Ik zou eerder voor winny/anavar etc gaan dan bijv epistane want niet iedereen (inclusief mezelf) reageert goed op prohormonen. En dan verspil je tijd en geld.
Wat versta jij onder niet goed reageren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eerder voor winny/anavar etc gaan dan bijv epistane want niet iedereen (inclusief mezelf) reageert goed op prohormonen. En dan verspil je tijd en geld.
heb je deze kuur gepak? und resultaat?
wat 70mg? Stanozolol of Epistane?kg of 5 toch wel over gehouden, wel 6.5week op 70mg..
tis dat het orals zijn anders deed ik het nog wel een paar keer, enige irritante was de backpumps maar dat is wel te handelen met taurine
oja en 6.5 week 3x per dag pakken is ook k*t
kg of 5 toch wel over gehouden, wel 6.5week op 70mg..
tis dat het orals zijn anders deed ik het nog wel een paar keer, enige irritante was de backpumps maar dat is wel te handelen met taurine
oja en 6.5 week 3x per dag pakken is ook k*t

Ik denk dat hij bedoeld om 6.5 halve week, dus 45 dagen, 3 keer per dag capsules doorslikken
Heb vanochtend mijn 1e capsule genomen, zodadelijk nog 1 en dan lekker trainen. Verwacht er nog niet te veel van.
Aan de epistane gebruikers, wanneer begonnen jullie er echt wat van te merken met trainen? Zit op 30mg per dag.
hoe oud ben je?;p
En waar heb je je epistane gekocht? ( als dit niet mag pm me dan even )
21 ben ik.
predatornutrition heb ik het gekocht. Ik bedoel trouwens Havoc van RPN en niet epistane, my bad. (is wel hetzelfde stofje though)
ahh nice, zou je op deze thread je "log" willen bijhouden?
Ben wel benieuwd naar je resultaten hehe.
Hoe lang was de levertijd en wat heb je in totaal betaald?
Ik denk dat hij bedoeld om 6.5 halve week, dus 45 dagen, 3 keer per dag capsules doorslikken
Heb vanochtend mijn 1e capsule genomen, zodadelijk nog 1 en dan lekker trainen. Verwacht er nog niet te veel van.
Aan de epistane gebruikers, wanneer begonnen jullie er echt wat van te merken met trainen? Zit op 30mg per dag.
thnx man 

wat 70mg? Stanozolol of Epistane?
licht ff wat meer toe wil je![]()
en die taurine beetje aan te raden dan?

Lezen is teveel werk, het beste eerst van alles innemen en dan pas lezen gaat veel sneller.

hahah true that! als je je ineens niet goed voelt, effe google wat het kan zijn