MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

heb je deze kuur gepak? und resultaat?

kg of 5 toch wel over gehouden, wel 6.5week op 70mg..

tis dat het orals zijn anders deed ik het nog wel een paar keer, enige irritante was de backpumps maar dat is wel te handelen met taurine

oja en 6.5 week 3x per dag pakken is ook k*t

tis dat het orals zijn anders deed ik het nog wel een paar keer, enige irritante was de backpumps maar dat is wel te handelen met taurine

wat 70mg? Stanozolol of Epistane?

licht ff wat meer toe wil je :D

en die taurine beetje aan te raden dan?

Wat bedoel je met pakken? gr

Wat bedoel je met pakken? gr

Ik denk dat hij bedoeld om 6.5 halve week, dus 45 dagen, 3 keer per dag capsules doorslikken:D

Heb vanochtend mijn 1e capsule genomen, zodadelijk nog 1 en dan lekker trainen. Verwacht er nog niet te veel van.
Aan de epistane gebruikers, wanneer begonnen jullie er echt wat van te merken met trainen? Zit op 30mg per dag.

Ik denk dat hij bedoeld om 6.5 halve week, dus 45 dagen, 3 keer per dag capsules doorslikken:D

Heb vanochtend mijn 1e capsule genomen, zodadelijk nog 1 en dan lekker trainen. Verwacht er nog niet te veel van.
Aan de epistane gebruikers, wanneer begonnen jullie er echt wat van te merken met trainen? Zit op 30mg per dag.

hoe oud ben je?;p

En waar heb je je epistane gekocht? ( als dit niet mag pm me dan even )

21 ben ik.

predatornutrition heb ik het gekocht. Ik bedoel trouwens Havoc van RPN en niet epistane, my bad. (is wel hetzelfde stofje though)

ahh nice, zou je op deze thread je "log" willen bijhouden?
Ben wel benieuwd naar je resultaten hehe.

Hoe lang was de levertijd en wat heb je in totaal betaald?

ahh nice, zou je op deze thread je "log" willen bijhouden?
Ben wel benieuwd naar je resultaten hehe.

Hoe lang was de levertijd en wat heb je in totaal betaald?

Ja ik ga zo nu en dan wat posten over mijn bevindingen, zal ik hier doen.

Heb in totaal 43 euro betaald voor zo'n potje havoc. Duurde 5 werkdagen voordat de bank transfer op hun bank account stond. Toen was het binnen 3 dagen in nederland!

Bij Epistane/ havoc zul je na 1,5 / 2 weken beginnen te merken dat het werkt. in week 4-5 voel je het op z'n hoogtepunt. beter maak je het dus 6 weken.

Ok op die fiets :P thnx man :P

BTW nice van je kuur, wil je aub hier een log van maken? zou echt tof zijn. en wat is je doel met deze kuur? droger? meer massa? bulke/Cutte? wat ga je doen? je voedings schema en je trainigs schema! allemaal heel interresan :P

wat 70mg? Stanozolol of Epistane?

licht ff wat meer toe wil je :D

en die taurine beetje aan te raden dan?

70mg epistane, of naja eerste ph kuur was 4 weken 40mg epistane en 2e 70mg havoc maar ik reageer op beide producten hetzelfde.

en ik moest toen om 8 uur 3 caps om 1 uur 3 caps en om 6 uur 2 caps, na 4/5 weken begin je het steeds vaker te vergeten is mijn ervaring.

taurine zou ik wel nemen ja, kost je 8euro voor 220 gram waar je dus zon 44 dagen mee toekomt. en is echt zen geld waard bij epistane/havoc.

als je het niet neemt en je doet wat onderrug oefening dan loop je daarna met je borst 2meter vooruit zon 2uur lang is mijn ervaring:P

Jullie praten over prohormonen alsof jullie er verstand van hebben dus ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen/willen beantwoorden.

Wat is het verschil tussen winstrol en bijvoorbeeld epistane of havoc op het gebied van bijwerkingen?

Bij winstrol kreeg ik direct last van men gewrichten( na een week al) en bij epistane @ 20mg hogere dosering niet.

Hoofdpijn heb ik beide niet echt gehad

heb 50mg winstrol gedaan en 70mg epistane

Ik twijfel nog steeds of ik het ga doen. heb het wel al voor vrienden besteld en hun nauwlettend gevolgd, maar twijfel nog steeds.

Inlezen zit er tegenwoordig ook niet meer in hehe ;)

Lezen is teveel werk, het beste eerst van alles innemen en dan pas lezen gaat veel sneller.

Echt heel verrot geslapen, heb er rond half 12 eentje genomen en om 12 uur gaan slapen, kon de slaap maar niet vatten. Vanavond eet ik eerst m'n bak kwark op en daarna neem ik de capsule direct voor dat ik ga slapen. Als dat niet helpt ga ik er gewoon 2 om 16.00 innemen:P

Terug
Naar boven