XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Echt heel verrot geslapen, heb er rond half 12 eentje genomen en om 12 uur gaan slapen, kon de slaap maar niet vatten. Vanavond eet ik eerst m'n bak kwark op en daarna neem ik de capsule direct voor dat ik ga slapen. Als dat niet helpt ga ik er gewoon 2 om 16.00 innemen:P

Welke tijdstippen neem je je pil? ik neem aan dat dit opstaan/voor trainen/voor slapen is? of niet? en wann ben je begonnen?

Welke tijdstippen neem je je pil? ik neem aan dat dit opstaan/voor trainen/voor slapen is? of niet? en wann ben je begonnen?

Gisteren begonnen, plan is om er een om *08:00, *16:00 en *24:00 te nemen. Rond 16:00 ga ik altijd trainen. Maar ja, die capsules kunnen er dus voor zorgen dat je niet goed kan slapen. Ik dacht eerst dat zal wel los lopen, maar ik heb het gisteren ondervonden:rolleyes:

hmm.. ik hoor ook wel eens dat eiwit innemen voor t slapen gaan ook je slaap tegenwerkt.. eerlijk gezegd heb ik daar ook wel eens over nagedacht en bijgehouden.. en wat ik vond was toch raar.. ik sliep wel lastiger na een shake of kwark.. maar t kan ook zijn dat ik er al vanuit ging dat ik niet goed zou slapen of toen ik in bed lag eigenlijk bij zat te houden wann ik sliep.. dat helpt ook niet.. maar goed en je doet dit op een 30 mg basis? dus per keer 1 cap? en per dag 3 caps?

Lekker naar 40MG gaan kroket, om 08:00 2 caps en om 15:00 a 16:00 pak je nog 2 caps! Heb je geen last met slapen en die 40MG is prima te doen hoor..

dan redt hij die 30 dagen niet met 1 potje moeti nog 1 pot kopen.. waarom doe je niet 6 weken eigenlijk met een wat hogere dosis?

Inmiddels begonnen aan mn Trenazone cycle, eerste cycle buiten mn Delta-2 die vrij weinig teweeg bracht..
Tren komt btw uit US, 2 x besteld, allebij binnengekomen.. aanradertje dus. zou normaal gesproken bij predator of power 130 eu kwijtzijn voor 2 flesjes, was nu +/-70eu kwijt... Ik heb ook Mechabol besteld , 30eu, als dit binnenkomt, hou ik het bij US shops, veeeel goedkoper...

Tren
1/1.5/1.5/1.5/1.5/1.5
Cycle assist -2 x 4 caps per dag
Omega3 -5 gr per dag

Nolva nakuur

Op dag 3 nog geen side's oid. ben benieuwd !

Ik zat alleenn te twijfelen , op de US boards zie je veel 40/40/20/20 met Nolva,
Ikzelf dacht aan 20/20/10/10 , wat vinden jullie?

Ikzou 6 weken aanhouden op epi, voor de max gains, ook zou ik een beetje spelen met de doses omdat epi nogal verschillende sweet spots heeft..

30 dagen schijnt echt niet genoeg te zijn voor epi, dan kanje beter Pmag of Mechabol gebruiken, die levert snel resultaten.
goedkope epi kanje ook hale bij buysupps.co.uk alsje evt nog een potje wilt voor goedkoop.

Ikzou 6 weken aanhouden op epi, voor de max gains, ook zou ik een beetje spelen met de doses omdat epi nogal verschillende sweet spots heeft..

30 dagen schijnt echt niet genoeg te zijn voor epi, dan kanje beter Pmag of Mechabol gebruiken, die levert snel resultaten.
goedkope epi kanje ook hale bij buysupps.co.uk alsje evt nog een potje wilt voor goedkoop.

wtf, is gewoon de helft bijna goedkoper... is het dan nogwel in goede verhouding of troep?

eindelijk 1tje die zich ingelezen heeft, wat je zegt klopt idd, meesten doen 6 weken en de sweetspots varieren zodanig dat ik op 60mg veel lekkerder ging dan 40mg en zou maar zo kunnen dat anderen koppijn krijgen als ze boven de 50 gaan

wtf, is gewoon de helft bijna goedkoper... is het dan nogwel in goede verhouding of troep?

