AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heb je al eens wat bestelt dan op deze site?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 10:53 ----------

Trouwens, hoe betalen jullie eigelijks ? Via mastercard? Paypall? Of kun je ook via internet bankieren geld overmaken?

Ik heb er 2 potjes Pmag besteld voor een vriend, waren toen 15pond :D

Ik heb zelf paypal en cc maar betaal liever met creditcard omdat paypal nogal hoge conversie's heeft..
Prepaid creditcard is een optie :cool: (tip www.moneybookers.com)

En idd, prohormonen in nakuur , no go..

70mg epistane, of naja eerste ph kuur was 4 weken 40mg epistane en 2e 70mg havoc maar ik reageer op beide producten hetzelfde.

en ik moest toen om 8 uur 3 caps om 1 uur 3 caps en om 6 uur 2 caps, na 4/5 weken begin je het steeds vaker te vergeten is mijn ervaring.

taurine zou ik wel nemen ja, kost je 8euro voor 220 gram waar je dus zon 44 dagen mee toekomt. en is echt zen geld waard bij epistane/havoc.

als je het niet neemt en je doet wat onderrug oefening dan loop je daarna met je borst 2meter vooruit zon 2uur lang is mijn ervaring:P
Maar je hebt 70mg epi gecombineerd met 50mg winstroll?

nice dacht altijd dat dat te leverbelastend was :D

niet echt iets voor mij though :P

wtf je kan geen PH als nakuur doen of wel soms? nakuur doe je om je natuurlijke testlevel omhoog te krijgen en dat doe je dus niet met PH... is toch vrij duidelijk dat als je een beetje door topic heen leest dat t gaat om een AAS?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 16:07 ----------

volgens mij is dat wel echt lever belastend.. ze zijn toch bijde gemethyleerd? dan heb je een zwaar combi met die 2...

wtf je kan geen PH als nakuur doen of wel soms? nakuur doe je om je natuurlijke testlevel omhoog te krijgen en dat doe je dus niet met PH... is toch vrij duidelijk dat als je een beetje door topic heen leest dat t gaat om een AAS?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 16:07 ----------

volgens mij is dat wel echt lever belastend.. ze zijn toch bijde gemethyleerd? dan heb je een zwaar combi met die 2...

Haha, ja, dit is inderdaad wel een cycle voor ambitieuze gebruikers hehe ;) Ik kijk overigens tegenwoordig nergens meer van op, iemand die ik ken heeft 120 mg. epistane gedraaid, en had nergens last van... waarom? Al sla je me dood, de truc is om een zo laag mogelijke dosering te vinden, waarop jij zo min mogelijk bijwerkingen hebt, en een maximaal resultaat (afgewogen tegen de side´s). Voor mij is dat bij epistane 50/60 mg., en bij H-drol bijv. 100 mg.

Haha, ja, dit is inderdaad wel een cycle voor ambitieuze gebruikers hehe ;) Ik kijk overigens tegenwoordig nergens meer van op, iemand die ik ken heeft 120 mg. epistane gedraaid, en had nergens last van... waarom? Al sla je me dood, de truc is om een zo laag mogelijke dosering te vinden, waarop jij zo min mogelijk bijwerkingen hebt, en een maximaal resultaat (afgewogen tegen de side´s). Voor mij is dat bij epistane 50/60 mg., en bij H-drol bijv. 100 mg.

Ga hier nu niet doen alsof het verantwoord is. Heb je bloedtest laten doen om je lever waardes te checken? Zeker niet. Dus je kan niet zeggen dat het ok is. En ieder lichaam is anders. De ene kan wat meer tolereren dan de andere.

Ga hier nu niet doen alsof het verantwoord is. Heb je bloedtest laten doen om je lever waardes te checken? Zeker niet. Dus je kan niet zeggen dat het ok is. En ieder lichaam is anders. De ene kan wat meer tolereren dan de andere.

Wellicht moet je mijn antwoord nog eens lezen ...

nee nee nee haha

heb eerst een kuur epistane gehad van 70mg per dag
en een poos later besloten dat ik voor het echte werk wou gaan.

dus deed toen 1.5 Tren E 2ml Test e en 3 weken 50mg winstrol

jammer dat de test en tren toen nep was.

50mg winstrol en 70mg epi waag k me niet aan

nee nee nee haha

heb eerst een kuur epistane gehad van 70mg per dag
en een poos later besloten dat ik voor het echte werk wou gaan.

dus deed toen 1.5 Tren E 2ml Test e en 3 weken 50mg winstrol

jammer dat de test en tren toen nep was.

