XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

jah man 9 weken orals wordt niet aangeraden. volgens mij is max 6/7 of zo wat nog te doen is... laat ook je lichaam eerst wennen aan je gewichts toename met je eigen test levels voor dat je gaat cutten! maar ben wel benieuwd naar die pro stano

9 weken lang orals is wel lang.. Zou max 6 doen..

Sowieso cutten is not done na een kuur omdat je dan heel snel je massa weer kwijt bent

pro stano is unmethlayted, dus normaal is dit toch minder belastend voor de lever, toch veel minder dan de epi.

En mijn redenering is dat tijdens mijn cut, de pro stano mijn spieren zal beschermen, alsook mijn bf laat dalen. Of denk je dat ik toch spierverlies zal hebben ondaks de stano?

Ik zou gewoon 12 weken orals doen als ik jou was. :windup:

geen zin om op te zoeken maar dacht dat prostano non methylated was? net als protren

is idd non methyl, kan gemakkelijk langere tijd gerund worden, ook lees ik dat max 6/8 weken nogal bro-science is, natuurlijk moet je zorgen voor goede support supps, maar oral cycles kunnen best langer duren.. maar ikzou dan wel bloedwaarde etc afnemen :cool:

is idd non methyl, kan gemakkelijk langere tijd gerund worden, ook lees ik dat max 6/8 weken nogal bro-science is, natuurlijk moet je zorgen voor goede support supps, maar oral cycles kunnen best langer duren.. maar ikzou dan wel bloedwaarde etc afnemen :cool:

Sowieso lijkt t me beter een herstel periode te doen..

Zou er eerder voor kiezen meer oral kuren in een jaar te doen dan langer on te blijven op orals..

Sowieso lijkt t me beter een herstel periode te doen..

Zou er eerder voor kiezen meer oral kuren in een jaar te doen dan langer on te blijven op orals..

Ik zou het zelf ook niet doen, maar het gaat hier om het mogelijk is of niet, en praktijk zegt dat het mogelijk is, genoeg mensen die 12 weken runnen, bridgen etc.
of het optimaal is, dat weet ik niet :p ik zou ook kiezen voor meerdere per jaar daar geef ik je gelijk in.

zit momenteel in mn 3de week van een epi bulkkuur, 40 ED, ben van plan dit mss nog te verhogen naar 50.. Ik ben op een redelijk hoog vetpercentage begonnen (16%), en speel nu met de gedachte om na mijn epibulk meteen 4 weken te cutten met pro stano om zo mijn gewonnen spiermassa te behouden en zovele mogelijk vet er af te cutten

Zo had ik het in mijn gedachten

bulk

week 1 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week2 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week3 epi: 40-40-40-40-40-40-40
week4 epi: 50-50-50-50-50-50-50
week5 epi: 50-50-50-50-50-50-50
week5 pro stano: 400 -400-400-400-400-400-400

cut

week6 pro stano: 400-400-400-400-400-400-400
week7 pro stano: 400-400-400-400-400-400-400
week8 pro stano 600-600-600-600-600-600-600
week9 pro stano: 600-600-600-600-600-600-600

nakuur met nolva 20-20-10-10 + testbooster

tips en reacties welkom

pro stano is unmethlayted, dus normaal is dit toch minder belastend voor de lever, toch veel minder dan de epi.

En mijn redenering is dat tijdens mijn cut, de pro stano mijn spieren zal beschermen, alsook mijn bf laat dalen. Of denk je dat ik toch spierverlies zal hebben ondaks de stano?

Advies: niet doen. Een DHT-only gaat niet veel helpen na je epistane kuur, maar je alleen maar langer onderdrukken, wat een langer en zwaarder herstel betekent. Soieso niet verstandig om je cutten na een bulkkuur: wacht minimaal een aantal maanden met cutten, anders ga je je gewonnen spiermassa verliezen, en snel ook.

Je had je pro-stano beter bij je epi kunnen draaien, daar had je meer aan gehad. Leer hiervan voor een volgende cycle.