Nee man, k*tspul, daarom raad ik het aan :rolleyes: :p

Uiteraard is dit goed spul, deze site is eig gwoon een site voor direct kopen bij iron labs (ookal laten ze dat niet zien) en vandaar dat het 5 pond goedkoper is dan bijv powermyself, geen reseller.
beetje googlen naar iron labs epi ervaringen levert je genoeg op ;)
Ikzelf heb hun compounds niet gebruikt, zitnu in mijn eerste cycle en gebruik zelf Trenazone.

Dit is m'n eerste keer kuren. Ik doe als dit me bevalt in het voorjaar een kuurtje met wat hogere dosis.

Lees dit artikel eerst eens even goed door. Zal misschien goed voor je zijn want staan een hoop antwoorden in voor jou vragen. Bijvoorbeeld dat het niet slim is om voordat je gaat slapen in te nemen etc.

[Link niet meer beschikbaar]

Hoop dat je er wat aan hebt.

Kvvs, welke us shop bedoel je? Want €60,- verschil klinkt me best goed in de oren!

Inmiddels begonnen aan mn Trenazone cycle, eerste cycle buiten mn Delta-2 die vrij weinig teweeg bracht..
Tren komt btw uit US, 2 x besteld, allebij binnengekomen.. aanradertje dus. zou normaal gesproken bij predator of power 130 eu kwijtzijn voor 2 flesjes, was nu +/-70eu kwijt... Ik heb ook Mechabol besteld , 30eu, als dit binnenkomt, hou ik het bij US shops, veeeel goedkoper...

Tren
1/1.5/1.5/1.5/1.5/1.5
Cycle assist -2 x 4 caps per dag
Omega3 -5 gr per dag

Nolva nakuur

Op dag 3 nog geen side's oid. ben benieuwd !

Ik zat alleenn te twijfelen , op de US boards zie je veel 40/40/20/20 met Nolva,
Ikzelf dacht aan 20/20/10/10 , wat vinden jullie?

Tot de douane je pakje controleert...

Uiteraard is dit goed spul, deze site is eig gwoon een site voor direct kopen bij iron labs (ookal laten ze dat niet zien) en vandaar dat het 5 pond goedkoper is dan bijv powermyself, geen reseller.
Ikzelf heb hun compounds niet gebruikt, zitnu in mijn eerste cycle en gebruik zelf Trenazone.

Ok geen troep dus :P en goedkoop.. hmm interresant. thnx voor reactie

Heb je al eens wat bestelt dan op deze site?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 10:53 ----------

Trouwens, hoe betalen jullie eigelijks ? Via mastercard? Paypall? Of kun je ook via internet bankieren geld overmaken?

Heb je al eens wat bestelt dan op deze site?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 10:53 ----------

Trouwens, hoe betalen jullie eigelijks ? Via mastercard? Paypall? Of kun je ook via internet bankieren geld overmaken?

je kan gewoon via internet bankieren over maken want je hebt (bij de ING in iedergeval) een overmaak actie naar het buitenland. kan je munt eenheid kiezen en hoeveel enz. enz.

Ik vraag me ook echt af of iemand Epi van ironlabs hier heeft geprobeerd en het zelfde effect heeft als de epi van RPN..

Wat zijn goede goedkope prohormonen voor na een kuur? Ik wil zo mijn testlevelspiegels weer snel verhogen en mijn massa te behouden.

Wat zijn goede goedkope prohormonen voor na een kuur? Ik wil zo mijn testlevelspiegels weer snel verhogen en mijn massa te behouden.

Wtf? Prohormonen om je test levels na een kuur te verhogen? En wat neem je daarna dan? Prohormonen zijn aas... Geen natuurlijke test boosters.

hmm... dit kan niet, prohormonen kan je niet gebruiken om je test level op te krikken... PH's zijn AAS.. gewoon je nakuur nemen met nolva enz. btw, meeste PH's zijn orals, dus als je een oral kuur hebt gehad met je AAS dan zou je sowieso geen PH's moeten nemen..

Terug
Naar boven