MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Volgens mij stopt het dan of gaat het zelfs achteruit na een tijdje maar ik kan er naast zitten, de meeste gaan gewoon door met kuren.

prohormoon zou je zeker goed kunnen vergelijken met AAS. het wordt in je lever omgezet tot AAS dus itt echte AAS die je binnen krijgt is dit nog geen AAS pas wanneer het in je lever zit wordt het omgezet tot AAS dus ze zitten niet ver van elkaar nee...

prohormoon zou je zeker goed kunnen vergelijken met AAS. het wordt in je lever omgezet tot AAS dus itt echte AAS die je binnen krijgt is dit nog geen AAS pas wanneer het in je lever zit wordt het omgezet tot AAS dus ze zitten niet ver van elkaar nee...

"Echte" AAS zoals winstrol / dianabol etc. worden niet in de lever omgezet tot AAS, net zo min als prohormonen dit worden. Doordat ze gemethyleerd zijn worden ze niet afgebroken in de lever, dit heeft niets met een conversie te maken. Dit heeft ook niks met echt / nep te maken, maar met de bioactiviteit.

We spreken van AAS wanneer je een synthetische afgeleide vorm van testosteron toedient, en deze steroïde zijn werk uitvoert door middel van een binding aan de androgene receptoren.

Bijna alle designer roids doen dit, alleen moeten sommige prohormonen via een conversie nog worden omgezet in het actieve hormoon, nadat ze de lever zijn gepasseerd. De meeste designer roids zoals Epistane, Havoc etc. hoeven dit niet, en gewoon AAS, en zouden eigenlijk geen prohormomen genoemd dienen te worden ;)

Ja maar het zijn hormonen, alleen PRO hormonen omdat ze idd geconverteerd moeten worden in het lichaam eerst.
Maar daarom zijn ze nog legaal omdat dit een "maze" in de wet is maar ik weet zeker dat ze binnen 5 jaar ook niet meer te bestellen zullen zijn hoor.

Prohormonen zijn dus verder geen simpele oplossing om EEN kuur te doen voor een vollere look en daarna normaal door te trainen? Daar is het gewoon teveel AAS voor -.-

Prohormonen zijn gewoon AAS die niet in de medicijnenwetgeving zijn opgenomen, en daardoor nog legaal zijn.

Dianabol, superdrol, epistane, winstrol,... Je kan ze allemaal in hetzelfde rijtje zetten.

Prohormonen = AAS.

Haha ja dat dacht ik dus al, had gehoopt dat t verder geen kwaad kon voor je lichaam maar dat kan t dus zeker wel.

Misschien dat mensen er een verkeerd beeld van krijgen,omdat het bij supplementen staat?

Onderschat de risico,s/bijwerking niet van prohormonen!

Ja ik kreeg er wel een verkeerd beeld van. Dacht dat het soort van supplementen waren die wel goede resultaten gaven maar niet net zo slecht als aas. Omdat deze onder supplementen staan dacht ik dat er bijna geen risico's waren. Jammer maar helaas, ook bij oxo11 zit veel gevaar voor je lichaam?

Heel plat gezegd supplementen werken NIET, Prohormonen werken WEL maar dat heeft ook een reden LOL.

OK prohormonen zijn dus zeer goed met AAS te vergelijken.. waaar zou een zware PH mee vergeleken kunnen worden dan in de AAS reeks?

Superdrol met dianabol
Epistane met winstrol zonder de gewrichtspijn;p

Haha dus niet verstandig om te pakken op 20 jarige leeftijd?

Nee! Zeker niet!

Ik zou eerder voor winny/anavar etc gaan dan bijv epistane want niet iedereen (inclusief mezelf) reageert goed op prohormonen. En dan verspil je tijd en geld.

Is er ook een mogelijkheid dat je bijna of helemaal niet reageert op PH? en de Sides dan? zouden die dan ook nog kunnen optreden?

Met welke PH's heb je geen Back-pumps?
Want als ik kijk naar een kameraad van mij dan is het echt niet te doen, hij neemt taurine maar niks helpt volgens hem. Vooral bij hardlopen heeft hij extreme last van rug en kuiten, en houd het niet meer dan 3km vol.

Aangezien ik minimaal 3 x per week 10 km hardloop zou dit voor mij ook niet gunstig zijn.

Iemand een idee?

Terug
Naar boven