Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Kan je havoc rpn eigenlijk met winny vergelijken?

Kan je havoc rpn eigenlijk met winny vergelijken?

Havoc is epistane..

Winstrol is winstrol :p

Over t algemeen zou je zeggen dat mensen meer massa gainen op epi dan op winstrol only.. Maar goed, met beide geen ervaring. Winny schijnt wel voor gewrichtspijn te kunnen zorgen..

Zelf zou ik epi pakken ipv winstrol moest ik tussen beide kiezen.. Winstrol is meer iets wat je stacked..

winstrol is goed op zichzelf, heb dit gedaan, werd hier veel droger van, vasculair enz...
dit is wel een hel voor je gewrichten!

havoc heb ik ook gedaan en hier heb ik idd meer massa op genomen, gewrichten deden minder pijn. maar droogt ook wel licht je gewrichten uit. (niet zo hard als winstrol wil ik bedoelen met licht)

ben momenteel met ultradrol bezig. methyl sten is dat.
ik moet zeggen, ik zit op dag 4 en het kickte gisteren al goed in! dit beloofd echt iets goed te zijn! ga dit zes weken doen en dan nakuren he. dit zou mij als alles goed gaat toch zo'n 8kg moeten opleveren. (droge massa wel te verstaan)

Heb zelf ook havoc gedaan, amper kracht en massa gewonnen. Maar ik doelde ook meer op het feit dat havo ook met LDL/HDL kloot toch?

Weet er iemand of er in hartje Londen ook gewoon een store zit waar ze supps en PH's verkopen?
Astro Nutrition, is een kwartiertje lopen vanaf metro station Barbican.

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 15:17 ----------

Havoc is epistane..

Winstrol is winstrol :p

Over t algemeen zou je zeggen dat mensen meer massa gainen op epi dan op winstrol only.. Maar goed, met beide geen ervaring. Winny schijnt wel voor gewrichtspijn te kunnen zorgen..

Zelf zou ik epi pakken ipv winstrol moest ik tussen beide kiezen.. Winstrol is meer iets wat je stacked..
Heb nog nooit gewrichtsklachten van winny gehad. Winny standalone mag je blij zijn als je een paar kilo vvm er op plakt. Droger word je er wel van.

Zou idd epi nemen als je voor massa wilt gaan.

ik hoor vaker van winny gewrichts pijn enz. ook zag ik ergens staan dat winny echt 10x zo sterk is als de sterkste ph (H-droll was dat volgens mij)... hoe zit het met kracht toename tijdens een ph cycle? is dat te vergelijken met AAS of is het toch een stuk minder? of heb je er zo een suplement gevoel bij (dat je denkt dat je echt vooruitgaat en breder uitziet maar niet zo is of niet zo erg als je denkt)

dikke onzin dat winstrol sterker is, denk ik een verkooppraatje..

bijvoorbeeld ultra/superdrol is veel sterker op lagere dosering, en ik denk dat je kwa kracht en gains winstrol wel kunt vergelijken met epistane. weet ik wel zeker eigenlijk

dikke onzin dat winstrol sterker is, denk ik een verkooppraatje..

bijvoorbeeld ultra/superdrol is veel sterker op lagere dosering, en ik denk dat je kwa kracht en gains winstrol wel kunt vergelijken met epistane. weet ik wel zeker eigenlijk

hmm ok.. maar goed weer zo iets waar je je om kan vragen waarom winny dan wel illegaal is maar epi niet.... maar goed

hmm ok.. maar goed weer zo iets waar je je om kan vragen waarom winny dan wel illegaal is maar epi niet.... maar goed

Epi is ook illegaal..

In engeland/vs is t niet illegaal omdat ze nog niet onderzocht hebben wat het precies doet en of het onder het legale of illegale gebied valt..

Epi is ook illegaal..

In engeland/vs is t niet illegaal omdat ze nog niet onderzocht hebben wat het precies doet en of het onder het legale of illegale gebied valt..

ja ok vergeten te mentionen dat t in engeland wel kan en vs wist ik niet maar nu wel ;)

XD ok :P maar dahm man die PH is dan zijn sterker dan sommige AAS maar als je bijf. winny neemt hoef je geen nakuur te nemen (dat lees ik dus echt hier en daar, weet niet o het waar is)

Zit nu op de 7e dag van mijn cycle. Eerste 3 dagen 30mg en daarna geupt naar 40mg per dag. Merk er nog niet zo veel van, behalve soms een beetje stekende hoofdpijn. Zal me morgenvroeg eens wegen, heb ik al 4 dagen niet gedaan. Ben ook benieuwd hoe het morgen in de sportschool gaat.

Zit nu op de 7e dag van mijn cycle. Eerste 3 dagen 30mg en daarna geupt naar 40mg per dag. Merk er nog niet zo veel van, behalve soms een beetje stekende hoofdpijn. Zal me morgenvroeg eens wegen, heb ik al 4 dagen niet gedaan. Ben ook benieuwd hoe het morgen in de sportschool gaat.

hmm 7 dagen dus, ik denk dat tnog een week of 2 duurt totje echt goed zit met je cycle... al andere sides?

Wat pak je? Epi?

4/6 weken?

Kan je op buysupps alleen betalen met Google wallet tss

Terug
Naar boven