newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is erg persoonlijk, sommige mensen boeken hele mooie gains op Epi, waaronder ikzelf. Al heb ik het idee dat de mensen die geen of erg tegenvallende gains hebben gehad, altijd Havoc hadden en niet Epistane van IBE. Wellicht zit daar wel een verband, maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen natuurlijk.
Met epi/havoc schijnt het ook hit or miss te zijn en schijnen er heel veel non responders te zijn.
Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.
Hoeveel non-responders zijn er op Winny?
"Heb ook het idee dat er zat lui tussen zitten die hun voeding niet op orde hebben en dan maar roepen dat het niet werkt, of dat ze non responder zijn.Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.
"Heb ook het idee dat er zat lui tussen zitten die hun voeding niet op orde hebben en dan maar roepen dat het niet werkt, of dat ze non responder zijn.
Heb het zelf meegemaakt, dat mensen tijdens een tweede cycle, nadat ze wél fatsoenlijk gingen eten en trainen, opeens 5 KG pakten op 60 mg. epistane met wat pro-stano 
Reken er maar op dat dit de voornaamste reden is dat mensen tegenvallende gains behalenHeb het zelf meegemaakt, dat mensen tijdens een tweede cycle, nadat ze wél fatsoenlijk gingen eten en trainen, opeens 5 KG pakten op 60 mg. epistane met wat pro-stano
![]()
Zoek het zelf ff op in dit topic, want dit soort domme vragen zijn al 1000x beantwoordt.
Luie donders wel 
Hoe kun je nu non-responder zijn op een hormoon wat niet geconverteerd hoeft te worden naar een actieve variant? Binden zal het.Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.
iedereen, bedankt voor de tips. Ga denk Reversitol v2 en daa schrappen en daarvoor in de plaats taurine nemen. Ook wil ik mijn epi inname in de 3e week verhogen van 40mg naar 50mg!
Wat is de maximale duur van een epistane kuur met een OTC PCT?\
ik overweeg 5 weken op 30/40 mg
aangezien het eerste kuur is wil ik niet te zwaar gaan en geen nolva omdat ik wil kijken hoe mijn lichaam erop reageert
Hoe kun je nu non-responder zijn op een hormoon wat niet geconverteerd hoeft te worden naar een actieve variant? Binden zal het.
Edit: laat maar, zie dat je het precies zo ook bedoelde.

Nog ff een vraagje, ooit eens nolva van de stier... Gehad, prima spul. Ze hebben ook een site, zouden bestellingen via daar ook aankomen in NL. Zie namelijk dat ze via daar nog meer aanbieden :-D