Advies: niet doen. Een DHT-only gaat niet veel helpen na je epistane kuur, maar je alleen maar langer onderdrukken, wat een langer en zwaarder herstel betekent. Soieso niet verstandig om je cutten na een bulkkuur: wacht minimaal een aantal maanden met cutten, anders ga je je gewonnen spiermassa verliezen, en snel ook.

Je had je pro-stano beter bij je epi kunnen draaien, daar had je meer aan gehad. Leer hiervan voor een volgende cycle.

Bedankt, zal het cutten voor binnen 2 maanden houden. Verder zal ik mijn epikuur verlengen naar 6 weken, waarvan ik dan vanaf morgen 400mg prostano bij zal stacken voor de laatste 4 weken van mijn kuur

iemand ervaring met m-dien van dragon ?

Bedankt, zal het cutten voor binnen 2 maanden houden. Verder zal ik mijn epikuur verlengen naar 6 weken, waarvan ik dan vanaf morgen 400mg prostano bij zal stacken voor de laatste 4 weken van mijn kuur

Je kunt hem ook op 800-1000 mg. doseren, dat is de sweet spot. Hij werkt snel! Onder de 600 mg. doet hij niet bijster veel ;)

Bij epi heb je daarbij trouwens last van lethargy? Want hoor meestal dat het wel meevalt maar lees net op tunedsports dat het wel een van de bijwerkingen is.. Want wilde eigenlijk epi only gaan doen. Maar mijn lethargy bij h-drol was niet mis dus. daarom zit er dan eventueel aan te denken pro-stano erbij te stacken. Draag pro-stano verder nog iets bij of kan je epi beter stacken met iets anders?

Bij epi heb je daarbij trouwens last van lethargy? Want hoor meestal dat het wel meevalt maar lees net op tunedsports dat het wel een van de bijwerkingen is.. Want wilde eigenlijk epi only gaan doen. Maar mijn lethargy bij h-drol was niet mis dus. daarom zit er dan eventueel aan te denken pro-stano erbij te stacken. Draag pro-stano verder nog iets bij of kan je epi beter stacken met iets anders?

Het nadeel van AAHS zoals epistane, H-drol, winstrol e.d is dat ze voornamelijk een anabole werking hebben, en een minder androgene werking. De androgene effecten van testosteron etc. gaan daardoor teniet, wat een voordeel is (droge massa), maar ook een nadeel kan zijn: minder libido, lethargie etc. Ik zou daarom altijd een DHT zoals pro-stano bij een cycle toevoegen. Dit is vergelijkbaar met een lage dosering test. laten meelopen tijdens een cycle.

Ik merkte bij epistane overigens wél lethargie, maar bij H-drol i.c.m 11-OXO was het echt niet te doen. Verschrikkelijke cycle was dat hehe :D

nice dit! geeft een betere beeld van cycles ;)

Epi only vond ik persoonlijk best mild.. Had amper last van sides, lethargie al helemaal niet!

Ik heb pro stano wel gedraaid icm met pro epi en pro tren. Ik vond dit een heerlijke kuur, al heb ik hem jammergenoeg niet af kunnen maken.

Epi only vond ik persoonlijk best mild.. Had amper last van sides, lethargie al helemaal niet!

Ik heb pro stano wel gedraaid icm met pro epi en pro tren. Ik vond dit een heerlijke kuur, al heb ik hem jammergenoeg niet af kunnen maken.

Welke dosering epi hield je aan?

Weet er iemand of er in hartje Londen ook gewoon een store zit waar ze supps en PH's verkopen?

Weet er iemand of er in hartje Londen ook gewoon een store zit waar ze supps en PH's verkopen?

Waarom niet gewoon bestellen? Predatornutrition?

Geen idee eigenlijk of je shops mag noemen waar je PH kan kopen. Bij predatornutrition kun je ieder geval met paypal betalen dus gewoon veilig ;)

Dus 2potjes ph + nolva zit je op zo,n 150 euro
2 x test + nolva ook zo,n 150 euro
Lastige keuze

Terug
Naar boven