50mg winstrol en 70mg epi waag k me niet aan

Lol meen je niet? Heb je neppe shit je lichaam in lopen spuiten:roflol:

hmm vraag me af hoe dat zit wann je neppe shit in je lichaam spuit. natuurlijk hangt het ervanaf wat er in die neppe spul zit maar alsnog kan nooit al te goed zijn....

Yup blijkbaar, nou denk dat er wat minder schadelijke inzat dan aas dan. Gewoon 1 of andere olie.

Heb net besteld via maat die ik persoonlijk ken en van ander merk die hij zelf gebruikt( zelfde batch)

en kroketje dat kan ook met je phs gebeuren hea;p lach niet te hard

Yup blijkbaar, nou denk dat er wat minder schadelijke inzat dan aas dan. Gewoon 1 of andere olie.

Heb net besteld via maat die ik persoonlijk ken en van ander merk die hij zelf gebruikt( zelfde batch)

dus ook met PH's kan dit gebeuren? maar wat is het nut er van dan want het is gewoon legaal in UK dan...

Ik zou niet te hard lachen nee, maar ik vond het idee gewoon grappig.

Even een update, ik heb mijn dosis verhoogd naar 40mg en zal hem doortrekken naar 5 a 6 weken zoals hier geadviseerd werd. Zit nu op de 4e dag en ik merkte gisteren met trainen dat het wel lekker ging, ondanks de massive spierpijn die ik had in mijn traps.
Ook dacht ik vanmorgen aan een chick waarmee ik binnenkort ga daten, en hij ging spontaan omhoog, mooie bijkomstigheid:D
Maar dit kan allemaal placebo zijn, ik heb geen idee. Gewicht is nog niets veranderd. Op naar week 2!

Ik zou niet te hard lachen nee, maar ik vond het idee gewoon grappig.

Even een update, ik heb mijn dosis verhoogd naar 40mg en zal hem doortrekken naar 5 a 6 weken zoals hier geadviseerd werd. Zit nu op de 4e dag en ik merkte gisteren met trainen dat het wel lekker ging, ondanks de massive spierpijn die ik had in mijn traps.
Ook dacht ik vanmorgen aan een chick waarmee ik binnenkort ga daten, en hij ging spontaan omhoog, mooie bijkomstigheid:D
Maar dit kan allemaal placebo zijn, ik heb geen idee. Gewicht is nog niets veranderd. Op naar week 2!

nice, hahaha die chik verhaal XD true story :P hoe staat het dan met herstel? voel je of je sneller herstelt? hoe is je focus tijdens het trainen?

dus ook met PH's kan dit gebeuren? maar wat is het nut er van dan want het is gewoon legaal in UK dan...
ligt eraan waar je het weghaalt. Andere caps Er in stoppen en resealen en klaar.

Denk niet dat dit bij zaken als predator gebeurt maargoed

ja precies. ik denk dat je neppe tegen komt als je ze via via koopt maar waarom zou je als je ze kan bestellen bij een legale shop....

zit momenteel in mn 3de week van een epi bulkkuur, 40 ED, ben van plan dit mss nog te verhogen naar 50.. Ik ben op een redelijk hoog vetpercentage begonnen (16%), en speel nu met de gedachte om na mijn epibulk meteen 4 weken te cutten met pro stano om zo mijn gewonnen spiermassa te behouden en zovele mogelijk vet er af te cutten

Zo had ik het in mijn gedachten

bulk

week 1 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week2 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week3 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week4 epi: 50-50-50-50-50-50-50
week5 epi: 50-50-50-50-50-50-50
week5 pro stano: 400 -400-400-400-400-400-400

cut

week6 pro stano: 400-400-400-400-400-400-400
week7 pro stano: 400-400-400-400-400-400-400
week8 pro stano 600-600-600-600-600-600-600
week9 pro stano: 600-600-600-600-600-600-600

nakuur met nolva 20-20-10-10 + testbooster

tips en reacties welkom

9 weken lang orals is wel lang.. Zou max 6 doen..

Sowieso cutten is not done na een kuur omdat je dan heel snel je massa weer kwijt bent

zit momenteel in mn 3de week van een epi bulkkuur, 40 ED, ben van plan dit mss nog te verhogen naar 50.. Ik ben op een redelijk hoog vetpercentage begonnen (16%), en speel nu met de gedachte om na mijn epibulk meteen 4 weken te cutten met pro stano om zo mijn gewonnen spiermassa te behouden en zovele mogelijk vet er af te cutten

Zo had ik het in mijn gedachten

bulk

week 1 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week2 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week3 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week4 epi: 50-50-50-50-50-50-50
week5 epi: 50-50-50-50-50-50-50
week5 pro stano: 400 -400-400-400-400-400-400

cut

week6 pro stano: 400-400-400-400-400-400-400
week7 pro stano: 400-400-400-400-400-400-400
week8 pro stano 600-600-600-600-600-600-600