AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Die supercycle kun je weglaten.
Toevoegen Taurine 3-4gr per dag tegen backpumps & meidoorn 1-2 caps per dag voor je bloeddruk.

Ik zit zelf te denken aan het volgende plan :D

1' - 4 Epistane 50mg ed
1' - 4 Test-e 250mg e5d
5' - 7 Test-e 375mg e5d
8' - 10 Test-e 500mg e5d
3' - 4 Provi 25mg ed
5' - 10 Provi 50mg ed
12' - 15 Nolva 20mg ed

Maak dan eens een topic in de aas sectie. Dat in stappen ophogen is onzinnig maar in deze sectie ga ik geen aas voorstellen bespreken.

Ik ben nog bezig met research Ymir, wellicht dat ik weer een logje maak tegen de tijd dat ik ga beginnen ;)

beetje zonde van je geld man..
haal epistane,taurine misschien wat meidoornbes voor je bloeddruk en nolva. Meer zou ik zeker niet halen. Is ook maar 5 weken op low-moderate dose dus je bent dan wel good to go.

+1. Ik zou de epistane ook op minimaal 50 mg. draaien, ook al is het een eerste cycle.

Op dit moment zit ik in mijn 4e week van mijn epi/stano cycle. Dosering is 30/40/40/60/60/60 epistane per dag en doseer de stano op 400mg per dag.
Heb voorgaande weken nog totaal geen last gehad van sides.
Mijn gewicht gaat geleidelijk omhoog ben op 82 begonnen en zit nu op 85,5.

Sinds 2 dagen zit ik nu op 60mg epi per dag en merk nu met de overgang wel dat ik flink wat lethargy heb. Hoop dat dit nog over gaat anders moet ik denk ik een potje stano fixen.
Ook merk ik nu dat ik last krijg van backpumps. Maar al met al valt het me flink mee. Trainen gaat lekker en voel me vrij goed.

Het valt me overigens op dat de pro-stano overal uitverkocht is. Iemand misschien een alternatief product waar ik op kan zoeken?

Zal het vanzelf zien dan.

Weet iemand waar je 11-oxo in nederland kan krijgen? Het is niet echt een ph toch, althans niet zoals epistane.

Nergens naar mijn weten. En volgens mij is 11-OXO juist wel een echte PH en is Epistane meer een DesignerRoid.

Op dit moment zit ik in mijn 4e week van mijn epi/stano cycle. Dosering is 30/40/40/60/60/60 epistane per dag en doseer de stano op 400mg per dag.
Heb voorgaande weken nog totaal geen last gehad van sides.
Mijn gewicht gaat geleidelijk omhoog ben op 82 begonnen en zit nu op 85,5.

Sinds 2 dagen zit ik nu op 60mg epi per dag en merk nu met de overgang wel dat ik flink wat lethargy heb. Hoop dat dit nog over gaat anders moet ik denk ik een potje stano fixen.
Ook merk ik nu dat ik last krijg van backpumps. Maar al met al valt het me flink mee. Trainen gaat lekker en voel me vrij goed.

Het valt me overigens op dat de pro-stano overal uitverkocht is. Iemand misschien een alternatief product waar ik op kan zoeken?

Gaat lekker kerel! Ja dat merkte ik zelf ook bij epistane ;) Ik denk dat 50 mg. voor mij persoonlijk een mooie middenweg is tussen gains / side´s (en dan met name lethargie). Ik had zelfs met pro-stano op 800 mg. toch wel flink last van lethargie toen ik epi op 60 mg. doseerde. Maar prima gains ;)

Weet iemand waar je 11-oxo in nederland kan krijgen? Het is niet echt een ph toch, althans niet zoals epistane.

Bij Dragonnutrition is het uitverkocht. De andere klonen zijn echt véél te duur voor wat het goedje doet IMO.

Nergens naar mijn weten. En volgens mij is 11-OXO juist wel een echte PH en is Epistane meer een DesignerRoid.

Correct. Ik zou geen 100+ euro neerleggen voor 11-OXO om te cutten. Zou dan liever mijn geld steken in anavar, of epistane.

Iemand bekend met MENT-DIONE?

Iemand bekend met MENT-DIONE?

Heb het zelf al jaartje thuis liggen, maar nog niet gebruikt dus.
Het lijkt afgaande op reviews wel een goede ph te zijn, die je zelfs als soort van test base kunt gebruiken. Ook al is het geen ph die omgezet wordt naar test in het lichaam schijnt ment toch een libido verhogende werking te hebben.

Waarom niet aas gebruiken? PH's zijn in sommige gevallen nóg schadelijker en leveren naar mijn mening weinig winst op. Heb zelf havoc/epistane gebruikt, eens maar nooit meer. Amper gains, hoge bloeddruk, vermoeidheid, libido laag. Op test-e nergens last van gehad.

Waarom niet aas gebruiken? PH's zijn in sommige gevallen nóg schadelijker en leveren naar mijn mening weinig winst op. Heb zelf havoc/epistane gebruikt, eens maar nooit meer. Amper gains, hoge bloeddruk, vermoeidheid, libido laag. Op test-e nergens last van gehad.

Dit is erg persoonlijk, sommige mensen boeken hele mooie gains op Epi, waaronder ikzelf. Al heb ik het idee dat de mensen die geen of erg tegenvallende gains hebben gehad, altijd Havoc hadden en niet Epistane van IBE. Wellicht zit daar wel een verband, maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen natuurlijk.

Terug
Naar boven