega 3 nemen, 4-6 gram taurine en 1000 mg. meidoornbes (tegen hoofdpijn/bloeddruk etc.). Ik vind net zoals bovenstaande heren leversupps etc. onzinnig, daar als er al enige "schade" is (je leverwaarden verhogen slechts enigszinds, zo wees een bloedtest bij mij uit), je lever deze uit zichzelf hersteld.
Zo mijn spullen zijn binnen. Ik ga aankomende maandag beginnen met mijn 'kuurtje'. Ik heb nog niets geen ervaring met AAS en prohormonen dus dit is helemaal nieuw voor mij. Heb gekozen voor havoc van RPN.
Mijn plan is om 30 dagen lang 30mg te nemen zodat het potje op is. Na die 30 dagen neem ik 14 dagen nolvadex á 20mg. Ik heb toch nog een klein aantal vragen.
1. Wat zijn de beste tijden voor inname van die 3 capsules per dag? Ik zat er aan te denken om er 1 bij het opstaan te nemen, 1 voor de training rond 16:00 en 1 voor het slapen gaan. Echter ik zie hier dat niemand het 's avonds inneemt? Dat zou toch juist logisch zijn omdat je tijdens je slaap herstelt?
2. De nolvadex, ook gewoon 1tje bij het opstaan en 1 rond 16:00?
3. Ik weeg 74 kilo bij 1.71m, wat zouden realistische gains zijn voor een 4 weekse cycle met havoc? Er van uitgaande dat mijn voeding en trainingen in orde zijn.
Heb er zin in![]()

zou je miss een soort van je training willen maken? ik ben benieuwd naar je pro's en con's tijdens je cycle en je gains + sides en zo ik wil dit namelijk heel graag weten aangezien ik ook helemaal geen ervaring heb met AAS en PH's.. en je neemt dus ook maar 1 potje van havoc dus? is je dosering wel genoeg? ik weet er namelijk niet zo veel van. ik zie dat mensen 30/40/50 of iets dergelijks nemen voor 6 weken... maar zou tof zijn als je een soort van log bijhierld... succes![]()

Waarom is er BTW geen apart Subforum voor dit onderwerp?
Ik snap dat echt niet.
Het is gewoon precies hetzelfde als AAS misschien nog wel ingewikkelder ook nog.
Maarja gaat toch niet gebeuren.
Geen idee of mijn dosering wel genoeg is, maar dit is m'n eerste keer dus ik ga licht beginnen. Ik zal proberen elke week wat te posten over hoe het gaat en aan het eind een samenvatting![]()

Waarom is er BTW geen apart Subforum voor dit onderwerp?
Ik snap dat echt niet.
Het is gewoon precies hetzelfde als AAS misschien nog wel ingewikkelder ook nog.
Maarja gaat toch niet gebeuren.