MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nee, maar met paypal ben je toch verzekerd dus zie het probleem niet :)

jongens wat is nou de sterkste ph op de markt nu??? vorige jaar had ik super dmz gebruikt en dat beviel me zeer goed alleen word dat niet meer verkocht

Superdrol is volgens mij de meest sterke voor zover ik weet.
Geen idee wat die Super DMZ is tho...

Waarom probeer je geen MT als je zo graag wilt knallen?

Superdrol is volgens mij de meest sterke voor zover ik weet.
Geen idee wat die Super DMZ is tho...

Waarom probeer je geen MT als je zo graag wilt knallen?
mt??? je bedoelt oral tren???

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 16:05 ----------

of methyl test??

of methyl test??

dus prohormonen zijn lichter dan ass?

nee, het zijn precursors van werkelijke anabolen
het lichaam moet ze alleen zelf omzetten als het ware.

de meest potente PH's zijn 17-aa en dat houdt in hepa toxisch,
net zoals de werkelijke AAS.

ze zijn niet "lichter"

mt??? je bedoelt oral tren???

of methyl test??

of methyl test??

MT=MethylTren idd. Maar het was meer een geintje he bro ;)

Ik knal goed op Epistane! Krachtgains vind ik erg bizar. Binnenkort een x met ultradrol als kickstart cyclen, ben benieuwd wat dat doet.

MT=MethylTren idd. Maar het was meer een geintje he bro ;)

Ik knal goed op Epistane! Krachtgains vind ik erg bizar. Binnenkort een x met ultradrol als kickstart cyclen, ben benieuwd wat dat doet.

Haha, klinkt goed! :D Ik zit nu aan 14 weken test-e op 500 mg., met 50 mg. proviron e.d, met als afsluiter 6 weken 60 mg. epi ;) Voor mij geen PH-cycles meer zonder test. Damn, wat is het relaxed om niet constant met lethargie rond te lopen!

Iemand ervaring met nanodrol? Op predator nutrition lees ik alleen maar goede ervaringen.

Haha, klinkt goed! :D Ik zit nu aan 14 weken test-e op 500 mg., met 50 mg. proviron e.d, met als afsluiter 6 weken 60 mg. epi ;) Voor mij geen PH-cycles meer zonder test. Damn, wat is het relaxed om niet constant met lethargie rond te lopen!

Dat scheelt echt enorm idd!
Ik moet zeggen nu de test een beetje begint te werken ik me een stuk beter voel dan afgelopen week op de Epi.. Ik leek wel een zombie.. :o

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 06:19 ----------

Iemand ervaring met nanodrol? Op predator nutrition lees ik alleen maar goede ervaringen.

Verbeterde versie van Ultradrol :)

Dragon nutrition blijkt een paar nieuwe producten op de markt gebracht te hebben zoals de Tren dione (die in het lichaam omzet naar de werkelijke tren en niet zoals zijn zwakkere broertje pro tren naar een andere stof) en Mdien (zou blijkbaar ideaal zijn voor cut). Heb geen gebruikservaringen enkel wat ik tot nu toe op de UK forums lees :)

Pro tren is op papier mss zwakker dan tren dione, alleen wijst de praktijk iets anders uit.
Daarnaast zijn trendione en mentdione al best lang beschikbaar op de markt. M-dien is gewoon een gemethyleerde versie van pro tren (dienedione), en is dus wel zwaar belastend voor de lever.

Hebben er meer last van Epistane » eerste 2 weken heb je honger als een beer! Na die 2 weken amper eetlust.. Als ik eenmaal aan het eten ben gaat het prima maar ik heb toch liever honger als een beer zoals in de eerste twee weken.

Iets aan te doen?

Hoe hoog doseer je de epistane? Ik weet wel dat dit een probleem is dat vaak voorkomt bij mensen die SD gebruiken. Mogelijk dat het aan de toxiciteit ligt voor de lever? Heb nog ff gegoogled maar kon zo niets vinden helaas.

50mg..

Mmm daar zou het niet aan moeten liggen. Je hebt dit middel al eerder gebruikt toch, had je er toen helemaal geen last van?

Mmm daar zou het niet aan moeten liggen. Je hebt dit middel al eerder gebruikt toch, had je er toen helemaal geen last van?

Volgens mij hetzelfde verhaal ook toen.. Maar boeiend we vreten gewoon door! Nog 1,5 week en dan zitten de 4 weken erop ;)
Thanks iig !

iemand ervaring met Epistane 5 weken op 30 mg?

Terug
Naar boven